Αυτοκαθορισμός

Αυτοκαθορισμός

Δευτέρα, 24 Απριλίου 2017

Ενδιάμεση διευκρίνηση, παρα-προσωπικού χαρακτήρος..

Η δημοσίευση που σας υποσχέθηκα, θα υπάρξει μετά από τούτη την διευκρινιστική δημοσίευση..


Για να συντομεύσουμε την πραγμάτευσή μας περί τής δομής εισόδου στην τάξη του σημαίνοντος, θα έπρεπε να ορίσουμε ως αδύνατη την εννόηση ή ακόμα και βίωση κάποιας αυθύπαρκτης προ-κατηγοριακής ή άλλης α-λογικής ή μη-γλωσσικής δομής ή κατάστασης στο προ- του σημαίνοντος και τής τάξης του, πράγμα που είμαι σίγουρος ότι θα σας χαροποιήσει ή κατα-θλίψει ίσως, με βάση τα όσα περιμένετε ή δεν περιμένετε να ακούσετε εδώ, είπαμε, είσθε ευφυείς και (μετα-)διαφωτισμένοι (ηλίθιοι, μάλλον).
Νομίζω πως τούτα τα ζητήματα έχουν περιέλθει για τα καλά, ως αρμοδιότητα, στην επιστήμη ή παρα-επιστήμη και την ευρύτατη διαλεκτική του (κριτικού ή μη κριτικού) Λόγου περί το λέγειν κ.ο.κ
Δεν ημπορούμε βέβαια να μιλήσουμε για κάποια προκατηγοριακή ή άλλη αυτουσιότητα, ακόμα κι αν καταφύγουμε ως μωρές παλαιοαριστερίστικες παρθένες στα μυστικιστικά καψουροτράγουδα κάποιου Κορνήλιου, Καστοριάδη τον λένε.
Η φαινομενολογικής προελεύσεως παράκρουση περί των προκατηγοριακών δομών και γενικότερα η συσπείρωση, των παρασιτούντων στην φαινομενολογία αλά Χούσσερλ και τις μετέπειτα επεξεργασίες, ανώμαλες, του κυρίου Μάρτιν, του Χάϊ(λ)ντεγκέρ (αυτός παραμένει κρυφός έρως δια τις παλαιοαριστερίστικ-ες μωρές παρθένες), έχει παύσει, αν και όχι εντελώς, εφόσον πάντα υπάρχει μια μικρή στριμμένη και κακομοιριασμένη αντιπολίτευση εις όσους εισήχθησαν στην μεγασχολή του Κυρίου Ζακ, του Λακάν εννοώ, με την επωνυμίαν "αυτονομία" αλλά αλά Κορνήλιος.
Γιατί υπάρχει και μια άλλη "αυτονομία" πιο αντρουά μαρξέν, η οποία μεταξύ Ντελέζ και πάλαι ποτέ ένοπλων κινημάτων περί την μητροπολιτική κατάσταση αλλά και άλλων παραδοξότερων παραδόσεων, έχει ζητήσει καταφύγιο σε μάλλον ημιδιαλεκτικές παραδόσεις, οπότε αν και παρακειμένως των ανορθολογιστών μεταφροϋδιστών, νεονιτσεϊκών και άλλων παλαβών, διατηρεί μιαν επιφυλακτική επαφή με όλα αυτά, αν και τούτη πάλι, ως ίσως η μιξοπαρθενότερη και μωροπαρθενότατη όλων των προηγουμένων, πάντα μα πάντα, ακουμπάει λίγο το σώμα της πάνω στον φαλλόν του κυρίου Μάρτιν, όχι δεν θέλει, αλλά θέλει, κάπου έχει ένα πρόβλημα, αλλά στα κρυφά ένα γαμησάκι από Μάρτιν το θέλει κι αυτή, η μιξοπαρθενότερη και μωροπαρθενότερη όλων, η διαλεκτικίζουσα "αυτονομία". 
Για να μην τα πολυλογώ, γράφω αυτή την ενδιάμεση κουτσομπολίστικη σημείωση για να διαχωρίσω την θέση μου από όλα αυτά και κυρίως από την προ-κατηγοριολογία οντο-λογία φαντασιο-λογία και άλλα προσημαινο-ειδή, και να σας προσανατολίσω παραφιλοσοφικώς πως οι προβληματισμοί μου, αν και αντιλακανικοί, ευρίσκονται εντελώς αλλού, σε ένα άλλο μείγμα σκέψης μεταξύ επιστημονικού ή επιστημονο-ειδούς "θετικισμού" (ζήτω ο Μπουχάριν) και ενός ας πούμε πάλι ορθολογικο-ειδούς νομιναλισμού, έχουμε δηλάδή παθήματα που αφορούν και μυστικοείδειες, όπως όλοι οι σοβαροί και ευαίσθητοι νομιναλιστές παλαιόθεν, διαβάστε και κανένα βιβλίο ιστορίας της φιλοσοφίας για να ξεστραβωθείτε, δεν μαθαίνεις γράμματα στο ίντερνετ.
Επίσης συμπαθούμε άτομα-κείμενα, μάλλον παρα-συντηρητικά, όπως λ.χ ο Μπένγιαμιν (ούτε που έχετε καταλάβει μερικοί ότι ήτο και συντηρητικός, θεοκράτης σχεδόν, επαναστάτης, στην εκκίνηση τουλάχιστον, αν και δεν ήτο μόνον αυτό βέβαια) ή ακόμα και ο αμιγώς συντηρητικός Ε.Λεβινάς. 
Ασχολούμεθα λοιπόν με την θεολογία-θρησκειολογία, αν και είμεθα άπιστα σκυλιά.
Και βέβαια Χέγκελ από το πρωτότυπο (προηγείται Κάντ), με επιφυλάξεις πολλές πλέον, και φυσικά Μ.Φουκώ, θεός.
Μιλάμε για θέσεις, και όχι για γνώσεις ή ενδιαφέροντα ή επιρροές, αλλά το σημαντικόν είναι να κατανοήσετε πως δεν μας έλκει το προκατηγοριακόν, και άλλα, παρά μόνον σε ένα πλαίσιο όπου όντως το σημαίνον είναι το κέντρο και θα είναι το κέντρο τής σκέψης μας, ποιός νοιάζεται, τα λέω για να προσανατολιστείτε στις έννοιες όπως τις βλέπω με συμ-πάθεια και προτιμήσεις, και όχι για να κατανοήσετε τις θέσεις μου, ποιός χέστηκε πάλι, ούτε εμένανε με ερεθίζουν οι θέσεις μου, απλά τις χρησιμοποιώ.
Και κάνουμε και "κουτσομπολιό", δεν γράφουμε βιβλίο, σημειώσεις ενός ιντερνετικού ημερολογίου είναι ο "Αυτοκαθορισμός", με ποικίλη ύλη..





Ιωάννης Τζανάκος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δρεπάνι

Δρεπάνι
Δρεπάνι..

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Kurdistan

Nichts

Nichts

Πολιτική και Γεωπολιτική..

Στα όρια..

Ουρανός

Ουρανός

Ερμηνείες της ιστορίας..

Επιστημονικά και επιστημονικοφανή..