Αυτοκαθορισμός

Αυτοκαθορισμός

Δευτέρα, 17 Απριλίου 2017

Ρώγες..



Μάζευε τίς ρώγες, κι ας είν' δικές τους
Τής ελεγαν, και σώπαιναν, σώπαιναν
Μα τό΄λεγε κι ας τό΄ κρυβε,
πως δεν θα τις μαζέψει,
 
Όταν γύριζε στον κύρη της, 
κανείς δεν τής μιλούσε, κανείς,
Μα΄τό΄λεγε, τό΄κρινες στη χαρά της
Πως τό΄λέγε πλαντάζοντας, 
στον κύρη της
τον άτιμο, τον παραπεταμένο,
 
Δεν μάζεψα, δεν μάζεψα, τις ρώγες του αφέντη
Και τούτος, 
σαν έρχονταν τής νύχτας
το απόφωτο
πάλι, 
έστρωνε να πλαγιάσουν,
Ποιός θά' ναι κύρη μου καλέ, κύρη μου
αυτός που θα σε κρίνει, 
κανείς δεν θα σε κρίνει
σαν μέ΄στειλες, με ξόρισες, 
κανείς δεν θα σε κρίνει,
Γιατί είναι χρόνοι φθονεροί, 
και της καρδιάς του κύρη μου 
είμαι, 
είμαι δική του, κι ας με στέλνει,
κάθε πρωϊ,
 
Ένα πρωϊ, τον ξέχασε, πέθανε 
σήκω αϊδόναμ, σήκω,
ξανά δεν θα σε στείλω,,
 
 
 
 
Ιωάννης Τζανάκος 
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ιωάννης Τζανάκος - Ιστολόγια

Δρεπάνι

Δρεπάνι
Δρεπάνι..

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Kurdistan

Nichts

Nichts

Πολιτική και Γεωπολιτική..

Στα όρια..

Ουρανός

Ουρανός

Ερμηνείες της ιστορίας..

Επιστημονικά και επιστημονικοφανή..