Αυτοκαθορισμός

Αυτοκαθορισμός

Τρίτη, 14 Μαρτίου 2017

Υποσημείωση για τις καταλήψεις..



Σήμερα είδα και γω εξ' αποστάσεως πάντα, μιας και δεν έχω σχέση με τον "χώρο", τα γεγονότα γύρω από τις καταλήψεις και τα ντου της αστυνομίας, εισαγγελέων κ.λπ
Όπως γνωρίζετε δεν είμαι υποκριτής στις πολιτικές μου αντιπάθειες-συμπάθειες, αυτό μπορώ να το παινευτώ, αλλά κυρίως να το χρησιμοποιήσω για να πάρω από εδώ μια ξεκάθαρη θέση, χωρίς να παύω να ρίχνω τα βέλη μου πάντα δηλητηριασμένα εκεί που θεωρώ πως πρέπει να πέσουν.

Από την θέση του ιθαγενούς και αμαρτωλού εργαζόμενου ή μικροαστού εργαζόμενου έχω εκδηλώσει την αντίθεσή μου προς αυτές τις καταλήψεις και γενικά την κουραστική πλέον χωροκατακτητική συνήθεια αναρχικών αριστεριστών και λοιπών να ασκούν εδαφική "επαναστατική" εξουσία και να δημιουργούν "ζώνες" ελευθερίας αλληλεγγύης, ίσως και άλλων δραστηριοτήτων αμφίβολης επαναστατικής ποιότητας.
Δεν συμμερίζομαι βέβαια τις απόψεις των περισσότερων "κοινών" ανθρώπων με τους οποίους τυχαίνει να συζητάω κατά καιρούς το θέμα.
Το γεγονός πως δεν είμαι σφοδρά αντίθετος με τις καταλήψεις κατά τα συνηθισμένα αγριομικροαστικά πρότυπα μου έχει στοιχίσει ήδη έναν μια χαρά στιγματισμό σε κοινωνικό επίπεδο.
Θέλω να πω, πως ούτως ή άλλως παίρνω και γω πάνω μου το "κόστος" μιας καταχώρισής μου από την "κοινωνία" ως αριστεριστή αναρχίζοντα, άσχετα από την πραγματική θέση μου, μιας και η "κοινωνία" σε αυτά τα ζητήματα "σκέπτεται" πολύ απλά. 
Δεν είσαι υπέρ της άμεσης καταστολής σε κάθε περίπτωση; ε τότε είσαι και συ με αυτούς.
Είναι μάλλον ανέφικτο να μιλήσεις λογικά με τους περισσότερους ανθρώπους σήμερα, σε τέτοια ζητήματα, και αν τυχόν τελικά σε ακούσουν θα φτάσουν ίσως στο συμπέρασμα ότι είσαι μπερδεμένος, άρα θα χάσεις συν τοις άλλοις και το όποιο κύρος σου ως διαλεγόμενος και από την μιά και από την άλλη και από κάθε τελικά πλευρά.
Όμως η θέση μου ήταν και είναι ξεκάθαρη.
Ο σεχταρισμός όλων αυτών των ομάδων με έχει κουράσει και μερικές φορές αηδιάσει, άσχετα το τι λένε οι "κοινοί" μικροαστοί οι οποίοι και τέλεια να ήταν τα πράγματα πάλι καταστολή θα ήθελαν για κάθε κοινωνικό πείραμα.
Θυμάμαι μια σειρά έντονων συζητήσεων για το CITY PLAZA και τις αρνητικές θέσεις μου περί των γενικότερων ζητημάτων που αφορούσαν και αφορούν ακόμα τους "αλληλέγγυους" κάθε είδους και μορφής. 
Δεν θα επαναλάβω τα επιχειρήματα, αλλά σε γενικές γραμμές παρά τις υπερβολές επιμένω στα ίδια.
Σε τελική ανάλυση δεν είμαι υποχρεωμένος να συμμετάσχω σε κανένα "κίνημα" που έχει το καπέλωμα και τις ιδεολογικές προϋποθέσεις ως απαραίτητο όρο για την παρουσία σου, αλλά επίσης δεν πιστεύω σε καμία κοινοτιστική αλληλεγγύη χωρίς ανοιχτούς ιδεολογικούς και πολιτικοπολιτισμικούς όρους όπως τους θεωρώ εγώ και άλλοι και όπως δεν θέλουν να δεχτούν οι διάφοροι σεχταριστές της πιάτσας.
