Παρασκευή 3 Μαρτίου 2023

Για το διαχρονικό έγκλημα των κατσαπλιάδων Ελλήνων ολιγαρχών και των «αντιπάλων» τους, και μερικές άλλες παρατηρήσεις..

 
Για το διαχρονικό έγκλημα των κατσαπλιάδων Ελλήνων ολιγαρχών και των «αντιπάλων» τους, και μερικές άλλες παρατηρήσεις (1).
 
Από που να ξεκινήσω;
Ας ξεκινήσω από αυτόν που ένας παλιός σταλινικός εχθροφίλος μου τον είχε χαρακτηρίσει «Μέττερνιχ τής ελληνικής δημοσιογραφίας», τον κύριο Παπαχελά.
Καταρχάς ας μην ξεχάσουμε να σας θυμήσουμε ότι ο κύριος αυτός έχει μαθητεύσει στην Μεγάλη τού Γένους Σχολή Παραποίησης και Συκοφαντίας που είναι ο «Ριζοσπάστης».
Αυτά να λέγονται.
Ο κύριος αυτός έγραψε ένα άρθρο εις το οποίο, και αυτός -μη τον αδικήσουμε, λέει πολλά αλλά δεν λέει τίποτα για την μη εφαρμογή τού σύγχρονου τεχνικού συστήματος ελέγχου τής κυκλοφορίας των τρένων, το οποίο υπήρχε ως διαθέσιμο για την ιδιωτική εταιρεία και για τις δημόσιες αρχές (για να το επιβάλλουν, ως όφειλαν, και δικαιούνταν να το επιβάλλουν, κι ας μην το ήθελε η εταιρεία).
Ο κύριος Μέττερνιχ, λοιπόν, το έκανε κι αυτός γαργάρα, όπως λέμε λαϊκώς.
Σκοπός του λοιπόν είναι να το αποκρύψει αυτό το γεγονός, κι αυτός.
Έπειτα, «κρίνει» κι αυτός, χρησιμοποιώντας λίγο το σχήμα τού «μοτίβου», εξυπνούλης είναι, άλλος ένας ημι-εγγράμματος «φιλελεύθερος» είναι, για να βρει υποτίθεται το «κακό μοτίβο» που έφερε την καταστροφή, τι να βρει; το «ξέρει ήδη» ο σοφός.
Ένα κακό «μοτίβο» που σημαίνει, υποτίθεται, την θεσμική δειλία των πολιτικών και διοικητικών υπευθύνων να μην..τι; να μην πειράξουν την συνδικαλιστική γραφειοκρατία και τα σχετικά.
Εδώ σταματάω, κάνω μια προσευχή στον Αλλάχ, ειδικά σε αυτόν, διαβάζω ένα απόσπασμα από το Κοράνι, και προσπαθώ να μην εκστομίσω αυτό που βγαίνει από μέσα μου συνοδευόμενο με μια σπάθα που ξέρετε πως χρησιμοποιείται, να μην το περιγράψουμε όμως.
Λέει ψέματα ο Μέττερνιχ όμως;
Κανένας στοιχειωδώς ευφυής Ψεύτης δεν λέει το απόλυτο Ψεύδος. Κάτι λέει, που να προσεγγίζει μια κάποια αλήθεια, και μετά χτίζει το ψέμα του με ό,τι τού απομένει.
Ας φύγουμε όμως από τον Μέτερνιχ, κι ας πάμε στους άλλους, ποιούς άλλους;
Πάμε στον Μητσοτάκη και τον Τσίπρα.
Ας δούμε λίγο την εικόνα τους.
Ήρθαν προετοιμασμένοι να μην τους ξεφύγει ούτε ένας μορφασμός χαμόγελου, κάποιοι λένε ότι ο Μητσοτάκης ακολούθησε τις συμβουλές κάποιου συμβούλου του, δεν ξέρω όμως.
Εγώ αυτό που είδα ήταν ένα ζόρι για να μην μιλήσει όπως συνήθως μιλάει, ως έκφραση προσώπου εννοώ, με αυτό το κολλημένο χαμόγελο που έχει συνήθως.
Το ζόρι φάνηκε όμως, και αυτό πού καταλαβαίνω εγώ είναι ότι αυτό το ανόητο χαμόγελο είναι τόσο βαθιά εγκατεστημένο στο πρόσωπο τού Κυρίου αυτού, ώστε να χρειάζεται ο φορέας αυτού τού προσώπου-χαμόγελου να καταβάλει μεγάλη προσπάθεια για να το καλύψει με μια μάσκα θλίψης και περίσκεψης «από πάνω».
Ο Τσίπρας έχει εξασκηθεί στην συνοφρύωση, σίγουρα κι αυτός κατέβαλε μεγάλη προσπάθεια να μην του ξεφύγει ένα από αυτά τα αλήτικα χαμόγελα που συνήθως του ξεφεύγουν ακόμα κι αν είναι πάνω σε ένα πτώμα, αλλά γενικά τα ψιλοκατάφερε, χωρίς να τα καταφέρει εντελώς όμως, διότι από ό,τι έμαθα τού ξέφυγε ένα χαμόγελο σε ένα άσχετο σημείο τού χώρου όταν τελείωσε η συνέντευξη από τον τόπο τού εγκλήματος.
Πάω τώρα να συνεχίσω την ανάγνωση τού Κορανίου.
--
 
