Αυτοκαθορισμός

Αυτοκαθορισμός

Κυριακή, 25 Ιουνίου 2017

πάρτο αλλιώς



Πρέπει επιτέλους να σοβαρευτώ, δεν είναι κατάσταση αυτή.
Χάνω τόσες ευκαιρίες στη ζωή μου, όχι γυναίκες, αυτές δεν τις χάνω, με θυμούνται πάντα και με ξετρυπώνουν όσο και να κρύβομαι.
Υπάρχουν τόσες ευκαιρίες, επαγγελματικές κυρίως αλλά και ένταξης που έχω χάσει με τον τρόπο μου, τον ενίοτε υβριστικό αλλά κυρίως κλωτσοκαρδαρικό (κλώτσησε τη καρδάρα με το γάλα).
Τους είδα τους νέους ανθρώπους, πόσο σοβαροί άνθρωποι είναι, και όταν δω την πρόοδό τους ίσως και να ζηλέψω, άνθρωπος είμαι, θέλω και γω ακόμα τις ανταμοιβές μου.
Και τώρα, δεν έχω πιά καιρό να επανορθώσω, ούτε η αυτοκριτική μετράει ούτε έμμεσες συγγνώμες, άσε που τα σιχαίνομαι όλα αυτά.
Ό,τι και να κάνω εγκλωβίστηκα στην κατάρα να λέω ό,τι σκέφτομαι και να μην θέλω να μπώ σε κάποια από τις ομαδούλες ή ομάδες που μέσα τους χωράει κάθε κουράδα τής κοινωνίας τούτης.
Η κάθε κουραδοομάδα είναι οργανωμένη κυρίως συμβολικά, νά το πάλι το σημαίνον, το ξεχάσαμε νομίζετε; όχι δα, ετοιμάζω νέα επίθεση, στο πουθενά πάντα. 
Πού μείναμε; α, ναι, μιλάγαμε για ομάδες και για την δεινή θέση εις την οποία βρίσκομαι από πάντα. 
Από πάντα όμως, οπότε γιατί να σκοτίζομαι; τι μέ έπιασε τώρα, τι μύγα με τσίμπησε; έλα μου ντε. Να είναι που διαπιστώνω άλλη μια φορά κάτι μη προσωπικόν, αλλά ευρύτερο, ίσως ίδιον κοινωνιών όπως η ελλαδική ή μήπως και άλλες μεγαλύτερες; δε ξέρω, μπορεί παντού. 
Και αυτό το χαρακτηριστικό που δεν μπορώ να χωνέψω είναι η ψευδοσοβαρότητα ή σοβαροφάνεια και η αναζήτηση σταθερής ταυτότητας, την ίδια στιγμή που από ό,τι ξέρω αγώνας και πόλεμος και ζωή δεν τραβάει αν τα έχεις όλα αυτά πακέτο. 
Και τότε πως ζούνε όλοι αυτοί; μα οι περισσότεροι δε ζούνε έτσι, που στο διάολο έμπλεξα με τα λόγια και τους λόγιους, έστω εξ΄αποστάσεως;; 
Πήγα λίγο σε καφενέ και στάνιαρα.
Έχουν οι νέοι καφενέδες; μπαα, λες γι' αυτό να είναι τόσο γελοία σοβαροί και μουτρωμένοι;
Κάτι έχει αλλάξει και μόλις τώρα το καταλαβαίνω.
Έχουν γαμηθεί και τα επαγγέλματα, οι πιάτσες τους, οι κόσμοι της εργασίας, αυτό είναι ένα σοβαρό πράγμα, όντως. 
Πας δω και κεί και δεν είσαι πουθενά, ενώ στις παλιές πιάτσες των επαγγελμάτων που πρόλαβα και γω είχες την ευκαιρία να μπείς σε έναν κόσμο και όντως αν δεν σου άρεσε και δεν είχες πίεση, μπορούσες να αλλάξεις επάγγελμα ή να πάς σε ένα παραπλήσιο.
Να, τώρα εγώ είμαι δημόσιος υπάλληλος, και κομψευόμενος με θέματα στοχασμού, μη χέσω, έχω φάει πόρτα, άσε που σιχαίνομαι και τους δύο χώρους, θα μπορούσα να γίνω φαναρτζής, ή αγρότης, ή ψαράς, ή αν όλα αυτά είναι δύσκολα εφόσον είμαι μεγάλος, θα μπορούσα να γίνω μπογιατζής. 
Τώρα εγκλωβίστηκα, εδώ και καιρό, με δύο από τα κύρια σιχάματα της αστικής κοινωνίας, δημόσιο και διανοούμενοι. 
Πως να ακυρώσω μια ολόκληρη ζωή; δεν γίνεται, αλλά έχω γίνει και κουραστικός.
Άσε που δεν προλαβαίνω να ετοιμάσω το ιουλιανό θερμό επεισόδιο, όπως μου είπε κι ένας πρώην νυν αεί (φιλο)κκε (;) αυτό που το πας;
Μυρίζουμε αλλιώς, είμαι από άλλο παραμύθι, στο τέλος θα με καταλαβαίνει μόνον ο άκης, τι βρίσιμο του έριξα και αυτού του παιδιού, το μόνο που μετάνοιωσα, έμαθα και από τρίτους ότι τα έχει βάλει πάλι με τους πόντιους υπερεθνικιστές, που πα ρε άκη; αυτοί είναι δολοφόνοι. 
Τέλος πάντων, διαπιστώνω τώρα επίσης (άλλο αυτό) ότι ξεκόβω και με την τελευταία εθνοκαβλωμένη υπόσταση, δεν του κάνει μάλλον ο "εθνικισμός" μου που δεν είναι ούτε για χώνεψη ούτε για χόρταση, οπότε, ίσως ήρθε η ώρα να κάνω αυτή τη στροφή, την λαϊκή που λέω απ΄έξω απ' έξω, και στην πράξη, και να το ρίξω επιτέλους στην θεωρητική παλαβή μόνος, εγώ και η ταβανόβουρτσα στο χέρι (φαλλικόν;), βρίσιμο πλάγια και ελεύθερα και πάνω από όλα στο ιερό επίκεντρο το γυναικείο πλάσμα, όπως να ναι και όπως λάχει, λογαριασμό θα σας δώσω;
Πάντως στην καλών τεχνών δεν πάω, ούτε για βάψιμο, άσχετο; όχι και τόσο...
Έχω πολλά να πω ακόμα για πρόσωπα και πράγματα, αλλά δεν θα τα πω από εδώ, γράφω ημερολόγιο, χειρόγραφο...χαχαχαχαχαχα



Ιωάννης Τζανάκος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ιωάννης Τζανάκος - Ιστολόγια

Δρεπάνι

Δρεπάνι
Δρεπάνι..

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Kurdistan

Nichts

Nichts

Πολιτική και Γεωπολιτική..

Στα όρια..

Ουρανός

Ουρανός

Ερμηνείες της ιστορίας..

Επιστημονικά και επιστημονικοφανή..