Το γεγονός πως σήμερα δοξάζεται η διάσπαση των σεχταριστών από το κάποτε αγαπημένο τους συριζάκι, που τους έστρωσε μια χαρά το χαλί, δεν με αφήνει αδιάφορο ούτε με γλυτώνει από δηλητηριώδεις σκέψεις του τύπου: ας προσέχατε, φάτε τώρα ανανεωτική αριστερά ή και χαμηλότερες σκέψεις περί τού επερχόμενου και όμορφου θεάματος αλληλοφαγωμάρας πρώην φίλων και συνσυνωμοτών. 
Όμως όλα αυτά είναι άγονα, δεν έχουν και τόση πολιτική ή ιδεολογική σημασία.
Σημασία έχει να δούμε πως και γιατί εμείς οι "αμαρτωλοί" δεν νιώθουμε τίποτα, δεν ιδρώνει το αυτί μας και γελάμε κιόλας με τις κραυγές των σεχταριστών ότι θα "κάψουν την σοσιαλδημοκρατία". 
Προσέξτε μη σκίσετε κανένα καλσόν. 
Κακία έ;
Δεν πρόκειται να κάνετε τίποτα, δεν πρόκειται να υπάρξει κοινωνικό ρεύμα συμπαράστασης, στην καλύτερη περίπτωση αδιαφορούν οι "αμαρτωλοί" όπως εμείς, στην χειρότερη περίπτωση σας μισούν όπως τους μισείτε και εσείς, θανάσιμα λυσσασμένα και αρρωστημένα, και τα λοιπά και τα λοιπά, αμήν.
Είμαι σίγουρος πως εκτός από το νέο μίσος προς τον σύριζα και τις μ.κ.ο θα αναπυχθεί μεγαλύτερο μίσος προς την "αλλοτριωμένη" "αμαρτωλή" κοινωνία, και κάτι "ενδιάμεσοι γύφτοι" (όπως εμείς) που έλεγε ο Νιόνιος δεν θα έχουν κουβέντα να πούνε πάλι ή αν έχουν θα είναι για να αποφύγουν το ξύλο ή τους "ετεροπροσδιορισμούς" από τους πολλούς (ρατσιστές) και τους λίγους (αντιρατσιστές) που γενικά τα ξέρουν όλα και όλα τα σφάζουν και όλα τα μαχαιρώνουν με τις απύθμενες ανοησίες τους και με το γενικό αφηρημένο ή ειδικό αλλά πάντα και σε κάθε περίπτωση συγκεκριμένο νταβατζιλίκι τους προς τους πρόσφυγες..
Καλό είναι βέβαια να μην το παίζει κανείς ουδέτερος ή να τα μασάει.
Στην περίπτωσή μας, το πράγμα είναι ξεκάθαρο και δεν έχει να κάνει με κάποια ουδετερότητα, αλλά με την απάθειά μας, και την πλήρη πρακτική και "ιδεολογική" αδιαφορία για τον "χώρο", από τώρα και στο εξής, και στο μέλλον δηλαδή όταν το βαθύ αστικό κράτος όπως έχει αποφασίσει θα αρχίσει να βάζει χέρι και στην ζώνη υποτιθέμενης μη-κυριαρχίας που λέγεται Εξάρχεια.
Κοιτάξτε, τα πράγματα είναι σιμπλ και κλήαρ.
Όπως σεις αδιαφορείτε για μας έτσι και μεις αδιαφορούμε για σας. 
Μην μας εγκαλέσετε κι όλας για την αδιαφορία μας διότι δήθεν και καλά νοιαζόσαστε για τους ιθαγενείς, αφού το ξέρουμε καλύτερα από τι νομίζετε ότι το ξέρουμε ότι μας μισείτε τρελά και με τρέλα.
Καλή σας τύχη και καλή μας τύχη λοιπόν στους καιρούς που έρχονται..



Ιωάννης Τζανάκος   

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δρεπάνι

Δρεπάνι
Δρεπάνι..

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Kurdistan

Nichts

Nichts

Πολιτική και Γεωπολιτική..

Στα όρια..

Ουρανός

Ουρανός

Ερμηνείες της ιστορίας..

Επιστημονικά και επιστημονικοφανή..