Αυτοκαθορισμός

Αυτοκαθορισμός

Κυριακή, 28 Μαΐου 2017

Ο Λόγος...[42-Γ'] Συστροφές, σχίσματα και λαβύρινθοι..

                                                   Αποτέλεσμα εικόνας για γαιδαρος

Όταν αντικρύζω τα ανάγλυφα των κεντρικών σημαινόντων είναι αλήθεια πως κάποιες στιγμές εντυπώνομαι σε μιαν απορία και σε ένα δυσάρεστον θάμπος.
Θε μου, δεν σημαίνουν τελικά τίποτα, λέει ένδον ο αιώνιος χωριάτης, που παραμένει όμως κατά κάποιο τρόπο θαμπωμένος, μέχρι να ξεδέσει τον γαϊδαράκο και φορτωμένον να τον οδηγήσει πάλι στο σπίτι.
Αν δεν σημαίνουν τίποτα θα έχουν άρα έναν σκοπό, και μην μου πείτε πως υπάρχει εκπομπή Λόγου "από τα κάτω" που να είναι δυνατόν να είναι κάτι διαφορετικό ακόμα.
Αλλά ούτως, και οι εκπέμποντες έναν Λόγο σε αυτούς που μόνον έναν τέτοιο Λόγο μπορούν να εκπέμψουν, έναν τέτοιο Λόγο θα εκπέμψουν, κάπως στραμπουληγμένο είναι αλήθεια.
Ποιό είναι το αστείο τής τελευταίας 20ετίας;
Υπέρβαση τής Λογικής εκείνης που θέλει και να εκπέμψει έναν Λόγο και να υπαχθεί στον εκπεμπόμενο Λόγο "από τα κάτω" όπως σας τον έδειξα, με σαφήνεια νομίζω, σαφήνεια γαϊδάρου.
Γκάα..
Όλο προχωράμε, ας προχωρήσουμε λοιπόν.
Να λοιπόν, είναι σίγουρο, δεν καταλαβαίνω πολλά πράγματα, άρα είμαι σε καλό δρόμο, έχω όλα τα εχέγγυα για να γίνω ένας σωκρατικός γάϊδαρος.
Γιατί όμως ήθελα και θέλω μερικές φορές να παριστάνω τον φιλόσοφο ή φιλοσοφούντα;
Δεν ηξέρω, ίσως και οι γάϊδαροι να έχουν δικαίωμα μετοχής στο υψηλόν Είναι.
Γκάα..
Γκαρίσματα, με το φορτίον όλο και κανονικότατο, αν και λιγότερο βαρύ από άλλα.
Υπάρχουν φορτία και φορτία, άρα γάϊδαροι και γάϊδαροι.
Ως ημιπρονομιούχος γάϊδαρος λοιπόν, ισχυρίζομαι ότι έχω τον χρόνο για να προσπαθήσω, όσο ο αφέντης είναι στο παζάρι, να κατανοήσω τι στον δαίμονα σημαίνουν αυτές οι επιγραφές εις τον παρακείμενο Ναό.
Είναι Ναός;
Μπορεί και να είναι κάποιο δημόσιο κτήριο.
Δεν θα μάθω ποτέ την διαφορά.
Όσο κάθομαι και περιμένω, βλέπετε είμαι εγώ πλέον και όχι ο χωριάτης αφέντης μου, όσο κάθομαι λοιπόν, ένα πράγμα κατανοώ, ότι δεν καταλαβαίνω γρύ.
Περιμένω το φορτίο, και περιμένω τον φορτωτή, αποτυπώνω την αναμονή κοιτώντας το ανάγλυφο.
Ο σκοπός που σκέφτομαι ότι υπάρχει είναι μια λύση, και έμαθα τώρα τελευταία πως τον ονόμασαν σημαινόμενον.
Κι αν δεν τον ονόμασαν, έτσι τον ονομάζουν κι ας μη το ονομάζουν, όταν τους ρωτώ, όταν δηλαδή ως περαστικοί κάνουν τον κόπο να απαντούν στο ερώτημά μου, το οποίο βέβαια το εκπέμπω μασουλώντας χορτάρι χορταράκι, για να πάρω δυνάμεις.
Αυτάαα..
Γκάααα..
Μάλλον σήμερα, μόνον γκαρίσματα έχουν μείνει, αντί φιλοσοφήματα.








Ιωάννης Τζανάκος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ιωάννης Τζανάκος - Ιστολόγια

Δρεπάνι

Δρεπάνι
Δρεπάνι..

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Kurdistan

Nichts

Nichts

Πολιτική και Γεωπολιτική..

Στα όρια..

Ουρανός

Ουρανός

Ερμηνείες της ιστορίας..

Επιστημονικά και επιστημονικοφανή..