Αυτοκαθορισμός

Αυτοκαθορισμός

Δευτέρα, 5 Ιουνίου 2017

Πολιτικοστρατιωτική σημείωση..



Υπάρχει μόνον ένας άνθρωπος ελληνικής "εθνοτικής" ταυτότητας που μπορεί να κατανοήσει στις σημερινές συνθήκες, και στο ειδικό πλαίσιο στο οποίο "ζούμε" εδώ, το πολιτικό και πολιτικοθεωρητικό πρόβλημα όπως το θέτω με επίταση ακόμα και σε ένα κοινωνικο-σημειωτικό επίπεδο "ανάγνωσης".
[Αυτός ο άνθρωπος δεν ζει στην Κύπρο, για να μην παρεξηγηθούν αυτά που λέω..]
Αυτός ο άνθρωπος είναι και ο μοναδικός που θα μπορούσε να με διορθώσει ή και να με επιπλήξει για τις "προκλητικές" παρεκκλίσεις μου.
Ας υποθέσουμε πως ξεχνάμε τις ιδιόμορφες για τα ελληνικά δεδομένα απόψεις μου για την ισραηλινο-αραβική διαμάχη, ας υποθέσουμε πως ξεχνάμε την "κουρδομανία" μου και ας σταθούμε στο ζήτημα της λαϊκής κοινωνικής άμυνας όπως το έχω θέσει, αυτό επί της ουσίας, με επίταση, σε σχέση πάντα με τις ειδικές συνθήκες που διαβιούμε, "εδώ" πάλι.
Μα τον Βούδδα, αλλά και τον Κομφούκιο, ένα έχω να σας πω.
Παρά τις υπερβολές μου (που τις βλέπω τώρα και γελώ λίγο με τα πάθητά μου και τον κάποιο ναρκισσισμό μου) από εσάς και από τον ευρύτερο "επαναστατικό χώρο" (και το κκε μέσα) μόνον ανοησίες ακούω, αμπλαούμπλες ήσαστε και πολιτικοστρατιωτικά/πολεμολογικά ερασιτέχνες της χειρίστου μορφής, μη πω τυχοδιώκτες της φακής.
Αν κάποιος σκέπτεται στοιχειωδώς στρατιωτικά-πολεμολογικά, και δεν εννοώ να είναι στρατόκαβλος και να φτιάχνεται με όπλα και με παρελάσεις, πραγματικά τρομάζει με τις μπαρούφες σας, αλλά φρικάρει και με τον γενικό τρόπο, ο οποίος είναι και σημειολογικός-σημειακός τρόπος, με τον οποίο έχετε "στήσει" το κίνημα στην ελλάδα.
Το θέμα δεν είναι μόνον τεχνικό ή θέμα συγκρότησης των ούτως ειπείν "μάχιμων μονάδων", αλλά ουσιαστικό και φανερώνει μιαν άρρωστη σημειακή ευφυία και μιαν άρρωστη μορφή ως προς την επιλογή τής όποιας μορφής κλιμάκωσης στο μέλλον.
Γιατί, αν έχεις ένα κουκούτσι μυαλό μπορείς να καταλάβεις την διάταξη των πολιτικοπολεμολογικών και πολιτικοπολεμικών δυνάμεων και το (σχέδιο για το) "σχήμα τής ηγεμονίας" που περιλαμβάνει και τα άλλα επίπεδα οργάνωσης και δράσης μιας ευρύτερης παράταξης.
Επειδή το ελληνικό αστικό κατεστημένο είναι πανηλίθιο και αγράμματο, και επειδή το έχετε πιάσει κατά κάποιο τρόπο κότσο, έχετε σηκώσει πολύ ψηλά τον αμανέ και πρόκειται να σπάσετε τα μούτρα σας, για ένα σωρό λόγους τους οποίους δεν μπορείτε ούτε να τους σκεφτείτε. 
Πολλά έχουμε πει, αλλά μην περιμένετε να πούμε και άλλα. 
Απλά επαναλαμβάνω διαπιστώσεις για να πείσω τον εαυτό μου να μην έχει συναισθηματικές στάσεις στο μέλλον.
Λυπηρή κατάσταση..






Ιωάννης Τζανάκος 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δρεπάνι

Δρεπάνι
Δρεπάνι..

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Kurdistan

Nichts

Nichts

Πολιτική και Γεωπολιτική..

Στα όρια..

Ουρανός

Ουρανός

Ερμηνείες της ιστορίας..

Επιστημονικά και επιστημονικοφανή..