Πέμπτη 25 Μαρτίου 2021

4 σημεία για το κοινωνικό όριο

1. 

Υπάρχει μια νομοτελειακή μονιμότητα «παρουσίας» τού γενικού καθορισμού των κοινωνικών ορίων και διαχωρισμών [ή τού γενικού καθορισμού τού κοινωνικού ορίου και διαχωρισμού] [ή ουσιαστικοποιημένα λεχθέν τής κοινωνικής «οριακότητας» και τού κοινωνικού «πεπερασμένου»], αλλά αυτή η «μονιμότητα» δεν πρέπει να εκλαμβάνεται ως ταυτόσημη με την εκάστοτε ειδική [ιστορική] έκφρασή της [άρα και με την «σημερινή»].

 

2.

Η εκάστοτε κοινωνία θα έχει πάντα όρια, φράχτες, σύνορα, περιορισμούς, απαγορεύσεις, και εν γένει περιορισμένες δυνατότητες, και [η εκάστοτε κοινωνία] θα είναι πάντα Σύστημα, ήτοι θα είναι πάντα ένα «Κυρίως-Κλειστό-Σύστημα» το οποίο θα τείνει να «ανοίγει» για να διατηρήσει την σταθερότητά του και όχι για να γίνει «κάτι» «ριζικά άλλο» ως «ανοιχτό». 

Ακόμα και μια επανάσταση παράγει μια μετάβαση από ένα «Κλειστό» [Σύστημα] σε ένα άλλο «Κλειστό» [Σύστημα], ακόμα κι αν αυτό το «άλλο» θεωρείται «ανοιχτότερο» από το «προηγούμενο».
Η ιδεολογική ασωτία τού μετανεωτερικού υπερφιλελευθερισμού και των νεοαριστερίστικων ρευμάτων [ή των μετανεωτερικών εκτροπών τού παραδοσιακού αντικαπιταλισμού-αντικρατισμού] γύρω από αυτό το «επίκεντρο» δεν έχει πάψει, αλλά θα πάψει, διότι η ροπή τού καπιταλισμού σε ένα άνευ ιστορικού προηγουμένου «άνοιγμα» και σε μιαν [αντίστοιχη με αυτό το «άνοιγμα»] «υπέρβαση-καταστροφή των ορίων» έχει δείξει [δια τού «εαυτού» της ως ροπή] τα όρια κάθε άμετρου «ανοίγματος», έχει αναδείξει τα όρια τής [έμπρακτης και θεωρητικής] κριτικής των ορίων-και-φραχτών και την έχει προσδιορίσει για πάντα σε ένα [ή ως ένα] γενικό καταστροφικό πλαίσιο το οποίο δεν θα γίνει ποτέ [ξανά] εποικοδομητικό.

 

3.

Ο [εθνο-]φασισμός και τα παρακείμενά του [κυρίως ανατολικά] φονταμενταλιστικά ρεύματα, έχουν αξιοποιήσει επιδερμικά και δημαγωγικά [άρα και υποκριτικά] αυτή την ιστορική «ανακάλυψη» τής Οντολογικής Κλειστότητας και Οριακότητας τής [εκάστοτε] Κοινωνίας, την αναεμφάνιση τής αξίας/σημασίας τού Κοινωνικού Πεπερασμένου, αλλά το θέμα είναι βαθύτερο από αυτά τα ρεύματα και τις επεξεργασίες τους.

