Αυτοκαθορισμός

Αυτοκαθορισμός

Κυριακή, 5 Μαρτίου 2017

physicsgg --Το νόημα της ανθρώπινης ύπαρξης / Οι τρισμέγιστοι βιολόγοι τής Δύσης τα έχουν παίξει λιγάκι ή η ευγονική ως ορθολογισμός ή μήπως ο ορθολογισμός ως ευγονική;;


Σχόλιο
Ιωάννης Τζανάκος
Η κατά την δική μας θέση ορθότητα των αθεϊστικών αντιλήψεων του κυρίου κυρίου βιολόγου μας, αξιοτίμου κυρίου Γουίλσον, δεν τον αθωώνει για τις ευγονικές του επιθυμίες.
Όλα τα ωραία πράγματα (Διαφωτισμός-Ορθολογισμός) έχουν...κακό τέλος..
Πέρα από τις συνηθισμένες και συμπαθείς "αυτεπιγνωσιακές" αερολογίες σοφίες των ορθολογιστών επιστημόνων που ανταγωνίζονται πλέον την θρησκεία στο αφιλοσόφητον και το βαθύ-ρηχόν ρηχόν-βαθύ, στο τέλος (όπου έχουμε υπογραμμίσει τονίσει) θα δείτε τον δόκτορα Φρανκενστάϊν να αναδύεται πάλι.
Η κουραστική, πληκτική, αλλά και αηδώς θρασύμικη δυτική επιστήμη και η δύση εν γένει, σχεδιάζει την αντικατάστασή μας με ένα "τελειότερον" είδος, πιθανόν χωρίς πάθη και αγριάδες, κάτι σαν ένα ορθολογικό άτομο ζόμπι το οποίο υποθέτω δεν θα έχει αντιπαλότητες με τα άλλα ορθολογικά άτομα ζόμπι.
Δυστυχώς, θα αναγκαστούμε να αγοράσουμε το βιβλίο του ορθολογιστή κωλόγερου και θα τα πούμε αναλυτικότερα μετά την προσεκτική ανάγνωσή του.
Δεν ρισκάρω πάντως, με αυτά που σας είπα, να βρεθώ υπερβολικός. 
Είμαι σίγουρος πως το δυτικοζόμπι θα έχει πολλές αφορμές να μου δώσει για περισσότερους χαρακτηρισμούς, ξέρετε, από αυτούς που σε κάνουν γνωστό και στους εδώ δυτικιστές ως "αγριάνθρωπο". 
Ακόμα έχουμε και αυτή τη "φύση".. 



Το νόημα της ανθρώπινης ύπαρξης

Το νόημα της ανθρώπινης ύπαρξης

Posted on 05/03/2017
 


Πώς προέκυψε το ανθρώπινο γένος και γιατί διατηρείται στη ζωή σε έναν πλανήτη σαν τον δικό μας;
Κατέχουμε μια ειδική θέση στο Σύμπαν και το πεπρωμένο μας ορίζει να υπάρχουμε σε αυτό;
Προς τα πού οδεύουμε ως είδος και, το πιο δύσκολο ερώτημα, για ποιο λόγο;

