Αυτοκαθορισμός

Αυτοκαθορισμός

Τρίτη, 18 Απριλίου 2017

όλα για σένα τα έκανα..



Πες μου
αγάπη μου,
μόνακριβο ρόδο,
πες μου,
 
Πως να μαζέψω τόσα ψέματα 
πως να τα καταστρέψω;
 
Η πλάτη μου κουράστηκε, έσπασε
κι είμαι ένας ανόητος καρδιακός
ένα τίποτα,
 
Μού΄πανε χθές στη πιάτσα
πως παραμιλάω και λέω συνέχεια "εγώ"
Θα ήταν εύκολο βλέπεις
τον καμπόσο να κάνω με ένα "εμείς"
όπως κάνουν κρυμμένοι όλοι τους
οργανωμένοι, σίγουροι,
 
Αλλά να το ξέρεις
αγάπη μου,
εσύ να το ξέρεις,
Ρόδο μονάκριβό μου,
Όλα για σένα τα έκανα
Όχι για μένα
Όχι γι΄αυτούς,
 
Γειά σας λοιπόν..
 
 
 
Ιωάννης Τζανάκος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δρεπάνι

Δρεπάνι
Δρεπάνι..

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Kurdistan

Nichts

Nichts

Πολιτική και Γεωπολιτική..

Στα όρια..

Ουρανός

Ουρανός

Ερμηνείες της ιστορίας..

Επιστημονικά και επιστημονικοφανή..