Εξάλλου και ο εθνοφασισμός-εθνοολοκληρωτισμός και ο φονταμενταλισμός καθορίζονται άμεσα από το Κεφάλαιο, από τον Καπιταλισμό, άρα είναι αδύνατον να μην ακολουθήσουν [με μεγαλύτερη ή μικρότερη ένταση] την νομοτελειακή ροπή τού Κεφαλαίου/Καπιταλισμού προς την υπερπαγκοσμιοποίηση-μητροπολιτικοποίηση και καθολικοποίηση τού «ανθρώπινου κόσμου».   
Με αυτήν τους την «ακολούθηση» δείχνουν ότι πέρα από δουλάκια τού Κεφαλαίου/Καπιταλισμού υπόκεινται στις πολιτικές, ιδεολογικές, πολιτισμικές αντινομίες του[ς]. 
Συνπαράγουν με τον Καπιταλισμό [ως πολιτικοί και ιδεολογικοί συντελεστές του] [περαιτέρω] «μη-προοπτικό Χάος» και υπόκεινται στις ίδιες φαυλοκυκλικές «κινήσεις» [πρότερης-ταυτόχρονης-μεταγενέστερης][αυτοκρατορικής] πολιτικοοικονομικής υπερεπέκτασής του και αντιδραστικής [πρότερης-ταυτόχρονης-μεταγενέστερης] εθνικιστικής/θεοκρατικής αναδίπλωσής του, δημιουργώντας ίσως «νέες» μορφές τού Ίδιου.

 

4.

Αυτό που «ζητιέται» πλέον από το Οικουμενικό Κοινωνικό Είναι, είναι μια «αναδιατύπωση» τής Κλειστότητας-Οριακότητάς του, αλλά αυτή [την «αναδιατύπωση»] δεν θα «τού» την «προσφέρει» ούτε ο νεοπαραδοσιακός Εθνικισμός, ούτε ο Φασισμός, ούτε ο Φονταμενταλισμός.

 

 

Ιωάννης Τζανάκος

 

Koma avaze Biji bij YPG

Δογματισμός και ιστορική περιοδολόγηση..

 
Η θεωρητική πρακτική τής ιστορικής περιοδολόγησης τού καπιταλισμού, σε διαφορετικές φάσεις που σηματοδοτούν ριζικές δομικές διαφορές εντός τού γενικού-ειδικού καπιταλιστικού καθορισμού τού κοινωνικο-οικονομικού Είναι, ενώ γενικά είναι μια ορθή θεωρητική πρακτική που με την σειρά της ανανοηματοδότησε την αριστερή-εργατική πολιτική, είχε και έχει μια (κυρίαρχη) δογματική οντολογική «χρήση».
Πως την προσδιορίζω όμως αυτή την (δογματική οντολογική) «χρήση»;
Ας δούμε την σειρά των θεωρητικών νοηματοδοτήσεων τής καπιταλιστικής πραγματικότητας που εδραιώνουν αυτή την δογματική χρήση τής μαρξιστικής περιοδολόγησης τού καπιταλισμού, και την συγκροτούν ως λειτουργικό ιδεολογικό στοιχείο τού ευρύτερου δογματικού τρόπου ιδεολογικής νοηματοδότησης και ανάλυσης τής καπιταλιστικής πραγματικότητας:
Η δογματική ανάλυση χρησιμοποιεί απολυτοποιώντας το «καινοφανές» των φάσεων τού καπιταλισμού, με έναν συγκεκριμένο απολογητικό για τον «μαρξισμό» τρόπο, ο οποίος αποκρυσταλλώνεται άμεσα σε οντολογική γραφειοκρατική ιδεολογία.
Ας δούμε τον τρόπο με τον οποίο γίνεται αυτό, «βήμα-βήμα»:
Όταν αναδύεται ένα ξεχωριστό ειδικό στοιχείο τού καπιταλισμού αυτό παρουσιάζεται (από τον δογματισμό) ως ριζικά καινοφανές:
Ο ιμπεριαλισμός ως θεμελιακό «δομικό γνώρισμα» τού ίδιου τού καπιταλισμού που αναδύεται στην ώριμη φάση του ως ένα κυρίαρχο επικαθοριστικό «δομικό γνώρισμά» του, παρουσιάζεται από τον δογματισμό ως ένα νέο στοιχείο του, και με αυτό τον τρόπο γίνεται μεν προσαρμογή τής αρχικής (μαρξιστικής) θεωρίας στην πραγματικότητα, εφόσον τούτη με αυτή την «προσαρμογή» «αναγνωρίζει-γνωρίζει» ό,τι δεν «αναγνώριζε-γνώριζε» (ως (την) δομική σημασία αυτού τού «γνωρίσματος»), αλλά μιας και αυτή η «πραγματικότητα» παρουσιάζεται ως «νέα» συνεχίζει να θεωρείται η αρχική θεωρία «άτρωτη» στον πυρήνα της αν και δεν περιείχε αυτό το «δομικό γνώρισμα», εφόσον αυτό το «δομικό γνώρισμα» παρουσιάζεται ως (υποτίθεται) μη-υπάρχον κατά την εμφάνιση-δημιουργία τής αρχικής θεωρίας. 
Το μόνο που υποτίθεται ότι χρειάζεται, αυτή η θεωρούμενη ως άτρωτη στον πυρήνα της θεωρία, είναι μια προσαρμογή στα υποτιθέμενα νέα δεδομένα, παραμένοντας άτρωτη σε αυτόν τον εντέλει μεταφυσικό πυρήνα της.
Στην πραγματικότητα η ισχυρή «εμφάνιση» αυτής τής θεμελιακής δομικής πτυχής τής καπιταλιστικής πραγματικότητας στην γενική πραγματικότητά της, δεν σηματοδοτεί την «εμφάνιση» ενός «νέου» στοιχείου της αλλά την ανάδυσή του σε μια ισχυρότερη συστημική θέση «εντός» τού συστημικού οικοδομήματος τού καπιταλισμού, πράγμα που σημαίνει ταυτόχρονα ότι αυτό το στοιχείο υπήρχε πάντα ως θεμελιώδες γνώρισμα τής καπιταλιστικής πραγματικότητας, ως πάντα υπάρχουσα (σε αυτήν την καπιταλιστική πραγματικότητα) δομική πτυχή που απλά αναδύθηκε ως ισχυρότερη:
Το συνολικό Κεφάλαιο, ο καπιταλισμός είχε πάντα την ιμπεριαλιστική πλευρά του, ο καπιταλισμός ήταν πάντα ιμπεριαλιστικός, δεν υπήρξε ούτε πρόκειται να υπάρξει μη-ιμπεριαλιστικός καπιταλισμός, και ακόμα και οι μη-ιμπεριαλιστικές χώρες ή τα  μη-ιμπεριαλιστικά Κεφάλαια είναι ιμπεριαλιστικές/-α με την έννοια ότι εντάσσονται ως υπο-ιμπεριαλιστικές/-α σε μιαν ευρύτερη ιμπεριαλιστική-καπιταλιστική δομή (σαν εξαρτημένα ή ημι-εξαρτημένα, συμπληρωματικά, υπαγμένα, στοιχεία της κ.λπ).
Ο δογματισμός των δογματικών, όχι μόνον των μ-λ αλλά και διαφόρων «ανανεωτών» ή μετα-μαρξιστών, έγκειται στο γεγονός ότι σκοπεύοντας να αφήσουν άθικτο τον μερικώς λανθασμένο θεωρητικό πυρήνα τής ανάλυσης τού Μαρξ για το Κεφάλαιο, ως καθορισμού υπάρχοντος ανεξάρτητα από πολιτικούς, χωροκυριαρχικούς και άλλους καθορισμούς/αυτοκαθορισμούς του, εντέλει τον διατηρούν «προσαρμόζοντάς» τον (αυτό τον «θεωρητικό πυρήνα») επικαλούμενοι την αλλαγή τής πραγματικότητας, με την «εισβολή» ενός νέου δομικού στοιχείου:
Δεν είναι, για αυτούς, λανθασμένη και ιδεολογικά «ύποπτη», η απουσία των πολιτικών-γεωκυριαρχικών και άλλων καθορισμών από την μαρξική εικόνα, αλλά απορρέουσα από την αντιστοιχία της με μιαν άλλη «περίοδο» ή «εποχή» τού Κεφαλαίου.
Έτσι και αντανακλάται από αυτούς αυτή η πραγματικότητα και μένει άθικτος ο λανθασμένος θεωρητικός πυρήνας στον οποίο έλλειπε αυτό το «στοιχείο», άρα διατηρείται η «πίστη» σε έναν αρχικό αποκαλυψιακό-οντολογικό θεωρητικό πυρήνα.
Αυτή η μυστικοποιητική ιδεολογική πρακτική έχει σαν αποτέλεσμα να διατηρείται ένα ιδεολογικό οπλοστάσιο αντίστοιχο με το ιδεολογικό οπλοστάσιο τής εποχής όπου ο καπιταλισμός κρίνονταν κυρίως σχετικά ανεξάρτητα από τους ιμπεριαλιστικούς-αποικιοκρατικούς καθορισμούς του.
Και έτσι ενώ κρίνεται (από τους δογματικούς) ο ιμπεριαλιστικός καπιταλισμός τής ώριμης φάσης δεν κρίνονται τα βαθύτερα δομικά στοιχεία του όπως υφίστανται στο Κεφάλαιο εν γένει, άρα μπορούν να γίνουν οικειοποιήσιμα από την νέα γραφειοκρατία όσο αυτή «διατηρεί» στην ζωή τού κρατικού σοσιαλισμού αναλογίες ή ομοιότητες με τις δομές τού Κεφαλαίου: σοσιαλ-ιμπεριαλισμός, δικαιολόγηση τής εθνικής/εθνοτικής καταπίεσης κ.α.
Αυτή η απολυτοποίηση τής θεωρητικής πρακτικής τής περιοδολόγησης ως απολυτοποίηση τής «ριζικής-ανά-φάση-περιοδολόγησης» τού καπιταλισμού, δηλαδή η απολυτοποίηση τής διαφοράς ανάμεσα σε έναν υποτιθέμενο μη-ιμπεριαλιστικό και σε έναν υποτιθέμενα μεταγενέστερο ιμπεριαλιστικό (μονοπωλιακό) καπιταλισμό, έχει σήμερα και μιαν ενδιαφέρουσα νεογραφειοκρατική και νεο-σοσιαλιμπεριαλιστική αντιστροφή:
Οι νέοι σεκταριστές μιλάνε για μια «σημερινή» [στην εποχή μας] υπέρβαση και αυτής τής ιμπεριαλιστικής φάσης, με την «μετάβαση» τού καπιταλισμού σε ένα ομοιογενές ολοκληρωτικό καπιταλιστικό σύστημα: αυτό που λένε οι ναρίτες «ολοκληρωτικό καπιταλισμό».
Και να μην αναφέρεται αυτό το σοφιστικό έκτρωμα τού Ναρ και άλλων νεοσταλινικών-νεοτροτσκιστών, μπορεί κανείς αλά Μηλιός να αναφέρεται σε έναν τρόπον τινά «αμιγή» καπιταλισμό -πλέον ή και πάντα, ακόμα κι αν δεν χρησιμοποιούνται επί τούτου ειδικοί και πρόσθετοι κατηγοριακοί προσδιορισμοί για να παρουσιαστεί «καλύτερα» το ιδεολόγημα τού καθαρού καπιταλισμού.
Ψεύτες.
Για αυτό και μιλάνε για επιστροφή στον Μαρξ, πριν τον Λένιν, όχι μόνον γιατί τους έπιασε ο πόνος για την θεολογία τους (που τούς έπιασε), δηλαδή την επιστροφή στον «αγνό Πατέρα» πέραν των τάχα κρατικά/κρατικοκαπιταλιστικά «μολυσμένων επιγόνων», αλλά και γιατί έτσι μπορούν χωρίς τις λενινιστικές «ενοχλήσεις» να πάψουν να ασχολούνται με την εθνική κυριαρχία από την σκοπιά των αδύναμων/ανισχυρότερων εθνών/εθνών-κρατών και εθνοτήτων [δεν ταυτίζονται], άρα μπορούν να μετατραπούν σε σεκταριστές αντιεθνικιστές, έτοιμοι να παραδώσουν την χώρα και την εθνότητά τους ακόμα αν είναι αδύναμη και μικρή σε ισχύ στους εχθρούς της, ή (μπορούν να μετατραπούν) σε απενοχοποιημένους σοσιαλ-ιμπεριαλιστές αριστεριστές αν η χώρα τους είναι ισχυρή και αποκομίζουν (από αυτό το γεγονός) κι αυτοί τα υλικά και εξουσιαστικά (μέσα στο κίνημα) οφέλη τους.
Και προδότες, αλλά όχι για το προλεταριάτο [υπέρ τού προλεταριάτου], αλλά για τις ισχυρότερες χώρες ή εθνότητες [υπέρ των ισχυρών χωρών ή εθνοτήτων], αν είναι πολίτες/μέλη μιας ανίσχυρης χώρας ή εθνότητας, και Σοβινιστές αν είναι πολίτες/μέλη μιας ισχυρής (ιμπεριαλιστικής) χώρας ή εθνότητας -αλλά χωρίς ενοχές εφόσον κρύβονται πίσω από τον γενικό και αφηρημένο αντι-καπιταλισμό για να μην καταγγείλουν τον Σοβινισμό και τον ιμπεριαλισμό τής χώρας ή εθνότητάς τους, σαν κάτι δυτικο-ιμπεριαλιστικά σκουπίδια όπως οι Γερμανοί autonome. 
 
Ιωάννης Τζανάκος   
 
 

Τετάρτη 24 Μαρτίου 2021

Overdose= Εθνικισμός-αντιεθνικισμός και 1821

Μη διαβάζετε τίποτα αύριο, μη μπείτε στο twitter για να ακολουθήσετε τις επικοινωνιακές εκστρατείες των ιδεολογικών κουραδόκαστρων τής «εθνικής παρατάξεως» και τής «αριστερής επανάστας».
Σκεφτείτε την κούρασή σας με όλα αυτά, και με την προσπάθεια όλων των εθνοπικραμένων εθνοαρνητών-ή-εθνοψώνιων να πούνε κάτι για αυτή την επέτειο, κάτι διαφορετικό ή κάτι καινοτόμο, ή κάτι που να «προασπίζει» «κάτι».
Για μένα τα πράγματα είναι εκνευριστικά απλά και έχουν να κάνουν όπως όλα με μιαν επιτέλεση:
Πριν ζαλίσουμε τα πράγματα περί τής εθνικής ή μη-εθνικής επανάστασης οφείλουμε να απαντήσουμε σε ένα απλό ερώτημα, καταρχάς θέτοντας το:
Ανεξάρτητα αν συμφωνεί κανείς με τον όρο «έθνος» ή «πατρίδα», μπορεί να προσδιορίσει με σαφήνεια πότε και υπό ποιούς όρους θα υπερασπίζονταν έναν τόπο, μια χωρική επικράτεια;
Και επειδή υπάρχουν μαγκίτες και αλανιάρηδες τού πολύ βαρέως επαναστατικού υπερδιεθνισμού, οφείλω να τους ξεκαθαρίσω, πριν καν απαντήσουν, ότι «εδώ», στην ελλαδική εκδοχή τους, τους κρίνω ανίκανους και απρόθυμους να υπερασπιστούν ακόμα και ένα τετραγωνικό χιλιόμετρο «αταξικής-αντικαπιταλιστικής» επικράτειας, «δικής» τους επικράτειας δηλαδή -κι ας την ονομάσουν «συνέλευση [κατά φαντασίαν] εργα-τών-τριών Καλλιδρομίου-Σόλωνος», οπότε η ερώτησή μου ήδη ακυρώνεται σε σχέση με αυτούς, όχι διότι είναι «ρητορική» αλλά διότι απευθύνεται και σε αυτούς χωρίς να είναι αποδεκτή (από εμέ, τον πομπό της) ούτε μια απάντησή τους σαν να ήταν σοβαρή.
Προς τους υπερεθνικιστές, χλαμυδοφόρους υπερΈλληνες ή βυζαντινόπληκτους χριστιανοφασίστες (κατά το ισλαμοφασίστες), η ερώτηση αυτή έχει το ίδιο γενικό αρνητικό νόημα, με την έννοια ότι μπορεί σε κάποιους από αυτούς να υπάρχει μια γενική διάθεση «θυσίας» ή «ηρωικής αυταπάρνησης» αλλά οι όροι της είναι τόσο ασθενείς φαντασμένοι ψωνισμένοι και σκοτεινοί ώστε πολύ πιθανόν να σημαίνουν απλά άμεση και χωρίς όρους παράδοση στον εκάστοτε εχθρό τής «εθνικής επικράτειας», ακόμα και συνεργασία μαζί του, όταν περάσει το «πρώτο κύμα» των πιθανών (πολεμικών) εχθροπραξιών.
Η φλόγα αυτών των Κυρίων και Κυριών είναι περιορισμένη στην καταγωγική υπερεθνικιστική φαντασίωση μιας αδιάλειπτης μεταφυσικής εθνικής συνέχειας, οπότε αν κάποιος τούς την «διασφαλίσει» «ψυχικά» αρκούνται σε αυτό, σιγά μην ασχοληθούν με σύνορα και πρακτικές άμυνες, μετά από το πρώτο πολεμικό κύμα, όταν σε αυτό το «μετά» θα χρειάζονται ουσιαστικές αρετές, και όχι λόγια και εθνορομαντικές οικογενειακές φαντασιώσεις καταγωγικής συνέχειας.
Αυτό που σκέφτονται αυτοί για το «μετά» είναι το «εσωτερικό μέτωπο», όπου οραματίζονται εκκαθαρίσεις «άπλυτων» «αναρχοκομμουνιστών» και άλλες αιματοχυσίες «εσωτερικών εχθρών», άσχετα αν ο εχθρός επελαύνει στα περίχωρα τής Αττικής.

