Αυτοκαθορισμός

Αυτοκαθορισμός

Τρίτη, 11 Απριλίου 2017

Η σπάθα μου θα σπάσει..



Η σπάθα μου θα σπάσει
Το ξέρω
Μιας κι έτρεξαν όλοι οι καλοί ιερείς
κι οι παρατρεχάμενοι αιρετικοί
Να ψάξουν
Να ψάξουν παντού 
ό,τι θα την κάνει να σπάσει,
 
Μα δεν είν΄δική μου
δεν υπάρχει στ'αλήθεια
αυτό κι αν το ξέρετε, δεν το λογίσατε καλά,
 
Κι έτσι, πάλι, σε μια σκιαμαχία προστρέξατε
καλά μου παιδιά
Που ένα τέλος κακό έχει, αν και σκιαμαχία,
 
Και τότε είναι, σαν παραμύθι
Όταν θα σηκωθεί μέσα από τη γη
Πάνω από όλα 
σαν το Τίποτα
Με την ψυχή μιας ικεσίας χωρίς αποδέκτη
ή 
Με όλες τις τιμές τής χίμαιρας
Να σας πει το προφανές
Είστε ψεύτες..
 
Ε, και;
έλα μου ντε,
Ε, και;
 
 
 
Ιωάννης Τζανάκος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δρεπάνι

Δρεπάνι
Δρεπάνι..

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Kurdistan

Nichts

Nichts

Πολιτική και Γεωπολιτική..

Στα όρια..

Ουρανός

Ουρανός

Ερμηνείες της ιστορίας..

Επιστημονικά και επιστημονικοφανή..