Τετάρτη 5 Ιανουαρίου 2022

Ez Şehid İm

7 σχόλια:

  1. «Είμαι εθνική θυσία
    Είχα μια ψυχή που θυσίασα
    Η κόκκινη σημαία υψώθηκε με αίμα..»

    Ez fedayê niştîman im
    Min can hebû min fedakir
    Ala sor bi xwînê rakir..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ez Şehîd im pakrewan im
      Hêstirê çavê dayikan im
      Ez giyana jiyanê me
      Ez fedayê niştîman im
      Ez Şehîd im pakrewan im
      Hêstirê çavê dayikan im
      Ez giyana jiyanê me
      Ez fedayê niştîman im
      Min can hebû min fedakir
      Ala sor bi xwînê rakir
      Min ji bîr kir hemî dinya
      Tenê min ji bo te kar kir
      Ez Şehîd im pakrewan im
      Hêstirê çavê dayikan im
      Ez giyana jiyanê me
      Ez fedayê niştîman im
      Dil bi kanî xwîn herikî
      Bi min taqa reş feriqî
      Bûm mûmiya serxwebûnê
      Birînê min derman dikî
      Ez Şehîd im pakrewan im
      Hêstirê çavê dayikan im
      Ez giyana jiyanê me
      Ez fedayê niştîman im

      Είμαι μάρτυς, προστάτης
      Είμαι το δάκρυ στα μάτια της μητέρας μου
      Είμαι η ψυχή της ζωής
      Είμαι εθνική θυσία
      Είμαι μάρτυς, προστάτης
      Είμαι το δάκρυ στα μάτια της μητέρας μου
      Είμαι η ψυχή της ζωής
      Είμαι εθνική θυσία
      Είχα μια ψυχή που θυσίασα
      Η κόκκινη σημαία υψώθηκε με αίμα
      Ξέχασα όλο τον κόσμο
      Μόλις δούλεψα για σένα
      Είμαι μάρτυς, προστάτης
      Είμαι το δάκρυ στα μάτια της μητέρας μου
      Είμαι η ψυχή της ζωής
      Είμαι εθνική θυσία
      Η καρδιά κυλούσε με ένα ρεύμα αίματος...

      Διαγραφή
    2. Η εργατική τάξη πρέπει να γίνει ηγέτιδα δύναμη τού έθνους, χωρίς αυτό όλα τα άλλα είναι καθαρός σεκταρισμός.

      Διαγραφή
    3. Υπάρχει ένα «μετά» την θεωρία τού Στάλιν για το έθνος, αλλά δεν υπάρχει κάτι «πριν» την σταλινική θεωρία που να ισχύει ακόμα κι αν το είπε ο Μαρξ και ο Λένιν. Ακούμε και ακολουθούμε στα βασικά την σταλινική μετατροπή τής μαρξιστικής θεωρίας για το έθνος αλλιώς είμαστε σεκταριστές ή τροτσκιστές.

      Διαγραφή
    4. Όποιος δεν διαβάζει μαρξισμό ξεκινώντας από την ερμηνεία του Στάλιν και του Μπουχάριν, δεν καταλαβαίνει τίποτα.

      Διαγραφή
    5. Η κριτική τού Στάλιν και τού σταλινισμού πρέπει να γίνει με τον φιλοσοφικό σεβασμό με τον οποίο οι εχθροί κρίνουν τους δικούς τους πατέρες. Ο πατέρας αυτός είναι δικός μας και δεν πρέπει να επιτρέπουμε να τον σκοτώνουν οι εχθροί. Το καθήκον τής πατροκτονίας ανήκει σε μας, τους γιούς και τις κόρες του, και όχι στους εχθρούς τής οικογένειας μας.
      Comrades, do not be fools, defend Stalin to the end.
      We will judge him and not the enemy.

      Διαγραφή
    6. The trial of history continues, and we have judges and lawyers on our side, as does the enemy. We do not leave any of us, even criminal, in the hands of the enemy. He will be judged harshly by us, but we will not hand him over to the enemy.
      We will apologize for him without hiding his crimes, but to the jurors of this trial, who are the people and not to the bourgeois intellectuals and the right.

      Διαγραφή