Αυτοκαθορισμός

Αυτοκαθορισμός

Παρασκευή, 7 Ιουλίου 2017

Οινοχόος: Aνδαλουσία · Cupbearer · موشح أيها الساقي · Ayyuha as saqi: Al-Andalus



από kourostatis

Οινοχόος: Aνδαλουσία · Cupbearer · موشح أيها الساقي · Ayyuha as saqi: Al-Andalus

Οινοχόος

 

Οινοχόε,
Οι φωνές μας είναι για τα αυτιά σου
σου φωνάζουμε, αλλά δεν μας ακούς.
 

Έχω ένα συνδιασκεδαστή
που αγαπώ πολύ
για το όμορφο προσωπό του
από τη χούφτα του χεριού του ήπια κρασί.
Όταν ξύπνησε από τη μέθη του,
έσυρε το ασκί με το κρασί και κάθησε!
Τέσσερις φορές μου σέρβιρε κρασί,
από τέσσερα διαφορετικά κύπελλα.
 

Οινοχόε,
Οι φωνές μας είναι για τα αυτιά σου
σου φωνάζουμε, αλλά δεν μας ακούς.
 

Ο κλάδος της ιτιάς έγειρε προς τα κάτω
Εκείνος που αγαπούσε το κλαδί,
πέθανε από το πάθος του.
Τρέμοντας στην καρδιά του.
Αποδυναμωμένος από τη ρωμαλεότητα του.
Όταν σκέφτηκε το χωρισμό, έκλαψε.
Μην θρηνείτε γι 'αυτόν που κλαίει,
για κάτι που δεν συνέβη.
 

Οινοχόε,
Οι φωνές μας είναι για τα αυτιά σου
σου φωνάζουμε, αλλά δεν μας ακούς.
Γιατί τυφλώθηκε το μάτι μου από μια ματιά;
Στο πλευρό σου, αρνείται το φως του φεγγαριού.
Εάν το επιθυμείς, άκουσε την ιστορία μου:
Τα μάτια μου τυφλώθηκαν από το πολύ κλάμα.
Ένα μέρος μου έκλαιγε μαζί μου
για κάποιο άλλο.


Οινοχόε,
Οι φωνές μας είναι για τα αυτιά σου
σου φωνάζουμε, αλλά δεν μας ακούς.
Δεν έχω ούτε υπομονή ούτε αντοχή!
Γιατί με κατηγορούν τόσο πολύ;
Απορρίπτουν την αιτία από την οποία υποφέρω.
Η κατάστασή μου είναι θλιβερή:
η αδυναμία της απελπισίας και η ταπείνωση από το πάθος!


Οινοχόε,
Οι φωνές μας είναι για τα αυτιά σου
σου φωνάζουμε, αλλά δεν μας ακούς.
Μια καρδιά που καίει και ρέει δάκρυα,
Εξομολογείται ένα λάθος, αλλά δεν γίνεται δεκτό.
Ω ξεπλύνε αυτό που που περιγράφω.
Η αγάπη μου για σένα μεγαλώνει και μεγαλώνει
Μη λες: θέλω την αγάπη σου



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ιωάννης Τζανάκος - Ιστολόγια

Δρεπάνι

Δρεπάνι
Δρεπάνι..

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Kurdistan

Nichts

Nichts

Πολιτική και Γεωπολιτική..

Στα όρια..

Ουρανός

Ουρανός

Ερμηνείες της ιστορίας..

Επιστημονικά και επιστημονικοφανή..