Αυτοκαθορισμός

Αυτοκαθορισμός

Δευτέρα, 8 Μαΐου 2017

Οφειλή..



Όπως θα έχετε καταλάβει, δεν έχω την πρόθεση να προβώ ποτέ ξανά σε (άμεση) γεωπολιτική ανάλυση, ακόμα και "πολιτική".
Καιρό το είχα προγραμματίσει, αλλά και δηλώσει, σαν τον Μπιθικώτση έγινα που είχε κάνει δεν ξέρω πόσες αποχαιρετιστήριες συναυλίες.
Κάτι τέτοιο όμως το κάνεις όταν το κάνεις και μετά "κάθεσαι πάνω" στην απόλαυσή του.
Το λέω για να χαρούν λίγο οι συνωμοσιολόγοι παπάρες, από όλες τις "παρατάξεις", οι οποίοι είμαι σίγουρος πως φαντάστηκαν διάφορα.
Μεγάλη πλάκα τους έκανα τελικά, άθελά μου.
Τέλος πάντων, ησυχάστε κακομοιρούλια.
Δεν θα επιστρέψω, στα "άμεσα", ούτε είναι όλο αυτό μια πρόσκαιρη διακοπή.
Όσο περνάει ο καιρός το απολαμβάνω ακόμα περισσότερο, και σας λέω παρά ταύτα ότι ανατρέχοντας στις πολλές παλαιές αναρτήσεις του "αυτοκαθορισμού" για πολιτικά και γεωπολιτικά θα με θυμηθείτε όχι μόνον για τα μεγάλα λάθη μου που θα φανούν αλλά και για καίριες επισημάνσεις.
Οφείλω όμως να σας "αποκαλύψω" κάτι, σε αυτό τον πραγματικό αποχαιρετισμό στα "όπλα".
Την πηγή τής ειδικής "αστυνομικής" "γεωπολιτικής" μεθοδολογίας μου, η οποία δεν είναι ο τάδε και ο δείνα γεωπολιτιστής, αναλυτής κ.λπ αλλά ο σπουδαίος Ουμπέρτο Έκο 
Με όλους τους περιορισμούς του, κ.λπ κ.λπ
Κυρίως ως συγγραφέας με "αστυνομικές" ιδιότητες, το λέω τούτο τιμητικά και μεταφορικά βεβαίως.
Αυτά και επιστρέφουμε σιγά σιγά στα πραγματικά ενδιαφέροντά μας με τους υπαινιγμούς τους κ.λπ κ.λπ.
Το Σού και το Μου, δηλαδή.
 
 
 
Ιωάννης Τζανάκος  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δρεπάνι

Δρεπάνι
Δρεπάνι..

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Kurdistan

Nichts

Nichts

Πολιτική και Γεωπολιτική..

Στα όρια..

Ουρανός

Ουρανός

Ερμηνείες της ιστορίας..

Επιστημονικά και επιστημονικοφανή..