Δευτέρα 30 Ιανουαρίου 2023

Η αλήθεια είναι το χειρότερο σενάριο που κάποτε θα γίνει πράξη.

Η αλήθεια είναι το χειρότερο σενάριο που κάποτε θα γίνει πράξη. 
Ζούμε στον χειρότερο δυνατό κόσμο, και σε αυτόν τον κόσμο ο καλύτερος δυνατός κόσμος είναι ο χειρότερος δυνατός κόσμος ερχόμενος. 
Κάποτε γίνεται αυτό για το οποίο δεν υπάρχει χειρότερο. 
Αυτό που είναι καλύτερο είναι ο αναγκαίος πρόλογος του χειρότερου, και σαν αναγκαίος πρόλογος φανερώνεται κι αυτός ως στοιχείο τού χειρότερου. 
Αυτός όμως ο πρόλογος λειτουργεί σαν διπλασιασμός τού κακού: 
Το καλύτερο παρουσιάζεται, αν λειτουργεί έτσι, σαν χειρότερο κι από το χειρότερο, σαν χλεύη, σαν παρηγοριά που σε προσβάλλει περισσότερο κι από την βία τού χειρότερου που προλογίζει. 
Το καλύτερο τούτο είναι χειρότερο από το χειρότερο, το χειρότερο που θα έρθει δεν μπορεί να φτάσει στον βαθμό έντασης κακού το καλύτερο. 
Αυτό το καλό είναι πιο κακό από το κακό. 
Ο καλύτερος δυνατός κόσμος τούτος είναι χειρότερος από τον χειρότερο από αυτόν χειρότερο δυνατό κόσμο. 
Ο κόσμος αυτός είναι ο καλύτερος δυνατός κόσμος όντας ταυτόχρονα ο χειρότερος δυνατός κόσμος, και ο κόσμος αυτός ως ο καλύτερος δυνατός κόσμος αυτού τού κόσμου αποτελεί το χειρότερο μέρος του, ξεπερνώντας το χειρότερο κακό με ένα καλό που φανερώνεται σαν χειρότερο από αυτό που είναι ως κακό χειρότερο του.
--
 
Όταν ανοίγουν οι φάκελλοι των ισχυρών κρατών, πρώτα έρχονται τα καρυκεύματα και μετά το «κυρίως γεύμα». Αν και το να παρακαλάς ένα συμμαχικό ηγεμονικό κράτος να διασπάσει την χώρα σου είναι «κυρίως γεύμα», όπως και να το κάνουμε.
Δεν είναι καθόλου σίγουρο μάλιστα αν αυτό το νέον κράτος τής προλεταριακής αρετής θα ονομάζονταν βόρεια Ελλάδα, έχω κάποιες αμφιβολίες περί τούτου.
Μας έσωσε ο γεωπολιτικός ρεαλισμός-κυνισμός τού Στάλιν, μην σας πω κιόλας και κάποιες αξίες του, ναι, αξίες του.
Τον φαντάζομαι να λέει:
«Καλά αυτοί οι ανίκανοι δεν φτάνει που μου καρφώνουν τα γκομενικά τους, αλλά ζητάνε να διασπάσω και την χώρα τους. 
Το έκανα [ή θα το κάνω] στην Κορέα αλλά εκεί υπάρχει λόγος, δεν θα το κάνω για αυτούς τούς ανόητους. 
Εξάλλου είναι η Ελλάδα, ωραία χώρα. Είπα κάποτε ότι στην Ευρώπη θα παρελάσουμε σαν νικητές και στην Ελλάδα σαν προσκυνητές [αστικός μύθος]. 
Στείλε τους εκεί 150.000 δολάρια και πες στην γραμματεία να μην με ενοχλήσουν άλλο...»
Κάνω λογοτεχνία. Μη με κρίνει το παπαδαριό για το ότι πείραξα τους ιστορικούς χρόνους.
--
 
Η ευθύνη των μητροπολιτικών ριζοσπαστικών θεωρήσεων: όταν ζεις σε μιαν ισχυρή ιμπεριαλιστική μητρόπολη, εσωτερικεύεις την υπεροψία τής μητροπολιτικής άρχουσας τάξης. 
Βλέπεις τον υπόλοιπο κόσμο σαν κάτι που μπορεί να μοιραστεί και να ξαναμοιραστεί χωρίς αυτό να είναι επικίνδυνο για την ζωή των ανθρώπων που ζούνε κάπου εκεί κάτω. 
Έχεις το περιθώριο να σκέφτεσαι έτσι, διότι η θέση σου στην παγκόσμια ιμπεριαλιστική ιεραρχία εξουσίας σε φέρνει σε κάποια μερική μεν αλλά ισχυρή ταυτότητα με την άρχουσα τάξη τής χώρας σου..
--
 
Δεν παρακολουθώ Βουλή [30-1-2022]. 
Είμαι κολλημένο άτομο. Ζεστά κουλούρια: Ζαχαριάδης, Βαφειάδης, και ερωμένες τους, οι οποίες είναι και πρακτόρισσες να'ούμ.
Καλά να χωρίσεις ρε σύντροφε, να το πιστέψεις κιόλας ότι το αμόρε ήταν πράκτορας τού εχθρού;
Φανταστείτε τώρα να έπαιρναν και εξουσία τα άτομα.
Το πίστευαν ότι είναι πράκτορας η πρώην γυναίκα ερωμένη κ.λπ; ή απλά ήταν η κατά τας γραφάς πρέπουσα κατηγορία;
Ούτε ο θεός δεν ξέρει, διότι ως γνωστόν δεν υπάρχει.
Εξομολογητής, πατέρας, ανώτατος ηγέτης τού παγκόσμιου προλεταριάτου όμως υπήρχε.
Του τα κάρφωναν όλα.
Και ζήταγαν ένα κάτι τις, ένα κρατίδιον τέλος πάντων, μιαν ηγεμονίαν προλεταριακήν. Στα απαυτά τους το έθνος. Καλά αυτό το καταλάβαμε, δεν χρειαζόμαστε τα αρχεία για να το επιβεβαιώσουμε και να το εμπεδώσουμε.
Το ότι ήταν τόσο γελοία πρόσωπα δεν το ξέραμε όμως.
Ευτυχώς, υπό μιαν άλλη έννοια.
Τους κατάλαβε και ο Στάλιν που ήταν μεν ανόητος κυνικός μερικές φορές, αλλά ένα μυαλό το είχε που και που, και τους αγνόησε.
--
 
Η γεννητικότητα των απώτατων γενών είναι προβληματική έτσι κι αλλιώς. 
Φόρμες, υπεραφαιρέσεις, μεγάλα χρήσιμα κενά δοχεία, χρήσιμα ως κενά, χρήσιμα ωστόσο, υπάρχοντα μόνον ως δοχεία κ.λπ. υπάρχουν όσο υπάρχουν, αν έχει νόημα να το λέμε έτσι, ως άρρηκτα μεταξύ τους, αλλά αν θεωρήσεις αυτό το άρρηκτον οντολογικά, έμπλεξες άνθρωπε μου. 
Αλλά τι νόμισες ωστόσο; 
Μπορείς να αποσπάσεις ένα από αυτά, χωρίς τους συντρόφους του στο άρρηκτον; 
Ήδη έχεις αποδεχτείς έτσι την οντολογικοποίηση αυτού τού άρρηκτου, ακόμα κι αν συνάπτεις μόνος σου διαζύγιο ενός από αυτά από ένα ταίρι του (έχει και άλλα). 
Δεν υπάρχει αυτό το διαζύγιο. 
Το εν και η διαφορά, λέξεις κενές, λέξεις γενικότατες, φόρμες κενές, χρήσιμες, τα είπαμε, αλλά για πάντα ενωμένες. 
Μάταιες οι προσπάθειες τής (νέας) οντολογίας τής διαφοράς.
--
 
Απορία. Υπάρχουν ανώτατα γένη που δεν έχουν την ιδιότητα τού κατηγορήματος; Εγώ ο ταπεινός λέω όχι. 
Τα ανώτατα γένη είναι κενές μορφές τής γλώσσας που σημαίνουν κάποια υβριδική ένωση με την κατάσταση που ορίζουμε κανονικά ως κατηγόρημα. 
Τι στα κομμάτια είναι τούτο; 
Δεν ξέρω αλλά νομίζω πρέπει να υπάρχει αν όλα στην γλώσσα είναι γλώσσα σε λειτουργία. 
Αυτό προϋποθέτει βέβαια ότι η γλώσσα περιέχει σε κάθε στιγμή της τον κατηγοριακό προσδιορισμό. 
Ισχύει αυτό; Που να ξέρω. Πρωτοετής είμαι, μη μας πάρουν με τις πέτρες οι δάσκαλοι. 
Ελπίζω να ανακαλύπτω ξανά κάποια Αμερική, και να μη λέω ανοησίες λόγω σύγχυσης ορολογικής..
--
 
Η ζωή να είναι χαρούμενη, αλλά η μουσική θλιμμένη.
--
 
Κάποιοι εγελιανοί νόμισαν ότι ο Έγελος τους υποσχέθηκε πλήρη και καλοπληρωμένη ιστορική σύνταξη, μια χαρά, να κάθονται πάνω στους κόπους και τα βάσανα των ανθρώπων τής παλιότερης εποχής, να τα καρπώνονται, και να τους ρίχνουν κι ένα βλέμμα κατανοήσης και συμπόνοιας, πάνω από τον τάφο.
Η ίδια η διαδικασία, το προτσές που λέγανε (εγώ δεν το έλεγα ποτέ έτσι), τους διέψευσε, και μάλλον προβλέπεται και άλλο αίμα, κι άλλα δάκρυα, κι άλλος ιδρώτας, με άγνωστη τη συνέχεια τού όλου πράγματος.
Όμως, παρά το τέλος τής βιασύνης ή ακόμα και τής ελπίδας, στους νεοεγελιανούς κύκλους, δημιουργήθηκε το βασανιστικό ερώτημα: Όντως υποσχέθηκε ο Έγελος αυτή την σύνταξη; 
Ή οι νεοεγελιανοί κατάλαβαν λάθος;
--
 
Ιωάννης Τζανάκος
 
 
 
 
 
 
 
 

Η κοπροφαγία των διεθνών συμμαχιών.

I introduce you to sin as I am, as a corrupter of innocent souls.

I am more than happy to introduce non-leader revolutionary people in sin, in the sin of shit-eating [koprophagia and obligatory koprolagnia] of opportunistic international alliances, which the leaders of revolutions usually want to keep only to themselves.

An introduction to the sin of opportunistic koprophagia and koprolagnia, from a man who once ate the shits of revolutionary leaders without complaint.

The international alliance as koprophagia and obligatory koprolagnia.

If you have to ally with an evil enemy to defeat your direct enemy, then it's like being forced to eat a plate of shit that smells, at the time, less bad than the plate of shit your direct enemy is feeding you.

So the Vietnamese communist will be forced to eat the plate of shit offered to him by Soviet social-imperialist state capitalism, in order not to eat the stinkiest, at that moment, plate of shits offered to him by American imperialism-capitalism. You'll eat the least dirty plate of shit, but it's still a plate of stinky shit, and you'll even develop a shit-poop lust:

At the very least, at that moment, you should start liking the stinking shit, and eventually you will (this is a shit-lust that acquires psycho-ideological characteristics "after the fact", so let's not mess with psychoanalysis in the formal sense, yet, so, Lacan wait a minute please, this is politics, play with your dog in the office hall please, until we call you too).

What we said about the Vietnamese communists also applies proportionally (but not in such a simple way, as we said elsewhere) to the Ukrainian or Iranian democrats, leftists, maybe even communists.

You will eat the allied plate of shit, you will love that food, and don't listen to the Ideal (non-Stalinist) Marxists or anarchists who will tell you that you are not eating shit but just doing your job.

So that you don't misconstrue what I'm saying, some, I'll tell you that anyone who doesn't want to eat this plate of shit, and believes that he will be able to fight the immediate enemy without alliances with forces that also offer shit, as the Iranians leftists believe, he will simply continue to eat the plate of shits that is forced upon him by the immediate enemy.

The first shit-eating politician: Lenin. Let those who deny the forced coprophagia of alliances study him better.

---

Η διεθνής συμμαχία ως κοπροφαγία και υποχρεωτική κοπρολαγνεία.

Αν πρέπει να συμμαχήσεις με έναν κακό εχθρό για να νικήσεις τον άμεσο εχθρό σου, τότε είναι σαν να τρως αναγκαστικά ένα πιάτο με σκατά τα οποία μυρίζουν, εκείνη τη στιγμή, λιγότερο άσχημα από το πιάτο με σκατά που σε ταϊζει ο άμεσος εχθρός.

Έτσι ο βιετναμέζος κομμουνιστής θα φάει αναγκαστικά το πιάτο με σκατά που του προσφέρει ο Σοβιετικός σοσιαλιμπεριαλιστικός κρατικός καπιταλισμός, για να μην φάει το πιο βρωμερό, εκείνη τη στιγμή, πιάτο με σκατά που του προσφέρει ο αμερικάνικος ιμπεριαλισμός-καπιταλισμός. Θα φας το λιγότερο βρώμικο πιάτο με σκατά, το οποίο όμως παραμένει ένα πιάτο με βρωμερά σκατά, και θα αναπτύξεις μάλιστα και μια σκατολαγνεία-κοπρολαγνεία: 

Το λιγότερο, εκείνη τη στιγμή, βρωμερό σκατό θα πρέπει να αρχίσει να σου αρέσει και εντέλει θα σου αρέσει (πρόκειται για μια κοπρολαγνεία που αποκτά ψυχικά-ιδεολογικά χαρακτηριστικά «εκ των υστέρων», οπότε μη μπλέξουμε με την τυπικά εννοούμενη ψυχανάλυση, ακόμα, Λακάν περίμενε λίγο παρακαλώ, εδώ μιλάμε για πολιτική, παίξε με το σκυλάκι σου στον προθάλαμο τού γραφείου παρακαλώ, μέχρι να σε φωνάξουμε κι εσένα).

