Αυτοκαθορισμός

Αυτοκαθορισμός

Παρασκευή, 24 Μαρτίου 2017

Πανάνθρωπες...


Το πρόβλημα της αριστεράς είναι τελικά ότι δεν έχει ποτέ μπροστά της τον καπιταλισμό που επιθυμεί.
Άτιμο πράμα αυτός ο καπιταλισμός ρε παιδίμ.
Γι΄αυτό και η αριστερά επιθυμεί πάντα αυτόν τον καπιταλισμό που θα επιθυμούσε και δεν έχει ποτέ όταν τον έχει τόσο ανάγκη.
Ποτέ δεν είσαι εκεί όταν σε θέλω και όπως σε θέλω, και γω σε πλάθω στην φαντασία μου όπως θα σε ήθελα.
Τέτοια αγάπη ούτε ο Ριγκολέτος (αυτός;) δεν είχε με μιαν αγάπη.
Δώστε επιτέλους στην αριστερά τον καπιταλισμό που επιθυμεί, ας είναι ένα παγκόσμιο τέρας που τρώει σάρκες όπως τρώμε το πρωϊνό μας πριν πάμε στην καταραμένη τη δουλειά.
Δώστε επιτέλους έναν κανονικό καπιταλισμό σε αυτούς τους ανθρώπους, τους είναι τόσο απαραίτητος να είναι ολοκληρωμένος ολοκληρωτικός απόλυτος, αλλιώς πως θα στρώσουν το χαλί για τον νέο άνθρωπα;
Αυτός ο νέος άνθρωπας μου έχει κάτσει στον λαιμό, αχώνευτος είναι, αλλά αυτοί τον θέλουν σε πρόπλασμα, σε πρόγευμα, σε μιαν κάποια ιδανική μορφή τροφής, οπότε γιατί να χαλάμε χατήρια.
Εμένανε τον αμαρτωλόνε μου αρέσουν οι παλιοί άνθρωπες, κάτι παλιάνθρωπες, όλο αντιφάσεις και επιρροές από δαιμόνια, τόσο παλιάνθρωπες, αλλά είπαμε, εμένανε μου αρέσουνε παλιάνθρωπες, άρα δεν είμαι αριστερός της προκοπής, άρα δεν είμαι, κάποτε πρέπει να το χωνέψω αυτό το γεγονός και να το βουλώσω, σκάσε επιτέλους μας κούρασες άνθρωπά μου..
Πάρε το μονοπάτι σου και κατάλαβέ το.
Το μέλλον είναι η αγάπη και η συνεννόηση, ήρθε η ώρα να κρυφτείς, οι πανάνθρωπες έρχονται ξανά, και δεν σταματάνε με τίποτα..



Ιωάννης Τζανάκος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ιωάννης Τζανάκος - Ιστολόγια

Δρεπάνι

Δρεπάνι
Δρεπάνι..

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Kurdistan

Nichts

Nichts

Πολιτική και Γεωπολιτική..

Στα όρια..

Ουρανός

Ουρανός

Ερμηνείες της ιστορίας..

Επιστημονικά και επιστημονικοφανή..