---

Δεν θα γιορτάσω την επέτειο, διότι διαφωνώ με τις επετείους, όλες τις επετείους, και δεν μου αρέσουν οι ιεροτελεστίες αυτού τού τύπου, είτε αναφέρονται στον Γρηγορόπουλο είτε αναφέρονται στον Κολοκοτρώνη.

Αν χρειαστεί να διακινδυνεύσω την ζωή μου για την Ελλάδα, θα την διακινδυνεύσω αν στο Όνομα αυτό περιέχονται και άλλα Ονόματα, και άλλα νοήματα [άλλη συζήτηση].
Και η ουσία αυτής τής πράξης, και άλλων πράξεων όλων μας, έγκειται και στο ίδιο το όνομα τής πράξης:
Στην Πράξη.
 
 
Ιωάννης Τζανάκος 
 

Γιατί ασχολούμαι;

 

Δεν έχει νόημα, δεν έχει νόημα.
Πρέπει να το πω χιλιάδες φορές, να παρεκτραπώ λεκτικά για να το καταλάβω.
Το ερώτημα για μένα είναι γιατί να (νομίζω ότι) δίνω συμβουλές στρατηγικής σε έναν «στρατό» για τα πανηγύρια;;
Σταματάω λοιπόν τις συμβουλές στους άχρηστους..
Καιρός να συνεχίσουμε τις σοβαρές δουλειές μας..
Άσε τον Μαλάκα στην μαλακία του.
Αν προσπαθήσεις να τον απομαλακίσεις θα βρεις και τον μπελά σου.
 
 
«Ποιος είστε Κύριε;;» «εσείς δεν είστε αριστερός από τα γεννοφάσκια του»..μου είπε η Χριστίνα Σουρίδη, Πασόκα που συμπαθούσε τον Τσίπρα, συναδέλφισσα στο ΙΚΑ (την μισούσα και με μισούσε), προτού την πιάσουν στα πράσα για κατάχρηση μερικών εκατομμυρίων ευρώ και την βάλουν στην μπουζού..
Είχε δίκιο η γυναίκα. 
Τι δουλειά έχω εγώ με μαφιόζους, οικογένειες, σύριζα και άλλα γεννοφάσκια;;
Ρε άντε..