 
Για το διαχρονικό έγκλημα των κατσαπλιάδων Ελλήνων ολιγαρχών και των «αντιπάλων» τους, και μερικές άλλες παρατηρήσεις (2).
 
Πάμε τώρα στους άλλους «Άλλους», τις σέκτες τού κρατισμού, οι οποίες λέγοντας το παγκόσμια πλέον προφανές ότι οι ιδιωτικοποιήσεις (ειδικά των στρατηγικών υποδομών) δημιουργούν προβλήματα στην οικονομική, κοινωνική και σωματική ασφάλεια των εργαζόμενων και των πολιτών γενικά, μετατρέπουν αυτή την εξήγηση από στοιχείο μιας ευρύτερης επαρκέστερης εξήγησης σε στοιχείο μιας σεκταριστικής νεο-κρατικίστικης αφήγησης.
Σύμφωνα με αυτή την νέα κρατικίστικη αφήγηση οι ιδιωτικοποιήσεις δεν είναι απλά πηγές νέων προβλημάτων και ενισχυτές άλλων, ήδη υπαρχόντων (και είναι όντως), αλλά αποτελούν κάτι σαν «σατανική αιτία» που εξηγεί κάθε ζημιά, καταστροφή, κάθε αστοχία, και κάθε τι που μπορεί να παρουσιαστεί ως καταστροφικό πρόβλημα στην κοινωνική παραγωγική ζωή.
Αυτός ο εύκολος αναγωγισμός κρύβει βέβαια τις εξίσου θηριώδεις -μερικές φορές- αστοχίες και καταστροφές που δημιούργησε και δημιουργεί το κράτος όταν αυτό έχει την πλήρη κυριαρχία επί αυτών των στρατηγικών υποδομών.
Σε αυτό το αριστερό και λαϊκοκρατικίστικο σοσιαλιστικό πλαίσιο σκέψης ερίζουν σήμερα, από ό,τι έμαθα, το Κόμμα τού Θεού, το ΚΚΕ, και ο πολιτικός απατεώνας Βαρουφάκης.
Ο Βαρουφάκης μιλάει για το έγκλημα τής ιδιωτικοποίησης, και το ΚΚΕ τού δείχνει (έχοντας δίκιο σε αυτό) ότι ήταν ως στέλεχος τής κυβέρνησης υπεύθυνος για την επέκταση των ιδιωτικοποιήσεων, φανερώνοντας ταυτόχρονα ότι στο παρελθόν είχε ζητήσει για τους ελληνικούς σιδηροδρόμους την ιδιωτικοποίηση τους με συμμετοχή των..Κινέζων!
Πέρα από αυτή την έριδα στους κόλπους των αντιπροσώπων τού Θεού Λαού επί τής γης, όπου το ΚΚΕ αποδεικνύει άλλη μια φορά ότι έχει την αυθεντική πρωτοπορία, από όλους αυτούς τούς Κυρίους δεν περνάει από το μυαλό, αυτό το οποίο δεν πέρασε επίσης από το μυαλό τού Μέττερνιχ τής Καθημερινής, Παπαχελά, ότι δηλαδή ΕΝΤΟΣ αυτών των υφιστάμενων ιδιωτικο-καπιταλιστικών πλαισίων, η ελληνική δημόσια διοίκηση, το ελληνικό κράτος, η ελληνική κυβέρνηση (όλες οι ελληνικές κυβερνήσεις, όλων των ιδεολογικών αποχρώσεων) δεν έκανε αυτό που όφειλε και επιβάλλονταν να κάνει, ακολουθώντας/επιτάσσοντας τις σύγχρονες προδιαγραφές τεχνικού ελέγχου, χρησιμοποιώντας την ήδη υφιστάμενη τεχνολογία ελέγχου, η οποία μάλιστα είχε «εγκριθεί».
