Αυτοκαθορισμός

Αυτοκαθορισμός

Πέμπτη, 12 Νοεμβρίου 2015

Η Ανταρσύα ως κατάντια..



Κάπου πρέπει να ξέρουμε που πατάμε.
Έχεις ας πούμε να κάνεις με ένα κόμμα, το κ.κ.ε, το οποίο έχει συγκεκριμένες θέσεις για το τι ήταν "σοσιαλισμός" σοβιετική ένωση, και τα σχετικά.
Έρχεσαι ως υποτίθεται "συναγωνιστικός" "συντροφικός" χώρος ανταρσυα και κάνεις "καλοπροαίρετη" κριτική υποτίθεται στα διάφορα "κινηματικά" θέματα, αλλά έχεις επίσης στους κόλπους σου όχι μόνον τυπικούς τροτσκιστές, όπως το εεκ ή ακόμα και η οκδε, αλλά λυσσασμένους νεο-τροτσκιστές όπως το σεκ, πρώην οσε (οργάνωση σοσιαλιστική επανάσταση), οι οποίοι θεωρούν ότι στην σοβιετική ένωση και τις "σοσιαλιστικές" χώρες δεν είχαμε ας πούμε ένα μετα-καπιταλιστικό γραφειοκρατικό (εκμεταλλευτικό) σύστημα, ή έστω ένα "γραφειοκρατικά  παραμορφωμένο εργατικό κράτος", αλλά "κρατικό καπιταλισμό".
Τι περιμένεις δηλαδή; 
Να σε δούνε σαν "σύντροφο";
Πόσο υποκριτική μπορεί να είναι η κάλυψη αυτής της τεράστιας ιδεολογικής, κοσμοθεωρητικής, πολιτικής διαφοράς; 
Είναι δυνατόν να ζητάς να αυτοκαταργηθεί ο άλλος (το κ.κ.ε) και να υποκύψει στην σεκίτικη αντίληψη; 
Για πόσο μαλάκα τον θεωρείς;
Ας πούμε όμως πως το κ.κ.ε δείχνει "ανωτερότητα" και κάνει διάλογο σε αυτό το θεμελιακό επίπεδο, που δεν θα το έλεγα εφικτό όλο αυτό.
Πάμε στα άμεσα μετωπικά ζητήματα..
Οι σεκίτες, τους οποίους εγώ ο ταπεινός τούς θεωρώ οχιές του "δυτικού" "σοσιαλ-ιμπεριαλισμού" και θιασώτες μιας αντιδραστικής αντικομμουνιστικής σέχτας που εδρεύει στην Μεγάλη Βρεττανία, την φιδοφωλιά των τροτσκιστών, δεν αρκούνται σε αυτές τις γενικές απόψεις, αλλά μεταφέρουν στην "ελληνική επικράτεια" ένα στύλ κινηματικής δουλειάς, ένα στυλ και έναν τρόπο πολιτικής παρέμβασης και κινηματικής παρέμβασης το οποίο δεν έχει μόνον την ανύπαρκτη σχέση με τον ιστορικό κομμουνισμό "εδώ" αλλά έχει σχέση με τις απαράδεκτες ανόητες και πολιτικά περιθωριακές μεθόδους του swp, κουβαλάνε όμως επίσης και όλες τις ιδεολογικές και πολιτικές αθλιότητες του συγκεκριμένου υπο-τροτσκιστικού υπο-χώρου σε ένα επίπεδο γραμμής και ανάλυσης για το παγκόσμιο σκηνικό του ιμπεριαλισμού.
Το σεκ μεταφέρει "εδώ" την αποτυχημένη, για να μην πω ύποπτη, γραμμή των συγκεκριμένων νεοτροτσκιστών της Μ.Βρεττανίας για την "Αραβική Άνοιξη", και φυσικά για την ανύπαρκτη διαβρωμένη όσο υπήρξε, "δημοκρατική αντιπολίτευση" στον Άσσαντ, μιαν "δημοκρατική αντιπολίτευση" που λειτούργησε αντικειμενικά και υποκειμενικά μερικές φορές, ως το λεπτό χέρι της αιματοβαμμένης τζιχαντιστικής (αμερικανο-κίνητης, και σαουδαραβο-κίνητης, τουρκο-κίνητης) τρομοκρατίας της Αλ-Νούσρα και του "Ισλαμικού Χαλιφάτου".
Μετά από τόσο αίμα, μετά από μια γενοκτονία (των Γεζίντι), μετά από αποκεφαλισμούς, εθνοκαθάρσεις, μαζικούς βιασμούς, ιεροτελεστικές εκτελέσεις, οι νεο-τροτσκιστές τα έχουν κυρίως με τον Άσσαντ, και φυσικά τα έχουν με τον "ρώσσικο ιμπεριαλισμό", χωρίς να ξεχνάνε βέβαια να μιλάνε και για τις άλλες ιμπεριαλιστικές δυνάμεις. Και που μιλάνε, τι έγινε δηλαδή;
Εδώ, στην Αθήνα, έχουνε κάνει τα κολπάκια τους με εκπροσώπους αυτής της ανύπαρκτης αντιπολίτευσης, έχουν καλές "σχέσεις" και μάλλον (δεν μπορώ να το αποδείξω) έχουν καλές "σχέσεις" και με επιρροές των "Αδελφών Μουσουλμάνων", της υπ.1 ύποπτης ισλαμοφασιστικής οργάνωσης στον ισλαμικό χώρο.
Και μετά από όλα αυτά, προσθέτοντας την σχέση της Ανταρσύα με όλο τον πολτό του αναρχοαυτονομισμού, θέλει το εν λόγω μόρφωμα να έχει και "συντροφική" σχέση και αντιμετώπιση όχι μόνον από το κ.κ.ε αλλά και από όσους σιχαίνονται αυτά τα νεο-τροτσκιστικά υποκείμενα.
Για πόσο ηλίθιους ψάχνουνε, με την πρόφαση του "μεταβατικού προγράμματος";


Ι.Τζανάκος 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ιωάννης Τζανάκος - Ιστολόγια

Δρεπάνι

Δρεπάνι
Δρεπάνι..

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Kurdistan

Nichts

Nichts

Πολιτική και Γεωπολιτική..

Στα όρια..

Ουρανός

Ουρανός

Ερμηνείες της ιστορίας..

Επιστημονικά και επιστημονικοφανή..