'Ο,τι είπαμε για τους Βιετναμέζους κομμουνιστές ισχύει αναλογικά επίσης (όχι όμως με τόσο απλό τρόπο, όπως είπαμε αλλού) για τους Ουκρανούς ή Ιρανούς δημοκράτες, αριστερούς, ίσως και κομμουνιστές. 

Θα φας το συμμαχικό πιάτο σκατών, θα αγαπήσεις αυτό το φαγητό, και μην ακούς τους Ιδανικούς (μη σταλινικούς) μαρξιστές ή αναρχικούς που θα σου πούνε ότι δεν τρως σκατά αλλά κάνεις απλά την δουλειά σου.

Για να μην παρερμηνεύσετε ό,τι λέω, μερικοί, θα σας πω ότι όποιος δεν θέλει να φάει αυτό το πιάτο με σκατά, και πιστεύει ότι θα μπορέσει να παλέψει τον άμεσο εχθρό χωρίς συμμαχίες με δυνάμεις που προσφέρουν κι αυτές σκατά, όπως πιστεύουν οι Ιρανοί αριστεροί, απλά θα συνεχίσει να τρώει το πιάτο με σκατά που του προσφέρει αναγκαστικά ο άμεσος εχθρός.

Ο πρώτος σκατοφάγος: Λένιν. Ας τον μελετήσουν καλύτερα όσοι αρνούνται την αναγκαστική κοπροφαγία των συμμαχιών.

Ιωάννης Τζανάκος



Η λαγνεία τής απάρνησης τής λέξης..

Κυριακή 29 Ιανουαρίου 2023

Dear friends ''from the east"..

If we are not accused of being pro-Westernimperialism, we will be accused of being coldwar social democrats.
Before you think about something harder, to you answer the answer you think I'm going to give you, I say this:
Against a China that even now commits genocide against the Uighurs and against a Russia that committed genocide in Mariupol, I am not a coldwar social democrat, I am a warmwar democrat and liberal, I even think positive of Churchill and Roosevelt, so I have no hesitations .
The imperialist East, in the historical moment we live in, is worse than the imperialist West, end of conversation, and if Marxism cannot digest this simple fact, then its last living remnants will disappear.
Monthly Review, and other smelly shit.
--
Dear friends ''from the east", I dare not call you comrades, have you ever considered that the data and analyzes you derive to construct "anti-western imperialist" analyses, come from... the west?
But which west?
This part of West is the part of West that want to leave the Ukrainian and Iranian people to the teeth of the eastern imperialists, "for peace".
The Westerners who provide you with anti-Westernism are like the Christians of the late Roman era, waiting for the barbarians to defeat Rome.
--
Yes, I know, there are good Marxists in the western world, who don't slander the Kurds, don't stand up for the mass murderer Assad, they don't pretend they don't know what's going on in theocratic Iran, they don't identify the victim (Ukraine) with the perpetrator (Russia), they are in a good way "anti-Zionist" and not anti-Semitic.
Here on Facebook, I have met the impeccable Michael and revolutionary socialists from Oakland who always say the right thing and have not let down the honest, truly honest red flag, despite their faults.
But these slandered and few in the global Marxist ideological community are very clean, very emotional, very moral, flawless Marxists, while I who am a dirty, eternally nonmoral, pathological pro-Kurdish, Kurdomaniac, Iranomaniac, Ukrainomaniac, renegade infidel old man, certainly not marxist, only opportunistically as it is called, fan of Alcibiades and not of Christ and Marx, card player, impulsive sinner, full of passions, I want an attack on the fascist east, it will do the eastern peoples good, don't listen to marxist bullshit, I want ideological war now, defeat Russia's now, China's defeat, I want to be done with these bastards..
--
An honest but inadequate Marxist "anti-imperialist" reasoning.
Honest Marxists like Michael make a Vietnam-Ukraine analogy.
Just like this: just as the Vietnamese "communists" received help from the (Stalinist state capitalist) Soviet Union to drive the American imperialists out of Vietnam, so the Ukrainian liberal democrats (who express the free will of the vast majority of Ukrainians) they have the right to receive help from the imperialist west, to expel the Russian fascist invaders from the Ukrainian land.
Before I give my opinion, I make a statement:
Only with these Marxists do I agree to have a serious discussion, or to play cards, so I can reveal to them before the discussion that I also know how to steal at cards.
They are not the only ones who know how to steal, and since as a Greek opportunist I have spent a lot of time in card games and women's affairs, I would like them to also know that I see them when they continue to steal in the card game.
Let's get to the heart of the game, without claiming to play fair, how much longer can I stand to play fair with my friends who are constantly robbing in the card game and selling me honesty? It's impossible, I'm bored, you stole me, I'll steal you too. But that doesn't mean that you will consider my every move as theft. You will play without saying in advance that I am stealing, but you will prove it, you will show it, oh moralistic teenager of human history.
Let me give my opinion on the subject of the analogy of honest Marxists who are more honest than other Marxists, but they are not virgins of morality.
-
When the US intervened in Vietnam, there was already a pro-Western government in South Vietnam, half of Vietnam was in the ideological political cultural sphere of influence of the Western imperialist world, not without the consent of a large part of its population, so this intervention was not an invasion, as it was, after, in Iraq (again by the Americans), as is the invasion of Ukraine by Russian fascists, with no one wanting for them, not even the pro-Russian Ukrainians (few as pro-Russian in the Russian-speaking Ukrainian community).
So, sorry dear Marxist to spoil your analogy soup, the Vietnam example you put on the table is unfortunate, although it certainly fulfills the need to satisfy the Marxist mythology of the Vietnam-symbol. The age of Totems is over, and so are totemic analogies.
--
 
Ιωάννης Τζανάκος
 
 
 
 
 

Sorry comrades to hurt you..

 
Sorry comrades to hurt you, but I'm doing what Marx himself asked me to do in a nightmare I had yesterday.
He came angry in my sleep and asked me to fuck his followers.
"I don't want believers you motherfuckers, fuck you"..
The harshest theocracy: Marxism.
As the former general secretary of the Greek (Stalinist) communist party said: "from communist you can become an opportunist, but from an opportunist you cannot become a communist again".
The Koran doesn't say anything like that either, you just face a death sentence for apostasy, and so on, while the Stalinist communist says something worse, that if the satanic-opportunist quality takes hold in you, there is no going back, once an opportunist for always an opportunist. 
Ιf your communist identity is "contaminated" by opportunism, you can neither repent nor return repentant to your communist family.
At the same moment you fell into the sin of opportunism, at the same moment you entered forever, while still living, into the hell of bourgeois ideology-sin.
 
Ιωάννης Τζανάκος
 

Διάσπαρτες σκέψεις για τον επιστημονικό σοσιαλισμό τής Πράξης και την κωμική απελπισία μας.

I don't stretch socialism to the heavens, our known "heavens", I want to throw it into our daily lives, and no, no, this is not May68.
 
Προς κάποιους σεβάσμιους και όχι τόσο γέροντες, εντάξει, είπαμε.
Όταν μετά από 30 χρόνια αποδημήσουν εις Κύριον, να ξέρουν ότι αυτά τα γλιτσιάρικα όντα θα πάνε στην τελετή αποχαιρετισμού (αν ζούνε), και εις άρθρα φλογερά θα τους τιμούν με δόξα και τιμή, καταχωρώντας τους στο ιερόν βιβλίον των ενδόξων προγόνων τής ανανέωσης. 
Σιγά σιγά θα τους ξανακάνουν δικούς τους, όπως το ξέρουν καλά, όπως ξέρουν καλά να λερώνουν τα πάντα όσο ζει κάποιος, αν τολμάνε βέβαια, διότι μερικούς δεν τολμάνε να τους πειράξουν όσο ζούνε, τούς φοβούνται.
Μερικοί δεν αγγίζονται όσο ζούνε αλλά γίνονται αντικείμενο μετά θάνατον κριτικής (Κονδύλης), εφόσον δεν αφομοιώνονται βέβαια στο σχήμα λόγω των παντελώς ετερογενών απόψεών τους, αλλά άλλοι είναι έτοιμοι για μελλοντική κατανάλωση οικειοποίηση και λιγουλάκι κριτική, εντάξει. 
Δεν φταίνε βέβαια που δεν είναι...Κονδύλης, αυτό έλειπε να πρέπει να γίνεις τέρας σμιτιανό για να μην σε πιάνουν στο στόμα τους ως δικό τους, όταν αποδημήσεις.
Μα τι σκέφτομαι θα πείτε τώρα..
Έλαμουντέ..

Στο λογότυπο στις «Θέσεις» τού Μηλιού λείπει ο Λένιν.
Υπάρχει ο Μαρξ, ο Ένγκελς, ο Αλτουσέρ, ο Τσε Γκεβάρα και ο Πουλαντζάς, αλλά όχι ο Λένιν, αν και ο Γκεβάρα ο Αλτουσέρ και κάπως ο Πουλαντζάς αναφέρονταν θετικά, υπερθετικά θετικά στον Λένιν.
Ο Μηλιός κάνει ένα αλματάκι, το οποίο θυμίζει τις πειραγμένες φωτογραφίες τού Στάλιν.
Πόσο άθλιος είσαι, πόσο ψεύτης, πόσο κακομοίρης είσαι ρε Μηλιέ, το ξέρεις;
 
 
Άλλο είναι να κάνεις κριτική στον Λένιν, να μην έχεις ταύτιση με τις ιδέες του, ακόμα και να τον ξεθεμελιώνεις, και άλλο είναι να τον απαλείφεις από την «ιερή συνέχειά» σου, βλάκα Μηλιέ, άχρηστε, φανφαρόνε, την στιγμή μάλιστα που αυτή η ρημάδα η «ιερή συνέχειά» σου έχει «εντός» της άτομα που σέβονταν και αποδέχονταν την παράδοση που εγκαινίασε ο ίδιος ο Λένιν, πάντως περισσότερο από εμένα λόγου χάριν.
Επιτελεστικότητα λοιπόν:
Υπάρχει περίπτωση να είσαι στα συγκαλά σου και να θέλεις να διαβάζεις αναλύσεις για το ένα και το άλλο, μαρξιστικές μάλιστα, και να ανοίγεις καν αυτό το έντυπο που διευθύνει αυτός ο βλαξ ο πονηρόβλαξ;
Τι να διαβάσεις δηλαδή;
Η ίδια η «επιτελεστικότητα» τής συμβολικής έναρξης τού εντύπου, σου κραυγάζει:
Μην ασχολείσαι με μαλακίες. Ρίξτο στο τζάκι.
 
Και εκεί που όλα ήταν ήρεμα και μεταφυσικώς νοούμενα έπεσε ο μεταδομιστικός κεραυνός και έλαμψε το φως των «σωμάτων». Κοιτάχτε. Εμείς πιστέψαμε στον Λόγο κάποιου Lenin και δεν κάναμε έτσι, δεν το κάναμε και τόσο μεγάλο θέμα, πέρα από κάποια εμβατήρια.
 
Κοιμάμαι και ξυπνάω με την επιθυμία να φωνάξω σε όλους τους ριζοσπάστες και (ακόμη) επαναστάτες: μην αφήνετε πίσω σας την κατάφαση. Κατάφαση κατάφαση, σύντροφοι, προτού διαβείτε τον δρόμο τής άρνησης. 
Η λογική ζει και αναπνέει με την επιθυμία και την πραγμάτωση μιας προτασιακής κατάφασης που να μπορεί να ελεγχθεί εμπειρικά. 
Αφού η Λογική συγκροτείται με αυτόν τον στόχο, γιατί να μην συγκροτείται με τον ίδιο βασικό στόχο και η κοινωνική και πολιτική οντολογία εκείνη που θα ήθελε να κυριαρχείται από την Λογική; 
Ο Hegel δεν φταίει για την κάθε άστοχη αρνητική οντολογία μας, αλλά αν είναι να θεραπευτούμε ας τον ξεχάσουμε για λίγο. 
Όταν έχεις καταντήσει αλκοολικός τής αρνητικής διαλεκτικής ακόμα και ένα ποτηράκι κρασί Hegel σού κάνει κακό. Υποτροπιάζεις.
 
Το ιδανικό αποτέλεσμα τής δράσης πολλών ειδικών τομέων τής επιστήμης θα ήταν η κατάργηση ή η σημαντική αποδυνάμωση τους μέσω τής ολικής πραγμάτωσης τους (φανταστικό και ανέφικτο σενάριο).
Αν η ιατρική και η φαρμακολογία κατασκεύαζαν λ.χ τα ιδανικά θεραπευτικά μέσα θα αρκούσε ίσως μια στατική διαχείριση τους ως επιστημών, ή αν ανακαλύπτονταν το ελιξίριο τής αθανασίας, το ίδιο.
Ακόμα όμως κι αν δεν μιλάμε για ένα φανταστικό τέλος αυτών των επιστημών που ζούνε και αναπνέουν με ό,τι κακό μπορεί να σου συμβεί αλλά για μια παράκαμψη από το πεδίο τους, είναι νομίζω προφανές ότι κανείς από μας τους υπόλοιπους δεν θέλει να τις συναντήσει, απλά διότι κανείς δεν θέλει να συναντήσει το πεδίο τους.
Όσο μιλάμε για τις λεγόμενες θεραπευτικές επιστήμες, όλα αυτά είναι ok, μιλώντας αλληγορικά. 
Ακόμη κι αν υποθέσουμε ότι οι φορείς αυτών των επιστημών διογκώνουν τεχνητά την παρουσία τους ως επιστημών μέσω μιας διόγκωσης των προβλημάτων που αντιμετωπίζουν (αυτή είναι μια υπόθεση που έχουν επίσης διογκώσει όλοι οι ακροαριστεροί και ακροδεξιοί ιατροφοβικοί), δεν μπορούμε να αρνηθούμε πλήρως την αξία μιας κάποιας παρουσίας τους όσο υπάρχουν αυτά τα προβλήματα.
Το ζήτημα γίνεται δυσκολότερο όταν μεταβαίνουμε στις λεγόμενες κοινωνικές επιστήμες, και βέβαια στα πεδία τους. 
Εκεί υπάρχουν ενεργές ακόμα, και θα συνεχίσουν να υπάρχουν, όλες εκείνες οι ουτοπίες που ζούνε και αναπνέουν με την φανταστική πιθανότητα κατάργησης των διαμεσολαβήσεων αυτών των πεδίων από ειδικούς πρακτικούς αλλά και επιστημονικούς θεσμούς. 
Οι κοινωνικοί θεσμοί έχουν πρωτοδημιουργηθεί και συνεχίζουν να λειτουργούν και να αναπτύσσονται σε ένα άδικο ταξικό και ιεραρχικό σύστημα. 
Οι ουτοπιστές και οι σεκταριστές θεωρούν ότι μαζί με την καταστροφή τού ταξικού συστήματος θα καταστραφούν ή θα απονεκρωθούν και οι κεντρικοί θεσμοί που το πλαισιώνουν. Χρειάζεται βέβαια να αλλάξουν αυτοί οι θεσμοί, εκ θεμελίων, αλλά η ουτοπική υπόθεση ότι θα συμπαρασυρθούν από την καταστροφή τής ταξικής κοινωνίας είναι λανθασμένη.
 
 
Συντάσσω προχείρως αλλά εξ' ιδίας πείρας έναν κατάλογο των δαιμονικών-σατανικών ιδιοτήτων συμφώνως προς την Πίστη τού Μαρξισμού ο οποίος δια των διαφόρων Ομολογιών του κατηγοριοποιεί το δαιμονικόν-σατανικόν και το χρησιμοποιεί εναντίον των Απίστων Μη-Μαρξιστών αλλά και στις διάφορες διαμάχες μεταξύ των αλληλοκατηγορούμενων-αλληλοκαταγγελλόμενων Ομολογιών του. Αμήν.
Το πρόβλημα αυτής τής δαιμονολογικής-σατανολογικής μελέτης έγκειται στην δαιμονική-σατανική ιδιότητα τού συντάκτη τής μελέτης, σύμφωνα πάντα με τις φήμες που κυκλοφορούν μεταξύ όλων των Ομολογιών.
Ο συντάκτης αρνείται τις κατηγορίες, και επιπλέον ισχυρίζεται θρασυτάτως ότι τούτη η μελέτη θα μπορούσε να συνταχθεί μόνον μέσω (αθλίων) υποκειμένων όπως τούτος, εφόσον η συγκεκριμένη θρησκεία στηρίζει την Πίστη της στον απόλυτο αγώνα απέναντι σε κάθε θρησκεία, άρα αρνείται ως θρησκεία την παρείσφρηση θεολογικών/θρησκευτικών, άρα και δαιμονολογικών-σατανολογικών, όρων κατά την μελέτη τού εαυτού της.
Είναι το γνωστό σύνδρομο τού Κομισαρίου, που σημαίνει Υπουργός που δεν είναι Υπουργός αλλά Υπουργός είναι εντέλει, αρκεί να μην λεχθεί ποτέ ως Υπουργός. 
Αναλόγως ισχύει και στο «γενικός γραμματέας» που Πρόεδρος είναι εντέλει, αλλά να μην λεχθεί ποτέ ως Πρόεδρος, διότι θα είμαστε Αστοί, ενώ έτσι δεν είμαστε, Αστείοι είμαστε. 
Όχι και τόσο αστείοι όμως, αν σκεφτεί κανείς τις συνέπειες και τις επιπτώσεις αυτής τής αντιθρησκευτικής θρησκείας, ειδικά πάνω στα μυαλά των Πιστών της.
 
Αποφάσισα μια μέρα φίλοι μου να πάψω να είμαι ρεβιζιονιστής, οπορτουνιστής και άλλα μη κατανοητά από το μη μαρξιστικό/μαρξοειδές κ.λπ κοινό. 
Όπως καταλάβατε η απόφαση μου αυτή θα ήταν δυνάμενη να υλοποιηθεί μόνον ή κυρίως με την βοήθεια των συμμετεχόντων στην ειδική γλώσσα που χρησιμοποιεί τέτοιους.. όρους να τους πω; 
Με κάποια σεμινάρια και ένας εξωτερικός συνεργάτης θα μπορούσε να βοηθήσει. 
Όμως υπάρχουν ανυπέρβλητα προβλήματα ορισμού των παραπάνω .. όρων να πω; Διότι στον αντι-οπορτουνιστικό αγώνα συμμετέχουν πολλοί οι οποίοι αλληλοκαταγγέλλονται χρησιμοποιώντας αυτόν ακριβώς τον όρο εναντίον τού άλλου αντι-οπορτουνιστή. 
Όμως το πρόβλημα μου μεγάλωσε κι άλλο όταν αντελήφθην ότι και κάποιοι που ειρωνεύονταν αυτό το συγκεκριμένο κατηγορητήριο, όπως ορίζονταν δια του όρου τούτου, τα ίδια έπρατταν με άλλες λέξεις. 
Μην σας κουράσω με τις λεπτομέρειες τού απέραντου πλούτου των συμπληρωματικών όρων.. επί τού όρου. 
Σκέφτομαι μόνον μήπως η ορθή οδός θα ήτο ακριβώς να ήθελα σε αυτήν μου την ιδεολογική περιπέτεια να ορίσω εντέλει το ιδεολογικό ράκος που έχει απομείνει ως μαρξιστικός εαυτός μου ως «Το Οπορτουνιστικόν καθ'εαυτόν», ή «Το όντως Οπορτουνιστικόν». 
Έτσι και η μάταιη έρευνα μου θα λάμβανε τέλος και η επιστήμη του μαρξισμού -λέμε τώρα- θα είχε ενώπιον της αυτό το ίδιο το καταραμένο αντικείμενο της. 
Δεν νομίζω να βρίσκονταν ωστόσο κάποιος που θα αμφισβητούσε και αυτήν μου την αγαθώς ομολογημένη ιδιότητα. 
Λέτε; 
Είναι τόσες οι ικανότητες τού πονηρού πνεύματος ώστε θα ήταν εύλογο και ορθό να το υποψιαστεί κάποιος ότι η ίδια η εμφάνιση του δεν θα ήταν βέβαια απαλλαγμένη από τα στοιχεία τού αγαθού πνεύματος. 
Καταλάβατε τώρα; 
Ούτε οπορτουνιστής δεν μπορείς να είσαι σε αυτό τον κόσμο.
 
