Τρίτη 12 Νοεμβρίου 2019

Επιβεβαιώθηκα. Και λοιπόν;

Διαβάζω και άλλα νέα στοιχεία για την άμεση σχέση τού Erdogan με το ISIS, και έχω επιβεβαιωθεί πλήρως σε ό,τι έλεγα το 2014.
Ό,τι φαίνονταν σε κάποιους ως προπαγανδιστική ή υπερβολική τοποθέτηση το 2014, που μάλιστα προέρχονταν από τον 'τουρκοφαγικό εθνικισμό' μου, ήταν πλήρως σωστό και τώρα δικαιώνεται στην ακρίβειά του που συμπεριλάμβανε και τον ρόλο τής ΜΙΤ [Hakan Fidan]. 
Το μόνο που δεν 'έπιασα' τότε είναι ότι μέσα στην ΜΙΤ υπήρχε ειδικό τμήμα-παραμάγαζο ISIS-MIT, και ότι ο Erdogan είχε μέσω αυτού άμεση επαφή με τον αρχηγό τού ISIS. Μάλιστα, έχει αρχίσει να διαρρέει ότι η επίθεση στο Κομπάνι ήταν επιλογή, προσωπική επιλογή τού ίδιου τού Erdogan, ενώ οι Τζιχαντιστές ήθελαν τότε να επιτεθούν κυρίως ή μόνον στον Assad και ειδικά στην Δαμασκό.
Δεν έχω να πω τίποτα άλλο, κάποια στιγμή θα βγούνε όλα στο φως, αλλά κανένας αριστεριστής ή [ψευτο-]'αντιεθνικιστής' παπάρας 'εδώ' δεν θα μου ζητήσει συγγνώμη για τις ιδεολογικές συκοφαντίες εναντίον μου.


Ιωάννης Τζανάκος




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου