Αυτοκαθορισμός

Αυτοκαθορισμός

Δευτέρα, 13 Απριλίου 2015

Αρχή και μήτηρ..



Ο πραγματικός Θεός μπορεί να είναι μόνον Γυναίκα..


Η Αρχή των Λόγων και των πράξεων είναι ένα σημείο πλοκής τους που ως το απώτατο είναι τους εισχωρεί στο απώτατο βάθος τους σε ένα τέτοιο βαθμό που δεν έχει νόημα να μιλάμε για εκκίνηση από αυτό και επιστροφή σε αυτό. 
Το αδύνατο είναι κανείς να θανατώσει αυτό το σημείο και γι'αυτό είναι άχρηστη κάθε ψυχαναλυτική αφήγηση ή μια γενεαλογικού τροπισμού αποδόμησή του, αφού όλες αυτές οι φιλόδοξες προσπάθειες καθορισμένης καταστροφής του συναντούν το απόλυτο εμπόδιο και όριο που είναι η μητρικότητα της Αρχής. 
Η Αρχή είναι μητρική και όχι πατρική, γι'αυτό κάψτε όλα τα φροϋδικά πτυχία σας και τις ψυχοκοινωνιολογικές σας μαθητείες αν δεν το αναγνωρίζουν αυτό. 
Την μάνα δεν μπορεί κανείς να την θανατώσει ούτε να την παραβλέψει. 
Η θανάτωση της μάνας από τους υιούς και τις κόρες της είναι μια μηδενική πράξη που αυτοκαταστρέφεται την ίδια την στιγμή που συλλαμβάνεται στο νοητόν.
Η Αρχή κάθε ανθρώπινης ύφανσης είναι η ύφανση και η ύφανση της Αρχής είναι ταυτή με την Αρχή. 
Η Αρχή δεν έχει ομοίωμα ούτε αντίστοιχη ενικότητα που την ενσωματώνει, την εκφράζει (αν και η ενικότητα είναι γνωστόν ότι δεν σχετίζεται εύκολα με εκφρασιακές πτυχές του πραγματικού-φαντασιακού) ή εν πάσει περιπτώσει κάτι "την κάνει".
Θα μπορούσαμε να πούμε πως η Αρχή είναι το άρρητον;
Όχι, θαρρώ, γιατί έτσι θα παραβλέπαμε πως ό,τι άρρητον δυνητικά ρητόν εστί, έστω ως αεί δυνητικά. 
Πίσω και από το άρρητον και τα χωλά αδέρφια του, το μηδέν, το τίποτα, το κάτι, το είναι-μηδέν, πίσω λοιπόν από τον σακάτη αυτόν που λέγεται πατήρ/μη-πατήρ, πολύ μακριά από όλες αυτές τις δευτερεύουσες αρσενικές οντότητες, βρίσκεται η Αρχή-Μήτηρ.
Επαναφέρω την μη-βιοχημική ψυχιατρική υπόθεση, με φιλοσοφικές και ανθρωπολογικές επιπτώσεις, της σχιζοφρενογόνου μητέρας ως παθογενούς διαμεσολαβητή και συνδημιουργού της πατριαρχικής δομής. 
Η Αρχή-μήτηρ ευρίσκεται από τότε που επικράτησε ο χωλός ανήρ, ο ανήρ, δηλαδή ο πατήρ, σε μια οντολογική κενότητα χωρίς τέλος, και μαζί της η "κοινωνία".
Μια πρακτική λύση πριν μιλήσουμε για αναδόμηση/αποδόμηση και καταστροφή της πατριαρχίας, έτσι γενικά και αόριστα στα πλαίσια της ερμηνείας και της θεωρίας, είναι μιλήσουμε για εξοπλισμό του θήλεως.










Ι.Τζανάκος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ιωάννης Τζανάκος - Ιστολόγια

Δρεπάνι

Δρεπάνι
Δρεπάνι..

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Kurdistan

Nichts

Nichts

Πολιτική και Γεωπολιτική..

Στα όρια..

Ουρανός

Ουρανός

Ερμηνείες της ιστορίας..

Επιστημονικά και επιστημονικοφανή..