Κυριακή 14 Φεβρουαρίου 2021

Το Κόμμα παραμένει «αντρικό». Η ντροπαλή αλλά και ξεδιάντροπη «κομμουνιστική» Πατριαρχία. Πουριτανοί Γραφειοκράτες..

Προλογικό σχόλιο
Ιωάννης Τζανάκος

Λουλούδια υπερσυντηρητισμού και διανοητικής νέκρωσης από τους φωστήρες τής «αλύγιστης ταξικής πάλης» τού κΚε.
Υπογραμμίζω τα καυτά σημεία και τα..μεγεθύνω...
Ακολουθεί εκτενές σχόλιο μετά το κείμενο.
 

Το πρώτο κείμενο των Θέσεων της ΚΕ του ΚΚΕ

21ο ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΤΟΥ ΚΚΕ 

Η δουλειά του Κόμματος και της ΚΝΕ στις 

γυναίκες εργατικής - λαϊκής ένταξης ή καταγωγής

« Επιδιώκεται να θολώσουν τον ταξικό προσανατολισµό των ευρωπαϊκών επιδοτήσεων σε βάρος των εργατικών - λαϊκών συµφερόντων, αλλά και την ταξική πολιτική διαχείρισης της πανδηµίας µε βαριές συνέπειες στις εργαζόµενες και άνεργες γυναίκες. Παρουσιάζεται ως αιτία της ανισοτιµίας στις σχέσεις των δύο φύλων, ιδιαίτερα στις συνθήκες των περιοριστικών µέτρων, το χαµηλό ποσοστό γυναικών στα λεγόµενα «Κέντρα Λήψης Αποφάσεων», η «ανδροκρατούµενη» κοινωνία, η «ανδροκρατία» στις υψηλότερες βαθµίδες της τριτοβάθµιας εκπαίδευσης και ιδίως στις θετικές επιστήµες.

Στο πλαίσιο πανεπιστηµιακών προγραµµάτων για τα φύλα αναπαράγονται και οι θεωρίες περί «κοινωνικού φύλου», που ουσιαστικά αρνούνται τη βιολογική υπόστασή τους ή την υποβαθµίζουν τόσο πολύ ώστε να αποσπούν πλήρως ζητήµατα κοινωνικών συµπεριφορών, αντιλήψεων κ.λπ. από το οικονοµικό, κοινωνικό υπόβαθρο, που σε συνδυασµό µε την ιδιαίτερη θέση της γυναίκας στην αναπαραγωγική διαδικασία επέφερε πρόσθετες κοινωνικές ανισότητες και ανισοτιµίες στο έδαφος της επικράτησης εκµεταλλευτικών οικονοµικών σχέσεων.

Διαµορφώνουν στρεβλή αντίληψη περί «ατοµικών δικαιωµάτων», αποκόβοντάς τα από τον κοινωνικοοικονοµικό χαρακτήρα των δικαιωµάτων, υπερπροβάλλοντας ορισµένες ατοµικές επιλογές, όπως του οµοφυλόφιλου σεξουαλικού προσανατολισµού ή ακόµα της δήθεν ατοµικής επιλογής «αυτοδιάθεσης του σώµατος» στην πορνεία, στα ναρκωτικά

Πρόκειται για στρέβλωση της αντίληψης περί ατοµικού δικαιώµατος, που δεν σχετίζεται µε την αναγκαία υπεράσπιση ατόµων µε ιδιαίτερες επιλογές από κάθε µορφή κοινωνικής αποξένωσης, βίας, ρατσισµού κ.λπ. 

Η άποψη του ΚΚΕ εδράζεται ακριβώς στην αντιµετώπιση τέτοιων αντιδραστικών κι επικίνδυνων φαινοµένων, µε την υπεράσπιση της κάθε ξεχωριστής προσωπικότητας από κάθε µορφή ρατσισµού, βίας, αποξένωσης, µπούλινγκ, άλλων επιθέσεων..»

 

Σχόλιο
Ιωάννης Τζανάκος
 
Σε ένα κείμενο έχει σημασία πάντα, μα πάντα, ο συγκεκριμένος τρόπος που μια πρόταση και ένα νόημα διαδέχεται το άλλο.
Προτού οι φωστήρες τού κΚε διαμαρτυρηθούν με τον γνωστό σοφιστικό και ταυτόχρονα υστερικό αυταρχικό τρόπο και τόνο τους, ότι τούς διαστρεβλώνουν, έχω να τους πω τα εξής χοντρά, αλλά αληθινά:
1ον
Η ομοφυλοφιλία δεν είναι μόνον ατομική επιλογή, αν είναι, ούτε υπάρχει υπερπροβολή της.
Ποιος την υπερπροβάλλει ρε πουριτανικά ρεντίκολα τού κΚε;  
Αυτά τα λένε οι ακροδεξιοί, ότι δήθεν και τάχαμου υπάρχει υπερπροβολή τής ομοφυλοφιλίας. 
Ντροπή σου ρε «κόμμα τού Λαού».
2ον
Είναι πολύ ύπουλος και φτηνός ο μετωνυμικός τρόπος με τον οποίο ο συντάκτης ή η συντάκτρια τού κειμένου τού «κόμματος τού Λαού» συνδέει την έννοια τής ομοφυλοφιλίας και αμεσότερα την έννοια τής «αυτοδιάθεσης τού σώματος» με την πορνεία και τα ναρκωτικά.
Η σειρά των νοημάτων σε ένα κείμενο, όπως προείπαμε, λέει πολλά.
Και στο συγκεκριμένο σημείο υπάρχει άμεση, αδιαμεσολάβητη, ευθεία σύνδεση νοημάτων που παραπέμπει άμεσα και αδιαμεσολάβητα (δια τής μετωνυμικής  ολίσθησής τους) σε μια ψεύτικη ηθικολογικά ορισμένη ολότητα: «αυτοδιάθεση τού σώματος»>πορνεία-ναρκωτικά».
Και αυτή η μετωνυμική ολίσθηση που παράγει αυτή την ψεύτικη σημασιολογική ολότητα παραπέμπει σαν σκιάχτρο σε παπαδίστικες, πουριτανικές, φαλλοκρατικές, πατριαρχικές, και αντιδραστικές ηθικολογικές ιδέες και αξίες που σημαίνουν αυτές ακριβώς τις συνδέσεις, αλληλουχίες και συνολικοποιήσεις διαφορετικων νοημάτων και καταστάσεων, τα οποία συνδέονται και συνολικοποιούνται μόνον αν σκέφτεσαι με αντιδραστικό τρόπο (σαν να αποτελούσαν μια απαξιωμένη «ολότητα αμαρτίας»).
Πιο απλά, για κνίτες:
ΚΑΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑ, «κόμμα τού Λαού», έχεις κάτι με τις πόρνες; γιατί τις συνδέεις με τα ναρκωτικά; [καλό θα ήταν επίσης να μην μιλάει κανείς γενικά για ναρκωτικά, διότι υπάρχουν και οι τοξικομανείς, οι άνθρωποι δηλαδή που σχετίζονται ως τοξικοεξαρτημένοι με τις ναρκωτικές ουσίες και όχι μόνον το γενικό ουσιαστικό «ναρκωτικά» που παραπέμπει στις ουσίες και μόνον αν λέγεται μόνον αυτό].
ΚΑΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑ, «κόμμα τού Λαού»,  για τι μιλάμε;
Για ταξική πάλη και για ανθρώπους, ή για «Δαλιανίδη Μ-Λ»; μήπως υπάρχει «ταξικός κατήφορος»;
Γιατί το κείμενο μια τέτοια καθοδική «ιεραρχία» αμαρτίας περιγράφει και υποσημαίνει με τον συγκεκριμένο τρόπο που δομεί σαν κείμενο τις νοηματικές αλληλουχίες.
Ρε δεν ντρέπεστε καθόλου εκεί στον Περισσό;
Και μη μου αρχίσετε ότι κάνουμε σημειολογία. 
Μήπως είναι κι αυτό ντροπή, ή τα κείμενα γράφονται όπως γράφονται τυχαία;
Αλήθεια «Κόμμα τού Λαού», ΓΙΑ ΠΕΣ ΜΟΥ, με βάση ποια «διαλεκτική» στριμώχνονται σε 2-3 παραγράφους, και ειδικά σε μια παράγραφο, διαφορετικής τάξης φαινόμενα, όπως η ομοφυλοφιλία, η πορνεία και τα ναρκωτικά;
Μήπως στο άρρωστο, στο πουριτανικό ψευτοκομμουνιστικό μυαλό σας υπάρχει σύνδεση αυτών των φαινομένων σαν να ήταν αλληλοσυνδεόμενα;
Τι κάνει νιάου νιάου στα κεραμίδια ότι όταν υπάρχει τέτοια στενή και άμεση «γειτονία νοημάτων» σε ένα κείμενο, υπάρχει και νοηματική αλληλουχία τους, και μια τέτοια νοηματική αλληλουχία όπως αυτή που κάνατε υπάρχει στα μυαλά των ακροδεξιών, των θεοκρατών και άλλων ιδεολογικών συγγενών σας στο συγκεκριμένο ζήτημα τής «κοινωνικής ηθικής», δηλαδή τής πουριτανικής φαλλοκρατικής και αντιδραστικής ηθικολογίας σας. 
Θλίψη λοιπόν, αυτό έχω να πω μόνο.
Και θυμό που με έπεισε κάποτε ένα κυπραίικο Γαϊδούρι να στηρίξω το «Κόμμα».
Αν το κΚε συντελέσει «πρωτοπόρα» σε κοινωνική επανάσταση ή ακόμα και σε μια απλή αλλαγή καθημερινών πλευρών τής ανθρώπινης ζωής, εγώ δεν θα είμαι ο Γιάννης Τζανάκος αλλά ο Δαρείος Γ'. 
Υπάρχει τρόπος βέβαια να συμμετέχει το κΚε σε μια πιθανή κοινωνική επανάσταση και αλλαγή, ασθμαίνοντας και σαν ουρά αυτών που θα την πραγματοποιήσουν, αν δεν βάζει τρικλοποδιές.
Όχι και «κομμουνιστική πρωτοπορία» οι Πουριτανοί τού Περισσού.
 
Ιωάννης Τζανάκος 
 
 

4 σχόλια:


  1. Ένας πολτός [λανθασμένων κι αυτών] «ταξικών αναλύσεων» καταρρέει σαν σωρός από πουριτανικά τραπουλόχαρτα με 2-3 παραγράφους γεμάτους ηθικολογική αθλιότητα και φτήνια..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις

    1. Εμ, για αυτό ο Πατέλης με τις γνωστές απόψεις του περί των θεμάτων αυτών, έγινε ξανά δεκτός στο «Κόμμα». Όλα εξηγούνται τελικά.
      Και μια διευκρίνηση:
      Άλλο πράγμα η κριτική στις θεωρίες τής Μπάτλερ και στον ύστερο μεταφεμινισμό, άλλο πράγμα να δέχεσαι [όπως εγώ] ότι υπάρχει ΚΑΙ βιολογικός συντελεστής στην διαμόρφωση των «φύλων», ΚΑΙ ΑΛΛΟ ΠΡΑΓΜΑ η αντιδραστική προπαγάνδα τού κΚε, των ακροδεξιών και των θεοκρατών ενάντια στην ελευθερία αυτοδιάθεσης τού σώματος των ενήλικων [από την εφηβεία] υποκειμένων. Να πας να κάνεις ας πούμε μια κριτική στον μεταφεμινισμό και να έχεις και από δίπλα σου το κΚε και τον Πατέλη που μπορεί να δημιουργούν την εντύπωση ότι τους μοιάζεις. Καμία σχέση.

      Διαγραφή

    2. Για αυτό λέω ότι η σύγχρονη αριστερή-αριστερίστικη σοσιαλδημοκρατία είναι πιο αριστερά από το κΚε και άλλα όμοια κόμματα και κινήματα. Δεν είναι προφανές;

      Διαγραφή

    3. Παρά το γεγονός ότι δόθηκε στο «Κόμμα τού Λαού» αρκετός χρόνος για να ορθονοήσει και να μετατρέψει σε προοδευτικότερες τις θέσεις του, αυτό όχι μόνον δεν έκανε τίποτα, αλλά το χειροτέρεψε το πράγμα. Είναι Πουριτανοί, θεούσες τού Κόμματος, αντιδραστικοί.
      Τέτοιες προσωπικότητες δεν μπορούν στην σημερινή εποχή να κάνουν επανάσταση, καλά καλά δεν μπορούν να διαχωριστούν από τους υπερσυντηρητικούς και τους ακροδεξιούς..




      Διαγραφή