Αυτοκαθορισμός

Αυτοκαθορισμός

Πέμπτη, 26 Ιανουαρίου 2017

Ο.Π.Λ.Α


Θυμάσαι που μού΄πες να μην θυμώνω;
Μη κάνεις πως δεν θυμάσαι
Τώρα που έχεις κεντήσει την οργή σου
και την έχεις απλώσει στους ψεύτικους ουρανούς
πρέπει να θυμηθείς
κι ένα κάτι να πεις,
Ας είναι ένα τραγούδι για την αγάπη μας
Ας είναι ένας ύμνος στον ψεύτικο ουρανό
που έριξες όλο το πάθος της θλίψης μας,
Κάτι να πεις όμως για όλους αυτούς
Τους υβριστές σου
Τους διώκτες σου,

Περιμένω στη γωνία να μου δώσεις το όπλο
έχω έτοιμες τις σφαίρες
Ξέρω να σκοτώνω άνανδρους και προδότες
Ξέρω να σκοτώνω,

Περιμένω χωρίς βιασύνη
Ας περάσουν αιώνες
Ας πέσουν όλα τα όνειρα στη λάσπη
Θα είμαι εκεί περιμένοντας
Με το όπλο παρά πόδας,
Με την θυσία χωρίς αμφιβολίες
Κι αν είναι να έρθει ο παράδεισος που λένε
Θα είμαι εκεί έτοιμος
για τον τελευταίο εχθρό
Δεν θα ξεφύγει από εμένα,
Δεν θα τον αφήσω να περάσει χωρίς εισιτήριο
στον κόσμο της ειρήνης,

Θα είμαι εκεί που σε πέταξαν στον δρόμο
Θα είμαι εκεί που σε σταύρωσαν
Θα είμαι εκεί που σε έθαψαν ζωντανό
Θα είμαι εκεί που σε πούλησαν σε παζάρι
Δεν θα αφήσω να περάσει κανένας εχθρός
στον κόσμο της ειρήνης 
που ετοιμάζεις..




 
Ιωάννης Τζανάκος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ιωάννης Τζανάκος - Ιστολόγια

Δρεπάνι

Δρεπάνι
Δρεπάνι..

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Kurdistan

Nichts

Nichts

Πολιτική και Γεωπολιτική..

Στα όρια..

Ουρανός

Ουρανός

Ερμηνείες της ιστορίας..

Επιστημονικά και επιστημονικοφανή..