Παρασκευή 10 Ιουνίου 2022

Θα πιω κρασί στο κρανίο σας..

Δεν είναι δυνατόν να έχουν επιβεβαιωθεί πλήρως όλες οι προβλέψεις μου για ένα συγκεκριμένο θέμα και να υποχωρήσω.  
Δεν είναι δυνατόν να έχω πληρώσει προσωπικό κόστος σε «φίλους» και «συντρόφους» (ευτυχώς τούς ξεφορτώθηκα τούς σάπιους αριστεριστές, καλή καριέρα τούς εύχομαι), να έχω σπάσει όλο μου το ιδεολογικό «περιβάλλον», γι' αυτό τον λόγο, να έχω υποστεί κάθε είδους συκοφαντίες και «ιδεολογικές» ταπεινώσεις από αυτούς που θεωρούσα ομοϊδεάτες μου, να μου έχουν πει «δεν θα σου μιλάει κανείς», και εγώ να υποχωρήσω.  
Δεν γίνεται, να έχω θυσιάσει την «καλή» μου εικόνα και το «καλό» μου όνομα στους αριστερούς κύκλους της σάπιας ελληνικής αριστεράς, να έχουν σταματήσει την επιστημονική μου πορεία, επειδή υποτίθεται ότι ήμουν εθνικιστής, και μετά, αυτό που είπα για το τουρκικό κράτος και τις φιλοδοξίες του να επιβεβαιώνεται στο σύνολό του και εγώ να υποχωρήσω. 
Όχι μόνο δεν θα σταματήσω, αλλά θα πιω κρασί στο κρανίο σας προδότες τής ελληνικής αριστεράς και του ψεύτικου ελληνικού αναρχισμού. 
  
Κάτω η Τουρκία!
Κάτω η Ρωσία!  
Θάνατος στους κατακτητές!
 
Ιωάννης Τζανάκος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου