Παρασκευή 10 Δεκεμβρίου 2021

Μουσική Λένα Πλάτωνος, Ποίηση Κώστας Καρυωτάκης - Η πεδιάς και το νεκροταφείον

Φασιστική Απαγωγή στις 12.30 και ανακοίνωση ΟΛΜΕ πότε; (τώρα είναι 17.00) Ξεφτίλες τής ΟΛΜΕ-ΣΥΡΙΖΑ-ΚΚΕ-ΑΝΤΑΡΣΥΑ, ξεφτίλες αναρχικοί, ο χρόνος μετράει ξεφτίλες.

Μίλα ξεφτιλισμένε Τσίπρα, Μίλα ξεφτιλισμένε Νίκο Φίλη! Μιλήστε ξεφτίλες τού Ναρ και τού κΚε, μιλήστε ξεφτίλες αναρχικοί. 
Σε άλλες περιπτώσεις θα είχατε βγάλει ανακοίνωση σε 1 λεπτό!
 
Η λογική τού αριστερίστικου τραμπούκικου κατήφορου ενάντια στους πανεπιστημιακούς δασκάλους είναι ο φασιστικός πάτος.
 
«Το Δ.Σ της ΕΛΜΕ Πιερίας ενημέρωσε το Δ.Σ της ΟΛΜΕ..»
Γιατί αργείς ξεφτιλισμένη «αριστερή» ΟΛΜΕ;
 
Ο αργός χρόνος αντίδρασης των κεντρικών οργάνων τής «αριστερής» ΟΛΜΕ (μέχρι στιγμής τίποτα δεν υπάρχει) δείχνει και κραυγάζει αυτό που δείχνω και κραυγάζω χρόνια: Η ΟΛΜΕ και οι αριστεροί καθηγητές τής μέσης εκπαίδευσης που φτιάχνουν την πλειοψηφία της, δεν πάνε καθόλου καλά, πάσχουν από απάθεια αδιαφορία και ιδεολογικό σεκταρισμό απόλυτα προσαρμοσμένο στα ειδικά κορπορατιστικά συμφέροντα τους και την αδράνεια τους.
 
Η ΟΛΜΕ αποκαλύπτεται με την ακόμα ήπια καταδικαστική αντίδρασή της για την φασιστική απαγωγή: Ντροπή στην αριστερή πλειοψηφία τής ΟΛΜΕ.
 
Είναι 17.00 και κανένας ακόμα δεν έχει πάρει ξεκάθαρη θέση. Αργούν και η βραδύτητά τους δείχνει την απάθεια και την αμηχανία τους.
 
Ιωάννης Τζανάκος 

Τετάρτη 8 Δεκεμβρίου 2021

KYUSS - One Inch Man

KYUSS - Green Machine

Τι δεν έχει καταλάβει η μικρονοϊκά κυνική «ιντελιγκέντσια» τού Σύριζα, σε σχέση με την νέα (2η) κυνική συμμαχία της, ή πιο απλά: Γιατί δείχνουν άλλη μια φορά πόσο ηλίθιοι και επικίνδυνοι είναι.

Γιατί δείχνουν άλλη μια φορά πόσο ηλίθιοι και επικίνδυνοι είναι.
-----
Η συμμαχία τού Σύριζα με τους Ανεξάρτητους Έλληνες ήταν μια συμμαχία με ένα ημι-παρακρατικό κόμμα τής ακροδεξιάς, και ως τέτοια συμμαχία ήταν ήδη αμφιλεγόμενη αλλά είχε ένα έρεισμα ή μια πρόφαση σαν έρεισμα: την υπεράσπιση μιας μορφής εθνικής κυριαρχίας ακόμα και δια μέσω τής επιστροφής σε εθνικό νόμισμα, και ίσως έναν κοινό τόπο ως προς την πιθανή αναζήτηση ενός νέου γεωπολιτικού συμμάχου (επί τού συγκεκριμένου την Ρωσία).
Το όλο σχέδιο ήταν όπως αποδείχτηκε πρόχειρα κατασκευασμένο και τυχοδιωκτικό εφόσον στηρίζονταν σε εικασίες, σε υπερεκτιμήσεις των δυνατοτήτων ελιγμών, και σε αστόχαστες αναλύσεις για την οικονομική κρίση που την παρουσίαζαν ως ένα «τέλος» πολλών άλλων δομών και καταστάσεων στην αστική ελληνική κοινωνία. Επιπλέον δεν υπήρχε ούτε πραγματική συμμετοχή ούτε προετοιμασία τού λεγόμενου «λαϊκού παράγοντα» για ένα τέτοιο ριψοκίνδυνο σχέδιο, ακόμα κι αν παρουσιάζονταν ως μια από τις εναλλακτικές δυνατότητες μετά από ένα αδιέξοδο στις διαπραγματεύσεις με την EU.
Αν πούμε ότι παρά όλα αυτά υπήρχε ένα κάποιο λογικό πλαίσιο για όλα αυτά τα σχέδια, και δεν το λέμε αυτό μόνον «ρητορικά», θα δούμε ότι η λογική μιας κυνικής συμμαχίας με ένα δεξιό εθνικιστικό κόμμα είχε και έχει νόημα σε ανάλογες περιστάσεις και φυσικά είχε ένα γενικό λόγο για να γίνει αποδεκτή προτού ακόμα φανεί η σαθρότητα των σχεδίων που εν προκειμένω την στήριξαν ως συγκεκριμένη συμμαχία..
Προσέξτε! εμένα προσωπικά δεν με αφορούν οι «μικροβιοφοβικές» θέσεις και αναλύσεις των ίδιων αυτών των νεοαριστερών, αλλά και των κεντρώων φιλελεύθερων για μια πιθανή συμμαχία με εθνικιστικά κόμματα.
Δεν χρειάζεται να σχολιάσω την απίστευτη υποκρισία των Συριζαίων και των άλλων υποστηρικτών τους όταν δεν έχουν το θάρρος να μετατρέψουν την ακραία «αντιεθνικιστική» θεωρία και ιδεολογία τους όταν οι ίδιοι!! την αίρουν στην πράξη.
Απλά δηλώνω ότι εγώ δεν έχω γενικά πρόβλημα με τις κυνικές συμμαχίες ακόμα και με εθνικιστές υπό ένα συγκεκριμένο πλαίσιο, το οποίο σας εξέθεσα δια τής πλαγίας οδού αλλά όχι και τόσο αφανώς.
[Αναλογικό παράδειγμα: στην Συρία λόγου χάριν θεωρώ ότι επιμέρους συμμαχίες και συμπράξεις με τον φασίζοντα εθνικιστή Άσαντ ήταν και είναι θεμιτές].
Αυτό ακριβώς όμως, το συγκεκριμένο εθνικό-εθνικιστικό πλαίσιο, δεν έχει καμία σχέση με το πλαίσιο που δημιουργήθηκε με το κυρίως ακροδεξιό αλλά και ακροαριστερό-αναρχικό (όχι όλου τού «χώρου») αντιεμβολιαστικό-ανορθολογικό πλαίσιο.
Δεν υπάρχει καμία ουσιώδης ή νομοτελειακή ή και καθόλου σχέση μεταξύ των δύο «πλαισίων», άρα ο Σύριζα και άλλοι πολιτικοί απατεώνες δεν είχαν κανέναν λόγο να προσπαθήσουν να ξαναβρούν, έστω «δοκιμαστικά», τις άκρες μιας νέας κυνικής συμμαχίας με την εθνικιστική δεξιά.
Αυτή η συγκεκριμένη διάχυτη εθνικιστική-φονταμενταλιστική κοινωνική δεξιά (τού «αντιεμβολιασμού») είναι παλαβή, άρρωστη, βαθιά σάπια, επικίνδυνη, και δεν τής καίγεται καρφί για την εθνική κυριαρχία, δεν νοιάζεται για το έθνος και την θέση τής χώρας, έστω με μια ριζοσπαστική-τυχοδιωκτική αλλά εντέλει και ορθολογική έννοια.
Αυτή την φορά οι Φωστήρες τής νέας αριστεράς τα έκαναν πραγματικά μούσκεμα, τα θαλάσσωσαν, και κυρίως έδειξαν και σε μένα ακόμα -που τους μισώ από τότε που θυμάμαι τον πολιτικό εαυτό μου- πόσο άθλιοι αλλά και βλάκες απατεώνες είναι.
 
Ιωάννης Τζανάκος

Τρίτη 7 Δεκεμβρίου 2021

Να συντρίψουμε το πατριαρχικό «Άβατο» τού «Αγίου Όρους» των σκοταδόψυχων.

Η παγκόσμια πρωτοτυπία να απαγορεύεται από το θεοκρατικό ιερατείο η παρουσία των γυναικών εντός μιας εδαφικής ζώνης-επικράτειας τής επικράτειας μιας χώρας («Άβατο»), αυτό δηλαδή που συμβαίνει στο «Άγιο Όρος» (στην ελληνική επικράτεια), δεν είναι αποτέλεσμα μιας «πολιτισμικής ιδιομορφίας» αλλά θεσμοθετημένη επιβίωση μιας πατριαρχικής σεξιστικής εξουσίας, η οποία συν τοις άλλοις είναι (ως επιβίωση) παράνομη υπό την οιανδήποτε ερμηνεία τού διεθνούς δικαίου και τού δικαίου των ανθρωπίνων δικαιωμάτων.

Το θεοκρατικό καθεστώς απαγόρευσης τής γυναικείας παρουσίας στο ελληνικό Άγιο Όρος, δηλαδή σε μια ολόκληρη -μεγάλη σε έκταση- ενιαία εδαφική επικράτεια, δεν υπάρχει πουθενά αλλού στον κόσμο.


Αν δεν πατήσει γυναικείο πόδι στο Άγιο Όρος, να πάθουν αποπληξία οι καλόγεροι, ελευθερία δεν θα υπάρξει στην Ελλάδα.

Να μαζευτούμε, άντρες γυναίκες, φιλελεύθεροι αριστεροί κεντρώοι δημοκράτες αναρχικοί, άθεοι και ήπιοι θρήσκοι, να σπάσουμε το άβατο τού Αγίου Όρους.

Έχει χαζέψει το μυαλό μερικών, αν δεν το καταλάβουν: 
Γιατί όχι μέτωπο παραβίασης τού άβατου τού «Άγίου όρους» για τις γυναίκες; 
Όλοι μαζί, όσοι συμφωνούν, χωρίς ιδεολογικές προϋποθέσεις.

 

Ιωάννης Τζανάκος