Υπάρχει Διεθνές Δίκαιο; Κατά την γνώμη μου Ναι, και είναι το Δίκαιο τού Ισχυρού.
Κανείς δεν πρόκειται να υπερασπιστεί τον εαυτό σου αν δεν τον υπερασπιστείς εσύ ο ίδιος.
Αν ρωτήσουν πως το Διεθνές Δίκαιο γίνεται να είναι Δίκαιο αφού είναι Δίκαιο τού Ισχυρού, θα απαντήσω: Ξέρετε κανένα άλλο Δίκαιο;
Θρασύμαχος εναντίον Πλάτωνα:
Νίκη τού Θρασύμαχου από τα αποδυτήρια.
Aldar Xelil, Mazlum Abdi, σε ποιον πλανήτη, ποιανού σύμπαντος, είστε χαμένοι;
Οι USA σάς πούλησαν σαν μοσχάρια στο παζάρι.
Όταν ένα μέτωπο διαλύεται, και ένας πόλεμος χάνεται, οι ηττημένοι υποπτεύονται τούς λάθος ανθρώπους. Είναι κι αυτό μέρος τής ήττας.
Όταν υπάρχει εξαπάτηση σε μια συμμαχία ή προδοσία, στην αρχή οι εξαπατημένοι συνήθως επιμένουν να πιστεύουν τον απατεώνα-προδότη.
Η λαϊκή Ηγεσία δεν πρέπει να ταυτίζει την δική της μοίρα με την μοίρα τού λαού.
Η λαϊκή Ηγεσία είναι όργανο και όχι ο σκοπός.
Όταν οι Ηγέτες κάνουν ένα σπουδαίο στρατηγικό λάθος πρέπει να πηγαίνουν σπίτι τους, χωρίς πολλή φασαρία και μελοδράματα.
Μερικοί άνθρωποι για να καταλάβουν ότι οι αρχηγοί τους έκαναν ένα τεράστιο στρατηγικό λάθος, θέλουν να τους δουν σαν προδότες.
Πως σκέφτονται αυτοί οι αφελείς άνθρωποι τού λαού που δεν θέλουν να πιστέψουν ότι η ηγεσία τους έκανε μεγάλα στρατηγικά λάθη;
Σκέφτονται ως εξής: Αν δεν είναι προδότες, αν πιστεύουν ακόμα στον σκοπό, αν είναι τίμιοι άνθρωποι, αν αγαπάνε την μάνα τους και τον πατέρα τους, αν έχουν δώσει μέλη τής οικογένειας τους στον αγώνα, αν έχουν καλό παρελθόν, αν είναι καλά παιδιά, τότε δεν μπορεί να είναι προδότες, άρα δεν έχουν κάνει λάθος, δεν έχουν διαπράξει στρατηγικό έγκλημα.
Αυτή η σύγχυση στα μυαλά των αφελών ανθρώπων τού λαού, δείχνει την αδυναμία τους να διακρίνουν την γενική ιδιότητα τής γενικής ηθικής από την συγκεκριμένη ιδιότητα τής ικανότητας.
Ο καλός και αγαθός Ηγέτης μπορεί να είναι ικανός, αλλά η αγαθότητα ενός Ηγέτη δεν είναι εγγύηση ικανότητας.
Ένας Ηγέτης μπορεί να είναι καλό παιδί αλλά ταυτόχρονα να είναι ένας ανόητος.
Θα έβαζες ποτέ ένα καλό αλλά ανόητο και εύπιστο παιδί να διοικεί το σπίτι σου;
Θα παρέδιδες ποτέ την διαχείριση των οικονομικών σου σε κάποιον που θα πίστευε κάθε έμπορο στο παζάρι τού πλανήτη; Όχι.
Τότε πως εμπιστεύεσαι έναν ολόκληρο λαϊκό στρατό σε μια Ηγεσία που εμπιστεύεται τούς Αμερικάνους Ιμπεριαλιστές;;
Ποιους μωρέ;; τους Αμερικάνους Ιμπεριαλιστές;; Είναι δυνατόν μετά από τόσα ιμπεριαλιστικά εγκλήματα που έχουν κάνει οι Αμερικάνοι Ιμπεριαλιστές, να τους εμπιστευτεί κανείς; και μάλιστα να τους εμπιστευτεί τυφλά; Δεν πρόκειται για ζήτημα προδοσίας εκ μέρους της Ηγεσίας τού YPG/SDF, αλλά για ανοησία, για ανικανότητα, για αφέλεια, για έλλειψη στρατηγικής σκέψης..
Οι αποικιοκράτες σάς εξαπατούν γιατί έχουν πολλά πρόσωπα και μοιράζουν πολλούς ρόλους. Μοιράζουν την απάτη τους σε πολλά πρόσωπα και σε πολλά χρονικά στάδια ή σημεία εξαπάτησης, έτσι ώστε να είναι δύσκολο να τους καταλάβεις ως μια ενιαία συμμορία που είναι.
Έτσι:
Την μια στιγμή ο ένας είναι ο 'κακός' και ο άλλος ο 'καλός', υπάρχουν και οι 'ουδέτεροι', μετά αντιστρέφονται οι ρόλοι, ώσπου, σαν να υπάρχει ένα παιχνίδι με καθρέφτες, τα θύματα χάνουν στους αντικατοπτρισμούς την μεγάλη ενιαία εικόνα τού ενός και μοναδικού ενιαίου εχθρού που είναι η αποικιοκρατία.
Το πράγμα είναι ακόμα χειρότερο όμως, με την έννοια ότι μέσω αυτών των δαιμονικών αντικατοπτρισμών δεν χάνεται μόνον η εικόνα τού ενός εχθρού ως μιας ενότητας με πολλά πρόσωπα, αλλά κρύβεται στο σκοτάδι και η κάθε καλοσχεδιασμένη συνωμοσία του, εφόσον τούτη η εκάστοτε συνωμοσία δεν φαίνεται παρά μόνον στις σκιές της, στα θραύσματά της, σαν σπασμένος σε κομμάτια καθρέφτης, ενώ είναι και αυτή σαν συνωμοσία μία και μοναδική, ενιαία, συνεκτική, σχεδιασμένη στην απόλυτη ακρίβεια της:
Οι Κούρδοι της βόρειας Συρίας δεν είναι πια Κούρδοι τής βόρειας Συρίας, διότι σιγά σιγά οι Κούρδοι τής βόρειας Συρίας δεν ζούνε στην βόρεια Συρία.
Και η Τουρκία, και οι Η.Π.Α, και η Ρωσία, το είχαν σχεδιάσει αυτό, και το υλοποιούν, χωρίς η ηγεσία τού YPG να έχει καταλάβει ακόμα το ενιαίο ιμπεριαλιστικό-αποικιοκρατικό σχέδιο ακριβώς στην ενότητά του, διότι ως ηγεσία είναι καιροσκοπική ανόητη, αφελής, ανίκανη..
Ιωάννης Τζανάκος
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου