Κυριακή 23 Ιανουαρίου 2022

Φτάνει πια με τους ανόητους.

 
Το Νέο Διεθνιστικό Δόγμα επιτάσσει να καταψηφίσεις τις πολεμικές δαπάνες ενός αστικού κράτους, και όποιος στηρίξει αυτές τις δαπάνες να κατηγορηθεί ως εθνικιστής, πολεμοκάπηλος, πατριαρχιστής σεξιστής, μιλιταριστής.
Το δικό μου πολιτικό και πολιτικοστρατιωτικό Δόγμα λέει ότι όλα αυτά είναι υπό αναθεώρηση και συνεχή επανεξέταση αφότου υπήρξε το καθοριστικό παγκόσμιο ιστορικό γεγονός τού Β' παγκοσμίου πολέμου, όπου όλες οι συμμαχίες άρα και οι πολεμικές δαπάνες έγιναν θεμιτές εφόσον υπηρετούν έναν αντι-φασιστικό σκοπό.
Η Τουρκία δεν είναι απλά ένα αυταρχικό καπιταλιστικό κράτος αλλά ένα επεκτατικό φασιστικό κράτος που έχει συγκεκριμένες εδαφικές βλέψεις εναντίον τής Ελλάδας. Δεν υπάρχει απλά ένας ανταγωνισμός μεταξύ δύο καπιταλιστικών κρατών/κεφαλαίων και χωρών αλλά ο ανταγωνισμός ενός αυταρχικού δημοκρατικού καπιταλιστικού κράτους που δεν έχει εδαφικές βλέψεις με ένα φασιστικοποιημένο κράτος που έχει εδαφικές βλέψεις.
Και όταν μιλάμε για εδαφικές βλέψεις εννοούμε έναν πολιτικοστρατιωτικό στόχο που περιλαμβάνει εκδίωξη και εθνοκάθαρση επί τού αθώου ελληνικού λαού ειδικά των νησιών τού ανατολικού Αιγαίου.
Τι νόημα έχει το αριστερό και αντικαπιταλιστικό Δόγμα όταν δεν δίνει την δυνατότητα να δει κανείς κατάματα αυτή την πραγματικότητα;
Όχι μόνον δεν έχει κανένα νόημα αλλά μερικές φορές έχει ξεκάθαρα αρνητικό καταστροφικό νόημα, με λίγα λόγια κάνει κακό.
Αναπροσαρμόζουν οι Έλληνες αναρχικοί αριστεροί αντικαπιταλιστές, αυτό το καταστροφικό Δόγμα;
Όχι, κάθε άλλο. Το επιτείνουν μάλιστα, το οξύνουν, το ωθούν στην ακρότατη συνέπεια του.
Όποιος μάλιστα τους κάνει κριτική τον συκοφαντούν με τον τρόπο που ξέρουν και τον μάθανε από τον χώρο τους, ως εθνικιστή (στην καλύτερη περίπτωση) ή (συνήθως) ως εθνοφασίστα και ακροδεξιό.
Πρόκειται για θρασύμια συκοφάντες που δεν έχουν καμία τσίπα αλλά και λίγο εγκέφαλο στο κρανίο τους.
Τι πρέπει λοιπόν να γίνει με αυτόν τον πολιτικό χώρο στην Ελλάδα; Τίποτα το ιδιαίτερο. Απλά πρέπει ο δημοκρατικός λαός να τον οδηγήσει πάλι στο πολιτικό περιθώριο.
Εκεί θα μπορούν να κλαίνε και να οδύρονται για το πόσο κακός και αλλοτριωμένος είναι ο κόσμος και ο καταραμένος λαός, και εμείς θα ασχοληθούμε με την πολιτική ξανά.
Φτάνει πια με τους ανόητους.
--
 
Τι σχέση είχε και έχει ο Παπαγγελόπουλος (Ρασπούτιν β' ο Μικρός) με την ακροδεξιά κυπατζίδικη εφημερίδα «Δημοκρατία»; οέο;
--
 
Είναι άλλο πράγμα να διώκεσαι γιατί ασκείς κριτική σε έναν δικτάτορα και άλλο πράγμα να διώκεσαι γιατί συνεργάζεσαι για να παραβιάσεις τον Νόμο με επίορκους δικαστές και με πρώην διευθυντές των μυστικών υπηρεσιών.
Το λέω για να πάψουν κάποιοι να ναρκισσεύονται ότι είναι διωκόμενοι Έλληνες δημοσιογράφοι, από ένα αυταρχικό καθεστώς, ενώ είναι συνωμότες μηχανορράφοι κυπατζήδες και λουμπεναριά που συνεργάζονται με ακροδεξιούς δικαστές, με επίορκους δικαστές, για να βάλουν στην φυλακή τούς πολιτικούς αντιπάλους τους.
Ο Βαξεβάνης, ο Τσίπρας, ο Παπαγγελόπουλος, ο Πολάκης, ανήκουν στην κατηγορία Ερντογάν, Μαδούρο και Τραμπ, και όχι εκεί που νομίζουν ή λένε ότι νομίζουν (τα πολιτικά καθάρματα ξέρουν τον εαυτό τους).
---
 
Διαφορά Ελλάδας Τουρκίας:
Στην Ελλάδα οι εγκληματίες δικάζονται αλλά δεν θα τιμωρηθούν, στην Τουρκία οι εγκληματίες κυβερνάνε.
--
 
Western sectarian, when the revolution breaks out in Iran:
Nice! a new revolution, a new fantasy.
Previously, before the revolution broke out, a few words, measured, cautious. When the revolution breaks out all is well, a new revolution, but below there is an 80,000,000 people, workers, ethnicities, young people, who want to live and will want practical help to orient themselves in a new democratic society. Who can give practical solutions other than themselves, but without accepting the then easy flattery of all those who did not pay any attention until then, or if they did, they did not give as much as they should?
--
 
I hope to make it difficult for those I love, not to let them sleep in the blissful sleep of ideological assurances, even if I need to use sophistical arguments and become the devil's advocate.
--
 
Upcoming revolution in Iran:
If the Iranian left does not become the guarantor of the national unity of the people of Iran, with democracy and the guarantee of the non-Persian ethnic groups BUT with unity, then a Shah will emerge from the depths again or a bourgeois democratic conservative movement that may even have the new Shah as Bonaparte.
Then it will be funny and tragic for the Iranian left to talk about another "hijacking" of the revolution, again.
--
 
What I have experienced in Greece is the rise of a left-wing party in power that collaborated with a section of the far right, but at the same time supported and is supported by extreme anti-nationalist groups, anarchist or leftist. This party voted against the new war spending, it makes anti-nationalist propaganda, at the same time it has an extreme right-wing branch. So whatever communists tell me from Iran, a country already in danger of disintegration by Western powers, I must warn them of what sectarian criticism means in the national definition of society. If they want flattery, if they want to hear what their irresponsible Western ideological friends are telling them, let them listen. None of them will solve the problem remotely, words are easy when you talk to strangers about their homeland, but from me you will not hear easy words.
--
 
Those within the left and Marxism devised a national strategy had a partial or total success. Those who pursued an extreme anti-nationalist strategy that meant total ideological and political renunciation of the nation were lost to absolute political zero, and will always be lost there.
--
 
If the state will not be abolished from the first phase of the workers' revolution, why should this happen to the nation?
The pure internationalists Marxists who continue to associate the definition of the nation with capitalism alone, have a great problem of understanding reality and with this ideological practice they are preparing for their next defeat. You tell them about the reality of the national consciousness and their minds go to the national bourgeoisie, the bourgeois nation-state, to the national capitalists. In this way they slander their ideological opponents within the left who refer to the nation and leave the meaning "nation" in the hands of the national bourgeoisie. In modern Greek there is a proverb: "with your own hands you took out your eyes"
--
 
«Κοιτάξτε» λένε, «στηρίζετε την δεξιά». Θέλουν να διαπράττουν εγκλήματα, και όποιος τούς αποκαλύπτει κατηγορείται ότι στηρίζει την δεξιά.
Παλιό το κόλπο, δεν ξαναπιάνει.
Οι εγκληματίες, οι μηχανορράφοι τής ΚΥΠ, τα σοσιαλφασιστικά σκουλήκια, έχουν την θέση τους σε ένα κελί που τους περιμένει.
Οι ηθικοί ιδεολογικοί εκβιασμοί, οι έμμεσες απειλές, οι τραμπουκισμοί, οι αποκλεισμοί και οι κοινωνικές απομονώσεις («κανείς δεν θα σου μιλάει»), δεν πιάνουν τόπο.
Ένας είναι ο ιερός αγώνας μέσα στον μη-δεξιό χώρο:
Σύριζα-ΜΕΡΑ25-Ανταρσύα, όλοι μαζί στο 5%.
--
 
Να γίνεται ανάκριση υπόπτων σε μια δίκη για ένα σκάνδαλο, και αυτή η ανάκριση να διαρρέει στην φυλλάδα τού παρακρατικού Σύριζα.
Και μετά απορούν οι «σύντροφοι» που τους πάνε σε δίκη, και αυτούς και τον «Ρασπούτιν» και την εισαγγελέα διαφθοράς που διενεργούσε την δίκη.
Τι ύψος, ποιαν έκταση έχει το θράσος των λουμπεναριών;
Να σας πω τι πιστεύω ότι θα γίνει;
Νομίζω, υποθέτω, ότι δεν θα τιμωρηθούν οι ποντικοί τού παρακράτους, οι κυπατζήδες, οι ψεκασμένοι, αλλά μόνον θα «ταλαιπωρηθούν» όπως επιτάσσει το «έθιμο» τής νεοελληνικής διαφθοράς.
Και σκέφτομαι, σκέφτομαι φωναχτά:
Πότε θα πέσει το σπαθί τής Δικαιοσύνης πάνω στα κεφάλια όλων των διεφθαρμένων;
Πότε θα τιμωρηθούν όλοι οι σάπιοι; 
Συριζαίοι και Δεξιοί, κεντρώοι, και άλλοι;
Πότε η Δίκη θα είναι Δίκη;
--

Ιωάννης Τζανάκος
 
 
 
 

1 σχόλιο:

  1. "Looking back at the worst times, it always seems that they were times in which there were people who believed with absolute faith and absolute dogmatism in something. And they were so serious in this matter that they insisted that the rest of the world agree with them. And then they would do things that were directly inconsistent with their own beliefs in order to maintain that what they said was true."
    Richard Feynman

    ΑπάντησηΔιαγραφή