Αυτοκαθορισμός

Αυτοκαθορισμός

Παρασκευή, 5 Αυγούστου 2016

Αλλάζουμε κώδικα ή πεθαίνουμε. Διαλέξτε..(1)



Υποστήριξα πως είναι απαραίτητο ένα συνειδησιακό και ιστορικο-νοηματικό άλμα πάνω από τον κεντροευρωπαϊκό μεσοπόλεμο.
Το άλμα αυτό δεν είναι άλμα στο "κενό" αφού δεν ζητείται η διαγραφή από την εσωτερική κωδική εγγραφή στην συνείδησή μας των ιστορικών δεδομένων του ιμπεριαλιστικού και αντισοβιετικού πολέμου, αλλά σημαίνει την ένταξη εντός του κωδικού συστήματος ιστορικής μνήμης του άλυτου και φλέγοντος ακόμα Ανατολικού Ζητήματος.
Αυτό το ιστορικό συνειδησιακό άλμα δεν είναι αναγκαίο μόνον σε αυτούς που σήμερα, τώρα, αντιμετωπίζουν πλέον τις συνέπειες του Ανατολικού Ζητήματος μέσα στο "σπίτι" τους, εννοώ τους δυτικούς λαούς (όλες τις κοινωνικές τάξεις στην δύση), και οι οποίοι είναι συνυπεύθυνοι για την μη λύση του και την διατήρηση των νοσογόνων ιστορικών συντελεστών.
Αφορά επίσης και εκείνους όπως οι Έλληνες, οι Κούρδοι, και οι Εβραίοι οι οποίοι έχουν μια αμεσότερη σχέση με το ζήτημα.
Και αυτό συμβαίνει γιατί και αυτοί οι λαοί, περισσότερο οι Έλληνες και οι Εβραίοι (ειδικά του Ισραήλ), έχουν επηρεαστεί καθοριστικά από την κεντροευρωπαϊκή ιστορική συνειδησιακή διεργασία και έχουν εν μέρει χάσει (περισσότερο οι Έλληνες) την ενεργό ικανότητα να διακρίνουν τον εκάστοτε εχθρό εξοντωτή που τους περιμένει δόλια στην άκρη της ιστορίας.
Ίσως μόνον οι Εβραίοι διέκριναν εκτός από τον εχθρό όπως προήλθε από τον κεντροευρωπαϊκό φασισμό/ναζισμό την αραβική μετάστασή του, εφόσον αυτή συνέβει πριν το ολοκαύτωμα:
Όλο το Μπάαθ κίνημα έχει ατόφιες ναζιστικές φασιστικές ρίζες, και στην Αίγυπτο και στην Συρία και στο Ιράκ. 
Παράδειγμα: ο Νάσερ στα νιάτα του ήταν μελανοχίτωνας. 
Πάντα παρέμεινε ένας χιτλερικός.
Οι Εβραίοι διέκριναν την χιτλερική μετάλλαξη και στον ιρανικό φονταμενταλισμό, αν και υπερέβαλαν ως προς αυτό. 
Οι Ιρανοί φονταμενταλιστές είναι αντισημίτες και εθνικοσοσιαλιστές αλλά όχι μόνον αυτό.
Για να αντιμετωπιστεί από τον ολιγάριθμο εβραϊκό λαό του Ισραήλ ο αραβικός μπααθικός και "μαρξιστικός" εθνικοσιαλισμός προκρίθηκε η ακραία κυνική γραμμή της αργής και δόλιας διάλυσης των αξόνων της αραβικής ενότητας, και αυτό δυστυχώς στηρίχθηκε τόσο στην συμμαχία με την κεμαλική Τουρκία όσο και στην έμμεση κυνική ενίσχυση των θεοκρατικών αντι-Μπααθικών κινημάτων. 
Αυτή ήταν και η γραμμή της Δύσης συνολικά με την επιπρόσθετη σημασία που προσέδιδε στο εγχείρημα η ανάγκη αντιμετώπισης της σοβιετικής επιρροής.
Ανάλογη σημασία είχε και η εχθρότητα προς τον ιρανικό φονταμενταλισμό, η οποία ενισχύθηκε και από την βαθιά επίγνωση από μέρους των Εβραίων Ισραηλινών της ιδιαίτερης εθνικο-πολιτισμικής δυναμικής του Ιράν και του Σιιτισμού, η οποία δεν συγκρίνονταν με την σκοτεινή και μάλλον εύκολα διαχειρίσιμη δυναμική του αραβικού χώρου (έτσι φαίνονταν στα εξυπνοπούλια του Σιωνισμού και ακόμα έτσι τους φαίνεται)
Σημαντική ήταν και παρέμεινε η "επένδυση" του Σιωνισμού στο Κουρδικό ζήτημα και τους Κούρδους. 
Οι Εβραίοι ωστόσο έχουν χάσει κάπως την εγρήγορσή τους λόγω της ισχυρής (παλαιότερα) συμμαχίας τους με την Τουρκία, η οποία είχε και αυτή ισχυρά ιστορικά και πολιτισμικά ερείσματα που είχαν να κάνουν με την διάσωση μεγάλου μέρους του εβραϊσμού από την οθωμανική αυτοκρατορία.
Αυτό που δεν διέκριναν παρά μόνον πρόσφατα με τα ανοίγματα των νεο-Οθωμανών στην Hamas ήταν ο βαθύς γενοκτονικός φασισμός του τουρκικού αστικού κατεστημένου.
Επίσης παραμένουν και αυτοί καθορισμένοι σε μεγάλο βαθμό από την ειδική ιστορία του ευρωπαϊκού φασισμού.
Οι Κούρδοι και οι Έλληνες είναι ακόμα υπνωτισμένοι από τον φόβο της Τουρκίας και δεν έχουν την δική τους στρατηγική για την αντιμετώπιση του ανατολικού φασισμού και της φασιστικής θεοκρατίας.
Ωστόσο έχουν εντός τους τις εγγραφές της απόλυτης βίας του τουρκικού φασισμού, αλλά από την σκοπιά είτε του θύματος απλά είτε του θύματος που αναμένει την βοήθεια της Δύσης κατά την μια ή άλλη τροπή της ιστορίας και των γεωπολιτικών εξελίξεων.
Είναι αναγκαίο και για τους τρείς λαούς να συνειδητοποιήσουν τι έγινε μετά τον β'παγκόσμιο πόλεμο στον χώρο της εγγύς Ανατολής και σε αναφορά προς το "ιδεολογικό εποικοδόμημα", σε "σχετική αυτονομία" προς την κεντρική Ευρώπη και την Δύση γενικότερα, το οποίο όμως προετοιμάζονταν καιρό πριν αυτό τον πόλεμο.
Τι έγινε όμως; 



(Συνεχίζεται)





Ιωάννης Τζανάκος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ιωάννης Τζανάκος - Ιστολόγια

Δρεπάνι

Δρεπάνι
Δρεπάνι..

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Kurdistan

Nichts

Nichts

Πολιτική και Γεωπολιτική..

Στα όρια..

Ουρανός

Ουρανός

Ερμηνείες της ιστορίας..

Επιστημονικά και επιστημονικοφανή..