Δευτέρα, 14 Μαΐου 2018

Για την νέα καλοσχεδιασμένη Ιντιφάντα



Είναι αδύνατον να υπάρξει ειρήνη στην γη τής Παλαιστίνης τού Ισραήλ τής Χαναάν, όπως θέλετε πείτε την, αν δεν υπάρξει ταυτόχρονη και πραγματική, ειλικρινής, αναγνώριση του δικαιώματος και των Παλαιστινίων Αράβων και των Ισραηλινών Εβραίων να έχουν ξεχωριστά και κυρίαρχα κράτη, τα οποία μάλιστα να είναι θεσμικές εκφράσεις -αν είναι δυνατόν- και της αδελφοποίησης μεταξύ τους (όσο μπορούν βέβαια κράτη να επιτελέσουν έναν τέτοιο ρόλο).
Η επίσημη αναγνώριση της Ιερουσαλήμ ως πρωτεύουσας του Ισραήλ δεν βοηθάει καθόλου σε αυτή την κατεύθυνση. 
Πρόκειται για μια προκλητική και αδιέξοδη απόφαση και από την πλευρά των Η.Π.Α και από την πλευρά του Ισραήλ που την επιθύμησε.
Πως είναι δυνατόν εν πάση περιπτώσει να υπάρξει ειρήνη με αυτές τις ισραηλινές και αραβικές παλαιστινιακές ηγεσίες;
Θεωρώ πως υπό αυτές τις συνθήκες αυτό που είναι καταφανώς η μοναδική λύση, η λύση των 2 κρατών, είναι και αυτό που θέλει να καταστρέψει και η Χαμάς και το Λικούντ.
Δεν θεωρώ ότι το Λικούντ, γενικά ο δεξιός σιωνισμός, είναι ο μοναδικός υπεύθυνος αυτού του αδιεξόδου.
Δεν θεωρώ ότι οι Παλαιστίνιοι, ακόμα και της Γάζας, είναι μόνον θύματα, αν και αυτοί είναι τα θύματα και οι Ισραηλινοί οι θύτες, αλλά (θεωρώ) ότι είναι και αυτοί υπεύθυνοι για το αδιέξοδο, παρά το γεγονός ότι παρουσιάζονται με ιδιαίτερα περίτεχνο αραβικό τρόπο ως απόλυτα μη-υπεύθυνοι ή μόνον-θύματα.
Το Ισραήλ προσπαθεί με βίαιο και αποκρουστικό τρόπο να υπερασπιστεί, δια της υπεράσπισης τού απρόσβλητου των συνόρων του, την εθνοτική και κρατική ομοιογένειά του η οποία θα κατέρρεε αν πραγματώνονταν η "μεγάλη επιστροφή" που προτάσσει ως "λύση" η Χαμάς. 
Θεωρώ ότι η επικέντρωση μόνον στην βίαιη και αυταρχική προσπάθεια του Ισραήλ, από αριστερές και άλλες δυνάμεις (όπως εθνικιστικές δυνάμεις σε δυτικές και άλλες χώρες), ενώ είναι εύκολη είναι ταυτόχρονα και υποκριτική, αφού αποκρύπτει το γεγονός ότι ο σκοπός των αντιπάλων του είναι η κατάργηση του ισραηλινού έθνους κράτους ως κυρίως εβραϊκού και σχετικά μονοεθνοτικού κράτους. 
Ξέρουμε όλοι ότι τούτο θα σήμαινε νέα διασπορά για τον εβραϊκό λαό.
Ξέρουμε επίσης ότι αν αυτό λ.χ συνέβαινε και σε εμάς, δηλ. μια ανάλογη κατάργηση του σχετικά μονοεθνοτικού χαρακτήρα του ελληνικού κράτους, αυτό θα σήμαινε εξάλειψη του νεοελληνικού έθνους.
Είναι εύκολο να υπερασπίζεται κανείς τους Δαβίδ με τις σφεντόνες, αν είναι μακριά από το "σπίτι" του, αλλά δεν είναι συνεπές, όταν αυτός ο κάποιος ισχυρίζεται ότι νοιάζεται για την συνέχιση της ύπαρξης των εθνών κρατών.
Και αν υπάρχει συνέπεια, όταν λόγου χάριν έχουμε να κάνουμε με αριστερίστικες ή ισλαμοοικουμενιστικές θεωρίες περί κατάργησης των εθνών κρατών, 
αυτή η συνέπεια σημαίνει αυτό που σημαίνει, όταν γίνεται υπό τους συγκεκριμένους απαράδεκτους αριστερίστικους ή ισλαμοοικουμενιστικούς όρους.
Δεν θεωρώ ότι το να ορίζει κανείς ειδικά το Ισραήλ (ως) "κράτος τρομοκράτη" οδηγεί πουθενά αλλού παρά στο να γίνει ουρά του ισλαμοφασισμού ή του αραβικού εθνικισμού, παρά το γεγονός βέβαια ότι το ισραηλινό κράτος είναι ένα βίαιο και επιθετικό εθνικιστικό μικρο-ιμπεριαλιστικό κράτος που εντάσσεται στον μεγάλο δυτικό ιμπεριαλιστικό σχηματισμό.
Δεν θεωρώ ότι θα υπάρξει ειρήνη, ούτε βλέπω με ποιόν τρόπο θα υπάρξει ειρήνη αν δεν υπάρξει πριν ένας μεγάλος ανοιχτός πόλεμος.
Επειδή δεν πρόκειται να υπάρξει μεγάλος και ανοιχτός πόλεμος με επίκεντρο την αραβοϊσραηλινή διαμάχη αλλά και άλλα ζητήματα της περιοχής, θεωρώ ότι δεν πρόκειται να υπάρξει ειρήνη.
Στην υποκρισία σας πάντως δεν πρόκειται να συμμετέχω.
Δεν σας νοιάζει ένας λαός 30.000.000 ανθρώπων να αποκτήσει και αυτός ένα κράτος (ξέρετε ποιοί είναι, και δεν είναι οι Κοσοβάροι), γιατί τάχαμου αυτό εξυπηρετεί τον ιμπεριαλισμό, αλλά σας νοιάζει και σας κόφτει να αποκτήσουν κράτος οι Παλαιστίνιοι Άραβες με τρόπο μάλιστα που να καταργεί το ισραηλινό κράτος (άσχετα ότι οι περισσότεροι υποκρίνεστε ότι δεν έχετε πρόβλημα να υπάρξει και αυτό).
Την ίδια στιγμή κάνετε την πάπια με τις γενοκτονικές αντισημιτικές αντισιωνιστικές εκκλήσεις των Ιρανών των Τούρκων και των Αράβων θεοκρατών. 
Τον εαυτό σας και άλλους, μπορείτε να τους πείσετε, εμέναν πάντως όχι.


Ιωάννης Τζανάκος

17 σχόλια:

  1. Κι εγώ συμφωνώ ότι δεν πρόκειται να υπάρξει ειρήνη χωρίς τετελεσμένο αποτέλεσμα μετά από πόλεμο,δυστυχώς.Αμφιβάλλω κι αν κάποιος από τους εμπλεκόμενους θέλει να υπάρξει ειρήνη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το Ισραήλ είναι κράτος τεχνητό, προιόν μαζικού εποικισμού και εθνοκάθαρσης των Παλαιστινίων που κατοικούσαν εκεί ως μεγάλη πλειοψηφία του πληθυσμού χιλιετίες πριν τη Νάκμπα (οι Ιουδαίοι είχαν εκδιωχθεί στη συντριπτική τους πλειοψηφία από την Παλαιστίνη από τους Ρωμαίους εδώ και χίλια εννιακόσια περίπου χρόνια, ενώ από την άλλη ο λοιπός παλαιστινιακός πληθυσμός-διαφορετικών εθνικών προελεύσεων- εξαραβίστηκε ολοκληρωτικά σχεδόν με την έλευση των Αράβων και τη διάδοση του Ισλάμ). Η κατάκτηση-εθνοκάθαρση- εποικισμός της Παλαιστίνης-και όχι μόνο- προετοιμάζονταν από τους σιωνιστές πολύ πριν τον Β'Παγκόσμιο Πόλεμο και τα εγκλήματα του Χίτλερ απλά διευκόλυναν τα σχέδια τους. Και η -δικαιολογημένη, αλλά αναποτελεσματική- αραβική αντίδραση στον εποικισμό και το σφετερισμό της Παλαιστίνης απλά χρησιμοποιήθηκε ως αφορμή για την εφαρμογή σχεδίων που ετοιμάζονταν καιρό πριν. Μην ξεχνάμε και τους πάρα πολλούς μη σιωνιστές ή αντισιωνιστές Εβραίους, που πλήρωσαν ίσως και το βαρύτερο τίμημα στο Ολοκαύτωμα. Αυτοί που θεωρούν πως οι Εβραίοι έπρεπε να έχουν οπωσδήποτε κράτος δεν αναγνωρίζουν βέβαια επ' ουδενί το ίδιο δικαίωμα σε άλλες εθνικές ομάδες που υπέστησαν διωγμούς και γενοκτονίες, όπως τους Ινδιάνους και τους Μαύρους των ΗΠΑ, τους Αβορίγινες της Αυστραλίας ή τους Αθίγγανους στην Ευρώπη, αντίθετα πολύ συχνά αντιμετωπίζουν με μίσος αυτές τις ομάδες, ούτε δίνουν δεκάρα για τη δικαίωση των Αρμενίων και των Ασσυρίων για τις γενοκτονίες που υπέστησαν. Οι Εβραίοι τα τελευταία χίλια τουλάχιστον χρόνια δεν ήταν τόσο έθνος, αλλά κυρίως θρησκευτική κοινότητα, πρακτικά με πολύ διαφορετικές εθνικές προελεύσεις (εκτός από τους απόγονους των αρχαίων Ιουδαίων αποτελούνται πχ από Χάζαρους, Ρώσους προσήλυτους, μέχρι Αφρικανούς ή και Κινέζους) και όταν φτάσανε στην Παλαιστίνη μιλάγαν τόσες διαφορετκές γλώσσες που χρειάστηκε να αναβιώσουν τα αρχαία εβραικά- επί χιλιετίες λειτουργική-θεολογική γλώσσα γνωστή μόνο στους ραβίνους- για να συνεννούνται μεταξύ τους. Γιατί όμως κάθε θρησκευτική ομάδα στη γη πρέπει να αποκτήσει κράτος και να συγκροτηθεί ως έθνος ; Αλλά κι αν οι Εβραίοι έπρεπε να αποκτήσουν οπωσδήποτε κράτος, ας το αποκτούσαν στην Ευρώπη όπου κυρίως ήταν εγκατεστημένοι επί αιώνες, κατά προτίμηση σε εδάφη της σημερινής Γερμανίας. Γιατί έπρεπε να την πληρώσουν οι Παλαιστίνιοι που δεν είχαν πειράξει επί πολλούς αιώνες κανέναν; Από την άλλη βέβαια πάλι καλά που δεν την πλήρωσαν οι...Κύπριοι, καθώς Βρετανοί και σιωνιστές συζητούσαν κάποια στιγμή τη δημιουργία του εβραικού κράτους στην Κύπρο, με προφανείς μοιραίες συνέπειες για τον κυπριακό ελληνισμό (είχαν επίσης συζητηθεί Μαδαγασκάρη και Ουγκάντα). Το Ισραήλ έκανε και κάνει ό,τι είναι δυνατό για να γίνει ακόμη πιο μισητό στους Παλαιστίνιους και τους Άραβες, όπως δείχνει και η χθεσινή σφαγή. Αν σήμερα το Ισραήλ είναι μια πραγματικότητα στη βάση της οποίας μιλάμε, όπως είναι μια πραγματικότητα και ο εποικισμός των ΗΠΑ και της Αυστραλίας από τους Αγγλοσάξονες και η εξόντωση των εκεί ιθαγενών πληθυσμών ή η εξόντωση-εκδίωξη των Αρμενίων από το μεγαλύτερο μέρος της ιστορικής Αρμενίας, δεν πρέπει να ξεχαστεί πως προέκυψε η πραγματικότητα αυτή. Αν όμως το Ισραήλ θέλει να επιβιώσει, καλά θα κάνει να προσφέρει τουλάχιστον στους Παλαιστίνιους ένα βιώσιμο κράτος στα σύνορα του 1967, με αποζημίωση των απογόνων των θυμάτων της Νάκμπα που δεν θα μπορέσουν να επιστρέψουν. Αλλιώς -εφόσον δεν προκληθεί από τους σιωνιστές κάποια παγκόσμια ανάφλεξη, με την οποία φλερτάρει ο Νετανιάχου, και καταστραφεί η ανθρωπότητα -μακροπρόθεσμα τα πράγματα θα πάνε για το Νοτιοαφρικανικό σενάριο, καθώς κάποια στιγμή το Ισραήλ θα γίνει τόσο απεχθές που η Δύση θα το εγκαταλείψει, όπως εγκατέλειψε και το στενά συνδεδεμένο με τους Ισραηλινούς καθεστώς του απαρτχάιντ της Ν. Αφρικής. Αυτό το σενάριο θα είναι τόσο πιο πιθανό όσο πιο γρήγορα η Δύση στραφεί πάλι στοιχειωδώς προς τα αριστερά, καθώς οι φανατικοί υπέρμαχοι του Ισραήλ στις δυτικές χώρες είναι συνήθως δεξιοί και ακροδεξιοί (στην τελευταία κατηγορία ανήκει πχ ο ψυχοπαθολογικά φιλοισραηλινός και αντιάραβας-αντιμουσουλμάμος ... Μπρέιβικ).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μείγμα πολλών ορθών περιγραφών και πολλών ορθών αναλύσεων και μερικών λιγότερων αλλά κρίσιμων αντισημιτικών ψευδών. Και στο τέλος μια συκοφαντία: όποιος στηρίζει την ύπαρξη του Ισραήλ είναι ακροδεξιός. Ό,τι και να σας πούνε έχετε τραβήξει τον δρόμο σας, και εμείς - οι όποιοι εμείς- τον δικό μας. Δεν υπάρχει καμία δυνατότητα επικοινωνίας μεταξύ μας. Κανονικά θα έπρεπε να διαγράψω το σχόλιο αυτό, αλλά δεν θα το κάνω. Θα σε παρακαλούσα να μην με ξαναενοχλήσεις και να πας σε κανένα ακτίφ να τα λέτε και να συμφωνείτε όλοι μαζί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. 1ο (κλασικό) αντισημιτικό ψεύδος: "Οι Εβραίοι τα τελευταία χίλια τουλάχιστον χρόνια δεν ήταν τόσο έθνος, αλλά κυρίως θρησκευτική κοινότητα, πρακτικά με πολύ διαφορετικές εθνικές προελεύσεις (εκτός από τους απόγονους των αρχαίων Ιουδαίων αποτελούνται πχ από Χάζαρους, Ρώσους προσήλυτους, μέχρι Αφρικανούς ή και Κινέζους)"
    Χαζαρική θεωρία, η κλασικότερη νεώτερη αντισημιτική θεωρία που με βάση την (αληθινή ή ψευδή, δεν έχει σημασία) μη εβραϊκή φυλετική καταγωγή των Ασκεναζίμ δομεί την αμφισβήτηση της εβραϊκότητας.

    2ο αντισημιτικό ψεύδος-επιθυμία:
    "Αλλιώς -εφόσον δεν προκληθεί από τους σιωνιστές κάποια παγκόσμια ανάφλεξη, με την οποία φλερτάρει ο Νετανιάχου, και καταστραφεί η ανθρωπότητα -μακροπρόθεσμα τα πράγματα θα πάνε για το Νοτιοαφρικανικό σενάριο, καθώς κάποια στιγμή το Ισραήλ θα γίνει τόσο απεχθές που η Δύση θα το εγκαταλείψει, όπως εγκατέλειψε και το στενά συνδεδεμένο με τους Ισραηλινούς καθεστώς του απαρτχάιντ της Ν. Αφρικής.."
    Καμία αναφορά στον λόγο συγκρότησης του αποικιακού σιωνιστικού σχεδίου που ήταν ριζικά διαφορετικό από των Μπόερς, και αναφέρονταν στις διώξεις των Εβραίων σε όλο τον δυτικό και μη δυτικό κόσμο. Στο τέλος μια επιθυμία: να πάψει να υπάρχει Ισραήλ. Με αυτό το πλευρό θα κοιμάστε. Αν γίνει πόλεμος που δεν τον εύχομαι θα υπάρξει ΚΑΙ Ισραήλ ΚΑΙ Κουρδιστάν.

    3ο μισοψεύδος μισοαλήθεια:
    "Η κατάκτηση-εθνοκάθαρση- εποικισμός της Παλαιστίνης-και όχι μόνο- προετοιμάζονταν από τους σιωνιστές πολύ πριν τον Β'Παγκόσμιο Πόλεμο και τα εγκλήματα του Χίτλερ απλά διευκόλυναν τα σχέδια τους"
    Ολισθηρός και γλοιώδης τρόπος εξομοίωσης του εβραϊκού εθνικισμού και ιμπεριαλιστικού αποικιακού σωβινισμού με τον ναζισμό.

    4ο αντισημιτικό σημείο στηριγμένο σε μια σοφιστεία:
    "Αυτοί που θεωρούν πως οι Εβραίοι έπρεπε να έχουν οπωσδήποτε κράτος δεν αναγνωρίζουν βέβαια επ' ουδενί το ίδιο δικαίωμα σε άλλες εθνικές ομάδες που υπέστησαν διωγμούς και γενοκτονίες, όπως τους Ινδιάνους και τους Μαύρους των ΗΠΑ, τους Αβορίγινες της Αυστραλίας ή τους Αθίγγανους στην Ευρώπη, αντίθετα πολύ συχνά αντιμετωπίζουν με μίσος αυτές τις ομάδες, ούτε δίνουν δεκάρα για τη δικαίωση των Αρμενίων και των Ασσυρίων για τις γενοκτονίες που υπέστησαν."
    Υπάρχουν και αυτοί που λέει ο κρυφοαντισημίτης (αριστερός αντισημίτης) σχολιαστής, δηλαδή υπάρχουν και Εβραίοι σιωνιστές και μη Εβραίοι φιλοσιωνιστές που όντως σκέφτονται κρίνουν και συμπεριφέρονται πολιτικά έτσι, αλλά όταν λέει ότι ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΟΙ ΕΒΡΑΙΟΙ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΚΡΑΤΟΣ έχουν αυτή την συμπεριφορά που περιγράφει ΨΕΥΔΕΤΑΙ, γιατί υπονοεί ΔΟΛΙΑ ότι ΟΣΟΙ μιλήσανε ή μιλάνε για εβραϊκό κράτος όλοι αρνούνται την γενοκτονία των Αρμενίων των Ινδιάνων κ.λπ. Λέει ότι ακριβώς λέγανε οι ακροδεξιοί στην βουλή και αλλού όταν ξέσπασε το αντισημιτικό σκάνδαλο Πελεγρίνη.

    Και άλλα.

    Λοιπόν, μιας και δεν έχω χρόνο για άλλες ευγένειες, ξεκαθαρίζω πως δεν πρόκειται να δεχτώ άλλο σχόλιο και μάλιστα τέτοιου συκοφαντικού χαρακτήρα. Άρα, θα υπάρξει διαγραφή άλλων σχολίων.


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ξέχασα να αναφέρω το πιο γλοιώδες αντισημιτικό σημείο:
    "Μην ξεχνάμε και τους πάρα πολλούς μη σιωνιστές ή αντισιωνιστές Εβραίους, που πλήρωσαν ίσως και το βαρύτερο τίμημα στο Ολοκαύτωμα"
    Πρόκειται για έναν άθλιο τρόπο διάκρισης σιωνισμού εβραϊσμού στο κρισιμότερο σημείο της σύγχρονης εβραϊκής εθνογένεσης που εν πολλοίς υπήρξε σε ένα (δικαιολογημένο, αλλά και αλλοτριωμένο έπειτα) θυματοποιητικό πλαίσιο. Ο τυπικός αριστερός αντισημίτης είναι πονηρός και ευέλικτος αλλά γι αυτό τον λόγο και πιο επικίνδυνος μερικές φορές, εφόσον αποκολλώντας τον προσδιορισμό του θύματος από τον σιωνιστή (αυθαίρετα, διότι υπήρξανε και σιωνιστές και μη σιωνιστες ή αντισιωνιστές θύματα) αποσπάει στην πραγματικότητα ένα μέρος του εβραϊσμού από την ιδιότητα του θύματος, άρα πράττει αναθεωρητική ναζιστική ιστοριογραφία "απαλά". Είναι σαν να αμφισβητεί ότι για τους σιωνιστές υπήρξε ολοκαύτωμα, άρα είναι σαν να αμφισβητεί ένα μέρος του ολοκαυτώματος, άρα όλο το ολοκαύτωμα υπό μιαν έννοια, και επιπλέον απενοχοποιεί τον αντισημιτισμό στον βαθμό που στρέφεται μόνον ενάντια στον σιωνισμό.
    Τέλος.
    Δεν θα γίνει η ιστοσελίδα μου ειδική "κουρδική" ή "σιωνιστική" ιστοσελίδα. Δεν είμαι και ειδήμων. Αλλά μπάστα. Να μου αδειάσετε τη γωνιά μερικοί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο σχολιαστής δεν λέει βέβαια ότι δεν υπήρξαν σιωνιστές Εβραίοι θύματα των Ναζί, εξακοντίζει μιαν ανεπαίσθητη εκδοχή αυτής τής θεώρησης αντιδιαστέλλοντας με προσοχή τις δύο κατηγορίες Εβραίων: τους σιωνιστές και τους μη σιωνιστές ή αντισιωνιστές Εβραίους. Αλλά και έτσι, που κακώς δεν το ανέλυσα επαρκέστερα, κάνει το "σπάσιμο" ανάμεσα στα θύματα σιωνιστές και τα θύματα μη σιωνιστές με έναν τυπικό απαράδεκτο τρόπο. Τα θύματα σιωνιστές δεν ορίζονται ανοιχτά ως θύματα, αν και δεν αποκλείεται ο ενιαίος προσδιορισμός "θύμα-και-σιωνιστής", αλλά με έναν ανεπαίσθητο τρόπο τελικά είναι "σαν" ένας σιωνιστής πριν και μετά το 1936 να μην δύναται να είναι θύμα. Αυτή η ολισθαίνουσα σημειολογία του αριστερού αντισιωνισμού είναι ένας ύπουλος αντισημιτισμός.

      Διαγραφή
  6. Επίσης υπήρξε άλλο ένα αντικουρδικό σχόλιο, ότι και οι Κούρδοι δεν είναι έθνος ή δεν έχουν (όλοι) εθνική συνείδηση κ.λπ. Πράγμα ίσως ορθό από μια τυπική λογική σκοπιά, αλλά Κύριε όποιος και να είσαι με κουράζεις πλέον, βαριέμαι και σένα και τους ομοίους σου, και εν πάση περιπτώσει άδειασέ μου την γωνιά και πάγαινε στο κκε στην λαε στην εκσέργκεσι κόντρα ή δεν ξέρω και γω πια φράξια του πασοκ μ-λ και άσε με ήσυχο.
    Δεν θα δημοσιεύσω ξανά σχόλιό σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. καλή μέρα φίλε μου. Δεν είμαι αντί κάτι, αυτό που έχω να πω πως οι ισραηλινοί έχουν καταφέρει να είναι ο πιο απεχθής λαός που υπάρχει αυτή τη στιγμή γύρω μας. Τα πολλά λόγια είναι περιττά, οι αναλύσεις κλπ. Από την πλευρά τους όλοι μπορεί να έχουν δίκιο, δεν με νοιάζει, λέγω αυτό που βλέπω, και αυτό που βλέπω δεν μ' αρέσει, και το λέω, και έχει ισραηλινό χρώμα. Χαιρετώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Σε σένα και μόνο σε σένα και σε όποιον έχει την άδολη (όχι αφελή) λογική σου, δίνω το δίκιο και συμφωνώ. Η εγκληματική πρακτική ΤΩΡΑ όπως και το 2014, απέναντι στους Παλαιστίνιους Άραβες στην Γάζα ανήκει κυρίως ή και αποκλειστικά στο Ισραήλ σαν κράτος και στον ισραηλινό εβραϊκό λαό όσο ανέχεται αυτή την πρακτική. Και η ευρύτερη λογική αφορά στο Ισραήλ, αν και θεωρώ ότι υπάρχει και συνευθύνη ισραηλινής και παλαιστινιακής ηγεσίας. Άλλο αυτό και άλλο οι φαντασιώσεις για μια ευρύτερη εκκαθάριση των Εβραίων με μαζική επιστροφή των αδικημένων Αράβων εντός της ισραηλινής επικράτειας. Από την άλλη, δεν υπάρχει δίκαια αυτοάμυνα του Ισραήλ, εφόσον παραβιάστηκαν βασικές αρχές στην αναλογικότητα των μέσων άμυνας. Νομίζω είμαι ξεκάθαρος, και δεν σηκώνω συκοφαντίες από τους αντισιωνιστές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Σε "θερμή" διαλεκτική αντιδιαστολή: https://aftokathorismos.blogspot.gr/2018/05/blog-post_16.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. μεσιε Τζανακο, συντασομαι με τον Ανώνυμος15 Μαΐου 2018 - 1:22 π.μ.
    με το μπαρδον αν σας τσαντιζω αλλα ειμαι αυτης της λογικης
    ΔΕΝ υπαρχει εβραικο εθνος. Το καρατος του Ισραηλ ειναι κρατος απαρχαιντ οπως η ναζιστικη Γερμανια η η Νοτια Αφρικη .
    ΤΕΛΟΣ. ΤΗΕ ΕND. PERIOD .
    και οχι μονο ΤΕΛΟΣ αλλα και WHATEVER....ελα whatever που σε λεω τωρα.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Δεν θα με βάλετε να κάνω τον "υπερασπιστή" του ισραηλινού κράτους, ούτε έχω και την πρόθεση να σου πω να αναλάβω ένα τέτοιο άχαρο (ψευδο)καθήκον. Διαφωνώ με την άποψη ότι δεν υπάρχει εβραϊκό έθνος, απλά διότι το εκάστοτε έθνος αποφασίζει αν είναι έθνος και όχι οι άλλοι. Με λίγα λόγια, κι αν πιστεύεις εσύ ή εγώ ότι δεν υπάρχει το τάδε ή δείνα έθνος αν αυτό θεωρεί ή πιστεύει ότι υπάρχει δεν μας πέφτει λόγος, ειδικά αν μιλάμε για μερικά εκατομμύρια ανθρώπους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  12. http://aftokathorismos.blogspot.gr/2018/05/blog-post_45.html [Στοιχεία για τον κρυπτόμενο αντισημιτισμό..]

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ο λόγος του Ερντογάν για την Ιερουσαλήμ εμπεριέχει όλα τα στοιχεία των τοποθετήσεων των "εδώ" (και αλλού στην δύση) αντισιωνιστών.
    Μέχρι και για ταύτιση Ισραήλ και Ναζί μίλησε και για διάκριση μεταξύ Εβραίων και σιωνισμού. Να τον χαίρεστε τον ομοϊδεάτη σας λοιπόν μερικοί.
    http://aftokathorismos.blogspot.gr/2018/05/blog-post_46.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Τι λέει ο ομοϊδεάτης πολλών "πατριωτών" και αριστερών, αυτόνομων, κομμουνιστών...αλλά και χρυσαυγιτών, της χώρας μας..ή μήπως της χώρας σας, για να μην έχω αυταπάτες:

    “Είναι η σειρά μας ως Mουσουλμάνοι να κρατήσουμε σκοπιά για την Ιερουσαλήμ”, δήλωσε ο Τούρκος Πρόεδρος Ταγίπ Ερντογάν στο μεγάλο συλλαλητήριο για την Ιερουσαλήμ στο Γενί Καπι της Κωνσταντινούπολης στο οποίο συμμετείχαν εκατοντάδες χιλιάδες όπως μεταδίδουν τουρκικά μέσα ενημέρωσης, κρατώντας τουρκικές και παλαιστινιακές σημαίες και με σύνθημα “Καταδίκη στην τυραννία, στήριξη στην Ιερουσαλήμ”. Στο συλλαλητήριο συμμετείχαν και ηγέτες των χωρών που έφτασαν στην Κωνσταντινούπολη για την έκτακτη σύνοδο του Οργανισμού Ισλαμικής Διάσκεψης (ΟΙΔ). Αμέσως μετά ο Τούρκος Πρόεδρος αναχώρησε για την σύνοδο του ΟΙΔ όπου αναμένεται να εκδοθεί τελικό ανακοινωθέν απόψε. Ο Τούρκος Πρόεδρος έφτασε με τη σύζυγό του Εμινέ Ερντογάν στο χώρο του συλλαλητηρίου με ελικόπτερο και μαζί με τους άλλους ηγέτες και τους συμμάχους τους στις εκλογές κράτησαν τα χέρια ψηλά ως ένδειξη ενότητας. Στην ομιλία του ο Τούρκος Πρόεδρος είπε ότι η Ιερουσαλήμ δεν είναι μια απλή πόλη, είναι ένα σύμβολο, είναι εξετάσεις, προσθέτοντας ότι ο ισλαμικός κόσμος και ολόκληρη η ανθρωπότητα έμεινε στην ίδια τάξη. Ανέφερε ότι μετά τον Α Παγκόσμιο Πόλεμο η Οθωμαική Αυτοκρατορία αναγκάστηκε να εγκαταλείψει την Ιερουσαλήμ και από τότε δεν είναι άσπρη μέρα. Ο Τούρκος Πρόεδρος είπε ότι τα Ηνωμένα Έθνη έγιναν συνεργοί του Ισραήλ όταν το 1967 η Ιερουσαλήμ πέρασε σε κατοχή. “Γιατί λέω ότι η διεθνής κοινότητα είναι μεγαλύτερη των πέντε, καταλαβαίνετε;”, είπε. Ο Τούρκος Πρόεδρος είπε “να ζήσει η κόλαση για τους τυρράνους” προσθέτοντας ότι είναι απέναντι σε ένα αγώνα με τους σιωνιστές. “Εγώ τους σιωνιστές τους διαχωρίζω από τους Εβραίους. Ο αγώνας είναι ενάντια στους σιωνιστές”, ανέφερε. “Είναι η σειρά μας ως μουσουλμάνοι να σταθούμε φρουροί για την Ιερουσαλήμ”, είπε ο Τούρκος Πρόεδρος