Πέμπτη 15 Απριλίου 2021

Εδώ..

Στη ζωή μετράει η Δέσμευση, η Δέσμευση σε αξίες, αρχές, και η Δέσμευση είναι πρώτα από όλα παραμονή σε έναν Εαυτό.

Ο «Εαυτός» δεν είναι ένα απλό «Εγώ».
Ο Εαυτός σημαίνει ότι παραμένω Εδώ και δεν το βάζω κάτω, δεν θα αλλάξω κουφάλες.

«Δεν αλλάζω» όμως δεν σημαίνει παραμένω προσκολλημένος σε ένα Όνομα, αν αυτό το Όνομα το έχουν οικειοποιηθεί τσακάλια και γύπες.

Σας χαρίζω τα ένδοξα Ονόματα, και κρατάω την Ουσία.

Δεν είμαι Τίποτα άλλο παρά η επιμονή μου να τα ζυγίζω όλα στο ζύγι τής Αρετής, όπως την εννοώ και όπως με έμαθε η εμπειρία τής ζωής μου.

Εσείς και τα κακοποιημένα Ονόματα που τα έχετε κάνει πλέον «δικά» σας, κρατηθείτε γερά πάνω στο Τίποτα τής ευκολίας μιας απάτης που δεν λέει να τελειώσει, κρατήστε όμως τουλάχιστον έστω έναν Εαυτό, έναν ελάχιστο Εαυτό που να μην κλαψουρίζει συνέχεια για τις αδικίες που σας έκαναν, για το πόσο άδικη είναι η «κοινωνία», για το πόσο σας έκαναν κακό κάποιοι «άλλοι».

Πείτε έστω μια φορά Είμαι Αυτό, και πείτε Τι είναι Αυτό, χωρίς να αναφέρετε πάλι τούς «κακούς» που «δεν σας άφησαν», και άλλες μικρότητες.

Πείτε έστω μια φορά Είμαι Εδώ και δεν το κουνάω, κι ας έρθουν όλες οι καταιγίδες να με σαρώσουν, όλες οι συμφορές να με μαστιγώσουν.

Είμαι Εδώ και δεν κάνω ρούπι ως το τέλος, μόνον με την αρετή, χωρίς κανένα Όνομα, χωρίς καμία «αναγνώριση», χωρίς καμία ελπίδα.

 

Ιωάννης Τζανάκος

 

 

1 σχόλιο: