Σάββατο 4 Μαρτίου 2023

Σχόλιο...


---------------
 
Σχόλιο 1.
Ιωάννης Τζανάκος
--
Όταν η αρλούμπα γίνεται επαναστατική γυμναστική, τότε οι εγκληματίες πολιτικοί και διοικητικοί παράγοντες τής Δεξιάς και τής ψευτοαριστεράς μπορούν να είναι ήσυχοι ότι κανείς δεν θα επισημαίνει ΠΟΥ και και ΓΙΑΤΙ εγκληματούν.
Όποιος σε μερικά πράγματα, σημαντικά πράγματα, δεν είναι «ευρωλιγούρης» και «αμερικανολιγούρης» και «ιαπωνολιγούρης» είναι απλά σεκταριστής μαλάκας.

Σχόλιο 2.
Ιωάννης Τζανάκος
--
Αυτό το σύνθημα που σας παρουσιάζω φωτογραφικά από τη Σπάρτη, ισχύει για την κυβέρνηση τής ΝΔ αλλά και για την προηγούμενη κυβέρνηση τού ΣΥΡΙΖΑ, εφόσον και οι δύο αυτές κυβερνήσεις δεν εφάρμοσαν το τεχνικό σύστημα ελέγχου τής κυκλοφορίας των τρένων.
Το σύνθημα όμως που βλέπω στην Σπάρτη, αναρτημένο από αναρχικούς και αριστεριστές, δεν το δείχνει αυτό, άρα δηλώνει σύμπραξη με τον έναν από τους δύο εγκληματίες.
Αυτόματη και αστόχαστη συμπαράταξη των αναρχικών και των αριστεριστών με τον ΣΥΡΙΖΑ.
Η ευθύνη στο τώρα είναι τής δεξιάς, αλλά όπως βλέπουμε και οι ριζοσπαστικές δυνάμεις δεν πάνε πίσω στην ανηθικότητα, την συγκάλυψη και το ψέμα.
Δεν έχουμε καμία σωτηρία.
---
Η εικόνα είναι από τη Σπάρτη.
 
Μπορεί να είναι εικόνα εξωτερικοί χώροι

Παραιτηθείτε Τώρα.

Οι πιο χυδαίοι υποστηρικτές και απολογητές τής κυβερνητικής απραξίας και συνενοχής, αποδεικνύονται κάτι πρώην τής «ανανεωτικής αριστεράς».
Δεν θεωρώ κάθε «πρώην» αυτού τού «είδους» συνυπεύθυνο σε αυτή την ντροπή.
Επίσης, ας προσέξουν όσοι πάνε να ρίξουν όλο το βάρος στο λούμπεν πελατειακό σύστημα και στην όποια ευθύνη αντιστοιχεί στον Σταθμάρχη.
Να μην ξεχνάνε ότι και αυτό το σύστημα αποτελεί επιλογή τής άρχουσας τάξης στην Ελλάδα, και ότι μάλιστα οι ιδρυτές του ήταν οι τής «μεγάλης φιλελεύθερης παράταξης», δηλαδή οι Δεξιοί.
Ο λαός δεν ξεχνά τι σημαίνει Δεξιά.
 
Τώρα, πάνω στα πτώματα των παιδιών, θα ξεκινήσει η Δίκη με αντίδικους όσους είναι συνυπεύθυνοι διαχρονικά, λες και το ζήτημα είναι ποιος είναι ο μεγαλύτερος και χειρότερος σκυλευτής, ή αν ο ένας είναι σκυλευτής και ο άλλος όχι.
Το θέμα Κύριοι είναι ότι ανεξάρτητα από το αποτέλεσμα αυτής τής «εσωτερικής» Δίκης σας, ο λαός έχει αποφασίσει ότι είστε και οι δύο σας, όλοι σας, εγκληματίες, το ίδιο εγκληματίες.
 
Να παραιτηθεί η Κυβέρνηση Μητσοτάκη τώρα. Έτσι κι αλλιώς οι εκλογές πλησιάζουν, οπότε δεν τίθεται θεσμικό ζήτημα.
Αν οι της ΝΔ νομίζουν ότι θα μπορέσουν να κερδίσουν χρόνο, για να καλμάρει η κατάσταση και να μπορέσουν παράλληλα να ολοκληρώσουν την χυδαία προπαγανδιστική επιχείρηση συγκάλυψης τού εγκλήματος, γελιούνται.
Όσο περνάει ο καιρός η οργή θα μεγαλώνει.
Ο λαός δεν ξεχνά τι σημαίνει Δεξιά.
 
Δεν αποκλείω να ξαναβγεί ξανά ο Μητσοτάκης, παρά την αυξανόμενη οργή.
Αν γίνει αυτό το πράγμα, κάτι για το οποίο θα έχει αποκλειστικά ευθύνη ο Σύριζα, τότε θα ζήσουμε έπειτα το θέαμα μιας νέας κυβέρνησης που θα είναι από τις πιο σάπιες που θα έχουμε δει στην πρόσφατη ιστορία τής χώρας.
Όπως ακριβώς το 2018-2019 βλέπαμε Συριζαίο στη τηλεόραση και θέλαμε να κάνουμε εμετό, έτσι και σήμερα βλέπουμε τους λιμοκοντόρους τής ΝΔ και θέλουμε να ξεράσουμε.
 
Η νομική επιστήμη θα κάνει την δουλειά της, επίσης οι εμπειρογνώμονες θα κάνουν την δουλειά τους, όλα αυτά τα ελπίζω.
Αυτοί που πρέπει να σταματήσουν να κάνουν την δουλίτσα τους είναι οι προπαγανδιστικοί μηχανισμοί τής ΝΔ και οι ιδεολόγοι τού «φιλελευθερισμού», οι οποίοι όπως βλέπω έχουν ήδη χρησιμοποιήσει τα όπλα τους, επικεντρώνοντας αποκλειστικά στον Σταθμάρχη, το πελατειακό λούμπεν σύστημα, και στον ψηλό μισθό του.
 
Ο λαός έχει δικαίωμα να εκφράζει ακόμα και κακόγουστα τη λύπη του για το έγκλημα που έγινε εναντίον των παιδιών του.
Σε απλά ελληνικά:
Φιλελεύθερη ελίτ στην Ελλάδα, βαλκανικό παρατράγουδο, σκάσε.
Η ψυχραιμία σου και το καλό σου γούστο είναι ένα σκουπίδι, όπως κι εσύ.
 
Τον συμψηφισμό τού εγκλήματος των Τεμπών με το έγκλημα στο Μάτι δεν τον έκανε μόνος του ο Σύριζα, τον έκανε με τα «ίδια της τα χέρια», η «μεγάλη φιλελεύθερη παράταξη», η ΝΔ, οι Δεξιοί τής ολιγαρχίας δηλαδή, για να τα λέμε έτσι απλά τα πράγματα.
Ο «συμψηφισμός» προκύπτει από τα εξής:
1. Η κυβέρνηση Μητσοτάκη δεν προχώρησε το σύστημα ασφάλειας τής κυκλοφορίας των τρένων και την τηλεδιοίκηση (τα λέω απλά), όπως όφειλε και όπως υποχρεούνταν.
2. Η κυβέρνηση Μητσοτάκη δεν πείραξε το σάπιο πελατειακό λούμπεν σύστημα στο κράτος. Όχι μόνο δεν το πείραξε αλλά το επέκτεινε. Οι Έλληνες Δεξιοί πολιτευτές και το δεξιό πόπολο που τους ακολουθεί θεωρούν ότι το κράτος είναι δικό τους εκ γενετής.
3. Η κυβέρνηση Μητσοτάκη είναι ήδη υπεύθυνη για το σκάνδαλο των παρακολουθήσεων.
Παραιτηθείτε Τώρα.
 
Ιωάννης Τζανάκος
 
 
 
 
 
 
 
 

Παρασκευή 3 Μαρτίου 2023

Τέτοια «εθνική ανεξαρτησία» δεν την θέλουμε.


Το διεφθαρμένο ολιγαρχικό πολιτικό-και-διοικητικό σύστημα στην Ελλάδα έχει μιαν ανεξαρτησία από την κυρίαρχη Ευρωπαϊκή Ένωση.
Αυτή η ανεξαρτησία σημαίνει, έτσι απλά να το πούμε, ότι η Ελλάδα σαν καπιταλιστική χώρα μπορεί να παραμένει το μαγαζάκι διαφόρων ελληνικών καπιταλιστικών και κρατικο-γραφειοκρατικών δικτύων που θέλουν, και τελικά, ίσως υπό την ανοχή τής Ευρωπαϊκής Ένωσης, μπορούν να παραβιάζουν στοιχειώδεις κανόνες και νόρμες που έχουν θεσμοθετηθεί από την ίδια την Ευρωπαϊκή Ένωση.
Ας μη σπεύσουμε να βγάλουμε βιαστικά «δομιστικά» συμπεράσματα για αυτό το γεγονός, το οποίο κι ένας απλός, καθημερινός πολίτης τής χώρας αυτής μπορεί να το διαπιστώσει.
Ας μείνουμε προσκολλημένοι στην ούτως ειπείν εμπειρική επιφάνεια αυτού τού γεγονότος.
Η ελληνική διοίκηση και η πολιτική ελίτ, αποξενώνουν συστηματικά τους Έλληνες πολίτες, και τους πρόσφυγες-μετανάστες επίσης, από κάποια βασικά κανονιστικά πλαίσια τα οποία θα μπορούσαν να λειτουργήσουν, ως έστω ελάχιστα και στοιχειώδη κεκτημένα τού λαού, κάπως θετικά για την ζωή αυτού τού λαού.
Ας πούνε οι ντούροι αντικαπιταλιστές, αντεξουσιαστές, αλλά και οι ακροδεξιοί ή αριστεροακροδεξιοί αντιευρωπαϊστές ό,τι θέλουν, το αδιαμφισβήτητο είναι ότι υπάρχει αυτή η ειδική εξαίρεση των κατοίκων αυτού τού τόπου από κάποια στοιχειώδη μεν αλλά τελικά κρίσιμα δικαιώματα και κοινωνικά αγαθά που διασφαλίζονται για τους πολίτες των (περισσοτέρων) άλλων ευρωπαϊκών χωρών, τα οποία αποδεικνύονται με τραγικό τρόπο ως απόλυτα αναγκαία για αυτούς τούς έρμους τούς κατοίκους.
Σύμφωνα με ένα ιδεολογικό παιχνιδάκι αυτών που αντιμάχονται τόσο τον καπιταλισμό/ιμπεριαλισμό γενικά και την Ευρωπαϊκή Ένωση ειδικότερα, όλο αυτό περικλείεται σε μια νομοτελειακή κατάσταση, είτε με την έννοια ότι «έτσι συμβαίνει στις αποικίες/ημι-αποικίες» είτε με την γενικότερη έννοια ότι «έτσι συμβαίνει με τον καπιταλισμό/ιμπεριαλισμό, το (αστικό-γραφειοκρατικό) κράτος», είτε με την κάπως πιο ειδικότερη έννοια ότι «έτσι συμβαίνει με τον νεοφιλελεύθερο καπιταλισμό».
Όλες αυτές οι γενικότητες είναι ταυτόχρονα σωστές και λανθασμένες, όχι με την περιλάλητη «διαλεκτική έννοια» τους, αλλά με την έννοια ότι παραβλέπουν την ειδική, σχεδόν ιδιομορφική υπόσταση τής ελληνικής ολιγαρχίας, έτσι τουλάχιστον όπως την βλέπουμε εμείς τώρα.
Το είπα, δεν θα κάνω γρήγορες βιαστικές γενικεύσεις, αν και «ρητορικά» το έχω.
Με οδηγεί η άμεση εμπειρία, και από την ζωή μου, αλλά και η οργή μου που φοβάμαι πως θα με κατακλύσει σύντομα ακόμα περισσότερο.
Αρχικά:
Ας σκεφτούν μερικοί λίγο πιο τίμια, ας δούνε κατά πόσο είναι και οι ίδιοι και ο πολιτικός χώρος τους, εμπλεκόμενοι σε αυτό το εντέλει ιδιόμορφο ολιγαρχικό σύστημα διαφθοράς, και το λέω αυτό όντας ακόμα ψύχραιμος.
Ας παραμείνουν, για να μου κάνουν τη χάρη αυτή, στην εμπειρική προφάνεια τού γεγονότος ότι υπάρχει συνολική αβελτηρία στην εφαρμογή αυτών των στοιχειωδών κανόνων στο ζήτημα τής σιδηροδρομικής ασφάλειας από όλες τις «συνταγματικές παρατάξεις» (ο Σύριζα μέσα στο παρεάκι), και να δούνε έπειτα την εμπλοκή όλων αυτών των «συνταγματικών» κομμάτων σε αυτό το σάπιο παιχνίδι «ανεξαρτησίας» και ας μου πούνε πως βλέπουν άραγε το μέλλον των ιδίων, των πολιτικών χώρων τους αλλά και τής χώρας;
Αιφνίδια τους το λέω, σαν σκονάκι σε διαγώνισμα κι εγώ, ότι ο λαός βλέπει αυτήν την εγκαρσιότητα τής ολιγαρχικής παρέας και την κοινή συμμετοχή όλης της σε αυτό το ιδιομορφικά ανεξάρτητο παρακμιακό σύστημα (συγγνώμη για τον όρο, δεν μου αρέσει, αλλά κολλάει ο άτιμος!).
Όποιος αρπάξει στο μέλλον το δαχτυλίδι τής ιδεολογικής ηγεμονίας σε μια κοινωνία όπου κυριαρχεί αυτή η παράξενη και αλληλοϋβριζόμενη παρέα των «ανεξάρτητων» Ελλλήνων, δεξιών και αριστερών, από τι/που θα προέρχεται και προς τα που θα θέλει να τραβήξει το τιμόνι αυτής τής χώρας;;
Μάτι, Τέμπη, μπορεί να έχει κι άλλο, ποιος μπορεί να το αποκλείσει αυτό;
Προτού όμως τεθεί στο μέλλον αυτό το ζήτημα, με την ιδεολογική ηγεμονία, εγώ έχω να πω στους τής αλληλοϋβριζόμενης παρέας ότι ο «αυταρχικός συλλογισμός» στον πυθμένα τής κοινωνίας ήδη αιωρείται.
Αντί λοιπόν να ψάχνουν στα άδυτα τής «λαϊκής-λαϊκίστικης» «ψυχής» (το λένε και «ψυχικό επίπεδο» οι λογιώτατοι τους) ας δούνε λίγο στον καθρέφτη τον σάπιο, μη δυτικό, ναι, μη δυτικό εαυτό τους, και ας αναλογιστούν μήπως εκεί, ειδικά εκεί, είναι αυτό που φοβούνται.
Εγώ ο ταπεινός, αν και απέναντι πλέον σε κάθε αντιδυτικισμό, δεν έψαξα ποτέ σε κάποια «Δύση» τη σωτηρία μου, δεν ξέρω καλά καλά να μιλάω ζωντανά καμία ευρωπαϊκη γλώσσα, αναγνωρίζω βέβαια τα νομικοθεσμικά και κανονιστικά επιτεύγματα ακόμα και της «τρισκατάρατης» Ευρωπαϊκής Ένωσης, αλλά η καρδιά μου και ο έρωτάς μου είναι στο Iran και στο Kurdistan. Δεν σας έχω ανάγκη δηλαδή.
Εσείς τι θα κάνετε, για να δούμε.
Εκτός από τον μηρυκασμό Κάντ και Χέγκελ, μάθαμε ότι υπάρχουν και κάτι κανόνες και κάτι τεχνικοί όροι, για τους οποίους δεν είδα να κόπτεστε τόσο, σας νοιάζει μόνον αν ο Τσίπρας και ο Μητσοτάκης και δεν ξέρω τι άλλο...
 
Ιωάννης Τζανάκος
 
Που πήγαν τα 700.000.000 που έλαβε η χώρα μας από την Κομισιόν για τον εκσυχρονισμό του σιδηροδρομικού δικτύου; Η ΕΕ έχει δώσει περίπου 700 εκατ. ευρώ για την αναβάθμιση των σιδηροδρομικών υποδομών. https://primenews.press/komision-apo-to-2014-echoun-dothei-700-ekat-evro-gia-tous-sidirodromous-stin-ellada
Λοιπόν, που πήγαν τα χρήματα; Όσοι κυβέρνησαν από το 2014 και μετά ας απαντήσουν. Γιατί να παραπέμπει η Κομισιόν την χώρα μας, αν δεν υπάρχει λόγος;
2017: Κανονισμός Κομισιόν για το Ευρωπαϊκό Σύστημα Διαχείρισης Σιδηροδρομικής Κυκλοφορίας. Στα Τέμπη έπρεπε να έχει υλοποιηθεί ως το 2020. 2018: Γίνονται διαγωνισμοί.
2020: Οι εργασίες σταματούν με πρόσχημα τον κορωνοϊό! Η Κομισιόν παρέπεμψε στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο την χώρα μας, αφού πρώτα έστειλε ΤΡΕΙΣ προειδοποιήσεις από το 2020.
Η χώρα μας παραπέμφθηκε στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο λόγω μη συμμόρφωσής της με την οδηγία για τη δημιουργία Ενιαίου Ευρωπαϊκού Σιδηροδρομικού Χώρου (2012/34/Ε.Ε.) σύμφωνα με την οποία τα κράτη-μέλη πρέπει να εξασφαλίσουν την υπογραφή συμφωνίας μεταξύ του ελληνικού Δημοσίου και του διαχειριστή της εθνικής υποδομής (ΟΣΕ). Με λίγα λόγια, αφορά συμβόλαια σχετικά με τις επιδοτήσεις του ελληνικού κράτους προς τον ΟΣΕ. Το ζήτημα αυτό εκκρεμεί από τον Ιούνιο του 2015.
Τέλος, υπάρχει Ευρωπαίος Εισαγγελέας ερευνά εδώ και τέσσερις μήνες το σκάνδαλο με τα τρένα στην Ελλάδα όπως αναφέρουν κάποιες πληροφορίες; Σύμφωνα με αυτές, η έρευνα της Ευρωπαϊκής Εισαγγελίας ξεκίνησε τον Νοέμβριο του 2022 και αφορά στο κατά πόσο ζημιώθηκε ο προϋπολογισμός της ΕΕ καθώς οι επίμαχες συμβάσεις που ξεκινούν από 2007 είχαν χρηματοδοτηθεί εκτός από εθνικά και με κοινοτικά κονδύλια.
 
 
 
 

Για το διαχρονικό έγκλημα των κατσαπλιάδων Ελλήνων ολιγαρχών και των «αντιπάλων» τους, και μερικές άλλες παρατηρήσεις..

 
Για το διαχρονικό έγκλημα των κατσαπλιάδων Ελλήνων ολιγαρχών και των «αντιπάλων» τους, και μερικές άλλες παρατηρήσεις (1).
 
Από που να ξεκινήσω;
Ας ξεκινήσω από αυτόν που ένας παλιός σταλινικός εχθροφίλος μου τον είχε χαρακτηρίσει «Μέττερνιχ τής ελληνικής δημοσιογραφίας», τον κύριο Παπαχελά.
Καταρχάς ας μην ξεχάσουμε να σας θυμήσουμε ότι ο κύριος αυτός έχει μαθητεύσει στην Μεγάλη τού Γένους Σχολή Παραποίησης και Συκοφαντίας που είναι ο «Ριζοσπάστης».
Αυτά να λέγονται.
Ο κύριος αυτός έγραψε ένα άρθρο εις το οποίο, και αυτός -μη τον αδικήσουμε, λέει πολλά αλλά δεν λέει τίποτα για την μη εφαρμογή τού σύγχρονου τεχνικού συστήματος ελέγχου τής κυκλοφορίας των τρένων, το οποίο υπήρχε ως διαθέσιμο για την ιδιωτική εταιρεία και για τις δημόσιες αρχές (για να το επιβάλλουν, ως όφειλαν, και δικαιούνταν να το επιβάλλουν, κι ας μην το ήθελε η εταιρεία).
Ο κύριος Μέττερνιχ, λοιπόν, το έκανε κι αυτός γαργάρα, όπως λέμε λαϊκώς.
Σκοπός του λοιπόν είναι να το αποκρύψει αυτό το γεγονός, κι αυτός.
Έπειτα, «κρίνει» κι αυτός, χρησιμοποιώντας λίγο το σχήμα τού «μοτίβου», εξυπνούλης είναι, άλλος ένας ημι-εγγράμματος «φιλελεύθερος» είναι, για να βρει υποτίθεται το «κακό μοτίβο» που έφερε την καταστροφή, τι να βρει; το «ξέρει ήδη» ο σοφός.
Ένα κακό «μοτίβο» που σημαίνει, υποτίθεται, την θεσμική δειλία των πολιτικών και διοικητικών υπευθύνων να μην..τι; να μην πειράξουν την συνδικαλιστική γραφειοκρατία και τα σχετικά.
Εδώ σταματάω, κάνω μια προσευχή στον Αλλάχ, ειδικά σε αυτόν, διαβάζω ένα απόσπασμα από το Κοράνι, και προσπαθώ να μην εκστομίσω αυτό που βγαίνει από μέσα μου συνοδευόμενο με μια σπάθα που ξέρετε πως χρησιμοποιείται, να μην το περιγράψουμε όμως.
Λέει ψέματα ο Μέττερνιχ όμως;
Κανένας στοιχειωδώς ευφυής Ψεύτης δεν λέει το απόλυτο Ψεύδος. Κάτι λέει, που να προσεγγίζει μια κάποια αλήθεια, και μετά χτίζει το ψέμα του με ό,τι τού απομένει.
Ας φύγουμε όμως από τον Μέτερνιχ, κι ας πάμε στους άλλους, ποιούς άλλους;
Πάμε στον Μητσοτάκη και τον Τσίπρα.
Ας δούμε λίγο την εικόνα τους.
Ήρθαν προετοιμασμένοι να μην τους ξεφύγει ούτε ένας μορφασμός χαμόγελου, κάποιοι λένε ότι ο Μητσοτάκης ακολούθησε τις συμβουλές κάποιου συμβούλου του, δεν ξέρω όμως.
Εγώ αυτό που είδα ήταν ένα ζόρι για να μην μιλήσει όπως συνήθως μιλάει, ως έκφραση προσώπου εννοώ, με αυτό το κολλημένο χαμόγελο που έχει συνήθως.
Το ζόρι φάνηκε όμως, και αυτό πού καταλαβαίνω εγώ είναι ότι αυτό το ανόητο χαμόγελο είναι τόσο βαθιά εγκατεστημένο στο πρόσωπο τού Κυρίου αυτού, ώστε να χρειάζεται ο φορέας αυτού τού προσώπου-χαμόγελου να καταβάλει μεγάλη προσπάθεια για να το καλύψει με μια μάσκα θλίψης και περίσκεψης «από πάνω».
Ο Τσίπρας έχει εξασκηθεί στην συνοφρύωση, σίγουρα κι αυτός κατέβαλε μεγάλη προσπάθεια να μην του ξεφύγει ένα από αυτά τα αλήτικα χαμόγελα που συνήθως του ξεφεύγουν ακόμα κι αν είναι πάνω σε ένα πτώμα, αλλά γενικά τα ψιλοκατάφερε, χωρίς να τα καταφέρει εντελώς όμως, διότι από ό,τι έμαθα τού ξέφυγε ένα χαμόγελο σε ένα άσχετο σημείο τού χώρου όταν τελείωσε η συνέντευξη από τον τόπο τού εγκλήματος.
Πάω τώρα να συνεχίσω την ανάγνωση τού Κορανίου.
--
 
 
Για το διαχρονικό έγκλημα των κατσαπλιάδων Ελλήνων ολιγαρχών και των «αντιπάλων» τους, και μερικές άλλες παρατηρήσεις (2).
 
Πάμε τώρα στους άλλους «Άλλους», τις σέκτες τού κρατισμού, οι οποίες λέγοντας το παγκόσμια πλέον προφανές ότι οι ιδιωτικοποιήσεις (ειδικά των στρατηγικών υποδομών) δημιουργούν προβλήματα στην οικονομική, κοινωνική και σωματική ασφάλεια των εργαζόμενων και των πολιτών γενικά, μετατρέπουν αυτή την εξήγηση από στοιχείο μιας ευρύτερης επαρκέστερης εξήγησης σε στοιχείο μιας σεκταριστικής νεο-κρατικίστικης αφήγησης.
Σύμφωνα με αυτή την νέα κρατικίστικη αφήγηση οι ιδιωτικοποιήσεις δεν είναι απλά πηγές νέων προβλημάτων και ενισχυτές άλλων, ήδη υπαρχόντων (και είναι όντως), αλλά αποτελούν κάτι σαν «σατανική αιτία» που εξηγεί κάθε ζημιά, καταστροφή, κάθε αστοχία, και κάθε τι που μπορεί να παρουσιαστεί ως καταστροφικό πρόβλημα στην κοινωνική παραγωγική ζωή.
Αυτός ο εύκολος αναγωγισμός κρύβει βέβαια τις εξίσου θηριώδεις -μερικές φορές- αστοχίες και καταστροφές που δημιούργησε και δημιουργεί το κράτος όταν αυτό έχει την πλήρη κυριαρχία επί αυτών των στρατηγικών υποδομών.
Σε αυτό το αριστερό και λαϊκοκρατικίστικο σοσιαλιστικό πλαίσιο σκέψης ερίζουν σήμερα, από ό,τι έμαθα, το Κόμμα τού Θεού, το ΚΚΕ, και ο πολιτικός απατεώνας Βαρουφάκης.
Ο Βαρουφάκης μιλάει για το έγκλημα τής ιδιωτικοποίησης, και το ΚΚΕ τού δείχνει (έχοντας δίκιο σε αυτό) ότι ήταν ως στέλεχος τής κυβέρνησης υπεύθυνος για την επέκταση των ιδιωτικοποιήσεων, φανερώνοντας ταυτόχρονα ότι στο παρελθόν είχε ζητήσει για τους ελληνικούς σιδηροδρόμους την ιδιωτικοποίηση τους με συμμετοχή των..Κινέζων!
Πέρα από αυτή την έριδα στους κόλπους των αντιπροσώπων τού Θεού Λαού επί τής γης, όπου το ΚΚΕ αποδεικνύει άλλη μια φορά ότι έχει την αυθεντική πρωτοπορία, από όλους αυτούς τούς Κυρίους δεν περνάει από το μυαλό, αυτό το οποίο δεν πέρασε επίσης από το μυαλό τού Μέττερνιχ τής Καθημερινής, Παπαχελά, ότι δηλαδή ΕΝΤΟΣ αυτών των υφιστάμενων ιδιωτικο-καπιταλιστικών πλαισίων, η ελληνική δημόσια διοίκηση, το ελληνικό κράτος, η ελληνική κυβέρνηση (όλες οι ελληνικές κυβερνήσεις, όλων των ιδεολογικών αποχρώσεων) δεν έκανε αυτό που όφειλε και επιβάλλονταν να κάνει, ακολουθώντας/επιτάσσοντας τις σύγχρονες προδιαγραφές τεχνικού ελέγχου, χρησιμοποιώντας την ήδη υφιστάμενη τεχνολογία ελέγχου, η οποία μάλιστα είχε «εγκριθεί».
Με λίγα λόγια οι Έλληνες μπουρζουάδες (πολιτικοί και οικονομικοί παράγοντες) δεν κάνουν αυτό που οφείλουν να κάνουν εντός των νεοφιλελεύθερων πλαισίων που έχουν αποδεχτεί, και η «ταξική» αντιπολίτευση σε αυτούς τούς μπουρζουάδες ΔΕΝ απαιτεί να γίνει τουλάχιστον αυτό που πρέπει να γίνει, και μπορεί να γίνει, για να μην πεθάνουν χωρίς λόγο άνθρωποι (αυτό το «τουλάχιστον» δεν είναι «λεπτομέρεια»).
Να μη ξεχάσω όμως, υπάρχει και μια άλλη μικρότερη κλανιά που πετάχτηκε στο ελληνικό δωμάτιο, και πρόσθεσε κι αυτή το δικό της αρωματισμένο και άσχετο με την υπόθεση επαναστατικό a priori. 
Εμφανίστηκε, λοιπόν, στον πιο σεκταριστικά σεκταριστικό χώρο και το αενάως περιπλανώμενο φάντασμα τής «αυτοδιαχείρισης».
Ούτε κράτος, ούτε Ιδιώτης. 
Ναι ρε παλικάρια τής υπερβατικής υπέρβασης, να το καταλάβω αυτό σε ένα πιο απλό σύστημα, αλλά όταν έχουμε να κάνουμε με στρατηγικές υποδομές τού πιο σύγχρονου τύπου τεχνικής σύνθεσης και οργάνωσης, πως ακριβώς την φαντάζεστε την αυτοδιαχείριση των εργαζομένων;
Θα είναι αρμόζουσα σε αυτές τις συνθήκες; ή θα αφορά τσίπουρα και Μάλαμα για ηχητικό ξεκάρφωμα;
Είμαι σίγουρος ότι οι εργαζόμενοι σε αυτές τις στρατηγικές υποδομές ξέρουν καλύτερα από άλλους τι πρέπει να γίνει, και πως πρέπει να γίνει, και οι περισσότεροι από αυτούς έχουν Λόγο, άποψη, σωστότερη τοποθέτηση σε σχέση και με αυτά τα σύγχρονα τεχνικά θέματα, αλλά μάγκες μου ακριβώς επειδή δεν είναι τής ριζοσπαστικής αυτοδιαχείρισης που μπορεί να εφαρμοστεί ευκολότερα σε ένα εργοστάσιο αλλά ΌΧΙ εύκολα σε μια στρατηγική υποδομή, για αυτό μην σπεύδετε να μιλήσετε εκ μέρους τους για αυτοδιαχείριση χωρίς να έχετε επίγνωση (εσείς, όχι οι εργαζόμενοι εκεί) για τι μεγέθη και πολυπλοκότητα δομών μιλάμε σε αυτή την περίπτωση..
Εξάλλου, ούτε εσείς θίξατε το επίκαιρο στην εποχή μας τεχνικό ζήτημα ελέγχου, ούτε βέβαια είπατε τίποτα για την ταμπακιέρα επί τού συγκεκριμένου, ένα άλλο ΚΚΕ δηλαδή, μια άλλη σέκτα, τού αυτοδιαχειριζόμενου όμως, Θεού Λαού.
Μη σας πούνε και τεχνοφετιχιστές τεχνοφασίστες; έτσι;
Μη σπάσει κανένα λουδιτικό αυγό;;; έτσι;;;
--
 
Για το διαχρονικό έγκλημα των κατσαπλιάδων Ελλήνων ολιγαρχών και των «αντιπάλων» τους, και μερικές άλλες παρατηρήσεις (3).
 
Επιστρέφουμε στους κύριους υπεύθυνους, τους Έλληνες ολιγάρχες ή μπουρζουάδες.
Κανείς δεν αποκλείει την ευθύνη των λούμπεν ατόμων για την μη εκπλήρωση των απόλυτα ζωτικών καθηκόντων τους σε κρίσιμα πόστα, αλλά ΠΟΙΟΣ τους έβαλε εκεί;
Η Γιαγιά μου;
Ποιον βολεύουν αυτά τα λουμπεναριά;
Εμένα;
Δεν μιλάμε για βυσματώματα τού τύπου διορισμός σε κάποια θέση στο Δημόσιο, μιλάμε για κρίσιμα πόστα.
Η ευθύνη είναι και σε αυτό το επίπεδο στρεφόμενη προς τα άνω, προς την Ελληνική ολιγαρχία των μεγαλοκαπιταλιστών και των πολιτικών τού «συνταγματικού τόξου», τού Σύριζα συμπεριλαμβανόμενου.
Στο θέμα που ανέκυψε όμως, εκτός από το αμφιλεγόμενο ζήτημα τής λουμπενοποίησης, όντως τίθεται ζήτημα σε σχέση με την ιδιωτικοποίηση και την νεοφιλελεύθερη διάλυση των δημόσιων υποδομών, αλλά επίσης και επιτακτικότερα τίθεται ζήτημα σε σχέση με τον ακραία ληστρικό τρόπο με τον οποίο αυτές οι «καπιταλιστικές αναδιαρθρώσεις» έγιναν και γίνονται στην Ελλάδα.
Η ιδιαίτερη επίταση τής αρπακτικότητας που περιέχουν αυτές οι διεργασίες έτσι κι αλλιώς, βαρύνει όλη την αστική τάξη και όλους τους αστικούς πολιτικούς χώρους στην Ελλάδα.
Σε απλά ελληνικά:
Οι Έλληνες καπιταλιστές και τα πολιτικά υποκείμενα που τους εκπροσωπούν δουλικά και με χαμέρπεια, είναι κατσαπλιάδες, αρπακτικά χωρίς κανέναν έλεγχο, και σε σχέση με τους Ευρωπαίους καπιταλιστές -σε σχέση με την χώρα του ο καθείς, είναι χειρότεροι, σκουπίδια.
Οι Έλληνες καπιταλιστές και ο ελληνικός μπουρζουάδικος πολιτικός χώρος βλέπουν τον λαϊκό πληθυσμό «τους» σαν σκουπίδι.
Αλλά τα πραγματικά σκουπίδια είναι οι Έλληνες καπιταλιστές, τα πραγματικά σκουπίδια είναι το ελληνικό αστικό κράτος και τα ελληνικά αστικά κόμματα.
 
 
 
Ω Αλλάχ!
Υποφέρω..
 
Ιωάννης Τζανάκος
 
Τον Ιανουάριο, οι συνδικαλιστές τού ΚΚΕ είχαν προειδοποιήσει για ζητήματα ασφάλειας, και είχαν απαιτήσει, κάπως γενικόλογα, να υπάρξουν μέτρα για την ασφαλή κυκλοφορία των τρένων.
Το σημειώνω για να μην αδικούμε κανέναν.
Πάλι λείπει ως ειδικά και συγκεκριμένα αιτούμενο το συγκεκριμένο σύγχρονο πλαίσιο, τεχνικού ελέγχου, όπως φαντάζομαι εγώ ότι αρμόζει «δομικά» στις σημερινές συνθήκες/δομές τής παραγωγής, και αυτό το στοιχείο απουσιάζει γενικά από τον πολιτικό λόγο του ΚΚΕ, όπως απουσιάζει γενικότερα ένας σύγχρονος λόγος για τον «εκσυγχρονισμό», αυτό είναι το ζήτημα (όχι μόνον) με αυτό το κόμμα, αλλά όπως είπα πρέπει να τα καταγράφουμε όλα με αμεροληψία.
 
 
 
Τρίτη 24/01/2023
https://www.902.gr/eidisi/ergatiki-taxi/318247/xana-sovaro-atyhima-simera-sto-kentriko-ergostasio-tis-hellenic-train?fbclid=IwAR0Sd0GaZ2s3reXzUAIIvQsUMbghssz_vFG12i5gz5PL-orL5eiIjdWoeO4 
ΠΕΙΡΑΙΑΣ

Ξανά σοβαρό ατύχημα σήμερα στο κεντρικό εργοστάσιο της Hellenic Train (ΤΡΑΙΝΟΣΕ)

Ξανά σοβαρό ατύχημα σήμερα στο Κεντρικό Εργοστάσιο Πειραιά της Hellenic Train (ΤΡΑΙΝΟΣΕ) όταν ντηζελομηχανή χτύπησε ηλεκτράμαξα που ήταν ανασηκωμένη σε γρύλους με αποτέλεσμα αυτή να πέσει από τους γρύλους. Ευτυχώς κάτω από την ηλεκτράμαξα και μέσα σε αυτή, εκείνη τη στιγμή δεν υπήρχαν τεχνίτες.

«Πραγματικά αναρωτιέται κανείς τι άλλο πρέπει να συμβεί για να αναλάβουν επιτέλους τις ευθύνες τους, η Κυβέρνηση, η εργοδοσία. Πρέπει πρώτα να θρηνήσουμε νεκρούς και μετά να παρθούν μέτρα προστασίας της ανθρώπινης ζωής; Πόσο κοστολογείται για τους παραπάνω, η ανθρώπινη ζωή;», σημειώνει η Δημοκρατική Ενωτική Συνδικαλιστική Κίνηση Σιδηροδρομικών (ΔΕΣΚ-Σ).

Όπως αναφέρει, «το ζήτημα των ατυχημάτων και δυστυχημάτων στους χώρους δουλειάς, στις διαβάσεις και στη γραμμή του Σιδηροδρόμου δεν είναι νέο φαινόμενο. (Πρόσφατα απολύθηκαν από τον ΟΣΕ 160 εκπαιδευμένοι και πιστοποιημένοι Φύλακες Ισόπεδων Διαβάσεων).

Οι εργαζόμενοι στα Μηχανεργοστάσια, στη γραμμή και στα τρένα, αλλά και οι επιβάτες και οι πεζοί βρίσκονται καθημερινά εκτεθειμένοι σε μια σειρά κινδύνους, για τους οποίους οι Κυβερνήσεις και οι εταιρείες αδιαφορούν, δεν παίρνουν κανένα μέτρο για ασφαλή εργασία στους χώρους δουλειάς, δεν παίρνουν κανένα μέτρο ασφαλούς κυκλοφορίας των τραίνων γιατί αποτελούν κόστος και εμπόδιο στην κερδοφορία τους».

Τονίζει ότι, «διαχρονικά, Κυβερνήσεις και εργοδοσία παίζουν με τις ζωές μας, πετώντας ο ένας το μπαλάκι των ευθυνών στον άλλον. Από τη άλλη μεριά όμως, καταφέρνουν να συντονίζονται και να συμφωνούν μεταξύ τους όταν πρόκειται για ιδιωτικοποιήσεις και παχυλές κρατικές ενισχύσεις ή όταν πρόκειται να εντατικοποιήσουν τη δουλειά των εργαζομένων για να αυξάνει τα κέρδη της η Hellenic Train και τα άλλα επιχειρηματικά συμφέροντα στο χώρο του Σιδηροδρόμου. Η ακόμη μεγαλύτερη εντατικοποίηση που θέλει να επιβάλλει η Hellenic Train μπροστά στο κυνήγι των "στόχων" θα πολλαπλασιάσει με μαθηματικό τρόπο τον κίνδυνο των ατυχημάτων».

«Να μην τολμήσει η Διοίκηση της Hellenic Train στην προσπάθειά της να αποποιηθεί της τεράστιας ευθύνης της, να βρει εξιλαστήρια θύματα. Το φιλότιμο των εργαζομένων έχει στερέψει. Χρόνια τώρα γίνονται υπεράνθρωπες προσπάθειες χωρίς αυτές να βρίσκουν καμία αναγνώριση. Η εταιρεία δείχνει απλά να βολεύεται......», υπογραμμίζει.

Διαμηνύει, «μέχρι εδώ.

Δε θα σακατευτούμε για χάρη των κερδών της Hellenic Train.

Οι εργαζόμενοι στο Σιδηρόδρομο οφείλουμε να βάλουμε τις δικές μας ανάγκες μπροστά, να διεκδικήσουμε με τον αγώνα μας τώρα μέτρα υγείας και ασφάλειας στους χώρους δουλειά και στην κυκλοφορία των τραίνων. Να διεκδικήσουμε τώρα Συλλογικές Συμβάσεις Εργασίας με αυξήσεις που να καλύπτουν τον πληθωρισμό και εργασιακά μέτρα.

Τα Σωματεία όλων των εταιρειών να πάψουν να ανέχονται αυτή την κατάσταση, δίνοντας συνεχόμενες πιστώσεις χρόνου στις εταιρείες και να πάρουν εκείνες τις πρωτοβουλίες μαζί με τους εργαζόμενους, να διεκδικήσουν για να παρθούν άμεσα μέτρα».

«Ζητάμε:

  • Άμεση πρόσληψη μόνιμου προσωπικού με συγκροτημένα δικαιώματα για την κάλυψη των πολύ μεγάλων και σοβαρών ελλείψεων σε όλες τις ειδικότητες, αντίστοιχη εξειδίκευση και πιστοποίηση του προσωπικού.
  • Πρόγραμμα εκπαίδευσης όλων των εργαζομένων, τόσο στις νέες τεχνολογίες όσο και στον ασφαλή τρόπο εκτέλεσης των εργασιών.
  • Συντήρηση, επισκευή και εκσυγχρονισμό όλου του τεχνικού εξοπλισμού και όλων των εγκαταστάσεων για ασφαλή εργασία.
  • Σωστή συντήρηση και επισκευή του τροχαίου υλικού και της γραμμής.
  • Μέτρα ασφαλούς κυκλοφορίας των τραίνων, ιδιαίτερα κατά τη διέλευσή τους από κατοικημένες περιοχές.
  • Χορήγηση Μέσων Ατομικής Προστασίας.
  • Εκσυγχρονισμός των εγκαταστάσεων.
  • Τεχνικός Ασφάλειας και Γιατρός Εργασίας σε κάθε συγκρότημα.

Συναδέλφισσες, Συνάδελφοι,

Θα υπερασπιστούμε τη ζωή μας και την ασφάλεια στην εργασία μας με κάθε τρόπο», καταλήγει.

 
 
 
 
 

Πέμπτη 2 Μαρτίου 2023

Τέμπη. Οι κατσαπλιάδες τής καπιταλιστικής ολιγαρχίας και οι λούμπεν κοπρίτες «επικριτές» τους.

Αναφερόμενοι στο έγκλημα στα Τέμπη.
Ας θεωρήσουμε τον ατομικό παράγοντα τής ευθύνης ως υπαρκτό κολάσιμο επιλήψιμο, αλλά όχι καθοριστικό.
Χωρίς να παραβλέπουμε τις ούτως ειπείν ευθύνες τής «δομής», εννοώντας τον καπιταλισμό, το κράτος αλλά και την ειδική σύσταση τής «δομής», ήτοι τον νεοφιλελεύθερο καπιταλισμό, ας μην ξεχάσουμε να διατυμπανίσουμε αυτό για το οποίο οι περισσότεροι από αυτούς που προτιμάνε να αναφέρονται σε όλα αυτά (όπως η νεοσταλινική σέκτα τού ΚΚΕ) ξεχνάνε να μιλήσουν, δηλαδή, για την ευθύνη που προκύπτει από την ληστρική κομπραδόρικη και κατσαπλιάδικη νοοτροπία και πρακτική τής ελληνικής μεγαλοαστικής τάξης να ΜΗΝ ακολουθεί/επιτάσσει τα σύγχρονα πρωτόκολλα τεχνικού έλεγχου, ασφάλειας και εποπτείας, των πιο σύγχρονων (άρα και απαιτητικότερων ως προς την μοντέρνα διαχείριση τους) παραγωγικών διεργασιών.
Δεν είναι λεπτομέρεια, όλο αυτό, όπως δεν είναι λεπτομέρεια επίσης ότι όλοι οι αντιμοντερνιστές και λάβροι επικριτές τού καπιταλισμού και τού κράτους γενικά στην Ελλάδα, όλοι δηλαδή οι λούμπεν που ζουν με ιδέες/πρακτικές προχειρότητας την ίδια την ζωή τους (και θέλουν να κάνουν και επανάσταση οι άθλιοι), ΔΕΝ ασκούν κριτική στην ελληνική ολιγαρχία σε αυτό το επίπεδο.
Σε μια χώρα όπου ο εκσυγχρονισμός έγινε ευκαιριακή σημαία των κατσαπλιάδων τής αρπακτικής ολιγαρχίας, και απαξιωτικός χαρακτηρισμός στα στόματα των λούμπεν κοπριτών, ο εκσυγχρονισμός ως ένα από τα αιτήματα και τα δικαιώματα τού λαού και τής κοινωνίας πρέπει να εμφανιστεί στο πολιτικό προσκήνιο.
 
Ιωάννης Τζανάκος 

Στο Facebook

Δείτε τα ψηφιακά "κλειδιά" των σιδηροδρομικών κόμβων και το ψηφιακό σύστημα ελέγχου και χειρισμού σηματοδότησης (ETCS) https://ir.lib.uth.gr/.../handle/11615/50057/19270.pdf... αλλά και τι συμβαίνει στη Γερμανία. Έχει καμιά σχέση με την χώρα μας; Δικαίως η Κομισιόν αποφάσισε την παραπομπή της χώρας μας για το ζήτημα των σιδηροδρομικών υποδομών. Υπάρχουν προφανείς πολιτικές διαχρονικές ευθύνες.
Τα τρένα όταν συγκρούονται μεταξύ τους δεν είναι παιχνίδι, είναι πραγματική σφαγή. Και ενώ υπάρχουν οι δυνατότητες να είναι εξαιρετικά ασφαλή ακόμα και στην περίπτωση που ο μηχανικός χάσει ένα σήμα ή λιποθυμήσει, επειδή το τρένο θα σταματήσει αυτόματα, αυτές οι δυνατότητες δεν προσφέρονται. Τα ηλεκτρονικά σήματα είναι αυτά που θα αποτρέψουν την είσοδο τρένου σε άλλη γραμμή που έχει ήδη καταληφθεί από άλλο τρένο. Τα ψηφιακά συστήματα είναι αυτά που μπορούν να ελέγξουν την ταχύτητα ενός τρένου και να φρενάρουν αυτόματα, όταν η ταχύτητα είναι μεγαλύτερη της προβλεπόμενης, ή για οποιοδήποτε άλλο λόγο.
Πολλές από αυτές τις εγκαταστάσεις έχουν εισαχθεί μόνο μετά από τέτοια δυστυχήματα. Επειδή όμως οι σιδηρόδρομοι υπάρχουν εδώ και σχεδόν 200 χρόνια, είναι αρκετός χρόνος για να γίνουν οι προηγούμενες θλιβερές εμπειρίες, μαθήματα.
Η γενική αρχή είναι αυτή του «απόλυτου μπλοκ». Όταν ένα τμήμα της γραμμής είναι δεσμευμένο για ένα τρένο, κανένα άλλο τρένο δεν μπορεί να εισέλθει σε αυτό το τμήμα. Μόνο όταν το τρένο έχει αναφερθεί δεόντως μακριά από το τμήμα, η γραμμή θα είναι διαθέσιμη για κράτηση για άλλο τρένο. Αυτό δεν είναι δυνατόν στην εποχή μας να συμβαίνει με κωδικό κουδουνιού, διακόπτες, τηλέγραφο, τηλέφωνο και λοιπά τέτοια. Επειδή σήμερα υπάρχουν περισσότερα τρένα και οι διαδρομές τους διασταυρώνονται μεταξύ τους, τα αυτοματοποιημένα συστήματα είναι αυτά που περέχουν (με επίβλεψη φυσικά) την μεγαλύτερη ασφάλεια, και προφανώς η συνεχής εκπαίδευση, αξιολόγηση και ανάπτυξη του προσωπικού, αλλά και όλων των υπόλοιπων υπευθύνων που πρέπει να αναγκάζουν τις εταιρείες να ξοδεύουν χρήματα σε παρόμοια συστήματα ασφαλείας, είτε αυτό αρέσει στις εταιρίες, είτε δεν αρέσει.
Η πιο πρόσφατη μέθοδος πρόληψης συγκρούσεων τρένων ονομάζεται Positive Train Control και έχει επιβληθεί στις Ηνωμένες Πολιτείες τα τελευταία χρόνια. Χρησιμοποιεί αισθητήρες για τον προσδιορισμό της θέσης των τρένων μαζί με GPS και μπορεί να ενεργοποιήσει αυτόματα τα φρένα όταν ένα τρένο βρίσκεται σε πορεία σύγκρουσης με ένα άλλο ή άλλες συνθήκες τροχιάς που θα μπορούσαν να προκαλέσουν εκτροχιασμό για άλλους λόγους. Δείτε ένα παράδειγμα ΕΔΏ. https://www.youtube.com/watch?v=UIXiwmZW0Yo
Σε σηματοδοτημένη γραμμή, ο μηχανικός ακολουθεί τις ενδείξεις σήματος και λειτουργεί ανάλογα ενώ σταματά για κόκκινα σήματα που θα μπορούσαν να υποδεικνύουν άλλες συνθήκες αμαξοστοιχίας ή τροχιάς που θα μπορούσαν να προκαλέσουν σύγκρουση ή εκτροχιασμό. Δεν λέμε εδώ πως έπρεπε να κατέχουμε την αιχμή της τεχνολογίας, λέμε ότι δεν υπάρχουν ούτε τα ευνόητα.