Τα κείμενα υπάρχουν και στο Cohen.gr
Κάποιες αναδημοσιεύσεις από παλαιότερα «εμπαθή» κείμενά μου, τα οποία δεν «απαρνούμαι» αλλά θέλω να τα διαμεσολαβήσω με άλλες «ψυχραιμότερες» κριτικές και απορητικές αποτιμήσεις.
Το «παρανοϊκό» υπόδειγμα Jabotinsky..
Ο Jabotinsky είναι ο ιδρυτής τής κυρίαρχης μορφής τού σημερινού Σιωνισμού, ο οποίος είναι ένας εθνικιστικός ή ακόμα και υπερεθνικιστικός Σιωνισμός. Τα πρώτα σιωνιστικά ρεύματα ήταν ή εθνο-φιλελεύθερα (εθνικιστικά-φιλελεύθερα) ή αριστερά (σοσιαλιστικά, σοσιαλδημοκρατικά, αλλά και μαρξογενή κομμουνιστικά ή αναρχοκομμουνιστικά).
Όσοι ακούσαν τον Jabotinsky σώθηκαν πάντως.
Από την άλλη, αφού αποδιώξει από μέσα του (ο καθημερινός άνθρωπος) τον ενοχοποιητικό Λόγο του φιλελεύθερου ή αριστερού-αριστεριστή πρέπει να σταθμίσει την ορθολογικότητα των επιχειρημάτων τους και να μην χάψει αμάσητους τους συναγερμούς τού εκάστοτε σε έξαψη εθνικιστή, ακόμα κι αν τούτος δεν είναι φασίστας αλλά ένας μετριοπαθής δημοκράτης εθνικιστής ή εθνιστής. Επίσης, πρέπει ο καθημερινός άνθρωπος να κάνει κάποιους υπολογισμούς μόνος του, που να σχετίζονται με την δύναμη της εθνότητας εις την οποία ανήκει. Να μην διογκώνει την αντικειμενική της δύναμη αλλά ούτε και να την υποτιμά, δημιουργώντας έτσι τις προϋποθέσεις για άσκοπους και παράλογους φόβους για την ικανότητά της να επιβιώνει.
In the 1930s, Jabotinsky visited Poland and warned the Jews there of the impending disaster that would engulf them.
His warnings went largely
unheeded and were vehemently attacked by the anti-Zionist Bund. On Tisha B'av
1938, the traditional date of the fall of the first and second temples,
Jabotinsky wrote in Warsaw:
It is already THREE years that I am calling upon you, Polish Jewry, who are the
crown of World Jewry. I continue to warn you incessantly that a catastrophe is
coming closer. I became grey and old in these years, my heart bleeds, that you,
dear brother and sisters, do not see the volcano which will soon begin to spit
its all-consuming lava. I see that you are not seeing this because you are
immersed and sunk in your daily worries. Today, however, I demand from you
trust. You were convinced already that my prognoses have already proven to be
right. If you think differently, then drive me out of your midst! However, if
you do believe me, then listen to me in this twelfth hour: In the name of G-d!
Let anyone of you save himself, as long as there is still time, and time there
is very little.
What else I would like to say to you on this day of Tisha B’Av is whoever of
you will escape from the catastrophe, he or she will live to see the exalted
moment of a great Jewish wedding - the rebirth and rise of a Jewish state. I don’t
know if I will be privileged to see it, but my son will! I believe in this, as
I am sure that tomorrow morning the sun will rise.
Eliminate the Diaspora or the Diaspora will surely eliminate you.
-------------------------
Το φαινόμενο Ζαμποτίνσκυ.
We are a people as all other peoples; we do not have any intentions to be better than the rest.
As one of the first conditions for equality we demand the right to have our own villains, exactly as other people have them.
Yes, we do have provocateurs and draft dodgers, and it is even strange that we have so few of them under current conditions.
Vladimir Jabotinsky
Επιλέγοντας την (πολιτική) μορφή τού Jabotinsky θέλησα όχι μόνον να προκαλέσω το πολιτικό απωθημένο των «εξευγενισμένων» αντισημιτών-αντισιωνιστών στην θεματολογία ακριβώς εκείνη που τους βολεύει για να βγάζουν όλο τους το μίσος και την ρατσιστική απορία ταυτόχρονα (πως και ένας λαός καταπιεσμένος μπορεί να βγάζει «τέρατα»), αλλά επίσης θέλησα να κάνω μιαν γενικότερη πολιτική αναλογία, η οποία είναι προφανής μάλλον και στους ηλιθιότερους, αντισημίτες-αντισιωνιστές ή υποτιθέμενους φιλοσιωνιστές, και δεν χρειάζεται να την επεξηγήσω περισσότερο νομίζω. Όμως, ακόμα περισσότερο από όλα αυτά θέλησα να δείξω πως η εξέγερση ενός καταπιεσμένου και στιγματισμένου κοινωνικού και ατομικού υποκειμένου μπορεί να λάβει αναπόφευκτα αντιδραστικά χαρακτηριστικά, τα οποία μάλιστα όσο δεν αναγνωρίζονται από τους διαφωτισμένους και μετα-διαφωτισμένους υποστηρικτές τής επιθυμητικής ουτοπίας τού σημερινού μαζικού πολιτισμού τόσο θα αναδύονται από τα βάθη της πληγωμένης αξιοπρέπειάς του. Και όποιος κατάλαβε κατάλαβε, που δεν το βλέπω και πολύ πιθανόν. Και δεν το βλέπω και πολύ πιθανόν τούτο γιατί η έννοια τής αξιοπρέπειας και ο υπερβατικός της ζόφος είναι άγνωστα πράγματα σε όσους μόνον «επιθυμούν»..
Ας δούμε πρώτα κάποια πρόσθετα ιστορικά στοιχεία, που θα μας βοηθήσουν να συλλάβουμε καλύτερα την αντινομικότητα και την τραγική παραδοξότητα του «αντικειμένου» τής έρευνάς μας, αλλά και των οικείων παθών μας γύρω από παρόμοια «αντικείμενα»
Η Betar ιδρύθηκε από τον Ze'ev Jabotinsky σε μια συνάντηση τής εβραϊκής νεολαίας στη Ρίγα της Λετονίας, που διοργανώθηκε από τον Aaron Propes το 1923.
Ο Jabotinsky μίλησε για τις αραβικές επιθέσεις στον οικισμό Tel Hai και άλλους εβραϊκούς οικισμούς στη Γαλιλαία.
Διακήρυξε ότι αυτά τα περιστατικά είναι σοβαρά ενδεικτικά στοιχεία σοβαρών απειλών για τους Εβραίους Παλαιστίνιους, και ότι θα μπορούσαν να αντιμετωπιστούν μόνο με την αναγέννηση του αρχαίου εβραϊκού κράτους του Ισραήλ, που θα έπρεπε κατά αυτόν να εκτείνεται σε ολόκληρη την Παλαιστίνη και την Ιορδανία.
ΚΡΙΤΙΚΟ ΣΧΌΛΙΟ:
Ας πιάσουμε τα πράγματα από την «αρχή» λοιπόν:
Πολλοί νεοαριστεροί και μάλιστα Ισραηλινοί Εβραίοι, στην προσπάθειά τους να επανεξετάσουν την εθνοκεντρική προσέγγιση της ισραηλινής ιστορίας, και να κρίνουν τα εθνικιστικά εγκλήματα του σιωνιστικού κράτους, προβαίνουν σε μια ξεθεμελίωση αυτών των ιστορικών δεδομένων, τα σχετικοποιούν με τον γνωστό άθλιο τρόπο της «νέας ιστορίας» και φτάνουν να δίνουν ανέλπιστα δώρα στον νεώτερο ύστερο αντισημιτισμό, χωρίς ίσως να έχουν κατανοήσει ότι αυτό που κάνουν στρέφεται εναντίον πάλι όλων των Εβραίων, εντός και εκτός Ισραήλ, αλλά και ωθεί και θα ωθήσει (και αυτό) την ισραηλινή κοινωνία σε ακόμα σκληρότερες εθνικιστικές θέσεις και πρακτικές (χωρίς αυτό να σημαίνει ότι οι θεωρίες των νέων ιστορικών είναι το κύριο αίτιο). Βέβαια και το ίδιο το σιωνιστικό κράτος τους έδωσε και συνεχίζει να τους δίνει το «δικαίωμα», αλλά έτερον εκάτερον.
Το ίδιο καταστροφική είναι και η «βοήθεια» της αμερικανικής και προσφάτως ευρωπαϊκής «φιλοσιωνιστικής» ακροδεξιάς, που ανακαλύπτοντας ξανά την ψευδή έννοια του «δυτικού πολιτισμού» για να χτίσει την νέα δύση-φρούριο και να ενισχύσει τις διαλυτικές ιμπεριαλιστικές εκστρατείες της ενάντια στην «ανατολή» εργαλειοποιεί το εβραϊκό δίκαιο, όσο αυτό υπάρχει, και το ίδιο το σε παράκρουση σιωνιστικό κράτος, διακυβεύοντας ακόμα και την μελλοντική του ύπαρξη μέσα σε έναν μαζικό όλεθρο προερχόμενο από μια παγκόσμια πολεμική σύρραξη. Το ερώτημα ωστόσο παραμένει, ως ένα όλο και πιο δυσεπίλυτο σύνολο προβλημάτων, και τούτο σίγουρα δεν πρόκειται να λυθεί ούτε με τις ανοησίες της νέας αριστεράς, ούτε συνεπαγωγικά με την κατάργηση του ισραηλινού κράτους μέσω μιας ουτοπικής αραβοεβραϊκής κοινοπολιτείας, η οποία ακόμα κι αν υπήρχε κάποια στιγμή θα ήταν απλά το μεσοδιάστημα μιας νέας διασποράς και ενός νέου αντι-εβραϊκού διωγμού, με κατεβασμένα πλέον και τα «ηθικά φτερά» αυτού τού λαού, μετά από τόσα κυνικά και σκληρά εγκλήματα για να υπάρξει επιτέλους αυτή η μικρή γωνιά που δεν θα πέρναγε ποτέ ξανά ο αντισημιτισμός.
