Δευτέρα 13 Μαρτίου 2023

Μπαλάφας, ο Γιάννης, σε μπαλαφάρα χαφιεδολογίας.

 

Γιάννης Μπαλάφας μιλώντας στο Action24.
«Θέλω να είμαι απόλυτος στα ζητήματα αυτών των προπηλακισμών. 
Εγώ τα θεωρώ χαφιεδισμούς και απαράδεκτα, καταδικαστέα έτσι κι αλλιώς. 
Δεν τα συζητάω διαχρονικά. 
Είναι έξω από την κουλτούρα μου, την αισθητική μου και τη φιλοσοφία μου. 
Οι οποιοδήποτε τραμπουκισμοί είναι καταδικαστέοι και είναι και ύποπτοι. 
Μην περιμένετε να βρείτε αναρχικούς αγνούς και κανονικούς πίσω από αυτό. 
Χαφιέδες ψάξτε να βρείτε»
Θέλω να πάρω τα κόκαλα μου που τρίζουν από τα πρώτα γηρατειά και να μεταναστεύσω, γιατί δεν αντέχω να ακούω τους «αριστερούς» στην επικράτεια αυτού τού πράγματος που λέγεται «Ελληνική Δημοκρατία» να λένε τέτοιες μαλακίες.
Όπως λέει ο Κύριος αυτός «είναι έξω από την κουλτούρα μου, την αισθητική μου και τη φιλοσοφία μου».
Είπα δεν θα ασχοληθώ άλλο με τον αδίκως ξυλοδαρμένο Νάρκισσο, και προέκυψε Μπαλάφας.
Δεν πρέπει να φοβάμαι να ευλογήσω τα γένια μου, δεν είναι η γενειάδα τού προφήτη, και ούτε τα ξεψυρίζω ούτε τα χτενίζω, αλλά τα κουβαλάω σαν σημείο προφητικό, για να στέλνω εκεί τις κατάρες μου και όχι μόνον σε άλλα τριχωτά μέρη τής σωματικής επικράτειας που κατέχω ακόμα σαν φιλοξενούμενος εξόριστος.
Ο Κύριος αυτός προκαλεί το κοινό αναρχικό αίσθημα όλων ημών των αναρχολόγων και αναρχοπαθών, που παρά την αιώνια έριδα που θέλουμε να υπάρχει μεταξύ ημών και των ιδίων των αναρχικών, θέλουμε το αντικείμενο τού παθολογικού ενδιαφέροντος μας να παραμείνει ακέραιο, έστω μέσα στην όποια υγιή ή παθολογική μουρλάρα τού έχει απομείνει...ακόμα; 
Που να ξέρω συντροφοι; δεν είμαι δα και ο Φουκώ.
Ρωτήστε τον Ρουβίκωνα και τις επίσημες αρχές τής ελεγχόμενης αναρχίας για τα περαιτέρω.
Εμένα δεν μου πέφτει λόγος, θέλω να κάνω ένα διάλειμμα μαζί σας, πως λένε οι γκόμενες; (θέλω λίγο χρόνο να μείνω μόοονη) για να χαθώ από τα μάτια σας και σεις από τα δικά μου, ώστε να εδραιώσω την νέα ελπιδοφόρα σχέση μου με τους «ακροκεντρώους» συλλογισμούς, και οι Βαρουφάκης Μπαλάφας, δεν με αφήνουν, ξανακυλάω.
Και εντάξει, ο Βαρουφάκης είναι και δαρμένος, έχει ένα δικαίωμα παραπάνω να βγάλει και τον πόνο του τον βαθύ και την συνωμοσιολογία του, να σπαράξει ρε αδερφέ μου πάνω στον μπατσίστικο αριστερό ρόλο του, τον οποίο πιθανά δεν υποδύεται αλλά παίζει ως ο ίδιος και αυτός, σκηνοθέτης ρόλος καθρέφτης κοινό κριτικός, όλα τα κάνει.
Αυτή η πορδή πως ξεφύτρωσε έτσι;
Κάνει όμως και ένα καλό, ο Μπαλάφας, δίνει μια άλλη διάσταση, γνώριμη, στο έργο νορμοποίησης και κανονικοποίησης των εναπομεινάντων μουρλοκομείων.
Τους ταξινομεί πιο άμεσα, κνίτικα και μπρουτάλ, στον γνώριμο -σε όλους εμάς τούς πρώην σταλίνες- χώρο των «χαφιέδων».
Όπως άκουσα, μετά από ερώτηση τού δημοσιογράφου για το τι εννοεί, επαναφέρει ένα παλιό όρο «χαφιέδικος χώρος» χρησιμοποιώντας, έναν νεολογισμό (ίσως), ως «χαφιεδωμένος».
Είπε:
«Είναι σαφές. Πιστεύω ότι όλες αυτές οι ομάδες είναι χαφιεδωμένες και ύποπτες. 
Χαφιεδωμένες από διάφορα κέντρα», αφήνοντας ένα περιθώριο ρε παιδί μου, να μην είναι όλοι πια χαφιέδες, διότι αν εκτός από τον 17χρονο βγει στο φως και κανένα 14χρονο, τότε τι να πει ο σταλίνας, ότι είναι κι αυτό το άμοιρο το παιδί χαφιές; για να το πει αυτό θα πρέπει να μας εξηγήσει πως τα κατάφερε η ΕΥΠ και η ασφάλεια να κάνει τέτοιες στρατολογήσεις, άσε τώρα, που να ξεμπλέξει μετά ο Μπαλάφας με τις αντιφάσεις, τις καλύπτει από τα πριν και καθάρισε.
Ακούς αναρχικέ; άκου καλά.
Ο αριστερός κάπηλος τού εγκλήματος στα Τέμπη, ο Μπαλάφας, έχει το μαχαίρι έχει και το καρπούζι, πάλι, όπως το είχε παλιά όταν ήταν κνίταρος (και μας έδερνε όλους), για να προσδιορίζει ποιος είναι ο χαφιές και ποιος όχι, ποιος είναι ο αγνός αναρχικός και ποιος όχι.
 
Ιωάννης Τζανάκος
 
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου