Αυτοκαθορισμός

Αυτοκαθορισμός

Τρίτη, 2 Μαΐου 2017

Η επιστροφή του Ασώτου..



Είμαι ο άσωτος πατέρας σας
Θα γυρίσω ένα μεσημέρι
με τσαμπιά θλίψης
Οργή πατρική κομίζοντας
Με αγαπήσατε το ξέρω
και γω σας σκόρπισα στη γη
Με μισήσατε με όλη σας τη ψυχή
και γω σας έδωσα την ζωή μου..

Ο ουρανός που περιπλανήθηκα
δεν ήταν δικός μου
Τα σκότη του με άφησαν άλαλο
Δεν θα με φιλέψετε παιδιά μου;
Δεν θα μου στρώσετε;
Είμαι άρρωστος από αγάπη
Αναβλύζω μίσος για όσους σας πείραξαν
Θέλω να είμαι μαζί σας.. 

Αφήστε με να ξαπλώσω..



Ιωάννης Τζανάκος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ιωάννης Τζανάκος - Ιστολόγια

Δρεπάνι

Δρεπάνι
Δρεπάνι..

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Kurdistan

Nichts

Nichts

Πολιτική και Γεωπολιτική..

Στα όρια..

Ουρανός

Ουρανός

Ερμηνείες της ιστορίας..

Επιστημονικά και επιστημονικοφανή..