wilson

Από το ύψος των 85 του χρόνων, τη διεθνή αναγνώριση της επιστημονικής προσφοράς του και τα δύο βραβεία Πούλιτζερ για το συγγραφικό του έργο, ο βιολόγος Έντουαρντ Γουίλσον επιχειρεί στο τελευταίο βιβλίο του να απαντήσει σε τέτοια βασανιστικά ερωτήματα.
Γνωστός στο ευρύ κοινό για τις πρωτοποριακές ζωολογικές του έρευνες ή για τη διατύπωση, κατά τη δεκαετία του 1970, της θεωρίας της κοινωνιοβιολογίας, ο Γουίλσον θεωρείται δικαίως ένας από τους πλέον παραγωγικούς και προκλητικούς επιστήμονες της εποχής μας. 
Με ένα πλουσιότατο ερευνητικό έργο για το οποίο τιμήθηκε, το 1990, από τη Βασιλική Ακαδημία Επιστημών της Σουηδίας με το Bραβείο Crafoord -απονέμεται σε πεδία τα οποία δεν καλύπτονται από το Βραβείο Νόμπελ.
Επίσης του έχουν απονεμηθεί περισσότερα από 100 βραβεία διεθνώς.
Παρ’ όλα αυτά, η ριζοσπαστική και αντικομφορμιστική του προσέγγιση διατυπώνεται ρητά από τις πρώτες σελίδες αυτού του βιβλίου, στις οποίες φροντίζει εξαρχής να ξεκαθαρίσει ότι:
«Η ανθρωπότητα εμφανίστηκε από μόνη της, μέσω μιας σειράς επάλληλων συμβάντων κατά την εξέλιξη. 
Δεν είμαστε προκαθορισμένοι να εκπληρώσουμε κάποιον σκοπό· ούτε έχουμε να δώσουμε λόγο σε οποιαδήποτε δύναμη πέρα από τον εαυτό μας. 
Θα μας σώσει μόνο η σοφία που βασίζεται στην αυτεπίγνωση και όχι η ευλάβεια. 
Δεν θα υπάρξει εξιλέωση ή δεύτερη ευκαιρία που θα μας δοθεί άνωθεν. 
Είναι ανόητο να θεωρούμε τον πλανήτη μας προσωρινό σταθμό προς έναν καλύτερο (επουράνιο) κόσμο. 
Μόνο αυτόν έχουμε να κατοικούμε και τούτο το νόημα να ξεδιπλώσουμε»!
Μολονότι η εξέλιξή κατέστησε σταδιακά το είδος μας κυρίαρχο πάνω στα άλλα ζωικά είδη και ευρύτερα στον πλανήτη μας, σήμερα έχουμε περιέλθει σε μια ιδιαίτερα δυσμενή θέση και θα έπρεπε να είναι σαφές ότι χρησιμοποιούμε όλη αυτή τη δύναμή μας καταστροφικά απέναντι σε κάθε μορφή ζωής.
Κάτι που αργά ή γρήγορα θα αποδειχτεί αυτοκαταστροφικό και για εμάς τους ίδιους.
Για τον συγγραφέα είναι σαφές ότι οι βιολογικές προσαρμογές που καθόριζαν τις άλλοτε τόσο επιτυχείς συμπεριφορές μας, σήμερα αποδεικνύονται το πιο σοβαρό εμπόδιο στην επιβίωση του είδους μας.
Γραμμένο από έναν από τους μεγαλύτερους βιολόγους της εποχής μας, το βιβλίο αποτελεί τη βαρύνουσα και άκρως ανησυχητική μαρτυρία ενός καταξιωμένου μελετητή, ο οποίος, βασιζόμενος σε πλήθος δεδομένων, υποστηρίζει:
«Δεν υπάρχει κάποιο απύθμενο μυστήριο της ζωής. 
Δαίμονες και θεοί δεν διεκδικούν την αφοσίωσή μας. Αντιθέτως, είμαστε αυτοδημιούργητοι, ανεξάρτητοι, μόνοι και εύθραυστοι· ένα βιολογικό είδος προσαρμοσμένο να ζει σε έναν βιολογικό κόσμο. 
Αυτό που έχει σημασία για τη μακροχρόνια επιβίωσή μας είναι η ευφυής αυτεπίγνωση, βασισμένη σε μεγαλύτερη ανεξαρτησία σκέψης από όση γίνεται ανεκτή σήμερα ακόμη και στις πιο προηγμένες δημοκρατικές κοινωνίες μας».
«Η πρόοδος της επιστήμης και της τεχνολογίας μάς οδηγεί στο μέγιστο των ηθικών διλημμάτων αφότου άγγελος Κυρίου συγκράτησε το χέρι του Αβραάμ: σε ποιον βαθμό να μετασκευάσουμε τον ανθρώπινο γονότυπο. […]  
Είμαστε κοντά στο να εγκαταλείψουμε τη φυσική επιλογή, τη διεργασία που μας δημιούργησε, για να κατευθύνουμε οι ίδιοι την εξέλιξή μας μέσω εκούσιας επιλογής τη διεργασία του επανασχεδιασμού της βιολογίας μας και της ανθρώπινης φύσης έτσι όπως θα θέλαμε να είναι. […]»

πηγή: efsyn.gr www.katoptro.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δρεπάνι

Δρεπάνι
Δρεπάνι..

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Kurdistan

Nichts

Nichts

Πολιτική και Γεωπολιτική..

Στα όρια..

Ουρανός

Ουρανός

Ερμηνείες της ιστορίας..

Επιστημονικά και επιστημονικοφανή..