κατηγορώντας τις ΗΠΑ ότι δεν είναι υπέρ της επίλυσης των προβλημάτων αλλά υπέρ της δημιουργίας προβλημάτων. Κάλεσε μάλιστα τον αμερικανικό λαό να υψώσει τη φωνή του ενάντια στην κυβέρνησή του, ενώ για το Ισραήλ είπε ότι στόχος του είναι περισσότερο η Τουρκία και ο ίδιος προσωπικά. Από την πλευρά του ο Πρωθυπουργός της Παλαιστίνης Ραμί Χαμνταλλάχ σε ομιλία του στο συλλαλητήριο είπε ότι η Τουρκία θα συνεχίσει τον ίδιο ιστορικό ρόλο με αποφασιστικότητα. Χαρακτήρισε μεγάλο λάθος την μεταφορά της Πρεσβείας των ΗΠΑ στην Ιερουσαλήμ προσθέτοντας ότι αυτό που έκαναν οι ΗΠΑ είναι μια μεγάλη επίθεση, μια μεγάλη πρόκληση. “Είμαστε αντίθετοι με αυτό το άνομο βήμα των ΗΠΑ και από εδώ απευθυνόμαστε στη διεθνή κοινότητα”, ανέφερε. Ο Τούρκος Πρωθυπουργός Μπιναλί Γιλντιρίμ στη δική του ομιλία ανέφερε ότι “συγκεντρωθήκαμε εδώ για να καταδικάσουμε τον τύρρανο Ισραήλ”, λέγοντας ότι τα εδάφη της Παλαιστίνης αιματοβάφτηκαν για άλλη μια φορά. “Ο Αμερικανός Πρόεδρος παρακολούθησε με ικανοποίηση τον πυροβολισμό χιλιάδων Παλαιστινίων. Οι ΗΠΑ έγιναν συνέταιροι με αυτόν τον τύρρανο μεταφέροντας την πρεσβεία τους στην Ιερουσαλήμ΄`.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. [Συνέχεια]
    Το συλλαλητήριο ξεκίνησε στις 16.30 με ανάγνωση του Κορανίου και στη συνέχεια πήρε τον λόγο ο ηγέτης του Μεγάλου Ενωμένου Κόμματος (BBP) της συμμαχίας που στηρίζουν τον Ερντογάν, Μουσταφά Ντεστιτζί ο οποίος είπε πως πιστεύει πως μια μέρα τα παλαιστινιακά εδάφη θα γίνουν ξανά παλαιστινιακά. “Απορρίπτουμε αυτή την απόφαση. Αυτοί που σήμερα έφεραν την πρωτεύουσά τους στην Ιερουσαλήμ, αύριο δεν θα μπορούν να βρούν ούτε το Τελ Αβίβ”, είπε εκφράζοντας την ευχή να συνεχιστεί η ενότητα. Ο ηγέτης του ακροδεξιού κόμματος ΜΗΡ Ντεβλέτ Μπαχτσελί είπε “είμαστε στο πόδι για την Γάζα”, προσθέτοντας ότι η 14η Μαϊου είναι μέρα ντροπής για την ιστορία της ανθρωπότητας. “Καταδικάζω τις ΗΠΑ”, είπε προσθέτοντας ότι οι ΗΠΑ έριξαν λάδι στη φωτιά. Ο Ντεβλέτ Μπαχτσελί είπε ότι η αστάθεια στην Μέση Ανατολή θα αυξηθεί περισσότερο. Χαρακτήρισε το Ισραήλ δολοφόνο των παιδιών καταδικάζοντας το Ισραήλ και την τυρρανία, όπως είπε. Ο ακροδεξιός ηγέτης είπε ότι η Τουρκία δεν διαχωρίζει την Ιερουσαλήμ από το Ισλάμ. “Αν πέσει η Ιερουσαλήμ θα πέσει η ιστορία. Αν πέσει η Ιερουσαλήμ θα χάσει η Άγκυρα”, ανέφερε. ΚΥΠΕ – Άννα Ανδρέου ΤΟΥΡΚΙΑ/Κωνσταντινούπολη 18/05/2018 19:04 Share this:

    ΑπάντησηΔιαγραφή