Είναι όντως άστοχο να μιλάμε για μια ανθρώπινη φύση, εφόσον θα έπρεπε να συμπεριλάβουμε στον ορισμό της ό,τι ανθρώπινο υπήρξε και θα υπάρξει. 
Ας πούμε ότι μπορούμε να συλλέξουμε όλες τις ιδιότητες αυτού του ανθρώπινου γεγονότος ως τα τώρα. 
Και πάλι, έχουμε πρόβλημα. 
Τι θα φανερωθεί στο μέλλον; 
Αν παρουσιαστούν και άλλα δεδομένα τού ανθρώπινου γεγονότος σίγουρα θα εμφανιστούν ιδιότητες ή υπο-ιδιότητες τις οποίες αγνοούσαμε. 
Αλλά και όταν λέμε: ως τα τώρα, τι εννοούμε; 
Τι είναι αυτό το τώρα; 
Αλλά ας πούμε ότι τα προσπερνάμε και αυτά τα προβλήματα ορισμού μέσα από την πρόβλεψη και επιβεβαίωση όλων των ειδικών καθορισμών τού ανθρώπινου σε ένα σχετικά οριστικό μέλλον όπου θα φαίνεται ότι όλα μπορούν να οριστούν. Λογικά και τότε θα κρατάγαμε μιαν επιφύλαξη, δεν θα είμαστε δογματικοί. 
Θα μπορούσαμε να λέμε σε μια τέτοια περίπτωση ότι επειδή δεν ξέρουμε το μέλλον κρατάμε μιαν επιφύλαξη, μέχρι να... μέχρι τι όμως; Το τέλος; 
Ας πούμε ότι αυτό το λ.χ θερμοδυναμικό τέλος έρχεται και το ξέρουμε. 
Πώς θα ξέρουμε τι θα ήμασταν αν αυτό το τέλος αναβάλλονταν; Ακόμα και πριν ένα αναπόφευκτο και αυστηρά καθορισμένο φυσικό τέλος δεν ξέρει κανείς τι θα αναδύονταν ως νέο στο ανθρώπινο που θα συνέχιζε να ζεί.
 
Υπάρχει μια εν μέρει παράλογη εν μέρει ρεαλιστική εν μέρει θεολογική και εν μέρει φιλοσοφική ή φιλοσοφίζουσα αίσθηση των πραγμάτων που σε υποβάλλει στην μεταφορική εικόνα ότι ζούμε σε μια μεγάλη φυλακή. 
Αυτήν την αίσθηση δεν μπορώ να την αποβάλλω από μέσα μου. 
Και όταν ακούω ότι κάποιος δηλώνει φωναχτά ότι έχει τα κλειδιά αυτής τής φυλακής υποψιάζομαι ότι απλά θέλει να μας πάει σε μιαν άλλη φυλακή, ουσιαστικά σε ένα άλλο παράρτημα αυτής τής μεγάλης φυλακής. 
Πρώτοι ύποπτοι κλειδοφύλακες οι ιδρυτές θρησκειών και οι συνεχιστές πιστοί τους, δεύτεροι ύποπτοι κλειδοφύλακες οι κοινωνικοί αναμορφωτές και οι συνεχιστές πιστοί τους.
 
Σύμφωνα με μια έγκυρη βιογραφία του ο Nietzsche έγραφε από ένα σημείο και πέρα αποσπασματικά γιατί υπέφερε από αφόρητες κεφαλαλγίες και άλλες ενοχλήσεις. Το αφηγείται και ο ίδιος. 
Πόσο άστοχη μπορεί να είναι η ανάλυση ενός έργου αν δεν ληφθούν υπόψιν τέτοια βιογραφικά δεδομένα! 
Από την άλλη η απολυτοποίηση αυτών των δεδομένων μπορεί να οδηγήσει σε άλλες λανθασμένες θεάσεις τού έργου και του δημιουργού που εξετάζεται. 
Ίσως λόγου χάριν αυτή η ροπή του Nietzsche προς τους αφορισμούς να είναι και ενδογενής στην δημιουργική ιδιοσυγκρασία και το είδος τού λόγου του, ή απλά να μην έχει νόημα να δούμε τις βιογραφικές αιτίες εμφάνισης ενός έργου αν τούτες είναι απλά οι αφορμές εμφάνισης αυτού τού λόγου.
--
 
 
Summary: the "leftist" criticism of Sovietism, as it incorporated ideological elements derived from ultra-leftism, Trotskyism, anarchism, "Maoism", etc. not only does not solve our strategic problem but exacerbates it.
The paradoxical and funny thing at the same time is that this ideological explosion of criticism from a multifaceted utopian point of view, not only does not solve our strategic problem, but makes us all (and anarchists as well) captives of every left "ultra-left" social democracy, type Tsipras Varoufakis Sanders etc.
The tragic thing, however, and not at all funny, is that this left social democracy manifests itself as ideological and geopolitical captive of the emerging eastern imperialisms.
For this reason, let not many be surprised by the "centrist" turn of some of us who have been pointing out all this for decades

 
Ιωάννης Τζανάκος
    
  

Δικαιοκρατία και νέος σεκταρισμός.

Αυτό το πράγμα που λέγεται παγκόσμια ιστορία..

Αυτό το πράγμα που λέγεται παγκόσμια ιστορία φαντάζει στο κουρασμένο πλέον μυαλό μου σαν μια αιματηρή σαπουνόπερα στο κέντρο τής οποίας βρίσκεται μια διαρκής δική, εις την οποία δικαστές, κρινόμενοι, κατήγοροι υπερασπιστές και μάρτυρες, αλλά και κοινό θεατών τής δίκης, είναι όλοι εγκληματίες και κουτσομπόληδες τής γειτονιάς, ταυτόχρονα.
Δεν λείπει από αυτό το πανηγύρι ένα υπερβατικό στοιχείο, εφόσον γύρω από κάθε έγκλημα τριγυρνάει μια απώτατη αιτία.
Που είναι είναι άραγε η αιώνια αμμουδιά; εκεί που όλα θα σβηστούν από το κύμα χωρίς ποτέ να ξαναγραφτούν; Αυτή η δικογραφία τής γραφής θα αποτεφρωθεί ποτέ;
---
Διευκρινίσεις. Θέλοντας να μην κρίνεις προθέσεις προσπαθείς να δεις κάπου ή παντού καλές ή ουδέτερες προθέσεις, όπου πραγματικά ουδέτερη πρόθεση ίσως να σημαίνει άμεση ή σχετικά ελάχιστα αργοπορημένη ικανότητα διάκρισης μεταξύ μιας άδικης και μιας μη άδικης πράξης χωρίς προκατάληψη ως προς την πρόθεση του εκάστοτε δρώντα (οι άνθρωποι δρουν και σκεπτόμενοι).
---
Η ριζοσπαστική θεωρία/πρακτική στην νεωτερικότητα (πω πω, βαριά πράματα), ενώ φαντάζεται ότι θα βρει στο μέλλον έναν μετα-πολιτικό παράδεισο που θα επαναφέρει τον προ-πολιτικό παράδεισο, ασκείται στην πρακτική (πιθανής επαναφοράς) μιας καθαρής δικαστικής (ρωμαϊκής) actio (αν θυμάμαι καλά τον όρο), με δικαιώματα ως προφάσεις ή χωρίς δικαιώματα για τους πολίτες.
Τι ωραία επιθυμία, έτσι;
Και πόσο στολισμένη.
Από την μια πλευρά οι δεξιοί και από την άλλη πλευρά αυτοί οι τυχοδιώκτες.
Δεν έχουμε καμία ελπίδα γιατί ποτέ δεν είχαμε.
--
"Ναι, αλλά κι εσείς/εσύ...".
Το διαχρονικό "επιχείρημα" που ακούς σε κοινοβούλια αλλά και μέσα σε σπίτια, σε καφετέριες, ή ακόμα κι αν βγάλεις γλώσσα στον βασανιστή σου και αυτός θέλει να σε "αποστομώσει".
Η καθημερινή, οικουμενική και πάντα τετριμμένη υπόσταση αυτού τού, πως να πω; επιχειρήματος, μας επιτρέπει να κάνουμε μετάβαση από κάθε γένος σε κάθε άλλο γένος, χωρίς οι επαγγελματίες φιλόσοφοι να μπορούν να μας ψαρώσουν όπως όταν ήμασταν "νέους!." πρωτοετείς φοιτητές.
Άσε μεγάλε τις θεωρίες περί μετάβασης σε άλλο γένος και πες μου σε ποια φατρία τής εξουσίας ή ψευτο-αντιεξουσίας είσαι, και επίσης πείσε με ότι εσύ δεν έχεις χρησιμοποιήσει αυτό το πώς να το πω; επιχείρημα.
 
Ιωάννης Τζανάκος
 

Σάββατο 28 Ιανουαρίου 2023

Ουδετερότητα και Πόλεμος (2).

Τα όρια των (κακών) προθέσεων. Ουδετερότητα και Πόλεμος (1).

Value System..

 
Ιn my value system, Democracy and freedom precede and surpass Justice.
In the value system of those where Justice precedes freedom and Democracy, neither democracy survives, nor freedom, and ultimately neither Justice survives.
No to Righteous people, Yes to Democratic people.
--
 
Marxism was not superior to other modern revolutionary views because it better expressed a demand for justice or because it was the scientific theoretical expression of the class struggle from the point of view of the working class.
Marxism prevailed, not anymore - especially in its new form, because above the demand for justice and struggle, it placed as a basic criterion of judgment (on) a society in motion the possibility of its dynamics, therefore it set the condition of dynamic progress as one of the main starting points of a positive or negative judgment on an overall social form (as to quality and the capacity of its political and economic institutions to respond to it).
Marxism was not a theory of de-development and strategic inhibition of capitalist modernization and modernization in general, although of course it strictly judged its destructive and oppressive form within its historical capitalist contexts.
Once Marxism removed this criterion, it ceased to be an autonomous theory and surrendered its weapons to all forms of sectarianism and anarchism.
---
Strict criteria for a new - intended as - scientific socialism:
1. Criticism of the form of development and not criticism of development and modernization in general.
2. Harder atheism.
3. Criticism of statism but not of the state in general. The death of the state will come too late or never.
4. Drawing up a strategic plan to replace capitalism with a system of democratic socialism, where individual property will not be replaced by a collective property and domination, but (individual property and domination will be replaced) by a form of collective-and-individual non-proprietary management of wealth and labor products.
---
The abolition of private property and individual wealth is the absolute practical condition for a socialist society to exist, but for this socialist society to be without class exploitation, this abolition must not create a new kind of domination/ownership in the management and distribution of wealth.
The replacement of individual wealth and the abolition of individual domination over wealth will not mean the existence of a collectively owned wealth, but (will mean) the existence of a non-dominant and non-proprietary free social-individual economy of collective-and-individual management of wealth.
--
-----------
 