 
Για να σοβαρευτούμε λίγο.
Και τον αυταρχισμό θα αντιπαλέψεις, και τα όποια δικαιώματα τού οποιουδήποτε φυλακισμένου θα υπερασπιστείς και θα δώσεις απάντηση στο κεντρικό μήνυμα τού κράτους, αλλά θα ιεραρχήσεις τις κινηματικές προτεραιότητές σου με βάση και εκκίνηση τις συνολικές κοινωνικές και εργατικές ανάγκες.
Περίμενα να ολοκληρωθεί η φάση, και τώρα που ολοκληρώθηκε, ολοκληρώνω και εγώ.
 
Μίλησα για επίταξη από την αρχή τής κρίσης, προτού σβήσω την τότε σελίδα μου στο facebook.
Μίλησα αντιψεκασμένα για την υγειονομική κρίση και για την ανάγκη δημόσιας-κρατικής παρέμβασης.
Και τι κατάλαβα που μίλησα;
Μιλάω στον εαυτό μου, και ακούω τον εαυτό μου, απευθυνόμενος σε ένα «κίνημα» που ζει στην κοσμάρα του, δεν ξέρει να ιεραρχεί τίποτα, δεν ασχολείται με την διάταξη των όποιων δυνάμεων του, έχει αποσπαστεί στο κομμουνιστικό ή αριστερίστικο-αναρχοκομμουνιστικό επέκεινα, σέρνεται πίσω από έναν πιστοποιημένο πολιτικό τυχοδιώκτη, και δικαιολογεί αυτήν του την πολιτική ουράς ετεροκαθοριζόμενο από το γεγονός ότι κυβερνάει μια άθλια Δεξιά που είναι...Δεξιά, φτάνει να σέρνεται πίσω από έναν μαλάκα Νάρκισσο πρώην ένοπλο τυχοδιώκτη, βαλκανική καρικατούρα ερυθροταξιαρχίτη, ο οποίος κάποια στιγμή το αδειάζει, και τού πουλάει και ηγετιλίκι, την ίδια στιγμή που το κίνημα αυτό εδραιώνει την κυριαρχία του...στο twitter, και ακολουθεί την κάθε πικραμένη υπερεπαναστατική ιστοσελίδα και τον κάθε πικραμένο ψευτοθεωρητικό τής ψευτοεπανάστασης, ενόσω πάντα η Δεξιά που λέγαμε έχει κάνει τα αίσχη, έχει δώσει γη και ύδωρ πρώτα στους μεγαλο-Ξενοδόχους και τώρα γλείφει τον πούτσο αυτών των σιχαμάτων, των μεγαλο-Κλινικαρχών.
Γιατί ασχολούμαι;
Αυτό είναι το ερώτημα.
Νταξ, κάποια στιγμή ίσως ξαναβγεί το Παιντί πρωθυπουργός και τότε θα αναπνεύσει η δημοκρατία, αστειεύομαι, αλλά εντάξει, θα πάψει η αστυνομία να κάνει ό,τι θέλει, και θα κάνουν ό,τι θέλουν άλλοι μαφιόζοι, νταξ.
Γιατί ασχολούμαι
Γιατί;
Θα ξαναπιάσω τα γενικά και τα αόριστα..
 
 
 
Ιωάννης Τζανάκος
 
 
 

Διάταξη κινηματικών Δυνάμεων για τα πανηγύρια..

 

Έκλασε ο Κουφοντίνας;

300 διαδηλώσεις.

Δεν έχει γίνει ακόμα επίταξη των ιδιωτικών Νοσοκομείων;

Δείξτε μου μια διαδήλωση για αυτόν τον συγκεκριμένο λόγο, ρε μαλάκες τού κΚε, τού Σύριζα-Μερα25, της Ανταρσύα, αναρχομαλάκες.

Διάταξη κινηματικών Δυνάμεων για τα πανηγύρια..

Είστε για τα πανηγύρια ρε.

Το έχετε καταλάβει;;

 

Ιωάνννης Τζανάκος

με 3 Ν.


 


Συριζο-Οχι>>Συριζο-Ναι

Σύριζα-Τσίπρας: 

Όχι στην ιδιωτικοποίηση τού «ελληνικού», μετά Ναι.

Αυτά τα παιδιά έχουν μια σειρά:

Όχι>>Ναι..



Αλέξης Τσίπρας - Βικιπαίδεια