Καμία «απονέκρωση» ή «επαναστατική κατάργηση» του
κράτους ή τού έθνους κράτους δεν μπορεί να δώσει εγγύηση στον εβραϊκό λαό ότι
δεν θα γίνει ξανά αντικείμενο μιας δίωξης με αμιγώς παρανοϊκό και
παραληρηματικό «χαρακτήρα». Όλοι μας, ακόμα και εμείς ως Έλληνες ή Ρωμιοί, μπορούμε να πάμε κάπου αν
μας διώξουν από τον τόπο αυτό, και να ζήσουμε, έστω μια μη πλήρη ζωή, πράγμα
που δεν είναι ούτε καλό ούτε επιθυμητό από κανέναν λογικό άνθρωπο για τον λαό
στον οποίο «ανήκει», αλλά και για κανέναν άλλο λαό. Αλλά οι Εβραίοι έζησαν χιλιάδες χρόνια αποδεχόμενοι αυτή
την «μοίρα», αφομοιώθηκαν, προσαρμόστηκαν, κάποτε μάλιστα πολλά άτομα
και οικογένειες «απαρνήθηκαν» αυτή τους την ταυτότητα, αλλά οι «Άλλοι» φρόντιζαν να τους ξαναφέρνουν στην «μοίρα» της. Υπάρχει αδιέξοδο, καταρχάς μέσα στον ίδιο τον Εβραϊσμό, μετά και από την ίδρυση
τελικά του νέου εβραϊκού κράτους, αλλά τούτο δεν επιλύεται χωρίς να δούμε και
εμείς οι υπόλοιποι σε τι συνεχίζουμε να το ενισχύουμε. Αυτό που λέω δεν είναι ηθικό ή ηθικίστικο αίτημα ή μανδύας για άλλα
πράγματα, μιας και είναι της μοδός να τα ανάγουμε όλα στην γεωπολιτική και
πολιτική επικαιρότητα και κάθε ιδεολογική ή αξιολογική θέση σε αυτήν την
επικαιρότητα ή τις μεταβολές των γεωπολιτικών ή πολιτικών δομών (δομών
κυριαρχίας κ.λπ). Μιλάω κυρίως για τις ευθύνες της αριστεράς και της αναρχίας, όταν με
ιστορική ελαφρότητα όχι μόνον συνεισφέρουν στην επίλυση τέτοιων αδιεξόδων αλλά
με τον τρόπο τους τα μεγαλώνουν, αφού πρώτα τα έχουν χρησιμοποιήσει μάλιστα σε
μια αναλογική ομοιωματική αναπαράσταση των δικών τους «θεμάτων». Μήπως όμως αυτά τα «θέματα» είναι ανεξάρτητα από αυτά που
μόλις εξετάσαμε;
-----------------------
4 Θέσεις για τις γεωπολιτικές και γεωστρατηγικές συμμαχίες..
Δεν είναι δυνατόν να συνεχίσουμε από εδώ την διαρκή ενημέρωση για τον συριακό πόλεμο και το κουρδικό, ας φροντίσει ο καθένας να ενημερωθεί και από μόνος του.