Με λίγα λόγια οι Έλληνες μπουρζουάδες (πολιτικοί και οικονομικοί παράγοντες) δεν κάνουν αυτό που οφείλουν να κάνουν εντός των νεοφιλελεύθερων πλαισίων που έχουν αποδεχτεί, και η «ταξική» αντιπολίτευση σε αυτούς τούς μπουρζουάδες ΔΕΝ απαιτεί να γίνει τουλάχιστον αυτό που πρέπει να γίνει, και μπορεί να γίνει, για να μην πεθάνουν χωρίς λόγο άνθρωποι (αυτό το «τουλάχιστον» δεν είναι «λεπτομέρεια»).
Να μη ξεχάσω όμως, υπάρχει και μια άλλη μικρότερη κλανιά που πετάχτηκε στο ελληνικό δωμάτιο, και πρόσθεσε κι αυτή το δικό της αρωματισμένο και άσχετο με την υπόθεση επαναστατικό a priori. 
Εμφανίστηκε, λοιπόν, στον πιο σεκταριστικά σεκταριστικό χώρο και το αενάως περιπλανώμενο φάντασμα τής «αυτοδιαχείρισης».
Ούτε κράτος, ούτε Ιδιώτης. 
Ναι ρε παλικάρια τής υπερβατικής υπέρβασης, να το καταλάβω αυτό σε ένα πιο απλό σύστημα, αλλά όταν έχουμε να κάνουμε με στρατηγικές υποδομές τού πιο σύγχρονου τύπου τεχνικής σύνθεσης και οργάνωσης, πως ακριβώς την φαντάζεστε την αυτοδιαχείριση των εργαζομένων;
Θα είναι αρμόζουσα σε αυτές τις συνθήκες; ή θα αφορά τσίπουρα και Μάλαμα για ηχητικό ξεκάρφωμα;
Είμαι σίγουρος ότι οι εργαζόμενοι σε αυτές τις στρατηγικές υποδομές ξέρουν καλύτερα από άλλους τι πρέπει να γίνει, και πως πρέπει να γίνει, και οι περισσότεροι από αυτούς έχουν Λόγο, άποψη, σωστότερη τοποθέτηση σε σχέση και με αυτά τα σύγχρονα τεχνικά θέματα, αλλά μάγκες μου ακριβώς επειδή δεν είναι τής ριζοσπαστικής αυτοδιαχείρισης που μπορεί να εφαρμοστεί ευκολότερα σε ένα εργοστάσιο αλλά ΌΧΙ εύκολα σε μια στρατηγική υποδομή, για αυτό μην σπεύδετε να μιλήσετε εκ μέρους τους για αυτοδιαχείριση χωρίς να έχετε επίγνωση (εσείς, όχι οι εργαζόμενοι εκεί) για τι μεγέθη και πολυπλοκότητα δομών μιλάμε σε αυτή την περίπτωση..
Εξάλλου, ούτε εσείς θίξατε το επίκαιρο στην εποχή μας τεχνικό ζήτημα ελέγχου, ούτε βέβαια είπατε τίποτα για την ταμπακιέρα επί τού συγκεκριμένου, ένα άλλο ΚΚΕ δηλαδή, μια άλλη σέκτα, τού αυτοδιαχειριζόμενου όμως, Θεού Λαού.
Μη σας πούνε και τεχνοφετιχιστές τεχνοφασίστες; έτσι;
Μη σπάσει κανένα λουδιτικό αυγό;;; έτσι;;;
--
 
