Αυτοκαθορισμός

Αυτοκαθορισμός

Σάββατο, 3 Ιουνίου 2017

Δημοσιοϋπαλληλικόν έπος..




Σα δεν το αφήνουμε λέω;
Να πάμε όπως ήρθαμε
Σε ένα αρχικόν να αποθέσουμε
την απορία μας ότι είμαστε άνθρωποι
Με την ίδια αξία που έχει όμως μια νυφίτσα
αφιερώνοντας θύματα στον ίδιο βωμό,



Βλέπω με κάποια συμπάθεια ανθρώπους
να μιμούνται κακώς νυφίτσες
διότι τούτες είναι όμορφες, έχετε δει ποτέ;
έχω δει, έχουν έναν φόβο τρέχοντας
και μιαν ευελιξία
που δεν είδα ποτέ σε ανθρώπινο κάθαρμα
ή ακάθαρμα που΄λεγε κι η γιαγιά μου,



Τι είναι ο μισάνθρωπος;
Ένας καλός πικραμένος άνθρωπος;
Ένας διώκτης;
Ένας θύτης ή ένα θύμα;
Ιδού η απορία
λυμένη όμως στα σπλάχνα μιας ουράς
σε μιαν υπηρεσία,



Εκεί, όπου διακρίνεις τα πάντα να ρέουν,



Να ρέουν όπως ένας χείμαρος ανθρωπίλας
που είναι έτοιμη να σε δοξάσει
την ίδια στιγμή που καρφώνει τα καρφιά 
του σταυρού σου
και του σταυρού όλων από όλους,



Ε, μα την αλήθεια, κατάρα,
Ούτε όλα τα έργα μαζί του Κάντιου
δεν φτάνουν να μου λύσουν την απορία,



Είμαι μισάνθρωπος ή ένας τρυφερός αγαπητικός;
Θέλω να τους αγκαλιάσω ή να τους χαστουκίσω;
Είμαι αριστερός ή ένας ιθαγενιστής;
Είμαι έξυπνος, χαζός, ενδιαφέρουσα περίπτωση;
Είμαι ένα τίποτα;
Είμαι ο λαός ή ένας αποστάτης;



Κάποιος μου είπε, κάπως φιλικά κάπως εχθρικά
πως ετοιμάζουμε θερμό επεισόδιο
Εμείς, δηλαδή και εγώ
Και μπερδεύτηκα,



Εκτός από όλα αυτά
έχω και τούτο τώρα
Την ενοχή μου όταν βλέπω την αφίσα
το αφισέτο
να μου λέει πόσο κάθαρμα είμαι και γω
είμαστε δηλαδή
ποιοί ρε παιδιά;
Εγώ λέω να είμαι
Να είμαι μια και καλή και για πάντα
Ένας διάτροφος της απορίας 
και ένα ατροφικό ερώτημα
που πλανάται σε γκισέ και γραφεία
και λέει να πάει να γαμηθεί σε καμία επαρχία
βλέποντας αυτό το λεφούσι να πεθαίνει
από βλακεία μάλλον,
αλληλοϋβριζόμενο και αυτοδοξαζόμενο,
μέχρι να φτάσει το φαλλικό σημαίνον
ως το λαιμό,
το παρακάνω, το ξέρω,



Αλλά δεν με νοιάζει φίλοι, 
φίλοι φίλοι καρυοφύλι
σας γαμώ και το καντήλι, 
παροιμία είναι ωρέ! ..








Ιωάννης Τζανάκος 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ιωάννης Τζανάκος - Ιστολόγια

Δρεπάνι

Δρεπάνι
Δρεπάνι..

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Kurdistan

Nichts

Nichts

Πολιτική και Γεωπολιτική..

Στα όρια..

Ουρανός

Ουρανός

Ερμηνείες της ιστορίας..

Επιστημονικά και επιστημονικοφανή..