Μόνον σας εφιστώ την προσοχή στις ελλαδικές πηγές, όχι γιατί υπάρχει ιδεολογική στρέβλωση αφού αυτή είναι δεδομένη κατά κάποιον τρόπο σε όλους μας αλλά διότι οι έλληνες αναλυτές, δημοσιολόγοι κ.λπ έχουν έναν παράξενο τρόπο να κρύβουν τις πηγές τους νομίζοντας ίσως πως ζούνε στην εποχή προ ίντερνετ ή έχουν έναν πολύ παράξενο τρόπο να προσαρμόζονται σε καιροσκοπικές αντιδυτικές σκοπιές («αιρετικές») οι οποίες είναι μεν χρήσιμες αν υπάρχει μια ισορροπία με τις δυτικές πηγές αλλά εδώ τείνουν να γίνουν ο κανόνας. Παραμένοντας σταθερός στην πρωτογενή καχυποψία ακόμα και εχθρότητά μου προς τις δυτικές πηγές και την οπτική τους (ή τις οπτικές τους) έχω παρατηρήσει παραταύτα τελευταία έκπληκτος την υποσκοσμιακού τύπου διείσδυση των ρωσικών απόψεων στην ελληνική επικράτεια, μέσω μιας άτυπης διάχυσης προπαγανδιστικών ψευδών αλλά και μια αντίστοιχη ιρανική και αραβική επιρροή. Όλα τούτα αναλόγως των ιδεολογικών και πολιτικο-οικονομικών συμφερόντων και των ευρύτερων οπτικών που είναι να εξυπηρετηθούν στον εσωτερικό χώρο της κοινής γνώμης. Προσοχή λοιπόν στις ελλαδικές πηγές. Και λίγα αγγλικά να ξέρετε, εξασκείστε τα, αποφεύγετε τις ελληνικές πηγές και κρατήστε μικρό καλάθι προς τους έλληνες αναλυτές, και το λέω αυτό χωρίς να αμφισβητώ την αξία πολλών αναλυτών (το τελευταίο άρθρο του Λυγερού ήταν ας πούμε μια άσκηση σοβαρότητας και μέτρου στην στάθμιση των γεωπολιτικών δεδομένων, αν και παρέβλεψε και αυτός -αλλά από φρόνηση, περιμένοντας- την ενεργητικότητα της Ρωσσίας στην «συμφωνία» θανάτου του μαύρου αντικουρδικού μετώπου). Τα λέω όλα αυτά ακριβώς γιατί δίνω σημασία στην έγκυρη πληροφόρηση και την ορθή ερμηνεία των καθημερινών γεγονότων της διεθνούς σκηνής. Ας ξεκαθαρίσω όμως κάποιες πτυχές της νέας προσπάθειάς μας για το χτίσιμο μιας νέας δημοκρατικής εθνικής στρατηγικής προς όφελος των εργατικών και λαϊκών τάξεων που διαβιούν στην χώρα μας (όλων των εθνοτήτων, αλλά κύρια της ελληνικής -κατά την δική μου νομίζω ειλικρινή θέση). Θα προσπαθήσω να σας δείξω τον νέο χάρτη της γεωπολιτικής βλέψης που δι΄εμέ πρέπει να έχουν αυτές οι τάξεις (εντός της επικρατείας της Ελληνικής Δημοκρατίας) ως προς την συγκεκριμένη υφή των γεωπολιτικών και γεωπολιτισμικών σχέσεων στην ευρύτερη περιοχή.
Θα μιλήσω πάλι με (αριθμημένα) σημεία:
1) Η ένταξη της χώρας στον γενικότερο (λεγόμενο ως) δυτικό συνασπισμό δυνάμεων, στο μπλόκ του δυτικού ιμπεριαλισμού, δεν είναι μια αστεία υπόθεση κατάλληλη για ασκήσεις ιδεολογικής παράνοιας και για πρόχειρες ιδεολογικές πολεμικές. Ο σκοπός μας πρέπει να είναι η ευφυής αυτονόμηση της χώρας, αλλά χωρίς αυτή να πέσει στα νύχια τόσο της τυχοδιωκτικής (σήμερα) και ιμπεριαλιστικής Ρωσσίας ή στα ματωμένα νύχια των Τούρκων κεμαλοφασιστών και ισλαμοφασιστών.
Η ορθή θέση για μένα είναι η ουδετερότητα ως στρατηγικός σκοπός αλλά και ως ενδιάμεσος τακτικός σκοπός μακροπρόθεσμης όμως χρονικής διάρκειας.
Αυτό για να μην είναι λόγια του αέρα και πρόφαση για να παραμείνουμε υποτελείς της δύσης πως γίνεται εφικτό;
2) Για να μπω γρήγορα στην καρδιά του θέματος επαναλαμβάνω πως πρέπει να αποκλείσουμε μετ' επιτάσεως την εξυπηρέτηση των ρωσικών (ιρανικών, ριζοσπαστικών αραβικών κ.λπ) συμφερόντων ακόμα κι αν αυτή γίνεται δια της πλαγίας οδού, όπως λόγου χάριν θα προέκυπτε από την έμμεση ενίσχυση της Ρωσσίας με μιά άτσαλη αποχώρηση από την δυτική συμμαχία. Αυτό μπορεί να γίνει με την ξεκάθαρη εκδήλωση της αντίθεσής μας στα τυχοδιωκτικά σχέδια του ρωσικού/ιρανικού άξονα, όπως αυτός σχηματίζεται και αναδύεται τον τελευταίο καιρό.
