Αυτοκαθορισμός

Αυτοκαθορισμός

Δευτέρα, 5 Σεπτεμβρίου 2016

Η δολιότητα κατά την χειραγώγηση της αδυναμίας ως μορφή του φονταμενταλιστικού πολέμου και ως μορφή απόκρυψης γενοκτονικών προθέσεων (1)



Η δομή και το νόημα της πρόθεσης ενός Λόγου, ενός κειμένου, είναι διακριτά στοιχεία μιας βούλησης ως περιέχουσας διάφορες μορφές εγκλήματος κατά της ανθρώπινης υπόστασης.
Υπάρχουν διάφορα επίπεδα οργάνωσης της κορύφωσης ή της οριοθέτησης του Λόγου ως περιέχοντος εγκληματικές προθέσεις.
2 βασικά σημεία πριν προχωρήσουμε:
α) Η α-δυναμία του φορέα του Λόγου να πραγματώσει τις εγκληματικές εγχαράξεις του ίδιου του Λόγου που εκπροσωπεί, δεν αποτελεί στοιχείο ικανό να σταματήσει την πιθανή κριτική πραγμάτευση και ανάδειξη της εγκληματικής πρόθεσης τόσο του Λόγου εκείνου που περιέχει την εγκληματική πρόθεση όσο και του φορέα του, απέναντι στην ανθρώπινη υπόσταση.
β) Επίσης, είναι αναγκαίο να δεχτούμε και να αναδείξουμε/αναδύσουμε θεωρητικά και ερευνητικά ότι κάθε Λόγος περιέχει νομοτελειακά ένα περιεχόμενο βίας και εγκλήματος, αλλά πάντα ως μια ειδική μορφή Λόγου είτε περιέχει όρια ως προς την έκταση του εγκλήματος είτε δεν περιέχει καθόλου.
Ακόμα και όταν υπάρχουν όρια όμως στην εγκληματική υφή και ουσία του εκάστου Λόγου αυτά διαφέρουν ανά περίπτωση.
Η θεωρητική, ερευνητική και αξιακή ανάδειξη/ανάδυση, πάντως, της εν γένει εγκληματικής "φύσης" του Λόγου είναι αναγκαία για να τελειώσει μια και καλή και για πάντα η κυριαρχία εκείνου του ηθικολογικού Λόγου που "λαμβάνοντας" την θέση της απόλυτης μη βίας κατά την θεωρητική πραγμάτευση και πρακτική διεύθυνση των ανθρώπινων πραγμάτων "θέλει" να αποφύγει μιαν ουσιαστική και σκληρή ρεαλιστική συζήτηση για τις διαβαθμίσεις και τις διαφοροποιήσεις της βίας του Λόγου εν γένει και της βίας εν γένει. 
Προχωράμε τώρα, μετά την επισήμανση αυτών των δύο σημείων.
Τι είναι εκείνο που χαρακτηρίζει έναν γενοκτονικό Λόγο, ως Λόγο πρόθεσης (της) απόλυτης εξόντωσης του ανθρώπου;
Υπάρχουν πολλά είδη γενοκτονικού Λόγου.
Όπως είπα προηγουμένως υπάρχει και διαβάθμιση στους Λόγους, άρα στην ριζική πρόθεση βίας, αλλά και μια γενική απόσπαση-διάκριση της ικανότητας του φορέα ενός Λόγου να πραγματώσει την βία που περιέχει ο Λόγος "του" από την ίδια την προθεσιακή βία που αυτός περιέχει εγγενώς.
Ένας Λόγος συνήθως περιέχει ένα φορτίο βίας, και ειδικά εγκληματικής βίας, αλλά δεν είναι κάθε Λόγος γενοκτονικός Λόγος.
Αυτό έχει ιδιαίτερη σημασία και δεν εξετάζεται με την απλή, χυδαία, ωμή και επιφανειακή σύγκριση μεταξύ μιας γενικά ισχυρής και μιας αδύναμης πολιτικής και πολιτικοστρατιωτικής δύναμης.
Το τι σημαίνει αυτό ας το δούμε συγκεκριμένα, σε ένα πρώτο επίπεδο ανάγνωσης των πραγμάτων.  
Για να μπω στην ουσία και το ζουμί, αναφερόμενος σε συγκεκριμένα κρίσιμα παραδείγματα:
Όταν συγκρούονται οι οπαδοί και η ηγεσία της Χαμάς με τον ισραηλινό στρατό, καταρχάς βλέπουμε να συγκρούεται ένας στρατός ανικάνων, άρα αδύναμων νομαδικοποιημένων (αντάρτικων ή ψευδοαντάρτικων) ένοπλων "σωμάτων" με έναν οργανωμένο συγκροτημένο και πανίσχυρο στρατό.
Η ίδια η διαφορά της δύναμης επιφέρει μια μεγαλύτερη ποσότητα συντελεσμένου βίας αλλά και εγκλήματος (βίας εκτός κάποιων ορίων) από την πλευρά των ισχυρών αυτής της αντιπαράθεσης. 
Αυτή η διαφορά δύναμης και συντελεσμένου αποτελέσματος αφ΄εαυτά δεν απενοχοποιούν τον αδύναμο και δεν ενοχοποιούν αφ'εαυτά τον δυνατό της σύγκρουσης, σε σχέση με τον Λόγο που διέπει τις πράξεις τους.
Νομίζω πως η δολιότητα της ισλαμιστικής φονταμενταλιστικής και εν γένει της αραβικής εθνικιστικής μορφής βίαιης πάλης και βίαιης εγκληματικής συντέλεσης του Λόγου που τις διέπει ή της βίας-Λόγου των προαναφερόμενων ως φορέων του Λόγου "τους", έχει να κάνει με την απόκρυψη (καμουφλάζ) της εσωτερικής γενοκτονικής πρόθεσης όπως προκύπτει από την προθεσιακή δομή του Λόγου αυτής της πάλης και αυτής της συντέλεσης.
Αυτή η απόκρυψη (το καμουφλάζ) δεν είναι λοιπόν απλά μόνον το αποτέλεσμα της ανικανότητας και της αδυναμίας, της ανοργανωσιάς και της χαοτικότητας της αραβο-φονταμενταλιστικής δράσης (και εν μέρει και της ιρανο-φονταμενταλιστικής δράσης), αλλά και αποτέλεσμα της δόλιας εργαλειοποίησης αυτής της αδυναμίας, μέχρι να γίνει εφικτή η εφαρμογή και η πραγμάτωση της γενοκτονικής εγγραφής στον φονταμενταλιστικό Λόγο.
Ο αραβικός και ιρανικός φανατισμός και σκοταδισμός έχουν οικειοποιηθεί τις τεχνικές, τις δομές και τις μορφές δράσης του λαϊκού πολέμου εκτρέποντάς τες όμως "δημιουργικά" σε μια δειλή δόλια και αποκρουστικά γλοιώδη μορφή που περιέχει την εργαλειοποίηση της αδυναμίας για προπαγανδιστικούς και πολεμικούς σκοπούς.
Ήρθε η ώρα, προσπερνώντας αυτή την γλοιώδη θρασύδειλη τεχνική μορφή λαϊκού πολέμου να ψάξουμε τις εσωτερικές εγγραφές του γενοκτονικού Λόγου των Αράβων, Τούρκων και Ιρανών φονταμενταλιστών και ισλαμοφασιστών, και να μην υποκύπτουμε επίσης στην αηδιαστική κλάψα τους πάνω στα πτώματα των δικών τους ανθρώπων που θυσιάζουν εργαλειακά ως θύματα χωρίς ενδοιασμό και χωρίς να τους έχουν δώσει ποτέ αληθινή αξία και αξιοπρέπεια.


(συνεχίζεται)



 

Ιωάννης Τζανάκος   

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ιωάννης Τζανάκος - Ιστολόγια

Δρεπάνι

Δρεπάνι
Δρεπάνι..

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Kurdistan

Nichts

Nichts

Πολιτική και Γεωπολιτική..

Στα όρια..

Ουρανός

Ουρανός

Ερμηνείες της ιστορίας..

Επιστημονικά και επιστημονικοφανή..