Αυτοκαθορισμός

Αυτοκαθορισμός

Κυριακή, 3 Ιανουαρίου 2016

Σημεία του γίγνεσθαι-μηδέν (1-6)



Η διαλεκτική της κατηγοριακής και οντικής διακατόπτρισης του Είναι στο Μηδέν και αντίστροφα, απαιτεί μια στάση. 
Θα αναπτύξουμε αυτή την στάση σε συνέχεια των προηγούμενων δημοσιεύσεων και δια αυτής της συνέχειας θα πραγματευτούμε τις αιωρήσεις που ανακαλύψαμε στις ερμηνείες μας για το διαμεσολαβητικό Μηδέν ως το διαμεσολαβόν κάτοπτρο (του Είναι και του Μηδενός).
Θα δομήσω τις σκέψεις μου σε αριθμημένα σημεία, λόγω και των δυσκολιών που ανέκυψαν αλλά και για να διευκολύνω τον (όποιο) υπομονετικό αναγνώστη. 
Θα ήταν καλό να ανατρέξει κανείς και στις προηγούμενες ερμηνείες μας, αλλά δεν είναι και υποχρεωτικό, αφού το ίδιο το μέσο (νετ) απαιτεί μιαν διαρκή επανάληψη στο παρόν της εμφάνισης του κειμένου, και σε αυτό δεν έχει νόημα να αντισταθεί κανείς όσο χρησιμοποιεί το μέσο.
Οι ερμηνείες μου στα υπόλοιπα μέρη της Επιστήμης της Λογικής θα συνεχιστούν αυτονόμως, αν και σίγουρα θα υπάρχουν διασταυρώσεις και επικοινωνίες των κειμένων.





1.
Η έννοια του (εγελιανού) γίγνεσθαι είναι μια μορφή της συγκρότησης του σημείου κατά τον τρόπο της αλληλομετατροπής και αλληλο-κατηγόρησης του σημείου και του μη-όντος του.
 
2.
Το μη-ον του σημείου δεν αφορά την σημειακότητα ως σύμβαση ή ως ένα ρευστοειδές περίβλημα της σκέψης που την ελευθερώνει ή την δεσμεύει στις εσωτερικές πλοκές του και δια της αυτο-σχέσης του (την δεσμεύει) με το υποκείμενο ή το πράγμα έναντί του.
 
3.
Αυτό το μη-ον (που μας απασχολεί) ως σημειακό μη-ον είναι ένα Είναι της σκέψης. 
Ένα Είναι όμως το οποίο ιδρύεται από την ίδια την διεργασία της σήμανσης, όπου η θετική σήμανση και το "αντίθετό" της αρνητικό ή μηδενοποιητικό στοιχείο [μη-ον] είναι συνυφασμένα ως τα δύο ιδρυτικά θεμέλια του ίδιου όντος, του όντος της ίδιας της σήμανσης. 
Αυτό λοιπόν το Είναι του μη-όντος του σημείου είναι ένα ειδικό Είναι που λειτουργεί ως ένα από τα συγκροτητικά σημεία ενός συστήματος σήμανσης.
 
4. 
Το σημείο που ενώνει το σημείο ως θετικό-Είναι, ως καθορισμό ή ως Όνομα, με το σημείο ως μη-ον είναι ένα γίγνεσθαι και το γίγνεσθαι αυτό αυτών των θεμελιακών σημείων (θετικό-Είναι και Μηδέν) αν και είναι μια εκδοχή των διάφορων μορφών του γίγνεσθαι στον κόσμο δεν ισχύει ως ένα γίγνεσθαι εντός άλλων γίγνεσθαι ή ως ένα γίγνεσθαι το οποίο συνενωνόμενο με άλλα αποτελεί ένα στοιχείο ενός άλλου υπερκείμενου ή υπερέχοντος περιέχοντος γίγνεσθαι. 
Το σημείο που είναι το ον και το μη-ον του όντος αξιώνει να είναι το όντως ον του όντος, δεν υπάρχει με άλλον τρόπο και αν υπάρχει με άλλον τρόπο δεν είναι αυτό τούτο το ον που εξετάζουμε εδώ.
 
5. 
Το γίγνεσθαι των σημείων που αποτελούν το σύστημα σημείο, ήτοι το σημείο και το μη-ον του σημείου, είναι το μη-ον του σημείου.
Το μη-ον του σημείου είναι η σημασία του σημείου, το σημειακό Μηδέν είναι η ουσία του σημειακού Είναι, το γίγνεσθαι του σημείου είναι γίγνεσθαι του Μηδενός.
 
6.
Η αλληλο-μετάβαση των σημείων του σημείου και του μη-όντος-(του)-σημείου είναι πάντα κατοπτριστική μετάβαση δια του μη-όντος: 
Από το όν-σημείο δια του μη-όντος-σημείου στο μη-ον-σημείο ή από το μη-ον-σημείο δια του μη-όντος-σημείου στο ον-σημείο.
Η διακατόπτριση του συστήματος των θεμελιακών σημείων ως διακατόπτριση των στοιχείων του από το διακατοπτρίζον μη-ον-σημείο συγκροτεί το σύστημα των θεμελιακών σημείων ως θεμελιωμένο στο μη-ον-σημείο.
 
 
(συνεχίζεται)
 
Ι.Τζανάκος   

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ιωάννης Τζανάκος - Ιστολόγια

  • μάτια - όταν η όψη τους χαθεί επιτέλους, δεν ξέρω άλλο να ζητήσω, θα έρθω να σε βρώ δεν θα μας ρωτήσει κανένας από που και πως φτάσαμε ούτε χρεία να'μαστε μόνοι...
    Πριν από 7 ώρες
  • Why Women Had Better Sex Under Socialism - The New York Times - Why Women Had Better Sex Under Socialism - The New York Times Photo A woman working at a collective farm near Moscow in 1955. Credit Mark Redkin/FotoSo...
    Πριν από 1 εβδομάδα

Δρεπάνι

Δρεπάνι
Δρεπάνι..

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Kurdistan

Nichts

Nichts

Πολιτική και Γεωπολιτική..

Στα όρια..

Ουρανός

Ουρανός

Ερμηνείες της ιστορίας..

Επιστημονικά και επιστημονικοφανή..