Ο τρόπος της ουδετεροποίησης έχει μια σημασία καθοριστική, δεν είναι μια λεπτομέρεια, εφόσον έχει να κάνει με πολλά επίπεδα οργάνωσης του εθνο-κρατικού πολιτικο-στρατιωτικού σχεδιασμού και κυρίως με το επίπεδο οργάνωσης της εμπλοκής ή μη εμπλοκής μας στο δυτικό (νατοϊκό) στρατόπεδο. Επίσης, σε ένα παραπλήσιο επίπεδο οργάνωσης των διεθνών σχέσεων της χώρας, θεωρώ πως είναι εντελώς λανθασμένη μια φαντασιακή και ευφάνταστη αναζήτηση μιας «τριτοδρομικής» γεωπολιτικής.
Πρώτον, δεν υπάρχουν πια οι περίφημοι «αδέσμευτοι», δεύτερον, και να υπήρχαν δεν θα ήταν προτιμητέοι εφόσον εκφράζανε μια ισορροπία δυνάμεων που ήταν εχθρική προς την Δύση με έναν τρόπο που δεν έχει καμμία ανεξαρτησιακή σημασία για μια χώρα σαν την Ελλάδα, υπό το όποιο κοινωνικο-οικονομικό καθεστώς. Είμαστε περισσότερο από ό,τι συνήθως κατανοούμε στο δυτικό μπλόκ και μια προσπάθεια ρεαλιστικής αυτονόμησης από αυτό δεν είναι δυνατόν να κινηθεί στο σημείο της πρόκλησης διαταραχής της παγκόσμιας γεωπολιτικής ισορροπίας. Ο σκοπός μας πρέπει να είναι η προάσπιση ενός αλλαγμένου κοινωνικού τοπίου και η απόσπαση του κοινωνικο-ριζοσπαστικού προγράμματος ενός λαϊκού κινήματος από τις προκρούστειες πραγματικότητες του παγκόσμιου ιμπεριαλιστικού ανταγωνισμού ή του ανταγωνισμού για περιφερειακές ηγεμονίες.
Ας ρωτήσουμε όμως εύλογα:
Ακόμα κι αν ασκηθούμε στην προσοχή και την φρόνηση στα γεωπολιτικά, τι είναι
αυτό που θα μας προφυλάξει από μια ευρύτερη προβοκάτσια από έναν ή
περισσότερους διεθνοπολιτικούς παράγοντες; Σε αυτό το ερώτημα είναι νομίζω το ζουμί, όχι μόνον για μια ευφυή ριζοσπαστική,
ας πούμε αριστερή, στρατηγική αλλά και για κάθε συνειδητό συντηρητικό πολίτη
ευφυή στα γεωπολιτικά ζητήματα. Το ζήτημα είναι η επερχόμενη προβοκάτσια, και παρακαλώ αυτό που λέω να
μην ερμηνευτεί «συνωμοσιολογικά», άρα παρακαλώ να χρησιμοποιηθεί ο
όρος «προβοκάτσια» με έναν κάπως μεταφορικό τρόπο χωρίς όμως «από την άλλη» να αποκλείεται εντελώς η κυριολεκτική σημασία
του. Υπάρχουν δυνάμεις που επιδιώκουν σε ένα μεσοπρόθεσμο χρονικό ορίζοντα
την εμπλοκή μας σε ένα ευρύτερο «μεσανατολικό» παιχνίδι, όπου όμως θα
είμαστε και εμείς "ως χώρα" μια αναλωνόμενη δύναμη. Έχει σημασία να πούμε εδώ πως θεωρούμε την εμπλοκή μας δεδομένη,
νομοτελειακή, οπότε το ουσιαστικό νόημα της θέσης μας είναι στο δεύτερο σκέλος
της προηγούμενης πρότασης. Η φοβική, αν και δικαιολογημένα φοβική αντίληψη της διατήρησης μιας μη
εμπλοκής της χώρας στο παιχνίδι της Εγγύς Ανατολής, οδηγεί ακριβώς στην εμπλοκή
χωρίς όρους ή στην εκ των υστέρων κριτική της επερχόμενης εμπλοκής μας χωρίς
κατανόηση του νομοτελειακού χαρακτήρα της. Αυτό που είναι να σχεδιαστεί είναι μια ευφυής εμπλοκή με γνώμονα τις
κοινωνικές δημοκρατικές αξίες του ελληνικού λαού, όσο ακόμα διατηρούνται, με
τρόπο όμως που θα είναι ρεαλιστικά εφικτός. Για να γίνει όμως αυτό προυποτίθενται τελικά κάποιες συγκεκριμένες