Για το διαχρονικό έγκλημα των κατσαπλιάδων Ελλήνων ολιγαρχών και των «αντιπάλων» τους, και μερικές άλλες παρατηρήσεις (3).
 
Επιστρέφουμε στους κύριους υπεύθυνους, τους Έλληνες ολιγάρχες ή μπουρζουάδες.
Κανείς δεν αποκλείει την ευθύνη των λούμπεν ατόμων για την μη εκπλήρωση των απόλυτα ζωτικών καθηκόντων τους σε κρίσιμα πόστα, αλλά ΠΟΙΟΣ τους έβαλε εκεί;
Η Γιαγιά μου;
Ποιον βολεύουν αυτά τα λουμπεναριά;
Εμένα;
Δεν μιλάμε για βυσματώματα τού τύπου διορισμός σε κάποια θέση στο Δημόσιο, μιλάμε για κρίσιμα πόστα.
Η ευθύνη είναι και σε αυτό το επίπεδο στρεφόμενη προς τα άνω, προς την Ελληνική ολιγαρχία των μεγαλοκαπιταλιστών και των πολιτικών τού «συνταγματικού τόξου», τού Σύριζα συμπεριλαμβανόμενου.
Στο θέμα που ανέκυψε όμως, εκτός από το αμφιλεγόμενο ζήτημα τής λουμπενοποίησης, όντως τίθεται ζήτημα σε σχέση με την ιδιωτικοποίηση και την νεοφιλελεύθερη διάλυση των δημόσιων υποδομών, αλλά επίσης και επιτακτικότερα τίθεται ζήτημα σε σχέση με τον ακραία ληστρικό τρόπο με τον οποίο αυτές οι «καπιταλιστικές αναδιαρθρώσεις» έγιναν και γίνονται στην Ελλάδα.
Η ιδιαίτερη επίταση τής αρπακτικότητας που περιέχουν αυτές οι διεργασίες έτσι κι αλλιώς, βαρύνει όλη την αστική τάξη και όλους τους αστικούς πολιτικούς χώρους στην Ελλάδα.
Σε απλά ελληνικά:
Οι Έλληνες καπιταλιστές και τα πολιτικά υποκείμενα που τους εκπροσωπούν δουλικά και με χαμέρπεια, είναι κατσαπλιάδες, αρπακτικά χωρίς κανέναν έλεγχο, και σε σχέση με τους Ευρωπαίους καπιταλιστές -σε σχέση με την χώρα του ο καθείς, είναι χειρότεροι, σκουπίδια.
Οι Έλληνες καπιταλιστές και ο ελληνικός μπουρζουάδικος πολιτικός χώρος βλέπουν τον λαϊκό πληθυσμό «τους» σαν σκουπίδι.
Αλλά τα πραγματικά σκουπίδια είναι οι Έλληνες καπιταλιστές, τα πραγματικά σκουπίδια είναι το ελληνικό αστικό κράτος και τα ελληνικά αστικά κόμματα.
 
 
 
Ω Αλλάχ!
Υποφέρω..
 
Ιωάννης Τζανάκος
 
Τον Ιανουάριο, οι συνδικαλιστές τού ΚΚΕ είχαν προειδοποιήσει για ζητήματα ασφάλειας, και είχαν απαιτήσει, κάπως γενικόλογα, να υπάρξουν μέτρα για την ασφαλή κυκλοφορία των τρένων.
Το σημειώνω για να μην αδικούμε κανέναν.
Πάλι λείπει ως ειδικά και συγκεκριμένα αιτούμενο το συγκεκριμένο σύγχρονο πλαίσιο, τεχνικού ελέγχου, όπως φαντάζομαι εγώ ότι αρμόζει «δομικά» στις σημερινές συνθήκες/δομές τής παραγωγής, και αυτό το στοιχείο απουσιάζει γενικά από τον πολιτικό λόγο του ΚΚΕ, όπως απουσιάζει γενικότερα ένας σύγχρονος λόγος για τον «εκσυγχρονισμό», αυτό είναι το ζήτημα (όχι μόνον) με αυτό το κόμμα, αλλά όπως είπα πρέπει να τα καταγράφουμε όλα με αμεροληψία.
 
 
 
Τρίτη 24/01/2023
https://www.902.gr/eidisi/ergatiki-taxi/318247/xana-sovaro-atyhima-simera-sto-kentriko-ergostasio-tis-hellenic-train?fbclid=IwAR0Sd0GaZ2s3reXzUAIIvQsUMbghssz_vFG12i5gz5PL-orL5eiIjdWoeO4 
ΠΕΙΡΑΙΑΣ

Ξανά σοβαρό ατύχημα σήμερα στο κεντρικό εργοστάσιο της Hellenic Train (ΤΡΑΙΝΟΣΕ)

Ξανά σοβαρό ατύχημα σήμερα στο Κεντρικό Εργοστάσιο Πειραιά της Hellenic Train (ΤΡΑΙΝΟΣΕ) όταν ντηζελομηχανή χτύπησε ηλεκτράμαξα που ήταν ανασηκωμένη σε γρύλους με αποτέλεσμα αυτή να πέσει από τους γρύλους. Ευτυχώς κάτω από την ηλεκτράμαξα και μέσα σε αυτή, εκείνη τη στιγμή δεν υπήρχαν τεχνίτες.

«Πραγματικά αναρωτιέται κανείς τι άλλο πρέπει να συμβεί για να αναλάβουν επιτέλους τις ευθύνες τους, η Κυβέρνηση, η εργοδοσία. Πρέπει πρώτα να θρηνήσουμε νεκρούς και μετά να παρθούν μέτρα προστασίας της ανθρώπινης ζωής; Πόσο κοστολογείται για τους παραπάνω, η ανθρώπινη ζωή;», σημειώνει η Δημοκρατική Ενωτική Συνδικαλιστική Κίνηση Σιδηροδρομικών (ΔΕΣΚ-Σ).

Όπως αναφέρει, «το ζήτημα των ατυχημάτων και δυστυχημάτων στους χώρους δουλειάς, στις διαβάσεις και στη γραμμή του Σιδηροδρόμου δεν είναι νέο φαινόμενο. (Πρόσφατα απολύθηκαν από τον ΟΣΕ 160 εκπαιδευμένοι και πιστοποιημένοι Φύλακες Ισόπεδων Διαβάσεων).

Οι εργαζόμενοι στα Μηχανεργοστάσια, στη γραμμή και στα τρένα, αλλά και οι επιβάτες και οι πεζοί βρίσκονται καθημερινά εκτεθειμένοι σε μια σειρά κινδύνους, για τους οποίους οι Κυβερνήσεις και οι εταιρείες αδιαφορούν, δεν παίρνουν κανένα μέτρο για ασφαλή εργασία στους χώρους δουλειάς, δεν παίρνουν κανένα μέτρο ασφαλούς κυκλοφορίας των τραίνων γιατί αποτελούν κόστος και εμπόδιο στην κερδοφορία τους».

Τονίζει ότι, «διαχρονικά, Κυβερνήσεις και εργοδοσία παίζουν με τις ζωές μας, πετώντας ο ένας το μπαλάκι των ευθυνών στον άλλον. Από τη άλλη μεριά όμως, καταφέρνουν να συντονίζονται και να συμφωνούν μεταξύ τους όταν πρόκειται για ιδιωτικοποιήσεις και παχυλές κρατικές ενισχύσεις ή όταν πρόκειται να εντατικοποιήσουν τη δουλειά των εργαζομένων για να αυξάνει τα κέρδη της η Hellenic Train και τα άλλα επιχειρηματικά συμφέροντα στο χώρο του Σιδηροδρόμου. Η ακόμη μεγαλύτερη εντατικοποίηση που θέλει να επιβάλλει η Hellenic Train μπροστά στο κυνήγι των "στόχων" θα πολλαπλασιάσει με μαθηματικό τρόπο τον κίνδυνο των ατυχημάτων».

«Να μην τολμήσει η Διοίκηση της Hellenic Train στην προσπάθειά της να αποποιηθεί της τεράστιας ευθύνης της, να βρει εξιλαστήρια θύματα. Το φιλότιμο των εργαζομένων έχει στερέψει. Χρόνια τώρα γίνονται υπεράνθρωπες προσπάθειες χωρίς αυτές να βρίσκουν καμία αναγνώριση. Η εταιρεία δείχνει απλά να βολεύεται......», υπογραμμίζει.

Διαμηνύει, «μέχρι εδώ.

Δε θα σακατευτούμε για χάρη των κερδών της Hellenic Train.

Οι εργαζόμενοι στο Σιδηρόδρομο οφείλουμε να βάλουμε τις δικές μας ανάγκες μπροστά, να διεκδικήσουμε με τον αγώνα μας τώρα μέτρα υγείας και ασφάλειας στους χώρους δουλειά και στην κυκλοφορία των τραίνων. Να διεκδικήσουμε τώρα Συλλογικές Συμβάσεις Εργασίας με αυξήσεις που να καλύπτουν τον πληθωρισμό και εργασιακά μέτρα.

Τα Σωματεία όλων των εταιρειών να πάψουν να ανέχονται αυτή την κατάσταση, δίνοντας συνεχόμενες πιστώσεις χρόνου στις εταιρείες και να πάρουν εκείνες τις πρωτοβουλίες μαζί με τους εργαζόμενους, να διεκδικήσουν για να παρθούν άμεσα μέτρα».

«Ζητάμε:

  • Άμεση πρόσληψη μόνιμου προσωπικού με συγκροτημένα δικαιώματα για την κάλυψη των πολύ μεγάλων και σοβαρών ελλείψεων σε όλες τις ειδικότητες, αντίστοιχη εξειδίκευση και πιστοποίηση του προσωπικού.
  • Πρόγραμμα εκπαίδευσης όλων των εργαζομένων, τόσο στις νέες τεχνολογίες όσο και στον ασφαλή τρόπο εκτέλεσης των εργασιών.
  • Συντήρηση, επισκευή και εκσυγχρονισμό όλου του τεχνικού εξοπλισμού και όλων των εγκαταστάσεων για ασφαλή εργασία.
  • Σωστή συντήρηση και επισκευή του τροχαίου υλικού και της γραμμής.
  • Μέτρα ασφαλούς κυκλοφορίας των τραίνων, ιδιαίτερα κατά τη διέλευσή τους από κατοικημένες περιοχές.
  • Χορήγηση Μέσων Ατομικής Προστασίας.
  • Εκσυγχρονισμός των εγκαταστάσεων.
  • Τεχνικός Ασφάλειας και Γιατρός Εργασίας σε κάθε συγκρότημα.

Συναδέλφισσες, Συνάδελφοι,

Θα υπερασπιστούμε τη ζωή μας και την ασφάλεια στην εργασία μας με κάθε τρόπο», καταλήγει.

 
 
 
 
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου