Αυτοκαθορισμός

Αυτοκαθορισμός

Κυριακή, 21 Μαΐου 2017

Λα-Λόγος [4] Μη ουτοπία..



Υπάρχουν οι άνθρωποι, υπάρχουν οι λαοί, υπάρχουν οι ζωές, για να γίνει όλη αυτή η γεωπολιτισμική και γεωπολιτική ζώνη που εκτείνεται από τα Βαλκάνια ως το Ιράν, ένας κήπος όπου θα άνθιζαν όλες οι βλαστήσεις τής δημιουργίας και της πραγματικά όμορφης ζωής.
Έχω έναν αφόρητο τοπικισμό, μιαν αφόρητη εμμονή με αυτό τον τόπο, αυτούς τους λαούς, και όταν ακούω να μιλάνε με τόση σιγουριά πως όλα αυτά είναι ουτοπίες, δεν θίγεται ο ανύπαρκτος "διεθνισμός" μου, γιατί τούτος βρίσκεται στο βάθος της αφαίρεσης, δεν είχα ποτέ την ροπή να λατρέψω και να θαμάξω τα παρίσια και τα μπερλίν, αυτό που θίγεται είναι ο τοπικισμός ή τοπολογισμός μου, αν μπορώ να το πω έτσι, όπως τούτος έχει διαμορφωθεί από στενές, κλειστές, μερικομερικές αγάπες μου ή φαντασίες μου για αυτούς τους ανθρώπους.
Και σε τελική ανάλυση, είμαι σίγουρος πως αν ποτέ ειρηνέψει η ανθρωπότητα, ο τόπος μας, αυτός ο άγιος τόπος της ανατολικής μεσογείου, της μεσοποταμίας, της μέσης ανατολής, της μικράς ασίας, θα είναι ο πιό όμορφος ζηλευτός ερωτικός τόπος που θα υπάρχει, λουσμένος στο φως την ηδονή την αγάπη.
Ε, και καμιά βόλτα στις ομίχλες, που και που..




Ιωάννης Τζανάκος

1 σχόλιο:

  1. Ψάχνουμε να βρούμε τον Νόμο, για να μην έχουμε ανάγκη πιά σωτήρες εκ δύσεως.
    Κάτωθέ του είναι η ζωή μας, εδώ, η ηδονική φωτεινή ζωή μας. Αυτό δεν είναι ουτοπία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δρεπάνι

Δρεπάνι
Δρεπάνι..

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Kurdistan

Nichts

Nichts

Πολιτική και Γεωπολιτική..

Στα όρια..

Ουρανός

Ουρανός

Ερμηνείες της ιστορίας..

Επιστημονικά και επιστημονικοφανή..