ιδεολογικές και πολιτικές μεταβολές τις οποίες δύσκολα βλέπω να έρχονται. Ας γίνω συγκεκριμένος:
Είναι λάθος να επικεντρώνουμε στην άμεση απάλειψη και ολοκληρωτική καταστροφή της νατοϊκής παρουσίας στην επικράτεια, εφόσον αυτή δεν είναι δυνατόν να απαλειφθεί άμεσα χωρίς πλήρη και άσκοπη ρήξη με την Δύση. Και στην Κούβα υπάρχει αμερικανική βάση, η οποία είχε ανόσια χρήση μάλιστα. Δεν είδα όμως το κουβανικό κομμουνιστικό κόμμα να οργανώνει καμμία απειλητική διαδήλωση έξω από αυτή τη βάση. Αυτό δεν αποκλείει το ενδεχόμενο να ζητήσουμε την αποχώρησή μας από το ΝΑΤΟ, έχοντας όμως ζητήσει με γρήγορες διαπραγματεύσεις ένα άλλο είδος πολιτικο-στρατιωτικής συμφωνίας και με το ΝΑΤΟ, συμφωνίας ειδικού τύπου στηριγμένης σε συγκεκριμένες ζώνες ανοχής και συνύπαρξης στον συγκεκριμένο γεωπολιτικό ορίζοντα εις τον οποίο ζούμε. Βασικό ρόλο για αυτού του είδους την ειδική συμφωνία αποτελεί για μένα η συγκρότηση μιας παράλληλης και αυτόνομης (ως προς την συγκρότησή της) συμμαχίας με το Ισραήλ.
Η άμεση απεμπλοκή της Ελλάδας από το ΝΑΤΟ μπορεί να μην γίνει ένα τυχοδιωκτικό και καταστροφικό για τον λαό γεγονός αν υπάρξει μια βαθιά στρατηγική συμμαχία με τον μόνο ρεαλιστικό προμαχώνα του δυτικού μπλόκ που είναι το Ισραήλ, το οποίο παρεμπιπτόντως κάθε άλλο παρά παρακολούθημα της Δύσης είναι. Αυτή όμως η επιλογή προϋποθέτει με την σειρά της μιαν άλλη ιδεολογική θεμελίωση της ελληνικής κοινωνίας και μιαν άλλη ιδεολογική και ιστορική προπαγάνδα για τον λαό, όποια μορφή κοινωνίας και αν αυτός επιλέγει ή επιλέξει. Μέσω και της οπτικής του Ισραήλ μπορούμε να διαμεσολαβήσουμε και τον κουρδικό παράγοντα και την συμμαχική σχέση μας με τους Κούρδους, εφόσον έχει αποδειχτεί πως «μόνοι» μας στην πραγματικότητα χειραγωγούμεθα από τις Η.Π.Α ή κινδυνεύουμε να γίνουμε στόχος των Τούρκων. Εννοείται πως η σχέση με το Ισραήλ δεν θα είναι ούτε πρέπει να είναι σχέση εξάρτησης, πράγμα όμως όχι και τόσο δύσκολο αφού το Ισραήλ παρά τις τερατολογίες των αντισημιτών/αντισιωνιστών δεν έχει ούτως ή άλλως την δύναμη να παίξει έναν τέτοιο ρόλο. Μας χρειάζονται όσο τους χρειαζόμαστε. Και πέραν των ενεργειακών πηγών και της ΑΟΖ υπάρχει ένα σημαντικότερο γεωστρατηγικό επίπεδο εις το οποίο το ελληνικό έθνος δεν έχει καλέσει ποτέ το Ισραήλ. Το έχει καλέσει και δεν το ξέρω;
Θεωρεί κανένας πως οι Ισραηλινοί θα σκοτιστούν πολύ αν εμείς φύγουμε από το ΝΑΤΟ; αν μάλιστα το κάνουμε αυτό χωρίς να τρέξουμε σαν «ορθόδοξοι» ανόητοι στον κάθε Τσάρο; ή στον κάθε Χομεϊνί ή την κάθε PLO-Hammas; Σκεφτείτε την πραγματική θέση των λαών μας. Αυτό όμως προϋποθέτει πραγματικά μιαν αναθεώρηση της φιλοσοφικής, θεολογικής, κοσμοθεωρητικής, ιδεολογικο-πολιτικής ματιάς του ίδιου του ελληνικού λαού και της διανοητικής ηγεσίας του. Συμμαχία με κάποιον που θεωρείς "σατανικό" δεν μπορείς να κάνεις, όσο κυνισμό κι αν επιστρατεύσεις και συ και ειδικά αυτός.
-----------------------
Η συκοφάντηση του ΚΙΣΕ από τους εθνικιστές καλικάντζαρους..
