Τρίτη 14 Μαρτίου 2023

Ο σταλινόγερος παλιός είναι αλλιώς, Βαρουφάκη, και τον άκουσες, σπιλώνεις τώρα «καλύτερα».

 
Οι δηλώσεις τού Βαρουφάκη στην τηλεόραση, αναφέρονταν και στους δράστες τής επίθεσης εναντίον του (μεταφέρω στο δεύτερο μέρος τής δημοσίευσης μου τις γελοίες δηλώσεις του στο τουίτερ που έχουν ένα άλλο πολιτικό και κοινωνικοανθρωπολογικό μουρλό ενδιαφέρον).
Ας δούμε:
«Βγήκα έξω, με έσπρωχνε και με χτυπούσε κι εγώ του είπα «προσπαθώ να σε τιμήσω, να ακούσω αυτά που θες και εσύ με χτυπάς;»
Ο ίδιος χαρακτήρισε χειρουργικά τα χτυπήματα που δέχθηκε στη μύτη.
«Το πρόσωπο του δράστη είναι χαραγμένο στη μνήμη μου» συμπλήρωσε ο Γιάνης Βαρουφάκης λέγοντας ότι 
«ο πιτσιρικάς (ο 17χρονος που συνελήφθη) ήταν τσιλιαδόρος».
Ο Βαρουφάκης σαν να διδάχθηκε από την χαφιεδολογία τού Γ.Μπαλάφα, άσχετα αν τελικά διδάχθηκε άμεσα ακούγοντας τον ή τού «βγήκε» από μέσα το αρχέγονο «ένστικτο» περίτεχνης σταλινικής χαφιεδολογίας που κατέχει ο Γ.Μπαλάφας. 
Για να δούμε.
Ο παλιός σταλινικός, ο Γ.Μπαλάφας, είναι αλλιώς, ξέρει πως να σπιλώνει. Η σταλινική τεχνογνωσία έχει συμπυκνωμένη εντός της μεγάλη πείρα.
Ο Μπαλάφας μίλησε για «χαφιέδωση» τού κινηματικού χώρου αυτών που κακοποίησαν τον Βαρουφάκη.
Τι σημαίνει αυτό;
Ότι ο σταλινόγερος ξέρει καλά ότι δεν αρκεί να χωρίσεις τούς αναρχικούς σε καλούς και παραπλανημένους που δεν κάνουν τέτοια πράγματα και σε κακούς που κάνουν τέτοια πράγματα.
«Πρέπει» και μέσα σε αυτή την ομάδα των κακών να ρίξεις με το ιεροεξεταστικό σταλινικό σπαθί σου την σπαθιά τής ίδιας διαίρεσης.
Έτσι, με αυτόν τον τρόπο, ορίζοντας μια ομάδα ως «χαφιεδωμένη» αφήνεις την δυνατότητα να υπάρχουν εντός της άτομα καλής ή αγαθής προθέσεως που είναι ανόητα και παρασυρμένα από μεγαλύτερης εμπειρίας χαφιέδες που τα έχουν σαγηνεύσει και εργαλειοποιήσει.
Ιδού λοιπόν πως έρχεται και δένει η νέα, λίγο τροποποιημένη, αφήγηση τού Βαρουφάκη: ο νέος που συνελήφθη δεν θα μπορούσε στα 17 του να είναι μπράβος ή χαφιές, αλλά ο «επαγγελματίας» που ξέρει να σπάει μύτες «χειρουργικά» και είναι αυτός που έκανε την συγκεκριμένη πράξη (δεν έχω λόγο να το αμφισβητήσω αυτό) μάλλον είναι μπράβος και χαφιές.
Εμ, Βαρουφάκη μου, ο σταλινικός παλιός είναι αλλιώς.
Τον ακολούθησες, ακούγοντας τον ή χωρίς να τον έχεις ακούσει, και κάπως το διόρθωσες το προβοκατορολογικό αφήγημα σου.
Ο παλιός σταλινικός είναι αλλιώς, Βαρουφάκη Ρωσόδουλε.
--
 
Σε μια επανεμφάνιση στο τουίτερ (απαντώντας σε μια ερώτηση ανησυχούντος φίλου του) μετά την επίθεση, ο επικεφαλής του ΜέΡΑ25, Γιάνης Βαρουφάκης δήλωσε.
«Είμαι καλά, έπρεπε να με δεις πριν 24 ώρες. 
Οι άνθρωποι στον Ευαγγελισμό έκαναν θαύματα. 
Η μύτη έχει σπάσει σε έξι σημεία»...
«Εγώ ευτυχώς αναρρώνω, σε αντίθεση με τα 57 θύματα της τραγωδίας των Τεμπών»...
Τι σχέση έχει το έγκλημα στα Τέμπη με τον ξυλοδαρμό τού Βαρουφάκη;
Καμία, εκτός αν θεωρήσουμε ότι (προσοχή! ακολουθεί ανόητος συλλογισμός), εφόσον το κράτος και το κεφάλαιο φταίνε για το έγκλημα και την ίδια στιγμή φταίνε για τον ξυλοδαρμό τού Βαρουφάκη αφού οι μπράβοι τής νύχτας είναι πράκτορες τού κεφαλαίου τού κράτους και τής δεξιάς, τότε ναι το έγκλημα στα Τέμπη και ο ξυλοδαρμός τού Βαρουφάκη σχετίζονται.
Αν το ισχυρίζεται αυτό ο Βαρουφάκης, τότε υπάρχουν τα εξής ενδεχόμενα:
1ον, πιστεύει αυτά που λέει άρα είναι ηλίθιος, σαν τον Μπαλάφα αν επίσης ο Μπαλάφας πιστεύει ότι οι δράστες τής επίθεσης είναι χαφιέδες.
2ον, δεν πιστεύει αυτά που λέει άρα μας θεωρεί ηλίθιους που θα μπορούσαν να πιστέψουν αυτά που λέει. Το ίδιο ισχύει και για τον Μπαλάφα.
Όμως, υπάρχει μια πιθανότητα, ο Βαρουφάκης να μην κάνει αυτό τον συσχετισμό, απλά ενώνει στον λόγο του δύο άσχετα γεγονότα.
Αν το κάνει αυτό όντας σε επίγνωση ότι είναι δύο άσχετα γεγονότα, τότε υπάρχουν τα εξής ενδεχόμενα:
1ον, είναι ηλίθιος Νάρκισσος ο οποίος βλέπει τα πάντα να συνδέονται με επίκεντρο τον εαυτό του. Ενεργοποιείται ένα ηφαίστειο και αποτεφρωνει μια πόλη, ο Βαρουφάκης από την Αίγινα θυμάται την πυρκαγιά που βίωσε ένα καλοκαίρι, αλλά έχει μέτρο ο άνθρωπος, ο ίδιος λέει ότι δεν συγκρίνεται ο πόνος του, είναι μικρότερος, Ω τι ταπεινότης! 
Το ότι είναι άσχετα γεγονότα, και τα συνδέει, δεν τον προβληματίζει, τον ανόητο τον Νάρκισσο.
2ον, δεν είναι ηλίθιος αλλά θέλει να δει ο κόσμος το έγκλημα στα Τέμπη μέσα από το δικό του άσχετο συμβάν, δημαγωγεί με τα συναισθήματα τού κόσμου χτίζοντας μια μετωνυμική συσχέτιση των γεγονότων που τα συνδέει ενώ ξέρει ότι δεν συνδέονται.
Βεβαία αυτή η μετωνυμική συσχέτιση δεν είναι ιδιαίτερα ευφυής, άρα υπάρχει ένα πιο σύνθετο ενδεχόμενο που μπορεί να καλύψει όλα τα προηγούμενα:
Είναι και Νάρκισσος και ηλίθιος και δημαγωγός.
Καλή ανάρρωση τού εύχομαι, ειλικρινώς το λέω, και καλή επανεκλογή.
Ένας κλόουν είναι πάντα χρήσιμος για να περνάμε τον χρόνο μας.


Ιωάννης Τζανάκος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου