Αυτοκαθορισμός

Αυτοκαθορισμός

Πέμπτη, 13 Απριλίου 2017

Η διαλεκτική ολότητα ως βόθρος..



Πρέπει να μην παρεξηγούμαι (από τους άλλους εννοώ, και ειδικά τους "συντρόφους" ή συντρόφους) όταν χρησιμοποιώ μιαν γλώσσα λίγο ακραία ή ακόμα και ύποπτη για σεξιστικές παρεκτροπές (του Λόγου), αλλά μόνον έτσι μερικές φορές ίσως να είναι εφικτή η έκφραση κάποιων σκέψεων ή και συναισθημάτων ακόμα.
Θα πω λοιπόν πως κάτι με ανησυχεί ιδιαιτέρως μετά την ολοκλήρωση της πρόχειρης, και σίγουρα γεμάτης λάθη, ματιάς μου σε μια σειρά κρίσιμων διεθνούς ενδιαφέροντος συμβάντων κατά το παρελθόν και το παρόν.
Επικεντρώνομαι στο γιουγκοσλαβικό, το κουρδικό βεβαίως, και προσφάτως στο συριακό ολικό συμβάν, και τις διάφορες αναμφίβολα φριχτές πτυχές που εμφανίστηκαν εντός και "παραπλεύρως" αυτών όλων.
Ανατρέχοντας στις κύριες ερμηνευτικές θέσεις, και στις διάφορες ιδεολογικές αξιακές και άλλες συγκρούσεις, έχω πλέον την εντύπωση πως έχω μετατραπεί σε έναν σκουπιδότοπο ή βόθρο όπου κάθε ψυχοπαθής ή αφελής υποστηρικτής του ενός ή του άλλου μαζικού εγκληματία (δεν εννοώ μόνον ατομικού προσώπου) ρίχνει τον οχετό του ή ό,τι τέλος πάντων του περισσεύει στο άντερό του ή το μυαλό του ή μυαλάντερό του.
Αν κάτσω ως κάπως ουδέτερος μεν αλλά κατά καιρούς και εμπλεκόμενος σε μυαλεντερικές συζητήσεις να σκεφτώ τι έχω ακούσει τι έχω διαβάσει και τι έχω δει να κρύβουν όλοι οι συνελεστές της μυαλεντερικής εκκένωσης επί των "θεμάτων" αυτών, θα αποφάσιζα ίσως, για τα καλά, να σωπάσω, να πάψω να ασχολούμαι ή μάλλον να συνέχιζα αλλά κατά κάποιον τρόπο μυστικά, αθόρυβα, χωρίς να εμπιστεύομαι κανέναν.
Μέσα στο σύνολο του οχετού υπάρχει ένα κενό, ο οχετός αυτός περιέχει πάντως, ή άρα, κατά την δική μου τελική αν και προσωρινή κρίση, ένα κενό.
Άρα, για να μιλήσω όπως σας είπα άκομψα και μάλλον και εγώ κατά έναν μυαλεντερικό, αλλά αιρετικόν μυαλεντερικόν, τρόπο, το συνολικό σκατό ή υπερσκατό των διαφόρων θεωρήσεων για τα εγκλήματα των άλλων, και συνήθως μόνον των άλλων, περιέχει πάντα ένα κενό, ένα μηδέν, το οποίο δεν είναι άλλο από τα εγκλήματα ημών ή των ημών συμπαθούντων και ημών ως συμπαθούντων κάποιους σαν και μας.
Πάντα..
Αυτός ο σκατοεγωϊσμός, αυτό το βρωμερό και ζέχνον εγώ που πάντα ρίχνει το φταίξιμο στο άλλο, δεν είναι ωστόσο ένα τόσο εύκολα προσδιορίσιμο σκατοεγώ, αφού μάλλον, λέω τώρα, για να γίνει ο μαγνήτης όλης της ιδεολογικής βρώμας και δυσωδίας έχει πρώτα υπάρξει ως σχηματιζόμενος σκατομαγνήτης, άρα έχει υπάρξει κάποια στιγμή ως αρχικά και φαινομενικά μάλλον, πάλι, ως καθαρόν, θα έλεγα μάλιστα πως μόνον ως καθαρόν κάτι ή επιθυμούμενον ως καθαρόν μπορεί να γίνει ένας κάθως πρέπει και απαιτητικός σκατομαγνήτης.
Τι σας θεωρώ λοιπόν; μάλλον ως υπερμεγέθεις και ταυτόχρονα υπερελάχιστους σκατομαγνήτες που όμως μαγνητίζοντας το σκατό το παράγουν κι όλας, ενώ τον εαυτό μου, τι τον θεωρώ; τον θεωρώ ως έναν πληβειακό τόπο, πλήρως ανίκανον να συγκροτηθεί ως διανοούμενος ή λόγιος τόπος, όπου ο κάθε διανοούμενος λόγιος ιδεολόγος βοθρατζής ρίχνει ό,τι σκατό έχει εύκαιρο, μετατρέποντάς τον σε ιδεολογική χωματερή η βόθρο, χωρίς ωστόσο ο ίδιος ο λαϊκός αυτός λάκκος να επιθυμούσε ποτέ να γίνει ένας λάκκος με σκατά και χωρίς αυτά τα ιδεολογικά υπερσκατά να τα έχει παράξει ο ίδιος.
Είναι προφανές πως όλοι αυτοί οι διανοούμενοι βοθρατζήδες κάπου πετάνε τα σκατά τους, και αν έχεις την ατυχή έμπνευση να επιθυμείς να τους ακούσεις όλους εντασσόμενη σε μιαν άλλη επιθυμία να κάνεις διαλεκτική, λέμε πάλι, κινδυνεύεις να γίνεις όντως βόθρος.
Έτσι, αν δεν έχεις χρόνο, βρίζεις, γίνεσαι λεκτικά βίαιος, ακόμα κι αν δεν έχεις την δύναμη να πατήσεις ένα μυρμήγκι, και τελικά μπορεί να δεχτείς επίθεση για το ποιόν σου, ή ειρωνείες και άλλα, για αποκλεισμό δεν το συζητάμε, είναι σίγουρος.
Αλλά σύντροφοι, και σεις μη σύντροφοι, δεν έχω κάνει κάτι άλλο από το να σας συνοψίσω.
Και η όποια πολιτική παράνοιά μου ή οι υπερβολές μου δεν είναι τίποτα άλλο από την προσπάθειά μου να ζήσω μακριά σας, πολύ μακριά σας, όπως και όλος ο κόσμος, όσο κόσμο ξέρω και έχει υποψίες ότι σεις, δεξιοί αριστεροί αλλά και κάτι ψεύτες δήθεν πέραν δεξιάς και αριστεράς, πέραν από σκατοεγωϊστές, και σκατοπαραγωγοί, έχετε και άλλους στόχους, να γίνετε ίσως εσείς μαζικοί δολοφόνοι, αυτοπροσώπως, ή όπως είναι και της μόδας, δια αντιπροσώπων...





Ιωάννης Τζανάκος 

1 σχόλιο:

  1. Και το μέγα ερώτημα ήτο, και είναι, βεβαίως βεβαίως: ο Λακάν έχεζε;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ιωάννης Τζανάκος - Ιστολόγια

Δρεπάνι

Δρεπάνι
Δρεπάνι..

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Kurdistan

Nichts

Nichts

Πολιτική και Γεωπολιτική..

Στα όρια..

Ουρανός

Ουρανός

Ερμηνείες της ιστορίας..

Επιστημονικά και επιστημονικοφανή..