Ειπώθηκε μια άφταστη χυδαιότητα εναντίον του ΚΙΣΕ (Κεντρικού Ισραηλιτικού Συμβουλίου), ότι δήθεν χρησιμοποίησε «εθνοφυλετικά» κριτήρια (περισσότερο από τον Πελεγρίνη) όταν μίλησε για την μοναδικότητα της γενοκτονίας (επί) των Εβραίων από τους Ναζί.
Το ΚΙΣΕ είπε το προφανές πως ο κεντρικός πυρήνας της γενοκτονικής κόλασης των Ναζί ήταν ο αντισημιτισμός, και δεν είπε πως υπάρχει κάποιο προνόμιο στην γενοκτόνηση, ούτε συνέδεσε αυτή την μοναδικότητα με «εθνοφυλετικά» κριτήρια.
Ντροπή σε αυτόν που είπε αυτό το πράγμα και συκοφάντησε το ΚΙΣΕ.
Ντροπή και στον ΣΥΡΙΖΑ που έχει ακόμα τέτοιον υφυπουργό σαν τον Πελεγρίνη, και δεν τον διώχνει, ντροπή στον Φίλη που μου έκανε και μου κάνει τάχαμου τον ψύχραιμο έλλογο αριστερό, και αυτός αναθεωρητής είναι με έναν άλλο τρόπο, αλλιώς δεν θα ανέχονταν να έχει έναν τέτοιο υφυπουργό και να είναι στην ίδια κυβέρνηση με ένα τέτοιο πρόσωπο. Ντροπή στην Δεξιά παράταξη που ανέχεται τέτοιες αντιλήψεις στους κόλπους της και δεν απομονώνει τους ακραίους εθνικιστές εντελώς. Ντροπή σε αυτούς που νομίζουν πως με νομικές εκστρατείες μόνον και λομπισμό θα προωθήσουν το θέμα «εξόντωση-γενοκτονία του μικρασιατικού ελληνισμού», είναι άσχετοι σε σχέση με το διεθνές περιβάλλον, άσχετοι σε σχέση με την διεθνή επιστημονική κοινότητα, δεν συμμετέχουν σε καμμία σοβαρή συζήτηση εκτός Ελλάδας, δεν έχουν ιδέα πως αναπτύσσεται μια τέτοια συζήτηση, είναι ντροπιαστικό να έχεις τέτοιους «έγκριτους» συμπατριώτες, είναι όλα αυτά άλλη μια απόδειξη ότι έχουμε πάρει τον κατήφορο και δεν πρόκειται να σηκώσουμε εύκολα κεφάλι ως κοινωνία.
----------------
Οι 2 αναθεωρητές του Σύριζα: Πελεγρίνης και Φίλης..
Απίστευτη δήλωση Πελεγρίνη - Capital.gr
Διευκρινιστική δήλωση Θ. Πελεγρίνη για αναφορά του στο Ολοκαύτωμα
Πελεγρινο-ομοίωση:
«....Με ανάλογο τρόπο, ίσως, θα μπορούσαμε, κι εμείς, να
οικειοποιηθούμε την καταστροφή, σταθερό παρακολούθημα της ιστορίας του
ελληνισμού..».
[αυτή η φράση που αναπαράχθηκε, δεν αμφισβητείται, η αμέσως προηγούμενη όπως
αναπαράχθηκε αμφισβητείται, αλλά και η φράση που αναπαράγουμε αρκεί..]
Αυτός ο απίστευτος τύπος, που αν είναι φιλόσοφος εγώ είμαι η μετεμψύχωση του
Ταμερλάνου, αφού πρώτα χρησιμοποίησε με χυδαίο και κυνικό τρόπο την λέξη-έννοια «οικειοποίηση» (ακόμα και έμμεσα) για την υποτιθέμενη χρήση του
ολοκαυτώματος από τον εβραϊκό λαό και το ισραηλινό κράτος, προσπάθησε μετά να
τα μαζέψει και το έκανε το ρεζιλίκι του ακόμα χειρότερο. Έτσι λοιπόν ο Συριζα μπόρεσε με ένα σμπάρο να πετύχει δυο τρυγώνια, και
να έχει στους κόλπους της κυβέρνησής του 2 αναθεωρητές: Ο Φίλης είναι η πιό ήπια περίπτωση, ως ανόητος φιλοκεμαλιστής και
φιλότουρκος αντιεθνικιστής του εξαρχειώτικου συρμού, ο Πελεγρίνης είναι μια πιο
επικίνδυνη και σημαίνουσα περίπτωση, εφόσον εκφράζει μιαν άγρια πλευρά του
ελληνικού φασιστικού Λόγου.
Έχουμε λοιπόν δυο άθλιες περιπτώσεις, εντός Σύριζα:
1.
