«..Για να θυμηθούμε. Στις 20 Αυγούστου 2020, η αμαξοστοιχία 300 του Προαστιακού εκτροχιάστηκε στις 13:30, σε απόσταση 500 μέτρων πριν από το Σταθμό Ξυλοκάστρου https://www.ethnos.gr/.../ektroxiasmosamaxostoixiasproast... και αυτό ήταν το δεύτερο ατύχημα, μέσα σε μερικές εβδομάδες.
Όπως τότε είχαν καταγγείλει οι σιδηροδρομικοί, η αλλαγή γραμμής μετά την έξοδο του σταθμού σε παρακείμενο σημείο - για ''άγνωστο λόγο'' - ήταν σε ΛΑΘΟΣ κατεύθυνση και η έγκαιρη αντίδραση του μηχανοδηγού βοήθησε στο να περιοριστεί, στο ελάχιστο, η ζημιά, καθότι σημειώθηκε εκτροχιασμός μόνο ενός φορείου της αμαξοστοιχίας και από "θαύμα" βέβαια κανένας τραυματισμός δεν υπήρξε.
Το ατύχημα στάθηκε αφορμή για να καταγγελθεί από τους μηχανοδηγούς ότι στο "Κιάτο – Αίγιο" δεν λειτουργούσαν τα συστήματα φωτοσημάτων και τηλεδιοίκησης.
Για το θέμα είχε κατατεθεί ερώτηση βουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ στη Βουλή, στην οποία αναφερόταν πως "τα δρομολόγια βασίζονται σχεδόν αποκλειστικά στον ανθρώπινο παράγοντα και συγκεκριμένα στον σταθμάρχη Κιάτου" αυτός δηλαδή που αντιλήφθηκε -την τελευταία στιγμή- ότι ο μηχανισμός αλλαγής τροχιάς είχε τοποθετηθεί σε λάθος θέση, αφού τα συστήματα ασφαλείας δεν λειτουργούσαν.
Ο πρόεδρος του Συλλόγου Φίλων Οδοντωτού και πρώην στέλεχος του ΟΣΕ, στην Αχαΐα, Γιάννης Καραπαναγιώτης, αποκάλυψε πως το μόνο σύστημα το οποίο λειτουργεί κατά μήκος της Σιδηροδρομικής Γραμμής ΠΑΘΕ είναι αυτό του τμήματος Τιθορέα – Δομοκός.
Την ίδια στιγμή, ερωτηματικά για το συστήματα σηματοδότησης και τηλεδιοίκησης, είχαν τεθεί και για το τμήμα της νέας διπλής Σιδηροδρομικής Γραμμής, από Κιάτο έως Αίγιο, που παραδόθηκε σε λειτουργία στις 17 Ιανουαρίου του 2020, ημιτελές, αφού στα 70 χλμ. δεν υφίσταται, τόσο η ηλεκτροκίνηση όσο κι άλλα συστήματα!
Η Κοινοπραξία "ΤΕΡΝΑ – ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ" έχει αναλάβει το τμήμα "Ροδοδάφνη – Ρίο" και την πλήρη αποπεράτωση των σιδηροδρομικών έργων, μέσω εργολαβίας, που περιλαμβάνει την κατασκευή σιδηροδρομικών σταθμών σε Ψαθόπυργο, Αραχωβίτικα, Ρίο, 4 Στάσεων, επιδομή, ηλεκτροκίνηση, όπως επίσης και την εγκατάσταση τηλεπικοινωνιακών συστημάτων, αμφίδρομης σηματοδότησης με τηλεδιοίκηση και παρατρόχιο σύστημα προστασίας συρμών ETCS, παρεμβάσεις που θα εγκριθούν από τον Ευρωπαϊκό Οργανισμό Σιδηρόδρομων (ERA), με προϋπολογισμό 175 εκατ. ευρώ.
Δείτε τώρα.
Η ΓΕΚ-ΤΕΡΝΑ τον Νοέμβρη του 2021 ανέλαβε την ολοκλήρωση της διπλής γραμμής Αίγιο-Ρίο και η κοινοπραξία ΤΕΡΝΑ-ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ έχει αναλάβει την ηλεκτροκίνηση στο τμήμα Κιάτο-Αίγιο.
Ο Μιχαήλ Γουρζής είναι αντιπρόεδρος της ΤΕΡΝΑ της κατασκευαστικής εταιρείας. https://www.gekterna.com/el/the-group/management/Εποπτεύων Υπουργός είναι ο Γεώργιος Γεραπετρίτης https://vouliwatch.gr/mp/gierapetritis-giorgos που υπηρετεί ως Υπουργός Επικρατείας από τον Ιούλιο του 2019 στην Κυβέρνηση Μητσοτάκη. Επίσης είναι ο αρμόδιος για θέματα του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών. Ο Γεραπετρίτης είναι γαμπρός του Γουρζή. Δηλαδή ο πεθερός του αναλαμβάνει δημόσια έργα εκατομμυρίων, για τα οποία εποπτεύεται από τον γαμπρό του, ο οποίος κατέχει τον καθ' ύλη αρμόδιο υπουργικό θώκο!..»
---
Συμπληρώνοντας την ανάρτηση τού Ανδρέα Οικονομόπουλου, με ένα ακόμα παράδειγμα δεξιοκατσαπλιάδικης οικογενειοκρατίας:
Ο Βούδας τής Σήψης, Κ. Καραμανλής, μαλώνει τον Ρουσόπουλο.
Ο βουλευτής της ΝΔ Ρουσόπουλος, ρωτήθηκε αν ο παραιτηθείς υπουργός Μεταφορών, Κώστας Καραμανλής(b), πρέπει να είναι υποψήφιος στις εκλογές του 2023.
Απάντησε ως εξής:
«Δεν θα του πω εγώ τι θα κάνει. Εγώ είπα το 2009 στον Κώστα Καραμανλή (a) ότι δεν θα είμαι υποψήφιος. Το 2008 είχα κατηγορηθεί αδίκως για μια αθλιότητα. Με αθώωσαν ο ΣΥΡΙΖΑ, το ΚΚΕ, το ΠΑΣΟΚ και η δικαιοσύνη καταδίκασε τους συκοφάντες μου. Θα ήταν όμως, μια κατάσταση που δεν θα μπορούσα να την παλέψω. Ας υποθέσουμε ότι ο Κώστας Καραμανλής (b) τα έχει κάνει όλα τέλεια. Τα φώτα, όμως, έχουν στραφεί όχι αδίκως στην κυβέρνηση και τον Κώστα Καραμανλή (b)».
Από το γραφείο του πρώην Πρωθυπουργού κ. Κώστα Καραμανλή (a) λέχθηκε, ως απάντηση σε ερώτηση δημοσιογράφων, ότι «οι δηλώσεις του Βουλευτή της Ν.Δ. κ. Θεόδωρου Ρουσσόπουλου (για τον Κ.Καραμανλή (b)) δεν ήταν σε γνώση του Κ.Καραμανλή (a), και εκφράζουν τον κ. Ρουσσόπουλο προσωπικώς».
Όξω ρεεεεεε..
Ο «κανόνας τού αίματος», ο κανόνας των οικογενειακών δικτύων των κατσαπλιάδων «φιλελεύθερων» τής νοτίου Βαλκανικής.
Όξω ρεεεεεε..
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου