Αυτοκαθορισμός

Αυτοκαθορισμός

Κυριακή, 1 Ιανουαρίου 2017

απερήφανη αεργατιά..


Εξετάζοντας τις ανθοφορίες
των υποθέσεων
ξεχνάς πως υπάρχει πίσω μέτωπο,
Εκεί όπου συντελούνται
τα ξεκαθαρίσματα λογαριασμών,

Λοιπόν..

Είμαι εργάτης,
ίσως όχι της αμιγώς εργατιάς,
Ακόμα καλύτερα διάολε!
Και έχω κακή μνήμη
κακή αγαθή ψυχή
Είμαι εργάτης,
Ακόμα μα τον Ζωροάστρη!

Αύριο δεν θέλω να είμαι,
Δεν υπάρχει εργάτης
που να θέλει να είναι εργάτης,
αυτό σας το υπογράφω, 
Μόνον οι γραμματιζούμενοι
θέλουν τους εργάτες να θέλουν
να μείνουν εργάτες, 
Μη μου κάνετε τις παρθένες,
Αυτό το μάθατε καλά,

Άρα
Είμαι εργάτης
και δεν θα σας αφήσω έτσι
ανέγγιχτους,


Παίρνοντας αυτό το μήνυμα
Όπως ακριβώς το στέλνετε,
με όλη τη κακή αγαθή ψυχή μου
Και μιαν ιδιότητα χωρίς φανφάρες
λαμβάνοντας,
ένα έχω να πω
και να ξαναπώ,
Κάντε πέρα Κομισάριοι
σε μένα δεν περνάνε αυτά,
Ούτε τα άλλα,

Είμαι εργάτης
Ίσως και στο Γκντάνσκ
αν θέλετε να φτιάξετε κατάσταση
αντιδραστικής προεννόησης,
και θα σας σκίσω τη μάσκα..




Ιωάννης Τζανάκος




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ιωάννης Τζανάκος - Ιστολόγια

Δρεπάνι

Δρεπάνι
Δρεπάνι..

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Kurdistan

Nichts

Nichts

Πολιτική και Γεωπολιτική..

Στα όρια..

Ουρανός

Ουρανός

Ερμηνείες της ιστορίας..

Επιστημονικά και επιστημονικοφανή..