Διόνυσος είναι όποιος τείνει να μπορεί να εκπέμψει και να ακούσει όλες τις μουσικές. --- Μπηχτή στον Φρειδερίκο Νίτσε. Μα πως μπόρεσες να πιστέψεις ότι θα «βρεις» τον Διόνυσο ακούγοντας μόνον Βάγκνερ και παραπλήσια;
Το «Συμπόσιο» τού Πατέρα τής «θέασης» Πλάτωνα ήταν και μεταφορά ως προς το μέγιστο Γένος τού έρωτα, για να εξεταστούν άλλα θέματα, και δια αυτής τής μεταφοράς ήταν και μια προσπάθεια να υποβιβαστεί σε μια θέση στην οντολογική-νοητική ιεραρχία (τής σκέψης κ.λπ) που να μην σημαίνει μέγιστο Γένος. 'Ομως, απέτυχε ο Πατέρας αυτός, και μαζί του όλη η εννοούμενη ως αποκλειστική φιλοσοφία φιλοσοφία. Δεν είναι το (αρχέγονο) «Είναι» τού κυρίου Χάιντεγκερ αυτό που θα ανατρέψει την ιεραρχία τής Λογοκρατίας και τής νοησιαρχίας, αλλά ο φτερωτός θεός τού έρωτα, τόσο απλά.
Παρατήρηση προς χορευτές (και ηθοποιούς-θεατρικούς) υποψήφιους Διόνυσους. Χωρίς αυτί και μουσική, απλά θα χορεύετε. Αν σας αρκούν οι κολακείες τού Νίτσε, εντάξει, περιοριστείτε σε αυτές.
Ως καλοί πιστοί μαθητές, ατάλαντοι, όπως ακολούθησαν τον πρώτο δάσκαλο Μαρξ, με όλα τα ελαττώματα του, έτσι ακολούθησαν πιστά τον δεύτερο δάσκαλο τους Νίτσε, πάλι μαζί με όλα τα ελαττώματα του. Ακολούθησαν όλες τις οδηγίες, όντας οι καλύτεροι στην επιβεβαίωση και επαλήθευση τής πιο στενής γενεαλογίας.
Διόνυσος είναι όποιος τείνει να μπορεί να εκπέμψει και να ακούσει όλες τις μουσικές.
ΑπάντησηΔιαγραφή---
Μπηχτή στον Φρειδερίκο Νίτσε.
Μα πως μπόρεσες να πιστέψεις ότι θα «βρεις» τον Διόνυσο ακούγοντας μόνον Βάγκνερ και παραπλήσια;
Το «Συμπόσιο» τού Πατέρα τής «θέασης» Πλάτωνα ήταν και μεταφορά ως προς το μέγιστο Γένος τού έρωτα, για να εξεταστούν άλλα θέματα, και δια αυτής τής μεταφοράς ήταν και μια προσπάθεια να υποβιβαστεί σε μια θέση στην οντολογική-νοητική ιεραρχία (τής σκέψης κ.λπ) που να μην σημαίνει μέγιστο Γένος.
'Ομως, απέτυχε ο Πατέρας αυτός, και μαζί του όλη η εννοούμενη ως αποκλειστική φιλοσοφία φιλοσοφία.
Δεν είναι το (αρχέγονο) «Είναι» τού κυρίου Χάιντεγκερ αυτό που θα ανατρέψει την ιεραρχία τής Λογοκρατίας και τής νοησιαρχίας, αλλά ο φτερωτός θεός τού έρωτα, τόσο απλά.
Ιωάννης Τζανάκος
Παρατήρηση προς χορευτές (και ηθοποιούς-θεατρικούς) υποψήφιους Διόνυσους. Χωρίς αυτί και μουσική, απλά θα χορεύετε. Αν σας αρκούν οι κολακείες τού Νίτσε, εντάξει, περιοριστείτε σε αυτές.
ΔιαγραφήΙωάννης Τζανάκος
Το 1968 προσπάθησαν να χορέψουν καλά, αλλά χωρίς καλά αυτιά, τόσο καλά όσο χρειάζονταν. Άρα, δεν ήταν ο Διόνυσος μαζί τους, όπως νόμιζαν..
ΔιαγραφήΙωάννης Τζανάκος
Το «1968» ήταν η εξέγερση άμουσων χορευτών και ηθοποιών. Είχαν «αυτί» αλλά όχι όσο χρειάζονταν για τον χορό που τόλμησαν να χορέψουν.
ΔιαγραφήΙωάννης Τζανάκος
Ως καλοί πιστοί μαθητές, ατάλαντοι, όπως ακολούθησαν τον πρώτο δάσκαλο Μαρξ, με όλα τα ελαττώματα του, έτσι ακολούθησαν πιστά τον δεύτερο δάσκαλο τους Νίτσε, πάλι μαζί με όλα τα ελαττώματα του. Ακολούθησαν όλες τις οδηγίες, όντας οι καλύτεροι στην επιβεβαίωση και επαλήθευση τής πιο στενής γενεαλογίας.
ΔιαγραφήΙωάννης Τζανάκος
Το μέγιστο Γένος τού έρωτα δεν έχει καλή σχέση με την «θεωρία», ειδικά με την «θεωρία περί έρωτα».
ΔιαγραφήΙωάννης Τζανάκος