Αυτοκαθορισμός

Αυτοκαθορισμός

Δευτέρα, 8 Μαΐου 2017

Ο Λόγος..[8] Οι υπερεθνικιστές βρυκόλακες και ο Λόγος..


Υπομείνατε.
Δεν θα γίνει τίποτα.



Η αλήθεια είναι μια ταυτότητα που μπορεί να είναι οικτρή όχι γιατί αυτό που απεικονίζει είναι το ίδιο οικτρόν. 
Μπορεί το αντικείμενο "τής" αλήθειας να είναι οικτρόν μπορεί να μην είναι "ακριβώς", αλλά μιά αλήθεια μπορεί να είναι μια οικτρότητα διότι ως προφάνεια δύναται μερικές φορές να σημαίνει το αδιέξοδο και την φυλακή μιας οντότητας που δεν έχει εύκολη διαφυγή και δεν σηκώνει αλήθειες σαν τούτες να είναι ένας θάνατος τον οποίο και καλά οι μάγκες-τής-αλήθειας θεωρούν πως "δικαιούται" ως οντότητα.
Απλό, αλλά όχι και τόσο όσο θα θέλατε ίσως.
Δεν απολογούμαι εκ μέρους του "μύθου" ή ακόμα και του ψεύδους, αλλά εντοπίζω το αντικείμενο ενός είδους αληθείας ως πιθανά δεσμευμένο σε μιαν προοπτική που για να υπάρξει ως ελευθεριακή πρέπει να την αρνηθεί.
Σε τελική ανάλυση δεν υπάρχει μια απόλυτη και μοναδική και ταυτοταυτή αλήθεια.
Μπορεί κανείς να σταθεί και να οχυρωθεί σε μιαν άλλη αλήθεια από αυτήν την οποία του πετάνε στην κεφαλή με προφανή τα δολοφονικά κίνητρα τής ρίψεως.
Η αλήθεια σου και η αλήθεια μου, φίλε ή εχθρέ, ή εχθροφίλε.
Αρκεί βέβαια να είναι από την όποια μεριά μας μια αλήθεια και όχι ένα άθλιο σόφισμα, μια ιδεολογική απάτη, μια πρόφαση, ένα ψέμα καραψέμα, σαν κι αυτά που πέταξαν στην μούρη μας όλοι οι άθλιοι υπερεθνικιστές μαζεμένοι σαν αγέλη διψασμένων για αίμα λύκων:



Αυτοί οι λύκοι, αυτοί οι βρυκόλακες, υποτίθεται ότι κάνουν επίθεση στον "εθνομηδενισμό" και την νέα αποδομητική (τής εθνικής ιστοριογραφίας) ιστορική κριτική.
Δεν υπάρχει θέμα να εξετάσω εδώ τα επιχειρήματα των ψευτών αγραμμάτων υπερεθνικιστών, αφού ό,τι λένε στα κείμενά τους είναι απλά ψέματα, απύθμενες ανοησίες, χυδαίες αντεπιστημονικές εικοτολογικές και αερολογικές φαφλατολογίες, τις οποίες έχει αναλάβει (σε ένα στενό αλλά κρίσιμο επίπεδο) να συντρίψει τελειωτικά ο φίλος Σμερδαλέος. 
Και θα τις συντρίψει.
Το θέμα μου δεν είναι αυτοί, αλλά οι άλλοι, αυτοί δηλαδή που πλησιάζουν περισσότερο την αλήθεια, ακολουθώντας ένα αγαθότερο επιστημονικό και αξιακό "μοντέλο".
Πάντα το θέμα μου είναι αυτοί οι άλλοι, και με αυτούς τους άλλους έχω τον αιώνιο οικογενειακό και λυσσαλέο πόλεμό μου.
Αλλά πίσω από το θέμα μου και πέραν του ίδιου του θέματος ως αντικειμενικό ή υποκειμενικό, το θέμα είναι η αλήθεια ως αλήθεια που έχει μια χρήση, ένα νόημα, μια σημασία που να μην εξοντώνει, να μην διαλύει, να μην καταστρέφει άσκοπα και απάνθρωπα μιαν κατάσταση τής ανθρώπινης ζωής που έχει μιαν αξία.
Δεν αρνούμαι πως στον "ενδοοικογενειακό" πόλεμο με εμένα από την μιά και τους δικούς από την άλλη, εγώ ήμουν και είμαι ο αποδιοπομπαίος τράγος, ένας "εθνικιστής" ή ένας υπό την επιρροή του "εθνικισμού".
Το θέμα ξέρετε δεν είμαι "εγώ".
Το θέμα είναι πως μέσα και έξω από τις πολλές αλήθειες και μέσα και έξω από τις πολλές πραγματικές αξίες που συγκρούονται κάπως βεμπεριανά, δεν φαίνεται να βγαίνει άκρη για τον κόσμο και τον κοσμάκη, πείτε το όπως θέτε.
Το ζήτημα δεν είναι ένας ηλίθιος "μέσος όρος", για μένα τουλάχιστον.
Το ζήτημα είναι πως υπάρχουν αξίες, θέσεις, ορίζοντες και προοπτικές τις οποίες δεν έχει κανένας "υπερασπιστής" ή αντίπαλος το δικαίωμα να τις πετάει μια ζωή στην λάσπη και στα σκατά.
Αυτές οι αξίες είναι και η δική μου ζωή, και ως αξίες χρήζουν μετατροπής και μετασχηματισμού, αλλά αν νομίζετε πως ένας μετασχηματισμός μπορεί να ακυρώσει τον άλλον απόλυτα, δεν είστε με τα καλά σας, άρα δεν θέλετε ούτε σεις, δικοί μου, να μετασχηματιστείτε από μια αλήθεια του άλλου ή Άλλου, πείτε το όπως θέτε.
Νομίζετε πως μια ζωή θα βολεύεστε με τους οικτρούς σας αντιπάλους που είναι και δικοί μου αντίπαλοι, για να επιβεβαιώνετε την ταυτότητά σας;
Τότε σε τί διαφέρετε από αυτούς;
Μπορείτε να μου απαντήσετε διάολε;





Ιωάννης Τζανάκος 

 

 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δρεπάνι

Δρεπάνι
Δρεπάνι..

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Kurdistan

Nichts

Nichts

Πολιτική και Γεωπολιτική..

Στα όρια..

Ουρανός

Ουρανός

Ερμηνείες της ιστορίας..

Επιστημονικά και επιστημονικοφανή..