Τον Φίλη, ο οποίος δεν είναι αναθεωρητής γιατί αρνείται την ύπαρξη γενοκτονίας (δηλ. τον όρο-προσδιορισμό γενοκτονία) (επί) του μικρασιατικού ελληνικού και χριστιανικού πληθυσμού (όπως λένε οι ανόητοι Ποντιάρχες εθνικιστές),εφόσον δεν έχει λήξει η επιστημονική και φιλοσοφική συζήτηση για τον (ονοματολογικό-εννοιολογικό) προσδιορισμό της μαζικής εξόντωσης που διενέργησαν οι Τούρκοι εθνοφασίστες, αλλά (είναι αναθεωρητής) διότι το πράττει αυτό προκαθορίζοντας την συζήτηση και το «τέλος» της και υποβαθμίζοντας το είδος της εξόντωσης ως συστηματικής μαζικής εξόντωσης που σίγουρα δεν περιορίζεται στα όρια μιας «τυπικής» εθνοκάθαρσης ή ενός εκτοπισμού.
2.
Και τον Πελεγρίνη, ο οποίος, έμμεσα αλλά με σαφήνεια, αρνείται τον κεντρικό ρόλο του αντισημιτισμού στο ναζιστικής έμπνευσης και υλοποίησης ολοκαύτωμα, και κατηγορεί, έμμεσα αλλά με σαφήνεια, τον εβραϊκό λαό που επέζησε ότι εργαλειοποίησε δια της οικειοποιήσεως αυτό το ολοκαύτωμα.
Πρέπει να πει κάποιος στον ψευδοφιλόσοφο ότι όταν χρησιμοποιεί κανείς τον όρο οικειοποίηση λέει ή ότι ο οικειοποιητής κλέβει ολικά κάτι που δεν του ανήκει ή ότι ο οικειοποιητής κλέβει εν μέρει κάτι που δεν του ανήκει, στην περίπτωσή μας «κλέβει» τον ρόλο του (μοναδικού) θύματος. Στην (τελευταία) «καλύτερη» περίπτωση για τον Πελεγρίνη, εννοεί πως αν και οι Εβραίοι ήταν ένα μέρος του ολοκαυτώματος το «πιστοποίησαν» μόνον ως «δικό» τους, λέει δηλαδή, έμμεσα αλλά με σαφήνεια, ότι οι Εβραίοι κατόρθωσαν σημειακά το εξής: μια γενοκτονία που δεν ήταν «μόνον εναντίον τους» να παρουσιάζεται ως «μόνον εναντίον τους». Γνωστό έμμεσο αντισημίτικο επιχείρημα, που εργαλειοποιεί τον πόνο και των άλλων γενοκτονηθέντων (από τους Ναζί) για να μειώσει και να σχετικοποιήσει τον κεντρικό ρόλο του αντισημιτισμού στην ναζιστική-φασιστική «σκέψη» και ειδικά στο συγκεκριμένο συμβάν του ολοκαυτώματος.
Ας το συνοψίσουμε: Ο Πελεγρίνης δεν είπε για τους Εβραίους επιβιώσαντες απλά ότι εργαλειοποίησαν το ολοκαύτωμα, αλλά ουσιαστικά είπε ότι το οικειοποιήθηκαν πρώτα για να το εργαλειοποιήσουν μετά (το τελευταίο μένει ως υπόρρητο δια των συμφραζόμενων). Η γελοιότητα του προσώπου, και η πασιφανής για τους νοήμονες αντισημίτικη σκέψη του, φαίνεται και στην γνωστή αντισημίτικη επίσης «νοοτροπία» και μυθολογία ότι οι Εβραίοι είναι «πονηροί» και ότι «πρέπει» κανείς να τους μιμηθεί.
Και όταν μας λέει ότι χρησιμοποίησε τον όρο οικειοποίηση εκ παραδρομής, έχει μεν το δικαίωμα να το ισχυρισθεί αυτό (αν και δεν μας πείθει με τίποτα), αλλά τότε το σίγουρο είναι πως δεν έχει το δικαίωμα να ισχυρίζεται ότι είναι και φιλόσοφος, αφού οι φιλόσοφοι μετράνε τα λόγια τους, κάθε Λόγο τους. Αλλά αυτό το τελευταίο είναι το λιγότερο. Πραγματικά ο Σύριζα είναι τα πάντα, και σε αυτό ομοιάζει και ταιριάζει τέλεια με το σύνολο της ελλαδικής κοινωνίας, από άκρο εις άκρο. Από την «αντιφα» φασιστική ανθελληνική άκρα αριστερά ως την φασιστική αντισημίτικη «αντισιωνιστική» άκρα δεξιά και (άκρα) αριστερά.
Τα συγχαρητήριά μου..
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου