Αυτοκαθορισμός

Αυτοκαθορισμός

Σάββατο, 29 Απριλίου 2017

Αναδημοσίευση "προφητικών" περσινών δημοσιεύσεών μας για τις "αθώες" (πολιτικά) καταλήψεις κτηρίων..



Επαναλαμβάνω, ξαναδημοσιεύοντας δύο παλαιότερες αναρτήσεις, προς τον συριζοχαφιέ Ανδρουλιδάκη όσα είχα πει τότε που ξεκίνησε όλο το πράγμα με την κατάληψη του ξενοδοχείου τής πρώην συριζαίας μεσοαστής.
Για γνώση και ιδεολογικό παραδειγματισμό των πολιτικών πανηλιθίων του κκε και της κνε που δεν ξέρουν όχι μόνον που πατάνε τα τέσσερα, δεν είναι μόνον πανηλίθια υποκείμενα που έχουν καταστρέψει αυτοί και η "καθοδήγησή" τους ό,τι έχει ξεμείνει από το παλαιό κκε, αλλά συνεχίζουν να ασκούν το μόνον πράγμα που έχουν μάθει, ήτοι την πολιτική ηλιθιότητα και μια φτηνή συνωμοσιολογία που μόνον όπλα δίνει στον αντίπαλο. 
Άξια η μελλοντική τους τύχη, μετά και το ξεφούσκωμα τής επιστροφής προς το κκε, όταν πάλι σφίξουν τα γάλατα.


Αναδημοσιεύω επικαιροποιώ, και περιμένω το κάθε συριζοχαφιεδάκι να πει πως συνωμοσιολογώ.
Δεν συνωμοσιολογώ, αποκαλύπτω πολιτικά σχέδια που είναι ήδη στο φως της δημοσιότητας[Αυτοκαθορισμός : Ο προυντονικός κινηματισμός της "κοινής κουζίνας ...], και από τι βλέπουμε έχουν "αναπτυξιακό" μέλλον (πέραν των κοινοτοπιών για μκο), για όποιον δεν είναι πανηλίθιος μπετόβεργα κνίτης:

ΠΡΙΝ ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ 

Αυτοκαθορισμός : Είστε πραγματικά επικίνδυνα μουνόπανα.4/2016.


Είστε πραγματικά επικίνδυνα μουνόπανα..

Θα τα πω συνοπτικά, πάλι σε αριθμημένα σημεία:
1) Το ευρύτερο "αντικαπιταλιστικό" μαγαζάκι αυτής της κοινωνίας σε (αστική) πτώση έθεσε ξεκάθαρα με ένα σημαίνον άρθρο του αρχι-ιερέα του Ιωακείμογλου ως σκοπό την ανάπτυξη ενός εναλλακτικού τομέα στην "οικονομία" που να "καλύπτει" τις άμεσες βιωτικές ανάγκες τόσο των ντόπιων φτωχοποιημένων εργατών, ανέργων όσο και των προσφύγων μεταναστών.
Αυτή η άλλη "οικονομία" θα έχει ανταγωνιστικό αντικαπιταλιστικό περιεχόμενο, ήτοι θα στηρίζεται σε ήπιες απαλλοτριώσεις υποδομών σε αργία και στην ιδεολογική ηγεμονία του γνωστού "πλέγματος" "Εξάρχεια-Ανανεωτική αριστερά" (+πανεπιστήμια, "χώροι", ακροαριστερές και αντεξουσιαστικές οργανώσεις).
Δεν υπάρχει καμμία "συνωμοσία" ούτε ένα "σχέδιο" στο σκοτάδι, υπάρχει μια γενικότερη ιδεολογική, πολιτισμική και πολιτική απόφαση να κοινωνικοποιηθεί η μιζέρια και η (αναγκαστική τώρα) αεργία ανεργία με αριστερούς εναλλακτικούς όρους πέρα από τα πλέγματα των Μ.Κ.Ο και του κράτους, της εκκλησίας κ.λπ.
Με αυτό τον τρόπο επιθυμείται μια ανασυγκρότηση της συμμαχίας των φρικιών με την όποια αριστερή σοσιαλδημοκρατία και η πόλωση με την ακροδεξιά και τους σκληρούς μηχανισμούς του αστικού κράτους, πιέζοντας από την άλλη και το Κ.Κ.Ε και την όποια "ενσωματωμένη" "γραφειοκρατικοποιημένη" "εργατική τάξη" από τα "λουμπενοαριστερά", ή υπερκομμουνιστικά κομμουναλιστικά "αριστερά". 
2) Η κίνηση αυτή είναι ανοιχτά εκδηλωμένη ως εγκατάλειψη των όποιων δημοσιονομικών δυνατοτήτων του "κράτους" για την κάλυψη των ίδιων αναγκών, άρα συντονίζεται με περίτεχνο τρόπο με την μοιρολατρία της υποταγής στον παγκόσμιο καταμερισμό της εργασίας και τις ιμπεριαλιστικές επιδιώξεις.
3) Η κίνηση αυτή στρέφεται ενάντια στην μικροαστική εργαζόμενη τάξη αλλά και την εργατική εργαζόμενη τάξη με την έννοια πως αναπτύσσεται ένα είδος ηθικο-ιεροεξεταστικού Λόγου "κομμουνιστικής-κομμουναλιστικής" απόχρωσης ενάντια στον "ατομικισμό" και το "βόλεμα" των ατομικοποιημένων ακόμα εργαζόμενων εργατών και μικροαστών. 
Εμ πας και συ σιγά σιγά στην σειρά για απόλυση και πείνα εμ όταν έρθεις στο κομμουνιστικό τραπέζι της μιζέριας θα ακούσεις τα σχολιανά σου για τον προηγούμενο "ατομικισμό" σου.
Ο κομμουνισμός ως ιστορική κίνηση των πραγμάτων κατά την πορεία σου στο φτωχοκομείο της άκρας αριστεράς αλλά (μετά) και της άκρας δεξιάς:
4) Αυτό που λείπει ακόμα είναι η εναλλακτική ακροδεξιά κοινοτιστική μιζέρια, και θα έρθει μετά την αριστερή πρωτοπορία ως απάντηση και από την άρχουσα τάξη και από την συντηρητική μάζα. 
Θα έχουμε δηλαδή ακροαριστερούς κοιτώνες και κοινά αριστερά τραπέζια και συντόμως και ακροδεξιούς κοιτώνες και κοινά ακροδεξιά τραπέζια. 
Οι μεταξύ τους σχέσεις θα αποτελούν ένα πολύ ωραίο αν και επικίνδυνο θέαμα στους δρόμους κυρίως της Αθήνας.

5) Προσωπική τοποθέτηση:
ΕΙΣΤΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΆ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΑ ΜΟΥΝΟΠΑΝΑ..


Ιωάννης Τζανάκος



Αυτοκαθορισμός : Για την υπόθεση CITY PLAZA (2) 5/2016


Για την υπόθεση CITY PLAZA (2)

Δεν ασχολήθηκα ιδιαίτερα με το πολιτικό παρασκήνιο στην "αριστερά" γύρω από την υπόθεση CITY PLAZA, ούτε με απασχόλησε τόσο πολύ η "συνωμοσιολογική" πλευρά του, ειδικά σε σχέση με την παρουσία ή μη Μ.Κ.Ο ή παραγόντων του κεφαλαίου στην υπόθεση.
Κατά την γνώμη μου δεν υπάρχει καμμία Μ.Κ.Ο ούτε οι παράγοντες του "ακραίου κέντρου" (Καμίνης) έχουν καμμία σχέση.
Οι συντελεστές της κατάληψης έχουν πολύ δίκιο όταν λένε πως δεν έχουν σχέση με όλα αυτά, τις Μ.Κ.Ο και τους μεγαλοαστούς.
Η υπόθεση είναι "ενδοαριστερή" ή "ενδοκινηματική".
Οι διαμαρτυρίες της ιδιοκτήτριας του κτηρίου είναι όντως αστείες, τουλάχιστον από την σκοπιά της "αριστεράς" που υποτίθεται πως ακολουθούσε ή ακολουθεί (ακόμα;).
Η αντίθεσή μου είχε έναν "ενστικτώδη" χαρακτήρα όταν είδα ποιά μουνόπανα είχαν και έχουν εμπλακεί στην υπόθεση, αν και σίγουρα δεν είναι αυτά τα μουνόπανα οι μοναδικοί που εμπλέκονται, ούτε όσοι εμπλέκονται είναι μουνόπανα.
Πάντως οι της Ροσινάντε είναι μουνόπανα, και επιπλέον είναι χαφιέδες του ΣΥΡΙΖΑ στο όποιο κίνημα. 
Επίσης τα έχουν καλά με την ΑΝΤΑΡΣΥΑ.
Όλοι αυτοί οι απίθανοι τύποι έχουν χτυπήσει κάρτα μάλλον σε δράσεις αλληλεγγύης, ειδικά στον Πειραιά, και θέλουν να κεφαλαιοποιήσουν πολιτικά την δράση αυτή, γι΄αυτό και πήρανε πολλούς πρόσφυγες και τους εγκατέστησαν στο πρώην ξενοδοχείο.
Μην τους χάσουν τους ανθρώπους, δικούς τους τους θεωρούν, αλλά και οι πρόσφυγες θα έγιναν φίλοι, εντελώς ανθρώπινο και αναμενόμενο.
Η δράση από μόνη της μου είναι αδιάφορη, αν εξυπηρετούνται πρόσφυγες παιδιά γυναίκες κ.λπ κανένα πρόβλημα από μέρους μου, ούτε κρύο ούτε ζέστη ή μάλλον χαμηλή ζέστη, νταξ, δεν υπάρχει ανάγκη να σκεφτόμαστε "βαθύτερα".
Εκεί που τα πράγματα άρχισαν να ζεσταίνονται από την αντίστροφη όμως ήταν όταν έγιναν κάποια πράγματα:
1) Συνέντευξη τύπου, με "ξένους" ανταποκριτές παρακαλώ (και τα μέσα τους), με πρωτεργάτη τον σιτιζόμενο από τον ΣΥΡΙΖΑ "αναρχικό" δημιοσιογράφο Ανδρουλιδάκη. 
Ούτε αυτό είναι κάτι ιδιαίτερα σημαντικό, αλλά η μικρομέγαλη πρακτική και τα περάσματα στον "διεθνή τύπο" με μια γελοία γενική "αντιφασιστική" ρητορική (προς ποιούς ρε αρχιδάκια; στο CNN και το Τζαζίρα λ.χ;) μας βάζουν σε υποψίες. 
Όχι υποψίες για ρουφιανιλίκι αστυνομικού τύπου. 
Οι "αναρχικοί" τύπου Ανδρουλιδάκη είναι ρουφιάνοι του Ιμπεριαλισμού χωρίς οικονομικά κίνητρα και χωρίς να έχουν επαφές με πράκτορες κ.λπ.
Είναι απλά εθελοντές ρουφιάνοι του Ιμπεριαλισμού και ειδικά του δυτικού.
Σιχαμερά υποκείμενα.
2) Υπήρξε και υπάρχει εμπλοκή του χώρου που εκφράζεται στο Red Notebook, Ιωακείμογλου (μαγαζί Μηλιού: "Θέσεις"), και όλο το δίκτυο "Ζωή Μετά", ήτοι το γνωστό παράκεντρο του ευρω-αριστερισμού με καλές ως συγγενικές σχέσεις με το "βαθύ κράτος" ΣΥΡΙΖΑ, πρώην Μπανιάδες, Ιος (Κωστόπουλος, κολλητάρια με Τρίμμη, είπατε τίποτα;).
Αυτό το ιδεολογικό και πολιτικό παράκεντρο έχει έναν ιδιαίτερο ρόλο ακόμα και σήμερα στην ενοποίηση, καθοδήγηση, δικτύωση του αριστερισμού-αναρχισμού των Εξαρχείων και εν γένει του φιλο-ιμπεριαλιστικού αριστερισμού με την ηγεσία του ΣΥΡΙΖΑ, τους γλοιώδεις "53", και επίσης με όλο το λουμπεναριό που ζει και αναπνέει με εκείνο το είδος του "αντιεθνικισμού" που είναι ο ιδανικός για να εξυπηρετείται ο δυτικός Ιμπεριαλισμός, και οι εδώ τοποτηρητές του.
Σιχαμερά υποκείμενα. 
3) Όλα αυτά τα σιχαμερά υποκείμενα έστειλαν "σήμα" στο λουμπεναριό για το τι θα κάνει μετά την πτώση του Τσίπρα, με το άρθρο του Ιωακείμογλου.
Δεν υπάρχει "συνωμοσία", συννενόηση γίνεται "με τα μάτια" και το "εδώ είμαστε εμείς", με τα αριστερά πανεπιστήμια, τους αριστερούς δικηγόρους, ε θα έχουμε και κανέναν βουλευτή (όχι εμείς, αλλά ο Συριζα, δικοί μας είναι και αυτοί, "σύντροφοι").
Παραδίπλα και τα αριστερά δικηγοράκια της Ανταρσύα, και όλος ο "χώρος".
Σιχαμερά υποκείμενα.
4) Έσκασε μύτη και ο ιεροεξεταστής Άκης Γαβριηλίδης, και έθεσε τα πλαίσια για ένα ευρύτερο "μέτωπο", χωρίς αμέτι μουχαμέτι "αντικαπιταλισμό", πως να συμμετέχει και ένας μετα-συριζαίος αλλά συριζαίος κόπρος (όχι ο Άκης) αν υπάρχει μόνον "αντικαπιταλισμός";
Τό Σούργελο, των Βρυξελλών [4/2017, σημειώνω εκ των υστέρων: τα παραλέω εδώ για τον Άκη, του ζητώ ολίγον συγγνώμη εκ των υστέρων].
Όλα τα καλά παιδιά θέτουν τις βάσεις μιας νέας αριστερής σοσιαλδημοκρατίας, με εξαρχειώτικη ατμόσφαιρα βέβαια, πάντα.
Όπως αμερική, όπως ευρώπα. Τα γνωστά.
Εκεί που το πράγμα απέκτησε ένα τρελό ενδιαφέρον είναι στην σχέση όλου αυτού με ΛΑΕ.
Η πρώην ανταρσυα μέσα στην ΛΑΕ συμμετέχει (από ό,τι ξέρω), αλλά υπάρχει και ένας χαμός.
Δεν κατάλαβα ακριβώς.
Κάποιοι στην ΛΑΕ τσινήσανε λόγω ιδιοκτήτριας; 
Δε νομίζω.
Από τα λίγα που κατάλαβα, υπάρχει μεγάλη ιδεολογική αντιπαράθεση μέσα στην ΛΑΕ για το θέμα Εξάρχεια και για το θέμα "εθνικισμός", γι'αυτό και οι προσβολές που δέχονται οι "αριστερο-εθνικιστές" για "φασισμό" ή κάτι πιο απαλό, αλλά κάπου εκεί.
Είναι γνωστό ότι τα μουνόπανα που περιγράψαμε στο 1,2,3, και τα σούργελα στο 4, το έχουν στο στόμα τους: "εθνοσταλινισμός", και το χοντραίνουν πολύ μάλλον.
Δεν θα υπερασπιστώ τους "εθνοσταλινικούς" της ΛΑΕ, αλλά καταλαβαίνω το δράμα τους.
Μόλις ανακαλύψανε τι είναι μουνόπανο.
Ας πρόσεχαν.,


Ιωάννης Τζανάκος 


ΥΣΤΕΡΟΓΡΑΦΟ, ΜΕΤΑ ΑΠΌ ΕΝΑΝ ΧΡΟΝΟ:
Γιαννάκη Ανδρουλιγδάκη, εσύ το έγραψες το κειμενάκι για τον βομβαρδισμό στο Ιντλίμπ;
Μην τρελαίνεσαι, δεν έχω "πράκτορες", αν είσαι συ, απλά το στυλάκι σου στο γράψιμο κάνει μπαμ, όπως μια κλανίτσα.
Τώρα, αν αυτό το στυλάκι είναι "γενικόν" στο "κίνημα", σόρυ, πάω πάσο βρε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δρεπάνι

Δρεπάνι
Δρεπάνι..

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Kurdistan

Nichts

Nichts

Πολιτική και Γεωπολιτική..

Στα όρια..

Ουρανός

Ουρανός

Ερμηνείες της ιστορίας..

Επιστημονικά και επιστημονικοφανή..