Αυτοκαθορισμός

Αυτοκαθορισμός

Σάββατο, 25 Μαρτίου 2017

Τουρκισμός - Βόθρος..


Θα θεωρηθεί ως αυθαίρετο αυτό που θα σας πω, αλλά δεν με ενδιαφέρει και τόσο πως θα θεωρηθεί.
Ο Οθωμανισμός Τουρκισμός ήταν και είναι μια σημαντική καταστροφική αντιδραστική δύναμη που έχει αφήσει το άθλιο αποτύπωμά της σε μια τεράστια επικράτεια και συνεχίζει να το αφήνει βρωμίζοντας τον κόσμο.
Οι Τούρκοι ως κρατική λαϊκή ολότητα προσπάθησαν μετά την πτώση τής Οθωμανικής Αυτοκρατορίας, μέσω της εξίσου άθλιας κεμαλιστικής ιδεολογίας, να κάνουν ένα βήμα στον νεώτερο κόσμο, αλλά δεν τα κατάφεραν ούτε τα καταφέρνουν παρ΄όλο που ο λαός δεν φταίει σε τίποτα αν τον εκλάβεις ως σύνολο ατόμων ή ως μια παθητική μάζα αθώων εργαζόμενων που διαμορφώνονται από την κυρίαρχη τάξη.
Αν θεωρήσουμε τον νεώτερο αστικό κόσμο ως προβληματικό ήδη από την εκκίνησή του τότε αν προσθέσουμε μέσα στην Τουρκία τον Τουρκισμό Κεμαλισμό και προσφάτως τον νεοϊσλαμισμό δεν θα έχουμε μπροστά μας ένα και τόσο ελπιδοφόρο μείγμα καταστάσεων στο εποικοδόμημα και την άμεση κοινωνική ζωή της.
Θα πούνε οι πάντα ευφυείς ανόητοι μαρξιστές πως έχουμε μια συνηθισμένη αστική εθνικιστική κατάσταση και δεν θα διαφωνήσω εντελώς μαζί τους αλλά θα διαφωνήσω ωστόσο.
Εδώ μου στοίχισε και μου στοιχίζει συνέχεια τον στιγματισμό μου ως σοσιαλσωβινιστή αυτό που λέω, δεν θα το πάρω τώρα πίσω.
Υπάρχει και ένα ακόμα πρόσθετο στοιχείο:
Έχω δίκιο, όπως και άλλοι βέβαια που ισχυρίζονται το ίδιο.
Αλλά τι να κάνουμε, πρέπει να περιμένουμε και άλλα δραματικά γεγονότα για να συνέλθουν μερικοί αφελείς, ιδεολόγοι, αλλά καλύτερα να ήμαστε τυχεροί και να μην έρθουν, όμως μπορεί και να έρθουν. 
Να μου λείψει τέτοια δικαίωση.
Μου αρκεί μια διάψευση και να εκτεθώ στην ιστορική κρίση ως υπερβολικός ή επηρεασμένος από τον "ελληνικό εθνικισμό", αλλά και σε περίπτωση που ο Τουρκισμός βυθιστεί μόνον μέσα στα ίδια του τα σκατά που είναι τόσο πολλά που φτιάχνουν έναν τεράστιο βρωμερό βόθρο, και δεν κατορθώσει να βλάψει πάλι άλλους, πάλι θα έχω επιβεβαιωθεί.





Ιωάννης Τζανάκος  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ιωάννης Τζανάκος - Ιστολόγια

Δρεπάνι

Δρεπάνι
Δρεπάνι..

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Kurdistan

Nichts

Nichts

Πολιτική και Γεωπολιτική..

Στα όρια..

Ουρανός

Ουρανός

Ερμηνείες της ιστορίας..

Επιστημονικά και επιστημονικοφανή..