Αυτοκαθορισμός

Αυτοκαθορισμός

Δευτέρα, 3 Απριλίου 2017

Η ιστορική μνήμη ως κωλοκαούρα..(2)


Όπως αναλύσαμε στην προηγούμενη δημοσίευσή μας η κωλοκαούρα, όπως σημαίνεται στην διαδεδομένη έκφραση ο κώλος μας (μου) καίγεται, εμπλέκεται σε περίπλοκες διεργασίες σημασιακού, ψυχαναλυτικού και ιστορικού χαρακτήρα, οι οποίες συγκροτούν ένα φαντασιακό συμβολικό πλέγμα, ίσως να ξέρει ο Λακάν, κάποιος λακανικός ή λακανίσκος υπάρχει να μας το ξεκαθαρίσει; 
Θέτω το ερώτημα διότι σήμερα από την δουλειά που ήμανα εσκεφτόμουν συνέχεια το (φροϋδικόν ή φροϋδογενές) ζήτημα του ευνουχισμού τού (ή δια τού) πατρός κατά την λακανική εκδοχή και ως δια μαγείας ο εγκέφαλός μου (ως πάντα βιαστικός, μια ζωή βιάζεται μια ζωή πίσω είναι ως μετεξεταστέος) το συνέδεσε με το ζήτημα τής μνημικής ιστορικής κωλοκαούρας, χωρίς να είμαι αυθαίρετος λακανικώς εφόσον ο ίδιος ο Λακάν μίλησε για την διεργασία του (συμβολικού μόνον;) ευνουχισμού ως εμπλεκόμενη με την διεργασία τής διαδοχής πατεράδωνε.
Δεν κάνω πλάκα, το είπε, και καλώ σε μονομαχία όποιον με αμφισβητήσει, έχω να παραθέσω τσιτάτα (λακανικά).
Οπότε, είπα, μα είσαι καλός μαθητής ενός δασκάλου που δεν χωνεύεις άνθρωπε, αλλά προτρέχεις και πρέπει τώρα να ενώσεις την θέασή σου περί κώλου που καίγεται με το ζήτημα του ευνουχισμού.
Ένας οποιοσδήποτε ακόμα πιο βιαστικός θα συνέδεε αυτήν μου την λακανικοειδή ενόραση με το πρωκτικό στάδιο, αλλά πέραν του προφανούς ότι πρόκειται για μια παρερμηνεία της (κάθε τυχαία ανακάλυψη δεκτή όμως) δεν με αφορά εφόσον όπως έχω καταστήσει σαφές από τα (φροϋδογενώς ερευνούμενα) στάδια αποδέχομαι ως καθοριστικόν ή ακόμα και ως μοναδικόν (μόνον) το στοματικόν. Τέσπα.
Το θέμα μου είναι άλλο, αφορά σε πιό τετριμμένα πράγματα, όπως γιατί έχουμε τέτοια πρεμούρα να ανατρέξουμε σε ιστορικά ή ιστορικοειδή (μνημικά) θεμέλια για να εδραιώσουμε το προφανές πως ο κώλος μας καίγεται και πρέπει κάτι να κάνουμε για να πάψει να καίγεται.
Ο ωμός υλισμός του ψευδεραστή τής ιστορίας θα έλεγε ότι απλά ανατρέχουμε στο παρελθόν για να κάνουμε κάτι χωρίς τα ίδια λάθη (του παρελθόντος) που έκαναν όμοιοί μας.
Ήδη, από αυτό το σημείο, έχουμε φτιάξει ένα πλάσμα, μετέχουμε μιας πλασματικής αν και όχι επί τούτου ψευδούς συνέχειας, αλλά ας πούμε ότι αυτή εν τέλει κάπως υπάρχει.
Το πρόβλημα είναι πως εμείς δεν έχουμε πονέσει.
Κάποιοι προκάλεσαν και προκαλούν τον πόνο (τους) διά της τεχνητής και μερικές φορές υπερβολικής πρόκλησης της παρουσίας του κράτους, όπως έδειξα σε ένα κακεντρεχές αντιαναρχικό και αντιαυτόνομο κείμενό μου, αλλά και πάλι, όσο και να πονέσουν, όσο και να χύσουν πραγματικά δάκρυα αξιοπρέπειας απέναντι στην ιστορία (ή το κράτος) για την ηρωϊκή ανοησία τους, την οποία ωστόσο σέβομαι αφάνταστα και ως ηρωϊκή και ως ανοησία παρά την αντιπάθεια που τους τρέφω, αυτοί οι κάποιοι λοιπόν είναι υπερβολικά μάταιοι, υπερβολικά σωστοί, τυμπανιαία σωστοί για να με κάνουν να συγκινηθώ περισσότερο από ότι τους αντιπαθώ, είναι βλέπεις και το άλλο πράγμα που θέλουμε, εντελώς άλλο πράγμα.
Αυτοί που με ενδιαφέρουν είναι οι υπόλοιποι, ο όχλος, όλοι αυτοί που δικαίως καθυβρίζονται, κρύβονται και μάλλον φτιάχνουν πλασματικούς κόσμους συνέχειας κατά τα κατεστημένα και απεχθή ομοιώματα τής αστικής εξουσίας.
Είναι ο κοσμάκης που μισούνε όλοι, και ο ίδιος τον εαυτό του, ο λαϊκός συρφετός που κατέχεται από ανόητες και φρικαλέες ιδέες, ο χαμάλης όλων σας, και αυτός είναι που καίγεται πραγματικά ο κώλος του, χωρίς μάλλον λακανικές πτυχές κωλοκαούρας, ή μήπως όχι.
Αυτό το λακανικό με την συνέχεια και την διαδοχή των ευνούχων πατεράδων με εξίταρε, αν και είναι πολύ δύσκολο ρε παιδί μου να ξεχνάς συνέχεια πως όλα μα όλα κατάντησαν σήμερα μια νεοαριστερή βρισιά.
Λείπουν οι σοβαροί (όχι σοβαροφανείς) κομμουνιστές.
Οι άλλοι (όχι απαραίτητα ασόβαροι) κομμουνιστές (και αναρχοκομμουνιστές) κάπου μεταξύ αόριστης και καθηλωτικής ιδεολογικο-ιστορικής κωλοκαούρας και αντιπατριαρχικών υστεριών, ντεν, ντεν μπορούν τα παιδιά. 











Ιωάννης Τζανάκος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ιωάννης Τζανάκος - Ιστολόγια

Δρεπάνι

Δρεπάνι
Δρεπάνι..

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Kurdistan

Nichts

Nichts

Πολιτική και Γεωπολιτική..

Στα όρια..

Ουρανός

Ουρανός

Ερμηνείες της ιστορίας..

Επιστημονικά και επιστημονικοφανή..