Since the aspirant as the new Shah, claims that he has changed and that he also wants democracy in Iran, let him be asked to answer if he accepts to exist in Iran a full, integrated, modern bourgeois parliamentary democracy, without the mediation of a supposed transitional semi-democratic stage as necessary political administration framework.
The would-be Shah does not make clear statements on this, so he is complicit about the theocrats staying in power.
--
The hardest internal boundary of the Arab world, the one that prevents every non-naive democratic citizen of the world, from sympathizing with this world and standing in solidarity, is religion. The Arabs in their vast majority are deeply poisoned by religion, which in their case is the most cruel, demanding, male-dominated patriarchic religion that has ever existed since the human world existed.
I have no intention of flattering Arab hyper-religiosity, not because I dislike the Arabs as they present themselves to me in my immediate perception, but because I want at some point the Arabs themselves to be rid of this vampire in their minds which drains them of all positive and creative power.
Who does not know the shocking achievements of the glorious era of the Arab boom? Science, philosophy, art, at some point also a state of tolerance for otherness, at the same time of course that the Arabs were champions in conquest, the slave trade, forced violent Islamizations, etc.
What stopped progress in the Arab world?
The West; Not so much.
Colonialism? Not so much.
Neo-nationalism? Not so much.
Religion, that's to blame for everything, that ruined everything, stopped everything.
--
As in 1939-1945, today there is a fascist axis (which is not only geopolitically and geographically defined) and against it is everyone else (some of whom are not particularly progressive).
The geographically determined fascist axis consists of neo-tsarist Russia, China, theocratic Iran, North Korea, and has as semi-allies or subordinates the Erdogan regime in Turkey, the Assad regime in Syria and the statist leftist movements in Latin America ( not Lula, not Boric).
Qualities of the new fascist axis:
1. Revisionism in relation to intra-European or Euro-Asian borders.
2. Anti-Westernism using a spiteful diversion of the anti-colonial ideology, for which diversion the anti-colonial post-colonial ideology itself is also "responsible".
3. Anti-woke homophobia/transphobia, idealization of the family institution and revival of misogyny, with this idealization as a pretext.
4. Adoption of the harshest Speglerian and neo-Speglerian ideologies about "closed cultural circles" with geocultural characteristics.
5. A model of mixing state capitalism/socialism with extreme neoliberal policies is proposed.
The New Left of the West in its vast majority watches the neo-fascist phenomenon dumbfounded, frozen, ideologically unarmed, politically guilty, morally disengaged, and this is done in a strange way that has to do with its traditional vindictive and ideologically dead-end anti-Westernism, wich is rooted in extreme hetero-determination of Left from the cynicism of logic "the enemy of my enemy is my friend".
--
The index of ''collective guilt'' is always an ''already collective innocent'', on the basis of which all the sacredinquisitors pass judgments of condemnation.
--
Η αριστερά και ο αναρχισμός πιστεύουν βαθιά ότι η ανθρωπότητα είναι ένοχη, πίστη που μοιράζονται με την άκρα δεξιά και την θεοκρατία.
Βέβαια, κάθε συλλογική και οικουμενική ενοχή έχει στο τέλος τού χρόνου της, μερικές φορές στο τέλος τού χρόνου, μια λυτρωτική λύση, η οποία είναι και το τέλος αυτής τής ενοχής και η έναρξη μιας χρυσής εποχής αθωότητας.
--
Μετά από την ισραηλινή επίθεση στην Τζενίν που είχε 9 νεκρούς, ένας Παλαιστίνιος τρομοκράτης επιτέθηκε σε συναγωγή στην Ανατολική Ιερουσαλήμ, σκοτώνοντας 10 ανθρώπους που παρακολουθούσαν τελετή εις μνήμην τού ολοκαυτώματος, και οι τρομοκρατικές ισλαμοφασιστικές πολιτοφύλακες τής Χαμάς και τής ισλαμικής τζιχάντ έσπευσαν να επικροτήσουν την ενέργεια.
Στη Γάζα έγιναν διαδηλώσεις πανηγυρισμού.
Οι αντισιωνιστές αριστεροί, το πιο ύπουλο είδος, θα τονίσουν την σειρά των γεγονότων αποδίδοντας όλη την ευθύνη στο Ισραήλ, το οποίο και σε αυτή τη σειρά των γεγονότων ήταν αυτό που ξεκίνησε τον κύκλο τής βίας.
Δεν θεωρώ ό,τι λένε απόλυτα ψευδές, άρα για μένα επίσης το Ισραήλ έχει ευθύνη, αλλά ταυτοχρόνως πιστεύω ότι ο αραβικός και ισλαμικός αντισημιτισμός θα έπραττε το ίδιο ακόμα κι αν δεν υπήρχε πρόκληση βίας από τη σκοπιά τού Ισραήλ.
Το γεγονός ότι ο Παλαιστίνιος τρομοκράτης επιτέθηκε σε συναγωγή στην οποία υπήρχε τελετουργία για τη μνήμη των θυμάτων τού ολοκαυτώματος, και το γεγονός ότι παλαιστινιακές αραβικές μάζες πανηγύρισαν για αυτή την πράξη, δείχνει πολλά, δείχνει την ιστορική καταγωγή τού αραβικού εθνικισμού και σωβινισμού από μια θεμελιωτική ιστορική στιγμή όπου υπήρξε πολιτική γεωπολιτική και ιδεολογική συμμαχία του με τον ναζισμό.
--
The genocidal attack on the Yezidis was proportionately the Holocaust of the Kurdish people, because the Arab and Turkish Islamofascists targeted the deep heart of the Kurdish nation that was and is the Yezidis.
If Arab and Turkish pride and arrogance could, this would be the fate of the entire Kurdish people.
No solidarity with Arab and Turkish movements, until they recognize without excuses and conspiracytheories the Yezidi Genocide, and until the murderous intent and anti-Kurdish hatred is rooted out from within the infected Islamic heart of these movements and peoples.
--
If your words don't align with your heart, something is wrong. If your words that are not in tune with your heart, are spoken to lay people, something will go wrong.
Let's say what we feel, and let it's wrong, let's say what we think, even if it's not as brilliant as the brilliant idea.
--
Many days have passed, and I will point out the temporary retreat of the libertarian movement in Iran.
It wasn't defeated, it folded in self, but at the same time I don't know, I can't know what sufferings the fighters are subject to, now.
The conclusion: the time of revolutionary militarism is coming.
But progressive revolutionary militarism without PKK-style militarism cannot exist in West Asia.
I don't know what the Persians will do in the end, and the Iranian-Kurdish communists integrated into Iranism, I know that the Kurds in Iran must start forming themselves without internationalist moral and political inhibitions, as an effective armed force.
--
Try as you might, but I cannot claim to be able to overcome my one-sidednesses that was fueled because the values wars in which I participated.
Here it is:
Since NO Palestinian organization has condemned the Genocide of the Yezidis, an innocent, almost unarmed, harmless people, I do NOT believe any Palestinian or Arab in general, when they claim that they do not have a problem with Judaism but with "Zionism".
They lie, most Arabs are Liars, because they half-recognized the Holocaust against Jewry because they were forced to do so, calculating international public opinion and the power of the Zionist state.
If they had good intentions and a healthy view of recent history, they would show this in the case of the Yezidi Genocide.
They do not clearly say that this Genocide was mainly committed by Arabs, Turks (and other nationalities) jihadists and nationalists.
Also some of the Lying Arabs have dared bigoted Lie to imply that the genocidal persecution of the Yezidis was secretly organized by "Zionism".
Western leftists and anarchists may be mocked by the Arabs, but not me, because I am not Western, I am Greek.
--
I am not so dishonorable as to claim that my heart is driven by impartiality, but I have a pretension to you accept that a man's partiality may be the result of an injury which he has been because he has tried to be impartial to all,
especially with the wronged people, and has seen that the the first to violate impartiality and the universal moral criterion were sometimes those wronged.
I am not a Christian, I do not want nor can I be a Christian, nor a post-Christian, and my anti-Christianity which is as deep as the well of hell leads me to Achilles'screem:
You betrayed me and I will betray you, because if I do not betray you traitor I will betray myself.
--
The non-pathological response to the holocaust seems to be that it should never be repeated ("NEVER AGAIN"), against the Jewish people but also against any people, and that this good of non-repetition will be the result of the humanization of humanity through elimination of ultranationalism totalitarianism etc.
The pathological response, e.g. Zionism, is to say "Never again" for your own people, never a victim again, even if that means you'd rather have the people become the victim as the perpetrator to build a steel wall of invulnerable defense, to never become a victim again.
It is easy to choose the blameless moral and non-pathological response, but I, the sinner and eternally sick, will choose to defend -also- the pathological response, not only this one, because nothing can yet convince me that the "healthy '' response will result in the actual survival of a people that simply almost ceased to exist, completely.
Let the "healthy" examine a little more their health, the impeccable.
--
If I want to realize universal global morality, I must arm myself with the duty of an impeccable consistency, where all the earth is the moral homeland.
If I cannot do this, even if I desire it, if I cannot yet rise to this Height, then, I will fight so that my people are not wronged, and if they are wronged, then I will reverse your lie, people of big words and small deeds, and yes, I will even become a liar if I can expose your lie, your so blameless self, and yes, I will fight to prevent annihilation from happening again.
Whoever judges Zionism, after what has happened, without taking all this into account, let him come to my place and let us duel.
--
Freedom to the Ukrainian, Iranian and Kurdish people.
Crush fascist Russia. Brotherhood of Jews and Palestinian Arabs, democratic confederation without colonization and murders, down with Hamas, defeat to the Muslim brotherhood, defeat until the ground for Likud and the Kahanist fascists.
-------
 
Ιωάννης Τζανάκος