Κυριακή 26 Φεβρουαρίου 2023

 من به دنیا آمدم تا به تو کمک کنم گناه کنی
 
 
Ιωάννης Τζανάκος

1 σχόλιο:

  1. It would not be right to call it ''inter-religious dialogue '', because I am an atheist, unfaithful, and, above all, a confessed sinner, even under the terms of Marxist faith.
    I said in a publication of me
    من به دنیا آمدم تا به تو کمک کنم گناه کنی
    And this dialogue took place:
    Mahmou Mohajeri
    مجلات و فیلمهای سکسی به قدر کافی هست. نیازی به دنیا امدن تو نبود
    Ιωάννης Τζανάκος
    Mahmou Mohajeri اگر اولین چیزی که در مورد گناه به آن فکر می کنید رابطه جنسی است، پس قطعاً تحت تأثیر دین قرار گرفته اید، شاید بدون اینکه بدانید.
    Mahmou Mohajeri
    Ιωάννης Τζανάκος این دین خودت است که گناه را بتو اموخت
    Ιωάννης Τζανάκος
    Mahmou Mohajeri نها دینی که از نزدیک می دانستم، چیزی بود که یکی از عموهای مقاومتم از اردوگاه کار اجباری نازی ها به ما گفت، جایی که او به عنوان یک دموکرات در زندان بود. من فقط به او ایمان آوردم و نه زباله های مسیح یا پیامبر


    ΑπάντησηΔιαγραφή